- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
Kinél érdemes EBC betéteket keresni? (venni...)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Remi1234
aktív tag
-
Remi1234
aktív tag
válasz yodamester10 #48754 üzenetére
Nem. A bal oldalon nem. Lehet hogy a kapcsoló szállt el?
PSN ID: RemiFungus
-
i-sti
senior tag
válasz !Overdose! #48744 üzenetére
A4-esnél azért nem spóroltak.
Elől 314mm, hátul 300mm tárcsák.
Elől nem is fér el nagyobb a 16-os felniben.Novum Forum Siculorum
-
tag
z1234..., Qru köszönöm az infokat.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz Remi1234 #48753 üzenetére
Ez milyen modell? Kétzónás a klíma? Ha igen, akkor a két zónát elválasztó terelőlap, vagy annak motorja akadhatott el. Ha nem kétzónás, akkor viszont maximum alul-felül tud különböző hőmérsékletet fújni, oldalirányban egyformának kéne lennie.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
z123456789
addikt
Ózonos tisztítás kész. Ódákat zengtetek róla itt is, máshol is olvastam, hogy jó. Esküszöm ez a termálfürdő illat nem is rossz.
Mondjuk nem volt bajom a klímával, talán csak esős időben volt egy kicsit dohos szag az első pár perc fújatásnál. Ezek után remélem az is megszűnik, illetve remélem ezzel is csak jót tettem.EBC-k fent. De amíg nem kerül fel a nyári szett felni, addig semmit nem kaptok.
A fekete bevonatnak még úgy is kopnia kell, most még csúnya így 25 km után, hogy fele fekete, fele fémszínű.
Este lehet nyomok egy Balaton tripet, hogy meggyorsítsuk a dolgot. -
BlacKSouL
addikt
válasz z123456789 #48762 üzenetére
A legtöbb büdös klíma szinte csak az első 20-30 másodpercben büdös, illetve ha leállítják, akkor a végén úgy 10 percig. De mivel jellemzően a motorral együtt állítja le az akinek büdös, ezért a végén a büdöset nem érzi, csak az elején.
Szóval nyugodj meg, a tiédre is ráfért már a fertőtlenítés.
A nem büdös klíma az olyan, mint az enyém, hogy indításkor sincs semmi, 0 szaga, meg leállítás után se. Még porszag, esőszag, semmi se lehet. És ez azért érdekes, mert én az enyémet asszem tavaly nem ózonoztam, viszont előtte igen, de én mindig leállítom megérkezés előtt legalább 8-10 perccel, vagyis ha ennél rövidebb időt megyek, be se kapcsolom. És ennek az autónak nem volt még se habos, se spray-s tisztítása, csak kb. 4x ózonos az elmúlt 8 évből. Nincs titok, hagyni kell kiszáradni működés után.A fekete bevonat az úgy szokott, hogy először sávosan élesen ledörgölődik, majd utána durván, és egyre finomodó szemcsésen elkenődik egyre egyenletesebben, és majd végül néhány nagyobb satu után el is tűnik szépen. Szóval nem kell aggódni a márványossá váló tárcsa láttán. Az azt jelenti, hogy még nem 100% a fékerő, tehát míg le nem kopik fémtisztára, addig ne tapossuk agyon.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #48763 üzenetére
Átszellőztetem én is a páralecsapatót minden használt után és most így 3 év után azért kezd szaga lenni de csak kaikapcsolás után. Szóval lassan nekem is érik az újabb ózonozás újra.
Mondjuk amúgy is olajat kell cserélnem a klímában mert még a gyári van benne.. Ha meg már megyek a klímáshoz akkor egy füst alatt meglesz a kettő.
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
válasz BlacKSouL #48763 üzenetére
Igen, igen, én is úgy gondolom, hogy ráfért már egy ilyen tisztítás.
Amúgy ritkán használom a klímát, rendszerint csak munkatársaim miatt, ők meg amint kiszállnak, már kapcsolom is ki, és ablak le, aztán onnan még simán megyek 10 percet hazáig. Szóval akkor én ezt tudatosság nélkül, de jól csináltam.Eszem ágában sincs taposni, ahogy a leírás mondja, úgy fogom csinálni. Pár 100 km-ig óvatosan, aztán erőteljesebben, majd megcsinálom az 5x-i terheléses fékezést.
-
BlacKSouL
addikt
válasz Remi1234 #48768 üzenetére
Passz, ez csak egy ötlet volt, valahol biztos van valami terelőlap amit a kesztyűtartó felől, vagy a lábtérből akár látni is, de részleteket már nem tudok sajnos. Nekem pl. a belső keringetés elzáróját látni szépen kesztyűtartóból, meg a Citynek a függőleges irányú terelőjét motorostól. De elég zsúfolt az a környék, nem biztos hogy egyből ki lehet szúrni. Az biztos, hogy ha gyújtást adsz, és beállítod mondjuk 20 fokra a vezetőoldalt, és ahhoz képest tekergeted fel vagy le az utasoldal hőmérsékletszabályzóját, akkor óvatosan fülelve hallani kéne ahogy a motor állítja a lapot. Persze ha az a rossz, akkor pont nem hallani. Szóval nem könnyű.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
Nem emlékszem már, ki kérte (bocsi ), de nem felejtettem el a javítófestékezésről írni. Az imént mostam le, holnap vagy holnapután fogok vele elpepecselni. Stay tuned!
-
sticky35
tag
válasz tboldi #48771 üzenetére
Én kérdeztem, kíváncsian várom az eredményt.
Közben én is beszereztem egy készletet egy közeli márkakereskedésből, gyorsan ki is próbáltam, de nem lett olyan jó mint ahogy szerettem volna. Ha lesz időm nekifekszek komolyabban is, de kíváncsi vagyok neked hogy sikerül.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz sticky35 #48772 üzenetére
Először kipróbálom majd egy nem feltűnő helyen úgy, ahogy a Honda javasolja. Aztán ha nem jött be, akkor jön a fogpiszkáló, vagy valami hasonló.
-
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #48747 üzenetére
Nem feltétlenül ilyenekre gondolok. A Hondákon bármilyen kárpitot kellett lebontanom sosem tört még semmi, leginkább patent sem. Ehhez képest az Alfában olyan erős a patent és gyenge a burkolat, hogy az utóbbi törik el. A helyzetjelző izzó cseréjéhez ki kell venni a fényszórót, amihez le kell venni a löklapot. Egy szimpla légszűrőcseréhez le kell oldani a biztosítéktáblát hogy félre tudd hajtani. Egy olaj és szűrőcserés kisszerviz közel kétszerannyi időt vesz igénybe, mint a Hondáknál. Ezek azok a dolgok, amiket szoknom kell még.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboldi #48773 üzenetére
Lemaradtam. Ez milyen hibajavító? És mekkora hiba?
Nekem sok apró, 0,5-1 mm-es átmérőjű kráter szokott lenni a kavicsok miatt, főleg a motorháztetőn és annak élén. Ezt onnan látni, hogy a fényezés "aranyszínű", az alapozó meg szürke. Kb. fél méterről már nem is látni egyébként. A gyári hibajavító eleve a fényezés színe. Ahol szürke krátert látok, ott csak bemártom a javító ecsetét, lehúzom, és a hegyét épphogy mikron vékonyságban odaérintem a kráterhez. Ha befedte, akkor hagyom száradni. Jellemző hiba, hogy az odaérintés nem csak a krátert, de a peremét is éri, és így ott körben egy pici kiemelkedés van,(hiszen az ép vastagságra kerül egy plusz réteg) a kráterbe meg a száradásnál mindig besüllyed a lakk. Ha túl nagy a kráter, akkor 10 perc múlva még egy réteget rápöttyözök, de ez ritka.
Ahol már az alapozó mögül a rozsda is kikandikál, jellemzően ez sincs 1 mm-nél nagyobb, ott a hibajavító kupakjából kiveszem a pici drótkefét, az egyik szállal óvatosan megkarcolászom a rozsdát, megfújkálom, hogy eltűnjön a rozsdapor, és amikor már "tiszta", akkor lásd fent, csak itt mélyebb lesz a kráter, mindig teszek második réteget.Így az eredmény olyan, hogy nagyon közelről (10 centi) nem annyira szép, de fél méterről már szintén nem látni semmmit, csak odahajolva, és így a lényeg inkább a korrózió megakadályozása, a "seb" lezárása. Az esztétika mondhatni csak másodlagos. Ráadásul a nanoviszaos előkészítő polír és a keményviasz réteg felkenése során sem érezni azt a mikronnyi felületi kidudorodást.
!Overdose!: Igen, vegyes ugyan a kép, izzócsere nekem a Civicnél is könyékig nőgyógyász, vagy inkább inszeminátor esete, míg pl. másik autónál egy kicsi gumi kupakot kell lepattintani hozzá a motortérből és két ujjal szerelhető. Ugyanakkor a pollenszűrő csere mindkét Hondánknál 30 másodperc, és ebben már a kesztyűtartóban lévő szemét kihányása is benne van Míg a többi autónál vagy a fél motorteret, vagy a fél műszerfalat kell szétbontani hozzá. De légszűrő is 1 perc alatt megvan, nemrég egy francia kocsiban cseréltük, hát az egész házat ki kellett szerelni. Sok apró praktikus jól szerelhető része van, meg néhány szar. Benzinszűrőt cserélni például ne fogj neki nyugtató nélkül 8 genben
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Winner_hun
félisten
Kocsi rendberakás 2. felvonása tegnap elkezdődött. Legkésőbb július 21-re remélem teljesen kész lesz.
- hátsó lengéscsillapítók felújítása
- hátsó fékcsere, valószínűleg jobb hátsó munkahengert is cserélni kell
- első szélvédő csere
- körbe fóliázás
- ajtók aljának rendbetétele
- küszöb lakatolás
- motorháztető rendbetétel
- ajtók, motorháztető, tető fényezésIlletve a felnikkel is kéne foglalkozni, azt el is felejtettem. Na majd ha lesz rá idő.. aztán kell még gumit is venni, bár ha ennyit használom a kocsit akkor nyárira idén se költök..
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
tboldi
nagyúr
válasz BlacKSouL #48776 üzenetére
Ez a gyári javítófesték, és nálam is jellemzően kavicsnyomok, illetve egyéb használatból eredő pici sérülések vannak.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BlacKSouL #48779 üzenetére
Szerencsére egyik helyen sem rozsdás, de tetszik ez a drótkefés megoldás.
Egyébként az enyém is körömlakk-ecsetes, az a "dudor" a tetején a felesleg ledolgozására van, legalábbis a leírás szerint.Valamikor késő du. fogok nekiállni szerintem, amikor már nem égek szénné az udvaron.
[ Szerkesztve ]
-
spiritex
veterán
Szerintetek ha egy Xiaomi Roidmi 2S abnormális aljzat feszültséget jelez a Honda Jazz 1.4-emben, attól még normális feszültséggel és árammal tölti a telefont? Merjem vele tölteni, vagy inkább ne?
[ Szerkesztve ]
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
tboldi
nagyúr
-
spiritex
veterán
Köszi mindkettőtöknek, megpróbálok szerezni egy multimétert, ha meg nem megy, akkor majd a klímaszerelőnek mondom (mert úgy is vinni kell hozzá, mert megy a klíma, csak éppen nem hűt), hátha ért hozzá.
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
-
tboldi
nagyúr
Nos, erre jutottam, ez a motorháztető majdnem közepe:
Végül is csak a kupakban lévő ecsetet használtam, a clearcoatot viszont nem nagyon, mert szerintem nélküle kevésbé feltűnő a foltozgatás. Körbementem az egész autón és ahol festékhiányt láttam, azt bepingáltam. Főleg a motorháztetőn voltak hibák (kavicsnyomok), illetve az ajtók szélein/küszöbökön. Nyilván nem lett olyan, mintha semmi sem történt volna, de azért egész jól sikerült. 0,5-1 méterről szinte nem is látszanak a belejavítások.
Amúgy egy polírozás nagyon ráférne. -
Barell
senior tag
Sziasztok. 6gen civicre tud valaki valami kultúrált rá illő üléshuzatot?
-
martillo
tag
válasz BigBlackDog #48798 üzenetére
Koszonom, minden vilagos!
Asszem hamarosan en is beujitok egy gyari javito szettet aztan vagy fogpiszkaloval vagy az ecsettel, de elkezdek javitgatni. -
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #48798 üzenetére
Nagyjából én is így csináltam, csak a festék saját ecsetével és higító helyett sebbenzinnel (ez volt kéznél).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...