- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Honor Magic V2 - origami
- MG5 menetpróba
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 19. hét: Crime Boss Rockay City, From Space
gp Extraként a Cities Skylines Remastered is kipróbálható, valamint a Destiny 2 három nagyobb DLC-je is játszható.
-
A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
it Jól értesült források szerint hétfőn mutatja be a Google keresőjének riválisát az OpenAI, AI-alapon.
-
Szamurájbarát az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 552.44-es eszközillesztő két játékhoz is hozott friss profilt.
-
Mobilarena
Szeretettel köszöntünk a sztereó otthoni/szobai Hi-Fi világában !
Új hozzászólás Aktív témák
-
#71562240
törölt tag
válasz Dragon27 #37500 üzenetére
A Pioneer-ok se reménytelenek, de a NAD egyértelműen nagyon jó, érdekes, zenei és kellemes hangú az áráért, olyat bátran vehetsz - használtan véve sok pénzt megtakaríthatsz. Az csak előny, hogy nincs rajta loudness funkció, így is vannak rajta felesleges-káros dolgok, lásd hangszínszabályzó, balansz...
A 316BEE van annyira jó erősítő, hogy megérdemli hogy zenével tápláld, ne olyasmivel, amiket felsoroltál és linkeltél... -
blattida
nagyúr
válasz sultansmith #37497 üzenetére
Ha a linearitás és a részletező képesség az elsődleges, akkor nem.
Ha inkább zenét hallgatnál vele, akkor viszont igen.Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
-
Dragon27
senior tag
válasz #71562240 #37501 üzenetére
Annyira nem vagyok zenemániás hogy hangszínszabályzó nélkül használjam ...
Pioneer , NAD házimozira is ? mert ha veszek + erősítőt + hangfalakat : 1 nem férnek el + sok pénzDe vannak ezek a Digital Sound Projectors pl. Yamaha YAS-101 ami elférne de 1 irányból érkezik (lehet hogy jó) De szerintem a Pioneer , NAD jobb ettől a Projektoros megoldástól ...
A zenére csak annyit hogy mi lenne ha mindenki egyforma zenét hallgatna ...... de azért hallgattok : FIM Audiophile Reference IV , Bowers & Wilkins , Bon Iver ..... de ezeket csak ritkábban ...
-
andorra
őstag
válasz Dragon27 #37503 üzenetére
Annyira nem vagyok zenemániás hogy hangszínszabályzó nélkül használjam ...
Egy sportkocsit vásárolnál és amikor az eladó induláskor figyelmeztet rá, hogy be van húzva a kézifék engedd ki, azt válaszolod rá: annyira nem vagyok sebesség mániás, hogy kingedett kézifékkel menjek.
-
blattida
nagyúr
válasz andorra #37504 üzenetére
Szerintem maga a hasonlat nem jó (a poén igen).
Ha már autós vonal, akkor a példádnál maradva, porsche 911-et vennél és szép, színes spoilereket rakatnál az autó tetejére és a kipufogókra, mondván, Te nem vagy akkora autóbuzi, hogy a porschét önmagában használd.
Ez nem olyan vicces, de teljesen analóg példa.Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
-
Pecc
őstag
Srácok...Ő, csak kérdezett, egy nyílt hifis topicban konkrét elvárással, tapasztalaitok alapján melyiket ajánlanátok. Erre lehet segítőkész választ is adni, mint kammerer.
Amit Dragon27 írt, "Annyira nem vagyok zenemániás hogy hangszínszabályzó nélkül használjam" nem tudom, miért vált ki hasonlatokba folyó gúnyolódást. Nem csak egy szempont van a zenehallgatásnál, hifi komponens vásárlásnál. Van akinek igenis tetszik ha az égig tekeri a hangszínszabályzót és bekapcsolja a loudnesst, ide tartozik ebbe a témába ez is. Van akinek ez tetszik, van akinek az. Egyfajta rossz irányba halad ez a topic szvsz, mert mihelyest valaki nem az itt többségben, leggyakrabban előforduló lévő fórumozók "nyelvén beszél"... rögtön gúnyolódás a vége.
