- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Mobil flották
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tlac
nagyúr
3 munkanap, egyébként biztos onnan indul, amikor átveszed
de mivel futár hozza:
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy az értékesítő a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
(3) Ha az értékesítő nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.
(4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.
-
tlac
nagyúr
ezt ne is próbáld összerakni...
nagyon dúrva, hívd fel a boltot, hogy darabokban van belül az egész, a képeket elküldheted nekik is, majd leverik a futáron
mindenből kérjél új alkatrészt, én ezeket már nem merném használni
esetleg a még a gyári számokra is figyelj, ne hogy ugyanazokat kapd majd vissza
ezt nem szabadott volna átvenni, a doboz is sérült -
Mr. Teddy
őstag
Egyébként a neten rendelt cucctól 8 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. A helyzet az, hogy az Ipon valszeg ezt nem tartja be, mert pont velük leveleztem ez ügyben, és akkor kijelentették, hogy rájuk ez nem vonatkozik (ami nem igaz).
Az tény, hogy így minden cuccot ki kéne cserélniük, de mivel el is állhatsz indoklás nélkül, a jövőre való tekintettel lehet érdemesebb volna a pénzt visszakérned, mert ha ilyen gondossággal szerelik össze a gépeket, akkor valszeg a garanciáztatás sem lesz egy leányálom. Ez utóbbi csak egyéni vélemény, sok sikert az ügyhöz, ne hagyd magad! -
Mr. Teddy
őstag
Szerintem ha valami hibás akkor az plusz egy indok az elállásra, de ezt nem tudom pontosan. Az mondjuk tény, hogy ilyenkor a postaköltséget neked kell állnod. Esetleg tanácsolhatom még azt, hogy küldd vissza a futárral, és helyette küldjenek vadonat új, originál dobozos termékeket, mivel az Ipon összeszerelési tudományában nem bízol. Ami jogos, mert kb akármennyire dobálják a számítógépet, egy rendesen becsavarozott videokártya és hdd nem fog így kiesni. Szal hozzanak ki mindenből új dobozos cuccot, és az összeszerelési díjat térítsék vissza, és ekkor még örülhetnek, hogy ilyen eset mellett náluk hagytad a pénzed. És próbáld meg magad összerakni, igazából nem nehéz, és tök jó érzés is saját magad összerakni a gépet
-
Ariadne
őstag
No, csak hogy ne keverjük a dolgokat.
Van egyrészt távollévők között kötött szerződéseknél ez a 8 munkanapon belüli elállási lehetőség, ilyenkor indoklás nem kell, visszaküldöd saját költségre, és vissza kell adják a pénzt. Ennek az a célja, hogy ne árulhassak a net távolságát kihasználva Ferrariként egy szép Ferrari matchboxot mondjuk.
A másik részről ettől függetlenül ott van a kereskedő hibás teljesítése, tehát ha hibás dolgot küld neked. Iyen esetben kérhetsz javítást ,cserét vagy a vételár visszatérítését. Ebben az esetben elképzelhető, hogy javítható a dolog, a kereskedőnek kötelessége saját költségén (!) visszavinni a gépet és 15 napon belül megjavítva visszaküldeni.
Tehát minél hamarabb jelezni kell a cég felé, hogy szedjék össze a cuccot és hozzák vissza szépen helyrerakva, minél hamarabb. Na persze ennél a cégnél ez nem szokott egyszerű lenni, de hát te választottad őket, a méteres panasztopikjuk ellenére, akkor most küzdhetsz velük...
Ha futárral jön a cucc, akkor egyébként sosem szabad aláírni a papírját addig, amíg szépen ki nem nyitottad ott helyben a dobozt, de legalább a külső csomagolás sérültségét, ha van, mindenképp jelezni kell, erről jegyzőkönyvet vesznek fel. Utólag ugyanis ezzel lehet könnyen bizonyítani, hogy szállítás közben sérült, nem utána.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tlac
nagyúr
úgy kellene intézni, hogy ne ezeket a cuccokat kapd vissza, azt pedig csak a 8 munknappal lehet, írásban kell jelezni
ha javítás lesz belőle, akkor szinte biztos, hogy ugyanezeket az alkatrészeket fogod visszakapni, a ház mondjuk ki lesz cserélve...
és pl a vinyó hibája lehet nem azonnal fog jelentkezniViszont ha ez benne van a GLS-es Általános üzleti feltételei között
még ilyen is van benne:
A csomag, csomagolás látható sérülése esetén GLS kiszolgáltatáskor tartalmi vizsgálatra is lehetőséget ad, és annak eredményét a kárrendezés érdekében az átvevővel közösen felvett jegyzőkönyvben rögzíti. -
tlac
nagyúr
Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
te nem is használtad
Ha elállok a vásárlástól (amelyik jogomról egyébként írásban nem tájékoztattak)
a weblapon fent, ez annyira nem egyértelmű
De rossz, hogy ugyan az az avatarunk, azelőbb is elnéztem, hogy írtál közben
igen, cseréld le
-
Mr. Teddy
őstag
Az egész annyi, hogy fogod, bedugod a konnektorba, monitort rá, power gomb megnyom -> nem megy. ÖÖ hiba van, 3 munkanapon belül meghibásodott a gép. Futárvisszaviszi, és ki kell cserélniük, javítást nem csinálhatnak, csakis csere. És mivel te kompletten vettél gépet, összeszereléssel, nem vagy köteles érteni hozzá, hogy mit hova kéne dugni, meg mi lehet a hiba. Ennyi. Erre vonatkozik a 3 munkanapon belüli hiba úgy gondolom.