- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android szakmai topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
válasz EQMontoya #14147 üzenetére
Azért országon belül, ha nem 90 kilós átlaggal számolunk bőven el lehet utazni 5-en az ötszemélyes autókkal. Ne a saját terpeszkedéséből induljon ki az ember
Általában 7 ülésest ilyen suv-ból nem azért vesz az ember mert egyfolytában annyi személyt akar szállítani. Inkább a magamfajtáknak kell ahol kitűnő megoldást jelent. Nálunk van 3 gyerek. Tehát az autó kifújt. Így anyám, öcsém, kollégám már nem tudom vinni sehova ha bent van mindenki. Esetleg balcsira jönne velünk baráti pár stb. Ezek pótágyak és arra tökéletesek is. 7 állandó személyre meg ahogy mondtad, kisbusz.Mod: Valamelyik kombi mercinél láttam kva jó megoldást. A csomiba volt még két ülés menetiránynak háttal Lábtér az van végül is de nekem marha groteszk volt így személybe
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Burt1793
veterán
válasz EQMontoya #14149 üzenetére
Ez hülyeség, ott van a vw golf sportsvan, touran, ford c-max, s-max, citroen c4 picasso stb-stb. Ezekben kényelmesen el lehet férni öten is hosszú úton is, de a tisztességes kombik se olyan vészesek, bár öt darab 90+-os állat tényleg nem fér el bennük kényelmesen, de ők csak részegen utaznak együtt.
-
Richard!
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz Richard! #14157 üzenetére
Öt felnőttnek az hosszú távra az. És nem kell átlagmagyar zsírdisznónak lenni hozzá testalkatban, a hosszú távot pedig nem úgy kell érteni, mint itt a nagy többségnek, hogy egy Szeged-Bp. már jelentős, egy horvát tengerpart 7-800km-re pedig már szinte felfoghatatlan távolság.
Két évvel ezelőtt voltunk olyan helyzetben, hogy öt felnőttnek akartunk venni utazóautót.
Dimenziók:
1. 192cm, 90kg
2. 181cm, 75kg
3. 176 cm, 64kg
4. 165cm, 75kg
5. 165cm, 65kgElmentünk, néztünk új Grand Snecicet. Nagyon kicsi volt. Megnéztük a Grand Espace-t, egy fokkal jobb volt, de az ülései annak is hokedli méretűek, vállban szűk 3 felnőttnek a középső sor. A Fordokkal jó tapasztalataink vannak, ezért elmentünk Fordékhoz, beültünk az S-Maxba, ugyanolyan volt kb. mint az Espace. Feltettük a kérdést, hogy akarunk így, egymás vállához ragadva hokedliken utazni Dél-Spanyolországig? De akár csak Győrig?
A válasz egyértelmű NEM volt, így vettünk egy 9 személyes Transit Customot. A harmadik sorban is teljes értékű ülések vannak, nem olyan kis viccesek, mint egy Espace vagy S-max középső sorában, kényelmesen utazik akár 150-el halkan, van benne két klíma, állófűtés, és gyakorlatilag minden fontosabb kényelmi extra. Nem ér egymáshoz senkinek a válla, nyújtott lábbal lehet utazni, és minden csomag befér, még ha 7-8 emberrel mész is.
Nem ezt az autót tartom ultimate megoldásnak, de ha négynél több felnőttet kell értelmes távolságra eljuttatni, akkor nincs alternatívája a kisbusz alapú személyszállítóknak. Legyen az Trafic, V-Klasse, Multivan, Turneo Custom, akármi.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz szőröscica #14158 üzenetére
Még jó hogy nem akarja az ember minden héten kétszer megnézni 5+ fővel a Görög válságot személyesen Sztem az opcionális utazás kivételével teljesen
haszontalanfelesleges család számára ilyen vasat venni mint a transit. Elindulsz A-ból az oké. B-ig kényelmesen ülsz az is oké. De az út a nyaralásoknak nem épp a túlnyomó része. Kimész Amszterdamba várost nézni és de kva jó egy dobozossal rohangálni orrba szájba... Akkor inkább a Q7. Ha meg a másikhoz nem érés és a kényelem a perverzió mindenáron, szintén ezer kilométerekre akkor már lakóbusz[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
EQMontoya
veterán
válasz Rivaul #14151 üzenetére
Én pl. 181cm vagyok, meg 90kg, vállban nem keskeny.
Ha hasonló méretű emberekkel beülünk hátra egy kocsiban, akkor nem férünk el keresztbe vállban.Nyilván 60 kilós jánykáknak okés, de a középsű ülés a legtöbb autóban azért kakasülő, és a kardánalagút miatt a lábak sem férnek el jól. Amiben nincs kardánalagút (S-Max, Escapce, ilyenek), abban legalább lábban elférnek.
Same rules apply!
-
westcoastog
veterán
Csesztetik még az embert az elsősegély láda miatt?
Van itthon egy, de májusban járt le a "szavatossága"..[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz westcoastog #14161 üzenetére
Nem. Csak balesetnél ha nincs nálad, durván meganáloznak.
-
roberto211
őstag
válasz Mágus2 #14164 üzenetére
Ne viccelj , tegnap visszafelé Agárdról 4en ültünk 3ajtós régi suzimba. Egy 120 kg,2m(en), akkor mellettem olyan 140kg, 185centi kb , hátul akiket felvettem stopposok egy csávó volt az olyan 70kg volt 180centi,mögöttem meg egy 45-50kilós szöszicsaj.
Nem azt mondom tágas volt de olyan 60-70km t kilehetett bírni így.
Viszont szegény suzit sajnáltam. Kocsiba kb 400kg súllyal nem úgy ment ahogy en szerettem volna.
Néha hallottam h erőlködik . Cserébe úgy ült mintha valami 3fele vágott rugót tettem volna aláAmúgy hely az kene több nem tagadom de nem ilyen espace stb méretű ,hanem kisebb kartamasz nem mert nem sűrűn használnám. . Vagy a kormányon vagy a váltón van a kezem általában. De amúgy tényleg szűkös volt a hely.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #14165 üzenetére
Ha lenne könyöklő, mindig azon tanyáznál.
-
Burt1793
veterán
válasz roberto211 #14165 üzenetére
Egyszer ültem ilyen swiftben (2 méter magas vagyok), derékszögben lehajtott fejjel is hozzáért a nyakam a tetőhöz. Szóval ez az autó tényleg nem öt személyes, de mondom, nagyon ritkán akar öt ekkora állat együtt utazni. Jó eséllyel soha. 50 kilós szösziből meg 6 darab is befér egy kombiba kényelmesen, hát még ha elég hajlékonyak.
(#14166) EQMontoya: Polo Classicot S-max-hoz és Touranhoz hasonlítasz?
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz MunezXBK #14167 üzenetére
Amin tanultam azon volt. Ott töltöttem vagy 40 órát de kb ha 2x rátettem a kezem.
Mondjuk amibe gyárilag van gondolom az mar úgy van kialakítva hogy minden kéznél legyen.Burti: Nem tudom hogy lehetett nekem nem ér hozza pedig magas vagyok ülés koppra hatra , üléstámla hatradont oszlopig és így tok jó.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
deicide
veterán
-
válasz deicide #14170 üzenetére
Qru most éppen józanodik. Már ha túlélte az estét Viszont ezzel a hajtással, nagyon nem értek egyet: veszélyes vagy, és nem csak magadra. Én anno Lengyelország -26°C-s telein szereztem vezetési rutint jogsi után, svédek keze alatt, uh talán elmondhatom h sok mindent megtanultam. De soha nem merészelném megcsinálni amit te.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-v-
addikt
válasz deicide #14170 üzenetére
Mar hogy a sebesseget korlatozta? Hat nemtom ... azert tudod/probaltad mar legalabb mi tortenik olyan sebessegnel ha nem csak egyenesen kell menni hanem barmi van?
Amugy szvsz ez a kulonbseg egy igazi elmenyauto vagy sportkocsi kozott meg a mai elbaszottul eros szintetikus hothatchek kozott, elobbi kategoriaval nem kell feltetlen 250el menni hogy elmeny legyen ... -
deicide
veterán
válasz szőröscica #14180 üzenetére
Ott a pont. Az elnyújtott kanyarokat azért szereti.
Viszont az ominózus szakaszon a hetes fel van újítva, jó részén én sem mernék ennyire menni. A másik meg, hogy olyan szinten steril belülről a sebesség, hogy szinte nem is érzed. Harmadrészt nem a sebesség volt a lényeg, hanem az az alig több, mint 30mp, ahogy eljut 250-ig a gép. Aztán vissza is lassultam, mert szemből azért jöttek páran és akármennyire is úgy tűnik, nincs halálvágyam.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Rivaul
addikt
válasz deicide #14181 üzenetére
Tök jó hogy neked nincs, de a másiknak se, aki mielőtt hátrapillant a gyerekhez még sehol senki a úton azt mire visszanéz már az arcába vagy, ő meg majd reagál valahogy... Senkit nem érdekel ha az pusztul meg aki a 30 másodpercet kiélvezi, de ilyenkor sajnos másokat is meg szoktak szórni. Én kertvárosba élek és itt is van pár srác aki megmutatja a haverjainak mit tud a verdája, mert nem nagyon van forgalom... Tavaly egy prelude jutott két sarkot mert véletlenül még is volt Tök jó lehetett nektek, nem arról van szó de én kvára nem örülnék ha valami
barom250-el jönne velem szembe...A barom nem személyeskedés de 99%-a ezzel a jelzővel illetné a szembe jövőt, és ez tény.
Ha megnézed pont mi írunk ilyet akik a huligánkodás mellett vagyunk általában. Csak azért mindennek van egy mértéke. Nekem ez így már sok.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Dorien
veterán
válasz deicide #14170 üzenetére
250-et mentél országúton? Te nem vagy normális.
Egyszer nem lesznek veled az égiek és temethetünk, mint Integrát... Meg a melletted ülő(ke)t, meg az esetlegesen szembejövőket is.Én azt mondom mindenki keresse ott az adrenalinélményt ahol akarja, de ezzel ne kockáztassa mások életét. Lehet sziklát mászni, ejtőernyővel ugrani, stb.
[ Szerkesztve ]
Wherever you go - go with all your heart.
-
-v-
addikt
válasz deicide #14181 üzenetére
"olyan szinten steril belülről a sebesség, hogy szinte nem is érzed"
Erthetetlen 2015ben miert az az elvaras, hogy egy sportos hot hatch is ilyen kell legyen... fele ennyi loerovel lehetne sokkal elvezetesebb... uvoltson, erezd a sebesseget, vigyorogj, mozogjon a hatulja ha lelepsz a gazrol stb ... az miert jo nekem ha megyek 300al ugy hogy nem erzem? Inkabb megyek egy gokarttal 50el es vigyorgok..
-
deicide
veterán
válasz Rivaul #14182 üzenetére
Mindig vitaindító a dolog és nektek van igazatok, ellenben a körülményeket nem látjátok, ha nem vagytok ott. Persze ekkora sebességnél egy veszélyforrás hatványozottabban az, ez benne van, ezért is csinálom olyan időpontokban és útszakaszokon, ahol leginkább csak magamra vagyok veszélyes és esetleg a mellettem, mögöttem ülőre. De majd jön Qru és elmondja, ő hogy élte meg, mert én elfogult vagyok.
