- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
micafighter
nagyúr
válasz h3lios #73328 üzenetére
,,Szóval itt is vannak hasonló effektek, csak nem elég sok." igen erre céloztam én is.
,,Visszatérve a Magic-re. Ott valóban nincs deck limit a lapok számát illetően, ugyanakkor mégis van technikai határ. 60 lapos paklinál nem érdemes nagyobbat építeni, mert efelett nő az inkonzisztencia, tehát elméletileg akár lehet 120 lapos paklid is mégis max 60 lapossal fogsz játszani, ha komoly szinten tolod."
Magicet nem ismerem, de pl gwentnél minimum 25 lap maximum 40 lap a deck limit, és ott is a deckek többsége 25-30 közé esik, de pl van több kasztnak is 40 lapos deckje ami arra épít, hogy a lapjaid fele kiszedik a lapok másik felét a deckedből Erre mondtam, hogy kevés a deck thinning HS-ben ehhez képest.
Amugy eszembe jutott most egy újabb dolog: az aggro dominancia is a HS felépítésének köszönhető, abbol hogy körönként fixen kapod a manát, plusz a reward rendszer összességében azt eredményezik, hogy ha haladni akarsz a ladderen, akkor jobban jársz gyors (legtöbbször aggro) deckekkel, még akkor is ha pár %-al kevesebb a win rátád mint pl egy midrange vagy control deckkel, mert mig egy control meccset lejátszol, addig 3 aggro meccsel végzel, ergo egységnyi idő alatt jobban tudsz haladni. Ilyen faktor a gwentben nincs, mert nincs aggro, nem tudsz "facere menni", mert nincs face, pontokat kell gyüjteni a boardon hogy nyerj és 3 fordulós a játék, és nincs mana a játékban, igy míg HS-nél a meccsek hossza kb 5 perc (aggro) és 20 perc (control) között ingadozik, az átlag gwent meccsek hossza 12-15 perc között ingazodik. Ott nincs gyorsabb deck, ott akkor végzel hamarabb ha kevesebbet gondolkodol, vagy ha az ellenfél feladja
Most ez amugy részemről nem HS vs Gwent összehasonlítás akart lenni, csak HS mellett Gwentel van tapasztalatom igy ezzel tudok példálozni, és ezeket most azért ítam, mert eddig sok hülyeségét a HSnek adottnak vettem, mondván hogy hát kártyajáték, ez ilyen.. De igy párszáz óra gwent után úgy látom hogy nem, attól hogy kártyajáték nem kell ilyennek lennie Ettől függetlenül én mindkét játékot szeretem és játszom, más más élményt adnak igy nálam egyenlőre nem váltják ki egymást.
Új hozzászólás Aktív témák
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...