- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- MG4 menetpróba
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Frissítve! A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tlac
nagyúr
egy hete nem hívtam már őket, gondoltam felhívom, már készültem a törvényekkel, meg, hogy rájuk küldöm a békéltető testületet, aztán meg az eredménnyel tele pakolom a netet, de végül ez elmaradt, mert közölték, amit már az előbb is írtam (nem tudom, hogy akkor miért nem jelentkeztek)
ez érdekes, amit írsz, mert utólag utána kérdeztem, és Csaba_20_ és stol is azt állította, hogy ezt nem lehet megtenni, csak mindenestől cserélni a foglalatot
végülis neked sem sikerültegy rossz alaplapon gyakoroltál?
ha mégis lejönne, akkor lehet kellene nekem az a műanyag foglalat
(bár kb. egy ezresért is beszerezhető elvileg)[ Szerkesztve ]
-
Steve(AMD)
tag
Hello MINDENKI!!
Egyik cimborám Acer laptopját a napokban próbáltam rendbe tenni.
Benne a 120-as sima HDD-vel gond van. 2 program is írta, h. bad sektoros,
Németből hozta a srác apja a gépest.
December közepén jár le az 1év "nemzetközi ACER gari",
de itthon az mondják a szervízben, h. vigye oda ahol vette! Hiába a garancia.
A srác nem akarja a saját költségén cserélni a hdd-t, ha nem muszály...
Ha valaki tud valami megoldást az legyen szives megosztani velünk.
Köszönöm előre is!!
Üdv:Steve -
Csaba_20_
őstag
válasz Steve(AMD) #1302 üzenetére
Nem tudom pontosan mit takar az a "nemzetközi" jótállás. Ehhez látni kellene az eredeti jótállási feltételeket, hogy abban miket vállaltak. De javaslom vegye fel a kapcsolatot a forgalmazóval és intézze rajta keresztül a jótállási igényét.
-
net84
őstag
válasz Steve(AMD) #1302 üzenetére
Acer Mo. Call Center: 06(1)555-5200 ezt tessék felhívni... tudomásom szerint kutya kötelessége a szervíznek bevállalni, amióta nemzetközi garral adják az acer-eket is...
tlac - válasz ment, egyébként: nem jött le a foglalat, mivel a négy kis érintkező fogja a műanyag keretet. Azt már nem néztem meg, hogy ki lehetne-e akasztani a pöcköket...majd keresek egy másik lapot, amin lehet még kísérletezni.
Read only...
-
Bagira01
veterán
3 hete rohad a telóm samsungéknál, a héten már balhé lesz
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
wwenigma
Jómunkásember
-
ML320
aktív tag
válasz wwenigma #1310 üzenetére
Még foglalkoztunk internet szolgáltatással, mikor jött egy ilyen levél:
" Tisztelt ügyfélszolgálat!
A gépemről csak küldeni tudom a leveleket, fogadni nem. Kérem írják meg, milyen beállításokat kell használnom!"
Név és cím a szerkesztőségben...Bagira01: kitartás! Nálam is három hétig volt az asszonykám Samsungja szervízben...
[ Szerkesztve ]
Ember tervez, Isten perverz...
-
Geza26
senior tag
Hello!
Sajnos újra vissza kell térnem a fórumba!
5 hete tönkrement az MSI 7600 GS videokártyám! Garanciás hibát elismerték de leesett valahol valamikor a videokártyáról a matrica amin a gyártási szám volt! A nagykereskedés visszaküldte a boltnak! A bolból elküldték 3,5 hete az MSI Budapesti központjába, akkor azt mondták 2-3 hét alatt eldől a kártya sorsa! Ma voltam a boltban, ma már 3 hónapról beszélnek ami kicsit soknak tűnik! Lehetséges, hogy ennyi időt kapjanak garanciáztatásra?
Fogyasztóvédelemmel, hogy vegyem a kapcsolatot? Ha beírok a vásárlók könyvébe akkor a boltnak kell intézni a továbbiakat?Géza
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok.
Lenne egy probkémás Inno 8600 gt-m.A lényeg hogy ma eladtam hibátlanul, és azt mondta a vevő hogy nem müködik nála.Mondom jó hozza vissza és kipróbáljuk.Tényleg nem volt jó, és én visszaadtam az árát.A vga garanciás az Aqua computerbe majd 1 évig.
A tény az, hogy én nem az eredeti hütővel használtam, hanem egy zalman vf 900 cu-val, de természetesen a gyári hütő is megvan.Visszatettem, de ugye nem eredeti gyári paszta van alatta.Kérdem én, hogy ki vizsgálja be ezeket a termékeket?És mennyire precizek.Lehet garivesztés egy hütőcseréből adódó újrapasztázás miatt?
Külsérelmi nyom nincs rajta, csak a gyári hütő alatti más paszta.
Ja, és egyébként fogalmam sincsen hogy hogy ment tönkre, amikor reggel még nálam hibátlan volt, és az eladó elismerte, hogy amikor otthon a gépébe betette elindult, de aztán azonnal meg is állt a gépe, és a kártya nem ment többé.
Szóval, ha nem lesz gari, akkor szarban vagyok.Várom a hozzáértők véleményét.
Üdv.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
tlac
nagyúr
válasz Ace Ventura #1316 üzenetére
érdekes...
semmilyen sérülés nincs rajta?
lehet, hogy kapásból bele rakta volna, aztán a páralecsapódás miatt döglött volna meg?sima fehér pasztával raktad fel?
szerintem gyárilag is lehetne olyan, tehát így ebbe belekötni nem hiszem, hogy lehetne, meg ahhoz le is kellene szedni a hűtőt, ami macerás -
Ace Ventura
addikt
Esetleg azzal magyarázható talán, hogy magas volt a mag hőmérséklete, és ezért cseréltem még rögtön pasztát rajta.
Nincs nyoma, szaga se.
Kik szedik ezt szét?Bent az Aqua szervizben, esetleg nagykerben?
Ha ezeken túljut, és a gyártóig elér, ők már nem foglalkoznak vele sztem.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
tlac
nagyúr
válasz Ace Ventura #1318 üzenetére
hogy magas volt a mag hőmérséklete, és ezért cseréltem még rögtön pasztát rajta.
semmit nem kell mondani!
meghalt és ennyiszerintem senki nem fogja szét szedni (kisker, nagyker), gondolj bele leszedésnél könnyen okozhatnának sérülést is vele (lesarkazzák a magot, eltörik a műanyag pöcök, stb)
ha mégis leszednék, te nem tudsz semmit (ha nem vmi spéci pasztát használtál), biztosan gyárilag volt rajta olyan (és lehet is, különboző rev-ek, gyárak stb.)feleslegesen izgulsz
-
Ace Ventura
addikt
Sima egyszerü fehér pasztával kentem alá.Akkor holnap irány a gari, és megpróbálom.Mennyi ideig ülnek rajta kb?
Azért parázok, mert ez egy olyan hiba, hogy nem tudom, hogy mit csináltak vele, mert én reggel még hibátlanul használtam,és aztán egyszercsak kapom a telefont, hogy halott karit adtam el.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
tlac
nagyúr
válasz Ace Ventura #1320 üzenetére
változó
szerintem az lehet, amit már írtam, hogy rögtön berakta, aztán lecsapódott a pára és zárlat... (rákérdezhetnél ügyesen)
-
Bagira01
veterán
válasz Ace Ventura #1316 üzenetére
Húú ezt sajnálattal hallom . Végre túladtál rajta és kampec . Én egy asus x1950xt-t pasztáztam újra, igaz még nem szóltak, hogy gond lenne vele . A gyári paszta szürke volt én fehér artic ceramique-ot kentem rá Én is kérdezgettem, hogy ebből nem lesz-e gond a garinál, de mindenki azt mondta, hogy nem.
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Ace Ventura
addikt
Nem foglalkozom már vele, nincs értelme.Ha igy is történt akkor letagadja.
Bizom benne, hogy minden okés lesz.A héten még el kéne vinnem gariba.
Addig meg jöhet vissza az S3 trio.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #1320 üzenetére
Tényleg nem kell túlparázni, jótállás alatt elvileg cserélni vagy pénzt visszaadni kötelesek, és csak akkor mentesülnek ez alól, ha bizonyítják, hogy külső behatásra romlott el, ami szinte lehetetlen. (Bár sajna Aquáról jópár jogszabályllenes garanciás ügyintézéses sztorit hallottam, szóval érdemes felkészülni a legrosszabbra is...)
Egyszerűen mondd el, mi történt, a többi az ő dolguk.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ace Ventura
addikt
válasz Ariadne #1325 üzenetére
Hát én még nem hallottam semmi rosszat róluk.Azt hittem csak a Mistral ami gázos gariztatás szempontjából.
Holnap viszem be, és majd meglátjuk.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #1326 üzenetére
Diplomatikusan fogalmazva: hullámzó a teljesítményük... Egyébként azt hiszem, egykutyák a Mistrallal, bár sikeresebbnek tűnnek, elvégre ők még léteznek legalább.
Mindenképp ragaszkodj ahhoz, hogy adjanak paprt arról, mit adtál be és mikor, és mikorra vállalják az ügy rendezését.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Reméljük a legjobbakat. Bizonyítani meg kötelesek, ha nem, akkor javítani/cserélni vagy ha ezek nem mennek, igen, teljes vételárat visszaadni. Kötelező, mese nincs, ez nem "csak úgy" pénzkiadás...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ace Ventura
addikt
Hát én nem is gondoltam volna, hogy az Aqua is ilyen szarrágó cég.Van egyáltalán olyan bolt, ahol szivesen, és normálisan gariztatnak?
Nekik sztem mindegy.Nem ők téritik meg a kárt.Mint ahogy én is egy sportüzletben dolgozom, és ha valakinek reklamációja van, akkor egy illetékes szerv vizsgál be.Ha elfogadják, akkor mi újat adunk, és nekünk azt téritik.
Ennyi.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #1329 üzenetére
Kötelező, mese nincs, ez nem "csak úgy" pénzkiadás...
és ezt mivel lehet érvényesíteni?
pereléssel...Ace Ventura:
akkor van gond, ha a nagyker nem cserél
pl. nekem az alaplapomnál ez a helyzet, közben eltelt egy hónap és ott pihen a boltban (persze visszakaphatnám hibásan) ... -
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #1330 üzenetére
Na ez a korrekt eljárás.
Bár sportüzlete válogatja, mert elég sok sportüzlet játszik azzal, hogy nem hivatalos és független bevizsgálónál készítteti a "szak"véleményt, hanem csak valami zugkft-nél, aki persze mindig az ő javukra rendezi a dolgokat, na az ilyen elfogadhatatlan... Pl. Playersroom alias Szinga Sport szokott ilyet rendszeresen, számos nyilvános, marasztaló békéltető testületi határozat van ellenük, azért tudom említeni a nevüket."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ace Ventura
addikt
válasz Ariadne #1332 üzenetére
Megjegyzem sajnos nem minden márkánál van igy.
Bizonyos 4 betüs magát piacvezető sportmárkának valló cég gari szempontjából egy rakás gané, emellett az adidas ami maximálisan korrekt volt minden esetben kivétel nélkül.Ők adnak arra, hogy megtartsák a vásárlóikat, és ne csak a bőrt húzzák le róluk.
Igy kellene ezt intézni egy uniós tagállamban 2007-ben.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ariadne
őstag
[I]Kötelező, mese nincs, ez nem "csak úgy" pénzkiadás...
és ezt mivel lehet érvényesíteni?
pereléssel...[/I]Természetesen, mi a gond vele? Elmondom, szerintem az a gond, hogy senki nem veszi a fáradságot, hogy érvényesítse, ami jár, csak elsunyítanak, hogy majd a fogyasztóvédelem. De hát ugye a nagy piacgazdasággal az is együttjár, hogy állam bácsi nem intézi már el helyettünk az ügyes-bajos dolgainkat, amihez pedig úgy hozzászoktunk a sok évtized alatt.
Ehh, ez a dolog mindig újra és újra előjön, de változás nem sok látszik. Ezért is engedhetik meg maguknak olyan sokan kereskedők, hogy pofátlanul jogszabályellenesen járjanak el, mert tudják, hogy a fogyvédelemnek nincs ideje és nem is köteles kiszállni panaszra, a fogyasztó meg úgyse fog perelni, sőt általában nem is ismeri a jogait... Van még mit fejlődnünk...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #1333 üzenetére
Ellenpélda: Merrell by Overland, egy hónap után elvásni kezdő, akciósan vásárolt nyári szandált visszavittem. Leányzó szó nélkül kapta elő és kitöltötte a szabályos jegyzőkönyvet (49/2003. GKM rendelet melléklete), és mondta, hogy két héten belül meglesz az eredmény. Tíz nap múlva telefonáltam, már mondták is, hogy valóban hibás, menjek be bármikor, levásárolhatom. Jó, csere lehetetlensége miatt kérhettem volna vissza a vételárat, de ilyen hozzáállású üzletnél én szívesen vásárolok, így persze belementem. Most van egy csúcsszuper téli bakancsom.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ace Ventura
addikt
válasz Ariadne #1335 üzenetére
Erre csak ennyit mondok, hogy mindenhol ezt kéne.Elvégre az a kurva bolt van a vevőkért nem?Ha nem teljesitenek, akkor megyek máshova, azok meg éhen döglenek.Egyszerü a képlet.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #1334 üzenetére
az a gond vele, hogy sok időbe, pénzbe kerül és nem ér annyit a termék (a boltok is tudják, ahogy írtad is)
a jogok utána nézésére, fórumozásra már rengeteg időt beleöltem, eredménytelenül, ha helyette dolgoztam (vagy tanultam) volna, lehet (biztos) jobban jártam volna...nyílván, akinek kapcsolódik a foglalkozásához, az előnyben van
Ace Ventura:
Bizonyos 4 betüs magát piacvezető sportmárkának valló cégmelyik 4 betűs?
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #1336 üzenetére
Hát igen, csak számtech boltoknál ez nem nagyon működik. Rengeteg panaszt hallottam már, gyakorlatilag kivétel nélkül mindegyiknél többé-kevésbé figyelmen kívül hagyják a szabályokat, mert tudják, hogy a fogyvédelem nem tesz semmit, a fogyasztók meg nem csapnak az asztalra, és sokszor elfogadják azt is, amit nem kellene, ezt írtam le #1334-ben is.
Egy megoldást tudnék elképzelni, egyes európai országokban léteznek kifejezetten kis értékű ügyekre létrehozott bírságok, ahol olcsóbban és gyorsabban intézik az ilyesmi dolgokat. Nagyon jó lenne ilyen nálunk is, mert ezek a jótállási/szavatossági ügyek jogi szempontból elég egyszerűek, más perekhez képest általában nagyon kis értékűek, mégis elég nehézkesen megy, ha bírósághoz fordul az ember, és sokan nem mernek menni vagy túl sürgős nekik a dolog."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tlac
nagyúr
válasz Ace Ventura #1339 üzenetére
ok, kösz (én még a puma-ra gondoltam, a 4 betűsök alatt)
-
Ace Ventura
addikt
Na srácok.Új probléma!
Lenne egy bizonyos Asus alaplap, ami kb 1,5 éves.A bolt természetesen ez is az Aqua computer 1 év garit vállalt rá.Hallottam, hogy az Asus 3 év garit vállal a termékeire,és érvényesithető a gyári gari, ha megvan az eredeti garilevél, és számla.Ezek szerencsére megvannak.
Kihez kell ilyenkor fordulni?
Az alaplap hibája az, hogy bekapcsol, és keresi a floppyt, cd romot stb, aztán itt nem is megy tovább a dolog.BIOS-ba nem tudok belépni.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
tlac
nagyúr
válasz Ace Ventura #1342 üzenetére
szerintem a bolthoz felesleges, mert úgy is elhajtanak (nem tudom ilyenkor mi lenne a normális, mert elvileg tovább kellene adni a 3 év gar-t...)
asus-hoz is fordulhatsz, de azt nem tudom hogyan zajlik, keress rá
lehet, csak a bios szállt el, add be neki egy floppy-n, lehet azért keresi
-
Bagira01
veterán
Na visszajött a telóm. Állítólag szoftvert frissítettek rajta, egy része megjavult de bizonyos menübe még mindíg befagy. Most akkor megint vigyem vissza, hogy még mindíg nem tökéletes, és várjak megint 3 hetet
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
net84
őstag
Mit akarnak a nagykerrel megcsináltatni? Az alaplapon a foglalatot kicseréltetni? ...és utánna a nagyker elfogadja és továbbítja a gyártónak?
Egyébként nem tudtam sokat foglalkozni a foglalat átépítésével. Az a variáció biztosan jó, hogy átforrasztás egy újra, de a másik verzió (csak a műanyag csere), az annyiból gázos, hogy könnyen észrevehető, hogy cserélve lett. Az átforrasztást, ha szépen és szakszerűen csinálják, akkor aztán utánna senki meg sem mondja, hogy piszkálva lett.
...és hol a táp?
Ace Ventura - egyébként az alaplapon van floppy vagy cd-rom? Más hibaüzenetet nem dob ki? Voltak olyan Asus lapok, amik csak 2 év garisak voltak. De most már a 3 év az alap mindegyinél...első körben a gariztatást próbáld meg boltnál, ha nem megy, akkor próbáld kihúzni belőlük. hogy melyik nagykertől való, sőt! ennek rajt kell!ene lennie a garipapíron.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1338 üzenetére
a gond az, hogy a legtöbb embernek nem az számít, hogy hogyan intézik a garanciát, hanem az, hogy 100 forinttal olcsóbb, mint a másik üzletben...aztán amikor garintézésre kerül a sor, akkor vagy meg tudják őket vezetni, mert tudatlanok, vagy tudja, hogy mi merre hány méter, de a bolt lesz*rja...
Az ilyen boltokat meg nem érdekli az, hogy hisztizik az ügyfél, ha többet nem is vásárol ott, akkor is elköltötte egyszer már a pénzét náluk, meg balek mindig lesz.Én annak örülnék, ha végre valahára mérlegelnének a fogyvédesek.
pl. ha egy céget/üzletet már sokadszorra büntetnek meg (akár nem azonos dolog kapcsán), akkor roló le min. 12 napra. De ne csak a kicsiket, hanem a nagyokat is. Egy multit nem érdekel 100-500k-s bünti, röhögve kitermeli még az nem, max. nem lesz akkora nyeresége. De kicsit vicces, amikor ugyanannyira büntetnek meg egy kisboltot is.Nem mondom, hogy aki nem érdemli meg, azt büntessék, de amikor kijön hoozánk az ANTSZ (igen hozzánk), és a veszélyes anyagok árusítását vizsgálja úgy, hogy halvány lila dunsztja sincs, hogy mit kell keresni, együttműködünk, segítek neki, hogy megértse (holott leszarhatnám, ha nem tudja, hogy mit kell keresnie, akkor mé én mondjam meg) mit kell néznie, majd megbüntet egy horrorisztikus összegre, mert olyan termékről nem tudok magyar nyelvű biztonsági adatlaot felmutatni, amit mi mint végfelhasználok veszünk meg...
Read only...
-
Ariadne
őstag
Na ez a fillérezés tényleg gáz, meg persze a sarki gémer Pistike is, aki minőségi cserére használja fel a jótállást... De azért talán-talán egyre jobb a helyzet, legalábbis az ismeretségi körömben egyre többen kezdik értékelni azt is, ha normális az ügyintézés az üzletben, mert ugye az idő is pénz, főleg amikor egy üzlettel kell huzakodni.
A fogyvéd pedig tényleg nem jó így. A fogyasztóknak egyedi panaszokban nem segít, csak az előre tervezett vizsgálataikat végzik, ez bizonyos szempontból indokolt, de azért élhetnének azzal a közérdekű keresettel, amikor egy-egy cégre feltűnően sokan panaszkodnak (lásd M......l). Viszont más kereskedő oldali ismerősöm is panaszolta, hogy direkt rámennek a fizetőképes áruházakra kifejezetten szivatós ellenőrzésekkel (bőven 18 felettinek látszó 18 év alattival vásároltatnak alkoholt meg cigit pl.), közben meg hagyják a többit. Szóval egyik oldalról sem jó...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tlac
nagyúr
már nem tudom, az az érzésem, hogy csak lerázni akarnak, így kitalának mindent...
mikor mondtam, hogy akkor kérdezzen rá, hogy mit csinálnának, akár e-mailben, a válasz az volt, hogy nem tud, vannak egyéb kötelességei, nekem csak szívességet tesz...
mondtam neki ez is kötelessége lenne, de mivel szerintük garanciavesztes, így nem, aztán ezt itt nem folytattam tovább, nem láttam értelmét, csak a szokásos vita lett volna belőletápot mára ígérték, de állítólag nem kaptak (igaz, hogy múlt héten pénteken azt mondták, hogy már hétfőn is megkaphatnám, de csütörtökre kértem, mert előtte nem vagyok otthon és én akarom átvenni)
-
Ace Ventura
addikt
Igen, rá van dugva minden.Más hibaüzenetet nem ir ki.
Az a baj, hogy nincsen bele való ddr 400-as ramom, amivel kipróbálhatnám, tesztelgethetném.
A bolti gari amit az Aqua vállalt az áprilisban lejárt.De van számlám, garilevelem, amivel érvényesithetném a gyári gyrit.
Kérdés, hogyan?Merre kell elindulnom?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, Macbook Pro Retina 13"2020 Touch Bar i5/16GB RAM/512SSD
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD