- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz Bandi18 #48697 üzenetére
Nekem ez érdekes volt, mert az első 50-100 km-en én is próbáltam óvatosan fékezgetni, csak ahol muszáj, sok motorfék, aztán 100 körül kipróbáltam 2 erősebbet, de csak 80-ról 20-ig, kb. közepesen nyomott pedállal, nem erősen, inkább csak hosszabban, hogy megmelegedjen kicsit, aztán mentem tovább és hűtöttem. Érzésre már jól fogott, de még mindig nem akartam széttaposni. De nem csak város volt, hanem vegyes. Pálya nélkül. Aztán kb. 300 vagy 400 km után jött egy horvát út, addigra már a tárcsáról is lekopott a felszínről a festékréteg maradéka is, úgyhogy már az odavezető úton sem figyeltem igazán, de ha kellett fogott. Mondjuk ideális esetben pályán nem is sokat kell fékezgetni, de azért csak kell. Mire hazaértem meg már 1700 km lett benne, onnantól meg már nincs miről beszélni. A tárcsa már fémtiszta volt.
Szóval szerintem 50-ig óvatosan, 100 körül már lehet próbálgatni, de nem durván, 200-300-tól meg már akár terhelni is lehet. De közben ha muszáj, akkor muszáj, annyit tehetsz, hogy előrelátóbban vezetsz, hogy minél kevesebb satufék szituáció adódjon. De a normál fékezésnek lennie kell, hogy bekopjon, a durva szélsőséget kell csak kerülni.
De szerintem ha csak betétet cserél valaki, akkor rövidebb idő is elég. A tárcsa miatt kell inkább a hosszabb összekopás.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Peter.70
őstag
-
tboldi
nagyúr
Üdv sunny! Láttalak a Civic-kel a kórház előtt.
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #48695 üzenetére
Ahha akkor neked BSD tárcsával együtt van a négy én is pont ezt a sárga+bsd -t nézegettem, ezek szerint a porolás sem kritikus.
Viszont nem tudom kell-e, mert van hús bőven a betéteken, a tárcsák meg tényleg váll nélküliek, és elég jól is harapnak, csak hát utóbbi időbe nyekereg kicsit
Ha veszek akkor sárgát veszek, és tárcsát is akkor már.
Bandi18 - haver "hülyegyerek autóján" 0 km járatás volt a sárga betétekkel, és valami legolcsóbb utolsó utángyártott tárcsa van rajta.
De hogy mekkorát fékez az az autó így is már az első alkalomtól az valami hihetetlen, ahhoz képest amilyen volt, pedig csak elöl van neki sárga. Nem ég és föld, hanem mennyország és pokol ami különbség van a gyárihoz képest.Nagyon kíváncsi vagyok meddig fogják bírni a tárcsák, de egyelőre hihetetlen de bírják
Mondjuk azt azért nem értem hogy lehet venni ilyen betéteket szinte bárhol, legális is, mégis szutykokkal szerelik fel a legtöbb autót gyárilag, hol ott állítólag a biztonság a legfontosabb
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
valaki aki nálam jártasabb a technikai dolgokban, segítsen kicsit ötletelni. A kuplungoláskor adott zaj kezdi egyre jobban bökni a csőröm, és mviel hamarosan külföldi nyaralás így sürgősbe szervízelni kéne ha valami mechanikai gubanc van
Szóval,amiket tapasztalok: csúsztatott kuplungnál a motortér felől a motor alapjáratához hasonló ütemű, fémesen csörömpölő hang jön. Olyasmi hang, mint amikor egy enyhén rezonáló fém csőre raksz egy fém szorítóbilincset, (pl kipufogóra), és amikor kilazul a bilincs, elkezd "pattogni" a csövön, és közben csörömpölni. Na valami hasonló hang jön bal előlről.....annyi különbséggel, hogy a csúsztatás erősségének megfelelően változik az üteme és hangereje is - pl jobban felengedettnél már elég hangosan és ütemesen szól.
Ami mostanában jot mellé, hogy csúsztatásnál, 1-ben is és rükvertzben is, nem mindig de helyenként hallható, érezhető a fémes csúszás, súrlódás.A teljes kuplungszettet kb 7e kmrel ezelőtt, tavaly nyár végén - kora ősszel cseréltem, szervízben direct gyárit kaptam, így nem feltétlen gyanakodnék legelsőre arra, bár tény hogy a csörömpölés már akkor is hallható volt halkabban, rögtön utána...
Az ütemes rezonáló csörömpölés zavar emg....egyébként simán modnanám hogy kinyomócsapágy, de az ütemes hang kb minden lehet ami kicsit kilazult......Vagy inkább irány vissza a szervízbe gariba a kuplunggal?
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #48704 üzenetére
Kötekedni nem kötekednek érte, de ha baleset van és ránéznek a betétre, óóó hát ez egy kék ebc ami nem legális nálunk utcán. Úgy lehet a balesetben nem te vagy a vétkes, de hogy rád húzzák az ziher, úgyhogy a kék ebc betéttel csak óvatosan. Nem véletlenül nem vettem én sem.
Life is too short to stay stock!
-
z123456789
addikt
válasz DeathAdder #48709 üzenetére
Neked nem más volt az avatarod véletlenül?
Na nem is ez a lényeg, hanem, hogy hülyegyerek a haverod, aki győri. Akkor te is környékbeli vagy? Mert már írlak is be a GYMS listámba. -
Qru
MODERÁTOR
-
Kobe
veterán
válasz BlacKSouL #48711 üzenetére
En eddig csak terhelesnel vettem eszre, uresben nem. A csorompoles akkor a legszembetunobb ha mozog a kocsi - pl csusztatottat sokszor szoktam hasznalni a garazsban a finom tolatasokhoz eloremenetelekhez, na ott az auto hangja alapbol visszaverodik a teremben,erosebb felengedesnel mintha onfazekat vernenek a fakanallal
-
-
nagyúr
válasz DeathAdder #48709 üzenetére
En is tobbszor gondolkodtam mar fek upgraden, foleg palyazasnal jonne jol, mert ez a szar gyari 2-3 izmosabb fekezes utan eleg gyatran fog nemetbe menet tunt fel, fullra rakva, 5 fovel, 150-rol lassitva parat hamar elment a fekero. Csak hat nincs szivem lecserelni a tarcsakat, alig van valla, nem is ertem, elvileg ez meg a gyari es mar 178k km van benne.
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboy93 #48718 üzenetére
Nekem is ezt mondogatták ismerősök. Győzködtem őket, hogy hiába van 120ezer a tárcsába is betétekbe is, ha a betét nem kopik, a tárcsa meg nem vállasodik minek cserélni. Ők meg azt mondták, hiába nem kopnak, ha közben meg nem is fognak. És végülis igazuk volt.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboy93 #48720 üzenetére
Járható, csak majd érdemes gyakrabban figyelni a tárcsát, és időnként rá is mérni a vastagságra.
Nem tudom létezik-e ilyen összehasonlítás, hogy a gyári+gyárihoz képest a csak betétcsere hoz-e több fékerőt, vagy a tárcsacsere egy Blade-re mondjuk, miközben a másik alkatrész marad gyári. De gyanítom a betétcsere hoz többet. Illetve nem tudom ehhez mennyire aránylik a plusz tárcsacsere hozadéka. Szóval valószínűleg így is a legnagyobb változást a betétcsere tudja felmutatni, mondjuk a yellow tárcsák hőtűrése miatt különösen.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
_ak_
addikt
Biztosan nem egyre gondolunk, én egy ideje afféle kopogó hangra lettem figyelmes elinduláskor, mivel tippem sem volt, hogyan írjam körül, ezért körbenéztem külföldi fórumokon és mint kiderült jól ismert zaj, csak úgy emlegetik, mint a varrógép hang.
Viszont hátramenetben nem emlekszem, hogy hallottam volna.
Let's begin, de gozaimasu!
-
theuprising
tag
Sziasztok,
kérdeztem már errefelé a 2.4-es 2008tól gyártott Accordokról, viszont részletes utánakérdezés után rájöttem, hogy inkább nem fognék bele abba.
A mostani etapban viszont kérdeznék a 2003tól gyártott 2literes benzines Accordokról. Manuálisat vennék (ha ez lesz a nyerő), sedant, 2litereset, 75%-ban városi használatra, gyorshajtás/béltaposás nem szokásom.
Mik a vélemények? Mire érdemes odafigyelni vásárláskor, első használattól? Megbízhatósága?
Ha jól olvasgatom itt a hsz-eket, van is itt olyan akinek ilyen van
Ami még plusz: milyen "élmény" vezetni? Alacsony fordulaton tényleg lomha és nehezen indul? Azt is olvastam, hogy "kemény, erős" a kormánya, bár ezt nem tudom hova tenni.
Fogyasztása 75% városi használat mellett tartható ~10L-ig bezárólag?
Honnan érdemes beszerezni? MO? Vagy inkább menjek a becsnepperhez hogy hozzon nekem egyet?Nem muszáj konkrétan erre írni válaszként hosszú-hosszú hsz-t, elég ha linkeltek olyan hsz-t/hsz-eket amiben ezek többnyire le vannak írva, én sajnos nem találtam. Köszi
-
audi100td
nagyúr
És az kiderült, hogy mi áll a háttérben? Néha nekem hirtelen elinduláskor hallatszik egy koppanás vagy egyesből kettesbe váltáskor lendületesebb vezetésnél. Mintha valamelyik tartóbak lenne, de szerelő átnézte őket és elvileg mindegyik rendben.
Legutóbb említettem, hogy 2000rpm alatt egyes és kettes fokozatban hajlamos berángatni lassabb haladáskor. Tegnap több hosszabb fekvőrendőrön kellett áthaladnom alacsony sebességgel, a gázpedált egyenletes erősséggel nyomtam és amikor fel le ment a huplikon megint berángatott. Nekem ebből az jön le mintha a hajtáslánc körül lenne a keresendő a probléma. Mielőtt megvettem a kocsit felújították a váltóját nyeles tengely csapágy miatt, egy időben kapott egy új exdey kuplung szettet is. Tegyük fel, hogy ezek rendben vannak, de nem lehet, hogy a kiemelő villa bakja van szétmenve? Az látható kívülről vagy a váltóharangban helyezkedik el?
-
Qru
MODERÁTOR
-
audi100td
nagyúr
válasz Jaffa75 #48729 üzenetére
Nem tudom, de annyit mondjuk kiszúrtak, hogy mintha nagyon picit ferdén állna a bakokon a motor/váltó, lehet váltó visszaszerelésnél nem jól engedték vissza a helyére. Nem tartom kizártnak, hogy adott esetben be tud picit bukni az egész valamelyik irányba, de amúgy meg stabilan áll, nem bólogat gázadásra meg ilyenek.
-
_ak_
addikt
válasz audi100td #48727 üzenetére
Nem, legalábbis 2 csoport van, az egyik szerint ez ilyen a motor kialakítása miatt , mások szerint meg idézem:
if it ticks when it idles, then its a valve, if it ticks when you hit the gas, then its something with the exhaust/headers... a leak
De alapjáraton, nagyobb sebességnél, ill. kellően bemelegedett motornál sem, szóval elfogadtam, hogy ez ilyen. Nem tűnik betegesnek a hang, csak eddig nem hallottam még ilyet autóból.
Neked is 7gen van (benzines?), Te is szoktál ilyet hallani?
Amúgy amióta írtad, figyelem én is és néha nálam is dadog egyet-egyet 1/2-be, de egyáltalán nem úgy, mint nálad , én szimplán szerintem csak "nagyon" belefékezek és alacsony lesz a fordulat. 2000 környékén nem tapasztaltam semmi ilyet.
Let's begin, de gozaimasu!
-
nagyúr
válasz Winner_hun #48726 üzenetére
Lehet elotte megkerdem majd az autoszerelomet.
-
z123456789
addikt
válasz theuprising #48725 üzenetére
2003-as első-első szériás van nekem. ~270 000 km van benne. 236 000-rel vettem tavaly egy ismerőstől, akiben bízom, hogy a nála töltött idő alatt rendesen szervizelte. Előtte az első tulajdonosnál volt, aki meg az ő ismerőse volt.
Sztorihoz még hozzájön, hogy pár éve egy szarvas lebontotta az elejét. Értsd, tető első része, és A oszlopok is sérültek. Győri Honda szerviz javította neki, és ennek ellenére én így vettem meg. Max a szélvédő illesztéseinél látom, hogy javítva volt, de lehet, hogy csak a szememet szúrja, egy gyári szar konstrukció, ami eredetileg is így nézne ki.
"Alacsony fordulaton tényleg lomha és nehezen indul?"
Mondhatni, igen."Azt is olvastam, hogy "kemény, erős" a kormánya, bár ezt nem tudom hova tenni."
Ezt én sem. Szerintem fasza kormánya van, és kormányszerkezet is jó."Fogyasztása 75% városi használat mellett tartható ~10L-ig bezárólag?"
Szerintem igen. És ha 11, vagy 12 lesz? Mennyit mész összesen egy évben kb?
Inkább a sok hidegindítás ami miatt aggódnék e tekintetben.Accord, és Honda csoportokon belül érdemes nézegetni itthon is. Bár akik ismerős nevek ezekben a társaságokban, és az autóikat is ismerik sokan, azoknak valószínű nem piaci áron fog menni a verdájuk. Ha épp megválnak tőle. De szerintem van egy-két szép darab ami nagy becsben van tartva.
CRX Accord csoport
Facebook Accord Hungary ClubBecsületesnepper sem életbiztosítás, az árai viszont szerintem magasabbak jóval, mint másoké.
-
audi100td
nagyúr
válasz Jaffa75 #48731 üzenetére
Nem én csináltattam, még az előző tulaj, de úgy is cserés lesz a lengőkar nagy szilenetem, egy évet bírt az utángyártott oyodo, kilágyult és erősebb fékezésnél beremeg. Akkor ránézetek erre pontosabban.
_ak_: Igen, EP1 az enyém (FL 2004), őszintén szólva nem egészen tudom milyen a hang amire figyelnem kell, enyhe szelepciripelés hallatszik 3000rpm-ig, szerintem a szelephézagon még állítani kellene, mást nem vettem észre (úgy néz ki hiába hagytam egy kisebb vagyont a helyi márkaszervizben). Van esetleg youtube-on videó a jelenségről?
Ami még feltűnt, hogy a gázbowden nem full feszes alaphelyzetben, nem tudom ez mennyire normális, viszont a gázpedál legkisebb mértékű lenyomására már reagál, rángathat akár ilyentől?
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz Buster17 #48722 üzenetére
Esetleg facebookon keresd Tüsy Honda nevű felhasználót, tőle vettem bontott ablaktörlő kart.
Csepeli hondabontónál 12 ezer lett volna, itt 8 ezer volt. És hibátlan.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #48734 üzenetére
Mondjuk az lenne a legideálisabb ha együtt kopna be az ebc tárcsa meg a betét de ha már bekoptatott betétet teszel be az sem gáz, nem fogsz elrepülni az első fékezéskor.
Azért nem ajánlanak használt betétet új tárcsához mert nem lesz olyan jó a fékhatás mint lehetne és az új tárcsát félrekoptatja a használt betét.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Ertem. Akkor erdemes tarcsaval egyutt cserélni. Mondjuk ez nem most lesz, majd ha nagyon nem tudok masra kolteni Kuplungra kene kis dellat felreraknom, 175k van benne, erzem hogy picit magasabban fog mar mint vetelkor, de nem tudom meg mennyi lehet benne, 180-220k km-rol szamoltak be a sedan csoportban.
-
nagyúr
Agglomeráció -> Pest, de annyira nem állok sokat dugóban.
(#48742) Jaffa75
Hát már nem olyan határozott a fogáspontja az tény. Előző tulaj 140k km-t rakott bele, főképp Pesten, szóval esélyes hogy nekem nem fog olyan sokat kihúzni mint neked. Ez alatt az idő alatt egyébként két szett gátlót is benyelt neki az autóSzerk: annyi embernek lett mostanság új avatarja, hogy totál össze lettem zavarodva
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #48709 üzenetére
A legtöbb Hondán alulméretezett fék van. Gyenge, de legalább hamar fárad. Ezeknél az autóknál hatványozottan érezni egy kimagaslóan jó fékbetét áldásos hatásait. Vannak viszont autók, amit gyárilag is megfelelően méretezett fékkel szerelnek, amik blokkolásgátló nélkül autópályatempónál is képesek állóra fékezni még a terhelt elsőtengelyen lévő kerekeket is. Ott tudod mit érsz el közúton egy ilyen betéttel? Semmit. Hát ezért. Hogy a Honda miért nem képes évtizedek óta megfelelő féket társítani az adott autóhoz az rejtély.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #48743 üzenetére
Akkor még azért van benne jó pár km. No para. Ismerős 150k-nál cserélt de melóba jár vele reggel-este dugózik.
!Overdose!: Amúgy más márkákra is él ez nem csak a Hondára sajnos. Szerencsére a Jazz-em már az elöl-hátul tárcsás verzió, azon rendben van a fékhatás.
#nincsbennetarcsi
-
!Overdose!
őstag
Nekem talán az 5gen Accord volt a legrosszabb fék szempontjából. Ott csak a 282-es tárcsa upgrade és a DS2000-es berétek segítettek. Mondjuk 130-ig nem volt tragikus, de felette már kevés volt. Nagyon tud hiányozni néha a Hondák szerelhetősége és logikussága, de a fékekről nem maradtak jó emlékeim.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz !Overdose! #48746 üzenetére
Szerelhetosege? Helyzetjelzot csak a kerek felol tudok cserelni, fotengely csavarjanak kilazitasaert celszerszamot kellett hegesztenie a szerelomnek, mert nem lehet hozzaferni maskepp Nyomorek tocsavart csak ugy lehet cserelni, ha kiutod a kerekcsapagyat, mert anelkul nem fer ki hatul Hatso gatlo csere az osszes peldanynal csak flexxel, mert a csavar nem jon ki maskepp, 4 orat szopott vele egy muhely harasztin. De van meg par erdekes megoldas nalam a kuvikon.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz !Overdose! #48746 üzenetére
Hááát az öreg Jazzel már a 130 is kb Istenkísérés szóval tempónál nem tudom mennyire lenne elég a féke. De inkább nem próbálom ki.
#nincsbennetarcsi
-
Remi1234
aktív tag
Klima kerdes, lehet, hogy volt mar, de regen olvastam a forumot
Szimptoma: Bal oldalon meleg levegot fuj minden, jobb oldalon erezhetoen hidegebb jon, de szerintem nem elegge.. Ha jol emlekszem tavaly ha bekapcsoltam a klimat par perc alatt huvos volt a kocsiban, most viszont kb. jobban jarok ha lehuzom az ablakokat.
Van tippetek hol lehet a gond? Elektronika, klima? Kivel erdemes felvenni a kapcsolatot?
Elore is koszi!
PSN ID: RemiFungus
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- További aktív témák...