- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobe
veterán
Esedekes lassan az olajcsere, kene vennem valamit
Motul xcess 8100 van most benn, nem volt vele gondom, de 8e km utan piszokgyorsan eltunt de kb olyan szinten hogy 8000ig fullon volt a palca, 8500 nal meg a minimumot karcolta
Amugy is akartam az 5w rol 0w re valtani, mit lehet erdemes (ill honnan?) Motulbol, eneosbol pl ?
-
nagyúr
Ha eneosra valtasz akkor sustina, szerintem. Viszont a sustina koztudottan fogyos olaj, 10k km alatt nekem is leeszi maxrol minre a civic es masoknak is kb ez a tapasztalat. Amugy szerintem az a motul se rossz amit most tolsz, toltsd ra a maradekot, azzal kihuzza 10k km-ig, aztan mehet ugyis a csere.
-
JoolsNOS
veterán
Mennyibe fáj egy hátsó ablak 2007es Jazzhez? Asszony betörte Még nem láttam, remélem nem nagyon verte össze a hátulját. Lehet bele venni sötétítettet is?
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
fogas22
csendes tag
Sziasztok!
Van esetleg valakinek 2003-as Civic-hez való Haynes manual-ja pdf formátumban?
Előre is köszi!
Üdv,
Gábor -
JoolsNOS
veterán
válasz demars #48208 üzenetére
Valami oszlopnak tolatott. Az elterelések miatt bekeveredett egy zsákutcába.
Szerencse, hogy a baba nem volt a hátsó ülésen...Nem értem amúgy a dolgot. A lökösön egy nagyobb karc, szinte horpadás nélkül. A jel mellett egy horzsolás. Mindegyik jobban túlnyúlik mint az ablak... Meg az ablaktörlő tört le.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
demars
addikt
válasz JoolsNOS #48210 üzenetére
Valóban szerencse, hogy senki sem sérült meg. Ablakot lehet cserélni.
Egyébként elég, ha az alsó éléhez ért neki valami, ezek szerint volt benne feszültség és emiatt egyszerre "robbant".Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Kobe
veterán
válasz JoolsNOS #48210 üzenetére
Ha betonalapu fa villanyoszlop volt, a fat rogzito csavar es anya is siman kiloghat 4-5 centit
Multkor nalunk az utcaban "anyus" (40 es fullszilikon mumaca) torte meg az X6ot, tolatott a kukas, o meg turelmetlen volt es feltolatott a jardara inkabb es fullgazzal nekicsapta a fa/beton villanyoszlopnak....lokos,hatsouveg, hatsoajto....mondjuk nen aprozta el, ki se szallt megnezni, hanem blutuszon hivta apust mikozbe elhajtott, hogy megin kene 1M javitasra...
-
nagyúr
válasz yodamester10 #48214 üzenetére
Radar ide vagy oda, megesik az emberrel, hogy valami miatt (idegesség, figyelem elterelése) nem figyel eléggé és kész a baj. A honda radarok ráadásul kicsit lassúak is szerintem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
-
Bandi18
tag
Mennyire nehéz az UFO-n egy bal kilincset cserélni az első ajtón ?
Az első részén lévő csavaroknál letört a műanyag és már cska a hátsó tartja
-
xigris
őstag
Sziasztok! honda jazz digit klímás autóban hogy lehet a magnót kicserélni saját fejegységre(2 dines)?
esetleg ha van link a kerethez az is jó lenne.Manuális klímásat én is találtam[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
válasz xigris #48220 üzenetére
Amúgy jó drága és a hézagok is nagyobbak lesznek.
Érdemes elolvasni alatta a szöveget. Asszem nem kéne odaadni asszonynak a kocsit
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Qru
MODERÁTOR
-
Kobe
veterán
Hasonlo, csak asszem lattam olyat, bar az idehaza hudzonsokezer penzert volt,amit pl a sebvalto elotti tarolo seggebe lehetett kivezetni, egy jack aljzatban vegzodott, nem jack kabelben
Valami olyasmi lenne jo amit szolidan el lehet pl a rekedzbe dugni, es mondjuk kulon aux kabellel csatlakoztatni a telot
-
tboldi
nagyúr
Nem tudom, milyen a rádió az Accordban.
A Jazzben, ha nincs AUX, akkor ennek a csatlakozónak a helyén csak egy vakdugó van, de a rádión ugyanúgy megvan a kimenet (zöld). Nekem sem volt gyárilag, ezért az ábra alapján sk csináltam 2 kábelt. Fogtam egy jack apa-apa kábelt, az egyik végét lenyisszantottam, majd összeforrasztottam egy szintén levágott, régi pc-ből származó 3 pines ventilátorkábellel, majd a bekapcsoló gomb vezetékeit is levágtam és összekötöttem a két végét. Ez utóbbi csak a funkció aktiválásához kell, kb. 2 centi lett az egész. A hosszabb (kb. fél méteres), jackdugós végű darabot meg kivezettem a kesztyűtartóba és kész. Ez a legolcsóbb megoldás.
Amik Qru linkjén szerepelnek, azok a "virtuális CD-váltók" (ismertebb márkák: Dension és Yatour). Így is megoldható az AUX, az USB vagy akár a Bluetooth is, csak a rádió úgy fogja érzékelni, mintha CD-ről menne. Én meg ugye a gyári AUX funkciót használtam ki.
És amióta iPhone 7-et használok, azóta kb. értelmét is vesztette.
[ Szerkesztve ]
-
Bandi18
tag
Megéri a Sustina-t beletölteni az R18A2-be vagy teljesen megfelel a ENEOS Premium Hyper is ?
Eddig Shell Helix Ultra volt benne.
Köszi szépen
-
Kobe
veterán
válasz tboldi #48232 üzenetére
Ilyen tipusu van benne nekem : [link]
Van egy Cd/Aux gomb de semmilyen aux kimenet (takarva lefedve) nincs rajta.
Jo lenne valami sztereo megoldas, a roidmi nagyon jo, van benne mikrofon, megy waze, spotify stb,tolto, szoval kenyelmesebb mint 2 madzagon tartani a telot (tolto es jack) de ,egyszer ossze kene neznem egy sztereo gyari szettel vagy cdvel hogy szol (20 eve nem hasznaltam cdt basszus )
-
CSiPet2
tag
Sziasztok!
Van két gen8 civic-ünk, az egyik (nekem) új, a másikat 10 éve hoztuk el magyar honda szalonból. Alapvetően mindkettő jó állapotú, de mindkettőt szeretném elvinni átnézetni valami hondát tényleg ismerőhöz, elkerülendő a nagyobb aknákat. A topic leírásban szereplő Imre nevű úriember, ő valami honda mágus? Ha igen, kaphatnék hozzá elérhetőséget? Egyáltalán vállal vajon ilyet, vagy véleményetek szerint merre menjek ha szeretnék egy tényleges állapotfelmérést? A márka szervízekkel túl jó tapasztalatom nincs, de lehet van azok között is normális, csak mi pont rosszba futottunk bele...
Másik kérdés: az újabbik ufó egy 2.2-es type-s, német piacról jött és van benn egy ilyen bluetooth-os kihangosító. Őszintén azt sem tudom hogy ez gyári-e vagy nem. A benzinesünkben nincs kihangosító. Valaki tudja, hogy hogy kellene működnie? Előkerítettem az autó angol használatiját netről (a német amit adtak a kocsihoz nekem kínai), de nem lettem belőle okosabb...
Előre is köszi!
-
Kobe
veterán
válasz CSiPet2 #48238 üzenetére
A kihangosito gyari, nekem is ugyanilyen van benne. Viszont fabstkst nem er mert az uj bluetooth szabvanynak megfelelo telefonokkal nagyon nehez parositani. Meg a telo markajara is eleg erzekeny. Szerintem jobban jarsz egy szivargyujtos transznitterrel, roidmi 2s xiaomishopon most 5900 ert volt acioban, annyit siman meger
-
CSiPet2
tag
Köszi, okosabb lettem, ezek szerint bluetooth szabány gond. Olvastam ilyen hozzászólást valahol, de nem derült ki belőle, hogy kifejezetten erre a hw-re vonatkozik-e. Sajna software-es vagyok úgyhogy ha tényleg más hw szabványokat használnak akkor ezt tutira nem fogom megoldani.
Ezt a roidmi 2s-t nem ismerem, de nem tűnik rossznak. Az a 2.1 amper sajna ma már kevés (ami így leírva is szürreálisan hangzik), a mostani anker-em tud papíron 2.5-öt és két készüléket már szinten tartani sem tud egymás mellett.
Szervízre esetleg? Jah igen budapest vagy a nyugati országrész az ami helyileg szóba jöhet, nem szeretnék Debrecenbe menni ezért.
Köszi! -
bbubby00
őstag
Sziasztok.
Szeretnek erdeklodni, h ki fog jonni a Rukkel Tavi Honda Talira?! Juni 16-18. Csinaltam egy fb beszelgetest, es aki jon, azt beveszem szivesen! Eddig kb 10en vagyunk!Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Buster17
addikt
Pest hol és mennyiért cserélnek olajat ha viszek mindent?
-
zolynet
addikt
válasz bbubby00 #48198 üzenetére
Engem ezzel a B20 piszkált hecsivel vittek (nagyon hosszú a lista ami ebben a kocsiban van, ~250-260ló)
Mindenhol húz, mint a barom , iszonyat power van benne. Van belső kamerás felvétel is, majd azt is mutatom csak vágni kéne még az enyémet is.Sikerült megint javítani az időn és bemenni 2:19 alá! :
Az első két etapban én vezettem a Steet kategóriát fél mp-el. A meleg "jótékony" hatása már most kijött, nagyon kevesen tudtak javítani. Már most kezdődött a vért izzadás a jó időért és akkor még hol van a kánikula.
Első etapban 2:18.912-t sikerült menni, az aznapi célomat elértem. Másodikban nem tudtam javítani, csak izzadtunk és erőlködtünk.
3. etapot már le is írtam, mondom ekkorra már végkimerülés, kevés koncentráció.
Felvezető kör után dobtam egy 2:18.474-es PB-t!
Mondom ez nagyon király, de nem bízom el magam, hogy elég az első helyre, mert Laci is tud a végére meglepetést okozni. Meg is futotta a 2:18.078-as idejét, így ezzel ő húzta be az első helyet, gratulálok!
Örülök a 2. helynek, illetve hogy sikerült javítani ugyanazzal a setuppal. Futómű állítás/finomítás elmaradt, mert későn sikerült a két hátsó keresztlengőt kicserélni és a két hátsó nagyszilentet is ki kell.....így nem is mentem el futómű állításra, hogy ne kétszer kelljen.Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
Éves szerviz. Olajcsere, szűrőcsere, átvizsgálás. Ennyi.
Plusz kértem, hogy mivel korábban egy kismértékű motorproblémát egy egyszerű szívócső tisztítással tudtak orvosolni a pillangóig, ezért tegyék már meg ugyanezt most is.
Elhoztuk a kocsit, mentem 200 km-t, és az tűnt fel, hogy gyenge a motorfék, illetve ingadozik és magasabb az alapjárat. Haladásnál kinyomott kuplung esetén a fordulat nem az eredeti 650-es alapjáratra, hanem 1000-1200 körül ingadozva áll be, és csak teljes megállás után esik vissza, de nem is 650-re, hanem 750-800 körülre. Utóbbinak még örülnék is, mert 650-nél iszonyatosan vibrál, 750-nél meg mintha nem is menne. Viszont így összességében nem szokványos, vagyis nem normális a működés.Plusz a 200 km után kigyulladt a csekkendzsin... 1 hetet pihentettem, majd hétvégén megint mentem vele, és a motor gyönyörűen fut, eltekintve az alapjárati és ehhez kapcsolódó furcsaságától, viszont kb. a 4. beindításkor elaludt a csekkendzsin. Az alapjárati probléma ugyanúgy megvan.
Szorul a pillangószelep?
Ugyanitt: Imi számával megdobna valaki légyszi. Köszi
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Kíváncsiságból megkérdeztem a gyári 17-es felni árát a Hondánál. Amit utólag lehet rendelni még annyira nem is durva...a későbbiek ismeretében . 70ezer bruttó/darab, ez a 'Cura' fantázianevű felni. De ha olyan felnit szeretnék amivel gyárilag jön magasabb felszereltségi szinten...kapaszkodjatok.... 150ezer nettó/darab. És ezeken ugye még nincs gumi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...