- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Mobilarena
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
h3lios
addikt
válasz micafighter #73327 üzenetére
Bocsi a kisregényért, de most sok minden megfogalmazódott bennem.
A HS-ben is sok ilyen lap van, csak elsőre nem tűnnek ilyennek. Maradjunk csak a standard-nél. Priest-ként sok esetben inkább kijátszom a saját Geist-emet, mert tudom, hogy abszolút haszontalan lapok vannak a paklimban. Gondoljunk itt a végjátékra, ahol üres a másik játékos keze és van lent mondjuk egy 5/5-ös minionja. Értelem szerűen eltolod a Geist-et, mert 2 haszontalan lappal (mind vision, pot. of madness) kevesebb lap marad a paklimban, pláne ha kiment már Lyra.
Annó ott volt a secret paladin, amit mindenki utált, mint a bűnt, mert oncurve volt. Ez csak azért volt lehetséges, mert a Challanger kiszedte a paklidból az 1 manás sercret-eket, tehát lényegében csak jó lapot húzhattál 1 idő után, amivel a másik játékos nem tudott mit kezdeni.
Szóval itt is vannak hasonló effektek, csak nem elég sok. Elég extrém példa, de Hemet pont erre lett kitalálva, hogy pl. rugóként ne az 1-2 manás spelljeid húzd fel a játék végén, hanem a nagyobb minionjaid (nyilván 0 manás giant-ek is repülnek).
Annó fiatalabb koromban nagyon sokat Magic-eztem és viszonylag jó is voltam benne, pl. helyi kis friday night rendezvényt nyertem 1 control deckkel. Ott nagyon sok tényezős volt a dolog, viszont alapvető dolgok hiányoznak a HS-ből. Mondok 1 példát, hamár itt járunk. Magic-ben van 1 Ponder nevű lap 1 manáért megnézheted a felső 3 lapod, tetszőleges sorrendbe vissza rakhatod a paklid tetejére, majd a felsőt felhúzhatod. Ha nem jó a felső 3 lapod az aljára rakhatod az egészet és húzol 1 lapot ezek után.
HS-ben majdnem ugyan ez a lehetőség áll fenn a Tracking-nél, viszont ott a maradék 3 lapot discard-olod, ami 1 retardált design.
Ilyen és hasonló taktikai húzási lehetőségek kellenének, mert ezekkel lehetne csökkenteni a card draw RNG-t.
Visszatérve a Magic-re. Ott valóban nincs deck limit a lapok számát illetően, ugyanakkor mégis van technikai határ. 60 lapos paklinál nem érdemes nagyobbat építeni, mert efelett nő az inkonzisztencia, tehát elméletileg akár lehet 120 lapos paklid is mégis max 60 lapossal fogsz játszani, ha komoly szinten tolod.
Ezzel a 60 lappal a legideálisabb a manák és az egyéb lapok elosztása.
Szerk: Ettől függetlenül annyiban egyet értek a devekkel, hogy KELL az RNG a játékba, mert a kutyát nem érdekelné sem casual sem verseny szinten ha sakk szinten lennének a szabályok.1 átlag játékosnak se ideje se kedve nem lenne ahhoz, hogy a nem tudom hány 1000 lehetőséget fejben tartsa és ennek megfelelően algoritmus szerint játsszon bizonyos meccseket. A sakknál ez oké, de 1 kártyajátékban nem lehetőség.
Azzal viszont nem értek egyet, hogy milyen skálán mozog az RNG. Az, hogy kapsz 1 random DR. miniont nincsen bajom, mivel túl nagy a szórás ahhoz, hogy stratégiát lehessen rá építeni és átlagban nagyobb az esély 1 közepes - gyenge kimenetelű minionra, mint 1 OP game winning opcióra.
Viszont a Lightning storm és discard szerű random effektekre egyértelműen nemmel szavazok. Mert ilyen szinten a low - high roll meccseket dönt el és a játékosoknak semmilyen hatása nincs az eredményre. Ahogy Kripp is szokta mondani, hogy coin flip az egész, vagy nyersz vagy nem.
A Discard mechanika is ezért van halálra ítélve, mert kikapni és nyerni is rossz érzés vele / ellene. Az nem skill, hogy a soul fire golem-et discard-ol.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...