[rvilike]: Kanyargósabb úton, ha pakolgatod a sebességeket, kigyorsítasz kanyarokból és úgy általában 4000 felett tartod, akkor durrog, süvít, üvölt, az teljesen jó, de ettől eltekintve inkább túraautó jellegük van a mai hot-hatch-ek egy jó részének, azaz berakod 6-ba, mész 250-et és észre sem veszed.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
roberto211
őstag
válasz MunezXBK #14188 üzenetére
Persze ,hogy erre van kitalálva.
De azért illene megválogatni hol tolja 250et
Autópályán oké belsőbe, ha nem zavar senki de pont tegnap voltam arrafelé te is tudod ,azért a régi 7es közel sem jó minőségű út. Inkább mentek volna fel a pályára.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
deicide
veterán
válasz MunezXBK #14188 üzenetére
A zichyújfalui úthoz képest a 7-es egy élmény, főleg a nyéki újraaszfaltozott szakasz, de még azon a pattogós úton is stabil volt, akkor te is azt érezted, elképesztően stabil a futóműve.
Nem pont nyéknél, de volt OPC mód is.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
runner 125
nagyúr
válasz deicide #14181 üzenetére
Integra-nak sem volt, ő is roppant mód érezte mindkét vasát, mégis elkottázta.
Tudod, h az állatkodásra én is nyitott vagyok, csak tényleg ésszel told.
Autóval nem szoktam kergetőzni, motorral meg max pályán baromkodok, ahol balról jobbról kerítés van és van üres szakasz, vagy leugrok a Pannonia-ringre."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szőröscica
addikt
Nem tudjátok, hogy merre forgatták a Volvo XC90-es reklámját?
-
deicide
veterán
válasz tboy93 #14192 üzenetére
Gondot nem jelentene, persze, csak időm nincs a futóedzések/versenyek mellett ilyesmire egyelőre. Ezért marad, hogy néha, ha adottak a körülmények, játszósra veszem. Az autóban töltött idő 80%-ban azért normális vezetéssel telik, különben a 13.000km alatt nem 11.6 lenne az átlag, hanem 15 környéke.
runner125: pályán én is inkább M6, m= zalai szakasza, ahol autóval elvétve találkozni.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Rivaul
addikt
válasz deicide #14187 üzenetére
Biztos jól élte meg. Őszintén, élvezni én is élveztem volna. Hazudnék ha azt mondanám hogy nem. Nekem is kéne ilyen autó. Bár én amiatt szeretnék ilyesmit hogy ha kell akkor pl rövidítsem az előzési időt stb. Azt is elhiszem hogy messze kezesebbek mint az átlag utcai autók. Ennek ellenére nem tartom jó ötletnek. Menjetek ki legközelebb a pályára. Ott számítanak legalább rá valamilyen szinten az emberek hogy elhúznak mellettük.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Burt1793
veterán
válasz deicide #14196 üzenetére
Ez melyik opel? Astra? Hogyhogy Opelt vettél amúgy?
Nem járok sűrűn a sima 7-esen, mivel ott az autópálya, de arra is figyelj, hogy most párzanak a vadak, ezért tele vannak az utak esténként. Meglátsz egyet közeledni és megijedsz, aztán annyi a megérezhetetlen 250-nek, kis kormánymozdulat és hirtelen: "Aztaqva mennyivel megyünk" lesz. -
deicide
veterán
válasz Burt1793 #14198 üzenetére
Astra OPC, igen. Hasonló teljesítményű új autók közül ez a forma tetszett leginkább, ezért lett Opel.Szürkületben sosem, van rossz élményem régebbről, több is, egy róka, ami éppen elfért, egy őz, ami éppen átért, egy macska, ami nem fért el, pedig mindegyik esetben 80-al mentem, a macskánál 50-el. Azóta szürkületben és este, erdős, mezős szakaszokon most is bennem van a félelem.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Külpolitika
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- alza vélemények - tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest