Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Llew

    senior tag

    válasz Mr. Teddy #2113 üzenetére

    Igen tudok erről a 8 naon belüli elállásról.
    Tegnap este még hívtak a boltból, hogy a főnök azt mondta, hogy ezt mindenképpen ők intézik a futárcéggel. Érdekes, hogy nélküle ezt nem tudták, mert első hívásra a srác aki felvette az rögtön azt javasolta, hogy próbáljam összerakni és megnézni, hogy megy e. Mondtam, hogy azt felejtse el, az oldalát is csak azért szedtem le, hogy le tudjam fényképezni a belsejét. Hétfőn jön érte a futár, és viszik vissza, bár arról még nem igazán ejtettünk szót, hogy miként kapok újat.

    Ehhez a hétfői visszavitelhez kapcsolódóan lenne az a kérdésem, hogy ilyenkor mi van a 8 nappos elállással? Most, hogy szóltam nekik, hogy nem oké, még elállhatok a dologtól? Illetve mi számít az eladó részéről tájékoztatásnak, mert az iponos regisztrációkor nincs elolvastam és elfogadom a feltételeket rublika? Az ha a számla másolaton amit emailben küldtek rajta vannak a garanciális feltételek az számít a tájékoztatásnak? Mert ha nem keresek mgamtól utána az odalukon, akkor először ott találkoztam a granaciális feltételekkel.
    Továbbá bár én nem vagyok jogvégzett ember, de munka miatt találkozok jogszabályokkal és a "Ha a termék átvételekor a csomagolás sérült, akkor a futár erről jegyzőkönyvet vesz föl és az átvétel megtagadható" az én véleményem szerint egy lehetőség, amivel nem muszály élnem, de attól még a garanciának élnie kell. Vagy roszzul látom? Mert pl. a bírság szabható ki is jogszabályban olvasható, de az sem azt jelenti, hogy élni kell vele, hanem a jogszably akalmazója dönti el, hogy szab e ki bírságot.

    Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

Új hozzászólás Aktív témák