-
blattida
nagyúr
Engem a gúnyolódós rész nem érint, viszont annyit megjegyeznék, hogyha valaki hangszínszabályozó és loudness áramköröket akar aktívan zenehallgatás közben használni, az annyit jelent, hogy majdnem teljesen mindegy, hogy az adott erősítő egyébként milyen, mert az említett két megoldás teljesen gajra vágja a zenei produkcióját.
Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
-
Dragon27
senior tag
+kammerer köszi
blattida /// hangszínszabályozó és loudness használata mivel soha nem használtam sztereó erősítőt ezért is keresek olyat amibe minden van .. és hosszan tesztelhessem ,. és lehet hogy én mondom azt hogy felesleges rá .
De ha veszek amin nincs mindig foglalkoztatna..... és hiányozna
hisz nem tudom mit veszítek
-
Ear001
addikt
válasz blattida #37509 üzenetére
Ezek szerint Dan D'Agostino úr erősítője teljesen gajdra vágja a zenét?
A Cello Audio Palette ugyan ennyire zeneirtó eszköz? Szegény Dick Burwen-nek ezt most kell megtudnia, hogy micsoda ócskaságot hozott össze?
[ Szerkesztve ]
-
#71562240
törölt tag
Nem kell rögtön megijedni, a többiek sem gúnyolódtak, a többiek is segítőkész választ adtak, a kézifékes hasonlat is egy segítőkész válasz volt, még ha valóban erősen sántított is a hasonlat, mint ahogy arra többen rávilágítottak. De nem emiatt írok, hanem a hangszínszabályzóval loudnessel kapcsolatos véleményed miatt.
Ahogy az amerikai filmekben mondani szokás, szabad országban élünk (vagy legalábbis éltünk 2010-ig - mondanám, ha szabad lenne itt politizálni), ki-ki annyi és olyan hangszínszabályzót és loudnesst használ, amennyit és amilyet akar, ha az az igénye. Mint ahogy korábban írtad, neked is igényed a hangszínszabályzás, lelked rajta, szíved joga, bátran tegyed, ha neked az tetszik. Azt azonban érdemes megértened-elfogadnod, hogy ezek használata elvileg nem a hifi területe. Ennek a topiknak a címe az, hogy Hifiről általában, márpedig a hangszínszabályzó és a loudness elvileg nem hifi eszköz. Ezek nem a high-fidelity, azaz "magas hűség" eszközei, hanem a hűség "alacsonyításának" eszközei, ezek működésének és céljának a lényege a torzítás, ergo a hangszínszabályzó és a loudness csak amolyan megtűrt vagy meg nem tűrt pária a hifi világában, logikájában, szemléletében. Tehát nem szabad azon fennakadni, ha a hifisták degradálólag szólnak ezen eszközökről, hiszen éppen az a hifizmus lényege, hogy degradálólag szóljunk ezen eszközökről, mert ezek a hifiséggel nagymértékben ellentétes eszközök. Nem tehetünk mást, minthogy degradálólag szóljunk ezen eszközökről, ettől vagyunk hifisták.
(#37514) Ear001 Demagóg!
[ Szerkesztve ]
-
#71562240
törölt tag
válasz #71562240 #37515 üzenetére
A "megtűrt pária" kifejezés arra utal, hogy olyan értelemben lehet a hangszínszabályzó (vagy esetleg a loudness) megtűrt eszköze a hifinek, mint az elrontott hangmérnöki munka esetleges utólagos korrekcióját valamelyest lehetővé tevő módszer. "Üldözendő" módszer, de ilyen értelemben legalábbis lehet valamennyi logikája a hangszínszabályzó (vagy esetleg a loudness) hifi eszközként való alkalmazásának - no meg ott a loudness, mint a halk hangerejű zenehallgatás dinamikusabbá tétele, de persze ez is "üldözendő" módszer, pótcselekvés.
-
Dragon27
senior tag
válasz #71562240 #37517 üzenetére
Nem akarok semmi rosszat
Ha erősítőt keresek akkor nemcsak a hangerőt szeretném növelni (benne van a nevében ) hisz ezzel hangszínszabályozót is erősíthetem ...
Amit te szépen leírtál az csak egy végfok Mind2 Hi-Fi része én elfogadom ., erősítőt szeretnék nem végfokot .
Szerintem 1 erősítőbe azért tettek hangszínszabályozó és loudness mert igény volt rá ..
Akinek ezek nem kellettek maradtak a végfokoknál .... + előerősítőnél ... (előerősítő + végfok egybe )De ez csak az én gondolatmenetem .... persze mindenre van ellenválassz
erősítőt és végfok : ha a erősítőt keresek a Google-ba hangszínszabályozós találatok vannak .. ha végfok keresés akkor a te leírt végfokok jönnek ki ... ennyi
Én elkülönítem a 2 gépet te is tedd azt
[ Szerkesztve ]
-
#71562240
törölt tag
válasz Dragon27 #37518 üzenetére
Ez nem erről szól, ez így értelmetlen. Nem arról szól a dolog, hogy "erősítőről" vagy "végfokról" beszélünk, ezek nem is helyes megnevezések ebben a formában.
A végfokon persze hogy nem találsz semmiféle gombot, hiszen arra nem való gomb. Amit úgy neveztél hogy "erősítő", illetve hogy "végfok+előfok egyben", azt nevezzük integrált erősítőnek, amit pedig úgy neveztél hogy "végfok", olyat gyakorlatilag nem használunk önállóan, hanem az valójában előfok+végfok, vagyis előerősítő+végerősítő. A végfokhoz hozzátartozik tehát az előfok, és az előfokon vannak a gombok (a pontosság kedvéért megemlítem, hogy van ritka kivétel, mégpedig a hangerőszabályzós végfok, amit önállóan is használhatunk és egyetlen forrásbemenete van). A gombok tehát a végfokhoz tartozó előfokon vannak, és az előfokon levő gombok között ugyanúgy lehet hangszínszabályzó vagy loudness, mint az integrált erősítőkön. Hogy végülis melyik típuson van ilyesmi és melyiken nincs, az elsősorban tervezői/fogyasztói filozófia, és ezzel összefüggésben minőségi kérdés.
Az integrált erősítők sűrűbben előfordulnak az olcsó árkategóriákban, az elő+végfokok sűrűbben előfordulnak a drágább árkategóriákban. (Majdnem) függetlenül attól, hogy integrált erősítőről vagy elő+végfokról beszélünk, az a jellemző tendencia érvényesül, hogy az olcsó erősítők közül sok típuson van hangszínszabályzó (esetleg loudness), a drága, minőségi erősítők között pedig nagyon-nagyon ritka a hangszínszabályzós (esetleg loudnesses) típus. A minőségi, drága erősítők között tehát nagyon-nagyon kevés az olyan, amelyiken van hangszínszabályzó (esetleg loudness), mert a minőségi, drága erősítőket használó fogyasztóknak jellemzően nem ilyesmire van szükségük, hanem minél jobb hangminőségre, minél nagyobb hangzáshűségre, azaz hifire. Mivelhogy minőségi, drága erősítőket vásárlók között nagyon-nagyon kevés az olyan ember, aki igényli (sőt, többségük éppenhogy elutasítja!) a hangszínszabályzót, a magasabb minőségi és árkategóriákban nagyon-nagyon kevés hangszínszabályzós típust találsz, az olcsó erősítőket vásárlók között azonban (sajnos) sok az olyan, aki igényli a hangszínszabályzót, ergo az ilyen olcsó típusokat (sajnos) sokszor felszerelik ilyesmivel, hogy ne veszítsék el azokat a vásárlókat, akik igénylik ezeket az eszközöket, amelyek azonban nem hifi célú eszközök, hanem torzító eszközök.[ Szerkesztve ]
-
Dragon27
senior tag
válasz #71562240 #37519 üzenetére
Értem
Most mit csináljak nekem erre van szükségem és kész mivel 1.Pioneer A-20K vagy 30
2. NAD C 316BEE nem abban az árkategóriába tartoznak .. én olcsó erősítőt vásárolók és igaz igény van rá .Mert kis hangerőn is szeretném a legjobbat választani olcsó kategóriából ... de ha veszel nekem hangszínszabályzó és loudnesses nélkülit szívesen elfogadom
így nem kellene feleslegesen elcsavarni a választ olcsó és drága kategóriai különbségek felé .
És a kérdés után felesleges lenne : nézmá mim van ott hangszínszabályzós loudnesses
ezzel lezárom
_________________________Mivel az első választ te adtad : NAD egyértelműen nagyon jó, érdekes, zenei és kellemes hangú az áráért //
Számomra ez lenne az igazi válasz ... 3 lehetőség közül mi a legjobb választás ..
-
bajnokpityu
félisten
válasz Dragon27 #37520 üzenetére
NAD egyértelműen nagyon jó, érdekes, zenei és kellemes hangú az áráért
Nemrég dacos topicban számonkérték a csöndben maradóktól,miért nem volt egy e10es dac ellen vélemény.
No, a nadban már legalább ketten tapasztaltunk egy olyan fajta furcsa torzítást, ami nekünk kb lehetetlenné tette a zenehallgatást. Nem mindenki érzékeny rá, de 2 embert biztosan tudok. Szóval most sem kéne próba nélkül fizetni, de ahogy gondolod.
Egyébként számomra se túl nagy hátrány,ha egy készüléken nincs se EQ, se loudness.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nebulo5
senior tag
válasz bajnokpityu #37521 üzenetére
Ez nem "egyedülálló" tapasztalat! Néhány évvel korábban, ha valaki nagyon bele volt habarodva a NAD dizájnba és a róla olvasottak alapján, nagyon akart Nad-ot, hát az én voltam! De szerencsémre, elkezdtem eljárni hallgatózni... Más erősítőt vettem, de azóta is volt már nálam NAD erősítőből néhány.
Már nem akarok NAD-ot!Üdv: nebulo
-
#71562240
törölt tag
válasz Dragon27 #37520 üzenetére
"Számomra ez lenne az igazi válasz ... 3 lehetőség közül mi a legjobb választás .." Erre választ adtam korábban - legalábbis a saját véleményemet elmondtam, merthogy a jelek szerint Bajnokpityu vagy Nebuló lehet hogy más véleményen lenne, más választ adna, és az ő mondandójukban is van igazság.
-
rooland
senior tag
Sziasztok!
Esetleg olyan általánosítást tudtok mondani hogy egy gyártóra milyen hangzás jellemző? Tudom-tudom nem lehet így besorolni semmit, meg mindenkinek más jön be, teljesen objektív ezzel tisztában vagyok (annyira nem vagyok kezdő talán), de esetleg nem tudtok segíteni aki már sokat tapasztalt, hogy az olcsóbb (használtan 35-40e) erősítőknek gyártótól függően milyen hangzásviláguk van körülbelül?
pl. Technics - melegebb, akusztikusban erős, Pioneer - elektronikusabb, nyersebb, NAD - nem olyan részletező, de nagyon dinamikus, Yamaha - .... Most csak mondtam valami hülyeséget, de ilyesmikre gondoltam kb. Nagy segítség lenne, kb merre keresgéljek ha tudna valaki ilyet írni, vagy hogy hol találhatok esetleg ilyesmit. -
#71562240
törölt tag
válasz rooland #37526 üzenetére
Ahogy sejted, vannak ilyen sajátos, a márkára jellemző karakterek, természetesen ez időben változik, vannak kivételek a márkán belül is, - az által példaként idézett jelzők egyébként többé-kevésbé ülnek az egyes márkákra - de mint te is mondod, számos kivétellel. A százmillió létező és létezett márka miatt természetesen nagyregényt lehetne-kellen írni erről, ha az ember át akarná tekinteni, ezért orientációként álljon itt három idézet az egy-két napon belül közreadandó topikösszefoglaló (leánykori nevén első hozzászólás) idevágó részeiből, először a számodra leginkább hozzáférhető erősítőmárkanevekből, majd egy általánosabb áttekintés, végül egy általánosabb márkaajánló. Mindez Blattida tollából - remélhetőleg Blattida nem bánja, hogy idéztem a még szerkesztés-korrektúrázás alatt álló (tehát még nem közlési szándékú), de már közreadható állapotú szövegéből... Aztán kérdezhetsz a konkrét találataid alapján, hogy az adott készülékről adott áron mi a véleményünk.
"Az erősítőkre is igaz az, hogy a gyártóik hangkarakterét magukon hordozzák, ezek figyelembe vételével (is) érdemes kiválasztani őket. Tehát, aki melegebb tónusú hangra vágyik, az válasszon például Marantz, Yamaha, esetleg Rotel, (amelynek több típusa a szárazabb hangúak közé tartozik!) vagy NAD erősítőt, aki pedig a szárazabb, pontosabb hangot kedveli, az válasszon például Cambridge Audio-t, régebbi Denont, Heed-et, esetleg, ha kevés a pénz, akkor valamilyen „D” osztályú kis erősítőt, például Muse Audio-t."
"Hifi irányzatok, rendszerépítés
Az egyes márkák saját hangját csoportosítani is lehet a szerint, hogy mely hangzási ideál, elképzelés vagy filozófia képviselői. A kulturális eltérésekből, fakadó sajátosságok is tetten érhetőek közöttük, természetesen ezek csak tendenciaszerűen érvényesülnek, kivételekkel.
Az európai gyártókra általánosságban jellemező az analógosabb hangzás, ami a középtartomány hangsúlyát, a sávszélek enyhe lekerekítését, azaz a mély és magas hangok kismértékű visszafogottságát jelenti, valamint az emberi fül számára kellemes torzítások jelenlétét, hosszan hallgatható formában.
Ezen belül megkülönböztethetjük az angol vagy BBC iskolát, melynél a fent vázolt jellemzők erőteljesebben jelennek meg (például Naim, Spendor, Rega, Wilson Benesch, Musical Fidelity) és ténylegesen a középtartomány, az emberi hangok, a beszéd, az ének pontosságát és tisztaságát helyezik a középpontba, illetve az olasz mentalitást képviselő olasz és más déli gyártók által képviselt nagyon meleg, nagyon zenei és olykor bizony erősen színezett, de nagyon élő hangot adó iskolát (például Chario, Sonus Faber, Audio Analogue, Unison Research, Jadis,, nagyjából a JM-Lab).
Másik oldalról közelít a témához a német vagy skandináv irányzat, náluk az egész, teljes hangkép tisztasága és pontossága fontos, akár azon az áron is, hogy kissé érzelem mentesebbé válhat a nyújtott hang (ilyenek például a T+A, Hegel, Audionet, Dynaudio, Lyngdorf), ám ez is csak relatív, mert sterilségről nem beszélhetünk, csak itt is kiütközik a kultúrákból és ízlésekből fakadó különbség.
Az észak-amerikai cégeknél a dögösség, az optimizmus és a magabiztosság a hangban is visszaköszön, azaz a basszus- és magas-tartomány kiemelése, a sodró, pezsgő előadásmód, ami néha elfedi a finom, apró részleteket (például Conrad Johnson, Martin Logan, JBL, már kevésbé például az Audio Research), ám ez nem jelenti azt, hogy ezek kellemetlenek vagy rosszak lennének, hiszen gyakran nagyon élő és hosszan hallgatható hangzásra képesek.
A japán és távol-keleti audiofil gyártók zenei elképzelése viszont az említett európai iskolák esszenciájaként is felfogható, általánosságban a pontosság, a színezettlenség, a semlegesség és igazmondás jellemző rájuk, gyakran viszonylag egyszerű felépítésűek, és előszeretettel használnak természetes anyagokat (például 47Lab, az eredeti Audio Note, Kondo, az Accuphase, valamennyire a Sony is).
Mindegyik fent tárgyalt irányzat termékei között megtalálhatóak az alacsonyabb, a közepes és a magasabb kategóriákba tartozó komponensek, ezek sokféleképpen kombinálhatóak, az egyéni ízlésünk, prioritásaink és pénztárcánk szerint, de rendszerépítéskor mindenképp érdemes rendszerben gondolkodni, azaz úgy összeállítani a láncunkat, hogy a lehető legkiegyenlítettebb hangzást tudja nyújtani, a lehető legkisebb torzítások mellett, és tegye mindezt úgy, hogy közben az ízlésünket is kiszolgálja.""Az általánosan elterjedt, hifista közfelfogás szerint is jobb hangú készülékeket gyártó cégek közül a teljesség igénye nélkül említünk néhányat, elsősorban olyanokat, amelyek termékei Magyarországon is elterjedtek, viszonylag folyamatosan kaphatóak: Cambridge Audio, NAD, Pro-Ject, Rotel, Arcam, Naim, Musical Fidelity, Marantz, Hegel, B&W, Jadis, Micromega, Mission, Tannoy, Accuphase, Celestion, Audio Research, Wilson Benesch, Conrad Johnson, Chario, Sonus Faber, Heed, DALI, Harbeth, Spendor, JM-Lab (Focal), ELAC, Primare, Etalon, Myryad, Audio Analogue, Parasound, Monitor Audio, Krell, Wadia, Audio Note, Electrocompaniet, Audiostatic, Quad, Audionet, Linn, Copland, Dynaudio, Canton, Martin Logan, Triangle, stb. Ezek közül bármelyiket is választja az ember, ha igényeinek és ízlésének megfelelően állítja össze az egyes elemekből a teljes láncot, akkor például ezekkel a gyártókkal, nagy valószínűség szerint, nem fog mellélőni.
Mindegyik márkának van egyfajta jellegzetes hangkaraktere, mely szinte a teljes termékpalettájukon felfedezhető, felismerhető, ám a felsőbb árkategóriájú termékeikben a nyújtott hangminőség szempontjából egyre kevesebb a zavaró tényező, a színezettség, azaz a torzítás."[ Szerkesztve ]
-
rooland
senior tag
válasz #71562240 #37527 üzenetére
Köszi, ez nagyon jó. Várjuk a teljes "cikket".
Az számomra újdonság így elsőre, hogy Technics, Pioneer, Yamaha, Sony nem igazán szerepel az "ajánlott" gyártók közé, vagyis csak részben. (bár igaz oda van írva hogy a teljesség igénye nélkül, de azt hittem ezek a nevek "alap darabok") És ezekből sok forog, ha nem a legtöbb használt kézen itt a hardverapro-n. Igaz ha már egy erre szakosodott oldalon nézem mondjuk a hifipiac-on ott már más a helyzet kicsit. -
Auratech
őstag
+1
Ezek szerint az én zenei vonzalmaimat egy olyan rendszer cirógatja, ahol a hangsugárzó skandinávosan pontos igyekszik lenni, az erősítő németesen precíz, az előerősítő olaszosan színes, a forrás japánosan puritán, a kábelezés amerikaiasan fellengzős, a fülem ó-magyar, a zene mindenkié..
Auratech Field Recording
-
#71562240
törölt tag
válasz rooland #37528 üzenetére
A Technics-nek, Pioneer-nak, Sony-nak is vannak jó erősítőtípusai, a Yamaha pedig "igazán" ott szerepel az ajánlott erősítőtípusok között.
(#37530) Cyrin Nocsak, a "tékozló fiú" visszatért? Egyébként az általad kiragadott márkák azért nem úgy, hanem árnylatabban, visszafogottabban, feltételesebben lettek jellemezve, mint ahogyan kiragadtad őket. Kiemelések tőlem: "...olasz és más déli gyártók által képviselt nagyon meleg, nagyon zenei és (I)olykor(/I) bizony erősen színezett, de nagyon élő hangot adó iskolát (például Chario, Sonus Faber, Audio Analogue, Unison Research, Jadis,, (I)nagyjából(/I) a JM-Lab)." Ez egy nagy halmaz, óvatosan általánosítva, te pedig kisarkítottad az óvatos általánosítást.
[ Szerkesztve ]
-
#71562240
törölt tag
-
blattida
nagyúr
válasz Ear001 #37514 üzenetére
Ez, mint ahogy az előzményeiből is látszik, nem egy minden erősítőre alkalmazható egyetemes alapigazság, hanem az általánosan forgalomban lévő, leggyakrabban kapható erősítők esetében alkalmazható általánosítás, de ezt Te is tudod.
Ráadásul pont én védtem itt többször az igazi, minőségi hangszínszabályozókat és azok létjogosultságát.
A loudness viszont védhetetlen, komolyabb cuccokban egyáltalán nincs, nem véletlenül.Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
-
KisTücsök
addikt
Jaa. Nem semmi. Már ha jól értem, mire célzol.
_____________
A Micromega milyen márka? Raktak fel egy Micromega Stage 3-at. Nem hiszem, hogy sokáig fent lesz, most sajna nincs keretem, hogy egyből lecsapjak rá, de azért érdekelne, hogy mennyire ajánlott cucc.
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Dragon27 #37520 üzenetére
Egy apró tanács, vagy inkább észre vétel:
Ha minőségibb erősítőt veszel, amin nincs loudness, hangszín szabályzó és itt a fórumon javasolják, akkor az-az eset fog elő állni, hogy Neked lesz olyan felfogással, elvek alapján készített erősítőd, ami sajnos elég ritka szokványos háztartásokban. Míg a loudos- basszos-treblés, esetleg minden féle mással felvértezett erősítőkkel könnyedén találkozhatsz máshol.
Javaslom, hogy menj és hallgass egy kis zenét sztereóban házi mozi erősítőn pl, könnyen lehet, hogy a loudneszes- basszus tekerős, treblés erősítőd nagyon hasonlóan fog szólni. Ha az a hang tetszik, nem hallasz zavaró kiemelést, nem tapasztalsz élettelenséget a zenében, élethűnek, hihetőnek tűnik a hangja az énekesnek, gitárnak, esetleg szaxofonnak, stb (legyél nagyon kritikus), akkor menj és vegyél olyan erősítőt, amit tervezel.
De szabadjon azt is megjegyeznem, hogy azokat az erősítőket elég nehéz eladni, a "minőségibb" hifi készülékek hamarabb találnak gazdára.
Sok sikert a választáshoz! -
#71562240
törölt tag
Ma 21.10-től a Duna TV-n Vígh Mihály, 22.00-tól a Viasat 3-on John du Prez zenéje lesz hallható, nem mellesleg 23.25-től Pillangókisasszony az M1-en...
(#37545) KisTücsök Az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
-
krichd1
addikt
Epicure 100V dobozokkal tapasztalata vkinek ?
Az év legjobb zenei albumai: http://tinyurl.com/ou4u3ql
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Parazitaeffektusok az áramkörben 1.
- Tudástár Melyik áram merre folyik a NYÁK földhálózatán?
- Tudástár Erősítők tápellátása
- Bemutató DSD: divatőrület vagy a zene új dimenziója?
- Bemutató Audio-gd Precision 2 erősítő teszt
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- BestBuy topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest