Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mykl

    tag

    válasz hdanesz #8299 üzenetére

    A legnagyobb hibát akkor követted el mikor a Vodafonnal szóba álltál.
    Én már csak tudom mert 6éve Voda előfizető vagyok de ezek ellenére is az Iphon5 -ömet az Apple Storéban rendeltem.

    A problémádra viszont visszatérve.
    1. Kérdés hogy a garanciális igényedet milyen indokkal utasították el! MErt ha elismerték azt hogy az nem a vásárlás utan keletkezett(vagy azt hogy nem zárják ki hogy gyárilag is sérült volt) akkor lehet esélyed a fogyasztóvédelemnél.(egyéb esetben nem fogod tudni bizonyítani hogy nem a kibontásnál ejtetted el)
    2. Amikor el akartál állni a szerződéstől annak van-e nyoma? Mivel ha az ügyfélszolgálaton szóba történt csak akkor tagadni fog mindent.(egy ilyen ügybe csak írásba érdemes intézni mindent)
    Ilyenkor már könnyű okosnak lenni de írásba kellet volna elküldeni neki a szerződéstől való ellállást!!!
    És igazad van az átvétel esetén 8 napos az elállási idő! Az ügyfélszolgálaton HAZUDTAK neked!

    Mykl
    (jogász)

    Jobb ma egy Alma, mint holnap egy sem!

Új hozzászólás Aktív témák