- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Én meg most letojtam a gyártót, és feltöltöttem. Jellemző, hogy beindult pöccre mint az álom, majd kiálltam a raktárból, és azonnal jelezte, hogy ő most akár le is állna... hát leállítottam én, mivel még másfél órát idebent kell lennünk.
De legalább tudom, hogy ahhoz, hogy ne járjunk úgy, mint a régi busszal anno, hogy egy téli reggelen ő bizony nem köhögte magát életre, ahhoz legalább évente egyszer fel kell tölteni. Amúgyis javasolt ez minden járműnél, gyakrabban is akár, csak hát gondoltam céges igásló, megnézem mit tud. Ápolva odafigyelve nagyon sokat. Leszarva pont olyan keveset mint minden más.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
bump3r111
tag
Hali! Miskolci vagy akörnyéki van esetleg valaki?
Egy használt Civic-et nézetnék át vásárlás előtt szervizben, a Miskolci márkaszerviz esetleg megfelelő lehet e célra? -
Anaren91
senior tag
Sziasztok. Van egy 2005-ös Honda Civic em és a következő problémával állok szemben. Fejegység csere miatt ki kellett szednem az egész közép konzolt, majd ugye mindent vissza. Figyeltem rá összeszerelés során hogy minden csatlakozó, bowden (fűtést/hűtést állító) a helyén legyen, de sajnos azóta az autó csak meleg levegőt fúj az utas térbe, mindegy hogy hidegre vagy melegre van tekerve. Azóta kiszedtem megint a közép konzolt, de ott minden rendben van. Valakinek ötlet hogy mi lehet a probléma? Esetleg hogy hova vezethet a bovden ami ehhez a tekerohoz kapcsolódik, hátha ott akadt le? Előre is köszönöm a válaszokat.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
dany27
őstag
Sziasztok!
Tud valaki BP-en helyet ahol lehet kapni gyári 5W30-as Honda olajat?
Van egy VIII. Generációs Accordunk amiben utána kellene töltsek néhány decit eddig nem jártam sikerrel a beszerzés terén.
Zalaegerszegen volt szervizelve viszont mostanság nem fogok arra járni így Budapesten szeretném beszerezni az olajat. Felhívtam n+1 márkakereskedést/szervizt s vagy nem is honda olajjal dolgoznak vagy nincs 5w30-asuk csak 0w20 1L-esben.Amúgy az mennyire normális hogy 6000km alatt megevett 4-5dl olajat?
Üdv,
Dani -
BlacKSouL
addikt
válasz dany27 #49907 üzenetére
csepelihondabontót már kérdezted? Nem valószínű, hogy ott is lesz, de egy próbát megér.
Mindazonáltal utántöltés céljából véleményem szerint nyugodtan beletölthetsz 4-5 decit bármely ismertebb nagyobb márka 5W30-asából, ha muszáj. (Castrol, Mobil1, Eneos, Shell, stb.) ACEA/API besorolásra figyelj még.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Jaffa75
őstag
válasz dany27 #49907 üzenetére
Nem tragédia, én nem nyúlnék hozzá ekkora olajfogyasztásnál! Maradj a gyár által előírt olajnál (nem tudom mi van benne most, de ha "vékonyabb" mint a gyári, akkor meg semmi gond sincs!
Feltöltötték a csere után rendesen? A következőnél nézzél szerintem a csere után egy olajszintet, pláne ha eddig nem volt jellemző, hogy csipegeti... -
yodamester10
őstag
válasz dany27 #49907 üzenetére
Benzin vagy dízel?Nem mindegy
innen próbáldNEM pesti cég. -
Qru
MODERÁTOR
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
csaba271
csendes tag
Sziasztok.
Vettem egy kicsit zuzott 2,2-es 2005-ös Accord kombit Nemetorszagban olcson 170e Km-rel. A karosszeria kijavitva. Viszont böven van hibaja. Sokat hasznalnam külföldön, szoval megbizhatoan kell müködnie. Kerdesem az lenne, hogy Pest környeken tud valaki megbizhato, viszonylag olcso profi szerelöt, aki ert hozzá? Elektromos (központi zár elöl nem megy) es mechanikai problemak is vannak (90-110 között beszital a kormany es folyik a kormanyszervo olaj a szervocsönel. A kuplung kattan egyet benyomasnal...szoval lenne mit csinalni rajta, de mindezt gyorsan kene.
Elöre is köszönöm a valaszokat.
-
K Norbi
addikt
Sziasztok! Szerintetek 10W-40? Vagy 5W-40?
Minősítés?Honda Accord Hatchback 3 ajtós.
1984
1.6 EZ
77KW 105LE -
-
Winner_hun
titán
220k km meglett ma, későn vettem észre -.-'
Amíg nem volt meg a baleset semmi nem történt a kocsival. Le van fényezve, erre valaki nem meghúzza az első lököst?! Kukikivan.
Néhány hét múlva polír, akkor majd meg lesz oldva (egy részét le tudtam szedni de nem sok kedvem volt vele vacakolni, volt jobb dolgom is..).
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
veterán
válasz tboldi #49927 üzenetére
Kormol a VTEC?Tegyél be képet az autós topikba, látni kéne, hogy milyen. Finom acélgyapjút használok nemesacél kipufogóvégen, talán festékboltban kapható; előtte le kell takarítani a kipuról mindent ami lejön.
Már szinte mindent kipróbáltam, eddig messze ez a legjobb, szárazon kell finoman dolgozni vele.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Na úgy fest, hogy csak alu lesz a télim Egyszerűen nem akarok még egy telet lemezfelnivel még ha keveset is megyek a City-vel
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #49933 üzenetére
Én meg újra át fogom szereltetni a meglévőkre.
-
félisten
-
BlacKSouL
addikt
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #49936 üzenetére
"Hiszen mostantól jó benzinesekre és jó villanyautókra van szükség – a csak városban jó hibrideknek egyre kevesebb értelmük van. Városban a villany sokkal jobb, és mérnökileg is elegánsabb megoldás, mint ez a bolygóműves szerencsétlenkedés, aminek soha senki nem számolta ki a valós környezetszennyezését."
Ezzel mondjuk totál egyetértek.
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
Én azt nem értem, hogy hiába tűnik kézenfekvőnek, mégis, mint különlegesség kell beszélni pl. erről a hajtásláncról amiről itt az NSX-ben szó van. Hogy legyen egy normális benzinmotor, kiegészítve elektromotorokkal, amik a benzinmotor hiányosságait, hátrányait tudják kompenzálni. Hogy a kinetikus energiákat ne hőként és fékporként engednénk a világba, hanem visszanyerhető energiaként.
Fingom nincs, hogy ha mondjuk az általam használt 1.8-as 140 lovas motorhoz kapcsolnának egy "KERS"-t, vagy akár közvetlen hajtású elektromotort, akkor mennyivel lehetne még lejjebb nyomni a fogyasztást. Nyilván, akkor az energiatároló legyártása, meg a többletsúlya lehet, hogy ugyanannyi környezetterhelést jelentene, de akkor még a mínusz fékpor és hő mindig ott van.
Lehet, hogy én érzem rosszul, de még a teszteket olvasgatva mindig ott tartunk, hogy a hibridek normál használatban ugyanannyit fogyasztanak, mint a nem hibrid nagyobb hengerűrtartalmú verziók, hogy a gyorsulásuk ugyan nem jobb, de kissé más, hogy ilyenolyan átviteli rendszert fejlesztenek, de mintha mind csak a puskapor lenne, igazán golyó meg semmi. Meg az elektromos autók, amik továbbra is kisszériás drága játékszerek, arról nem beszélve, hogy a 400-600 km-es elméleti hatótávok a mai "villanykút" kiépítettségek mellett még mindig csak a Norvégia szintű országokban lehet érdekes. Mert elindulok mondjuk egy Teslával a horvát tengerpartra, és vagy állandóan keresgélem hogy hol lehetne tölteni, vagy nem lehetne. Mert mondjuk nem állhatok oda egy apartman elé, hogy csókolom, adjon má' ki egy hosszabbítót, egy szűk 5-6 órát elálldogálnék itten amíg tetszik nekem fizetni az áramdíjat amivel töltök, de cserébe itt van párszáz Kuna.
Számtalanszor van az az érzésem adott vezetési helyzetben, hogy itt most egy jó elektromos rásegítő rendkívül hasznos lenne, de hát ugye nincs.
De felőlem visszatérhet a világ a sima faék szívóbenzinesekhez is, én már úgyis eleve azt használok, és jó.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #49938 üzenetére
Anno pont azért vettem el a ct200h-t mert városban alig járok és országúton meg csak cipelem az akksikat feleslegesen de ma már lehet mégis beleugranék. Gyorsuláskor bőven kompenzálja a plusz súlyt az elkómotor ha meg már lendületben vagy akkor meg nem okoz érdemi többlet fogyit igazából. Ami miatt mégis csak letennék róla az az, hogy nekem második autó kellett tehát simán van, hogy 3-5 hetet áll a garázsban, már pedig azt pont nem szeretik az akksik (önkisülés). A Toyota pl kimondottan tiltja, hogy 4 hétnél hosszabb ideig álljon az autó használat nélkül (ha ezt megszeged bukod az akkugarit élből)...
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
Na srácok egy nyárbúcsúztató győri tali? BBD is jön a fővárosból, és most már tényleg kéne egy összeröffenés.
Demars, JoolsNOS, Boldi, hülyegyerek, sunny ? Hm? -
BigBlackDog
veterán
válasz z123456789 #49940 üzenetére
"...BBD is jön a fővárosból..."
Ne sértegess, biatorbágyi vagyok!
-
z123456789
addikt
válasz BigBlackDog #49941 üzenetére
OK.
Sorry. -
nagyúr
válasz z123456789 #49940 üzenetére
Tegnap volt Agárdon országos Honda találkozó azon volt valaki?
Més que un club!
-
z123456789
addikt
válasz Napfénysüti #49943 üzenetére
-
bbubby00
őstag
válasz Napfénysüti #49943 üzenetére
Én majdnem kigurultam, aztán rájöttem, hogy....
Szombaton én Hungaroringeztem egy MX-5 találkozó keretein belül, durva, mert több mint 250autó eljött! Annyival másabb mint a Hondás közösség és csakis pozitív értelemben. Nincsenek a sorok között jaszkarizó hülyegyerekek, nem bömböltetik a rádiót, nem szemetelt senki, a pályán nem volt baleset, de még a parádékörön is tudott mindenki normálisan autózni. Egy szó mint száz, másvilág teljesen! TotalCar cikk a taliról[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-
nagyúr
válasz bbubby00 #49945 üzenetére
Egyébként sajnos egyet kell értenem veled. Itt a városban is rengeteg a jaszkaris koppány kipufogós idióta. Ilyenkor már nem is bánom hogy nem vagyok hondás már.
Tegnap amúgy én is szó szerint csak kigurultam a találkozóra mert a Focus bringámmal tekertem, csak láttam hogy ott gyülekeznek és beköszöntem pár ismerősnek.Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest