- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr. Teddy
őstag
Szerintem ha valami hibás akkor az plusz egy indok az elállásra, de ezt nem tudom pontosan. Az mondjuk tény, hogy ilyenkor a postaköltséget neked kell állnod. Esetleg tanácsolhatom még azt, hogy küldd vissza a futárral, és helyette küldjenek vadonat új, originál dobozos termékeket, mivel az Ipon összeszerelési tudományában nem bízol. Ami jogos, mert kb akármennyire dobálják a számítógépet, egy rendesen becsavarozott videokártya és hdd nem fog így kiesni. Szal hozzanak ki mindenből új dobozos cuccot, és az összeszerelési díjat térítsék vissza, és ekkor még örülhetnek, hogy ilyen eset mellett náluk hagytad a pénzed. És próbáld meg magad összerakni, igazából nem nehéz, és tök jó érzés is saját magad összerakni a gépet
-
Ariadne
őstag
No, csak hogy ne keverjük a dolgokat.
Van egyrészt távollévők között kötött szerződéseknél ez a 8 munkanapon belüli elállási lehetőség, ilyenkor indoklás nem kell, visszaküldöd saját költségre, és vissza kell adják a pénzt. Ennek az a célja, hogy ne árulhassak a net távolságát kihasználva Ferrariként egy szép Ferrari matchboxot mondjuk.
A másik részről ettől függetlenül ott van a kereskedő hibás teljesítése, tehát ha hibás dolgot küld neked. Iyen esetben kérhetsz javítást ,cserét vagy a vételár visszatérítését. Ebben az esetben elképzelhető, hogy javítható a dolog, a kereskedőnek kötelessége saját költségén (!) visszavinni a gépet és 15 napon belül megjavítva visszaküldeni.
Tehát minél hamarabb jelezni kell a cég felé, hogy szedjék össze a cuccot és hozzák vissza szépen helyrerakva, minél hamarabb. Na persze ennél a cégnél ez nem szokott egyszerű lenni, de hát te választottad őket, a méteres panasztopikjuk ellenére, akkor most küzdhetsz velük...
Ha futárral jön a cucc, akkor egyébként sosem szabad aláírni a papírját addig, amíg szépen ki nem nyitottad ott helyben a dobozt, de legalább a külső csomagolás sérültségét, ha van, mindenképp jelezni kell, erről jegyzőkönyvet vesznek fel. Utólag ugyanis ezzel lehet könnyen bizonyítani, hogy szállítás közben sérült, nem utána.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)