Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dealer95

    őstag

    Sziasztok!

    Már több, mint 5 hete leadtam egy VGA-t gariztatni az iPon-nak.
    3x kerestem őket az elmúlt 3 hétben, mindig csak a szokásos kamu szöveg:

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ahogy korábban is jeleztük Önnek, az átlagos ügyintézési idő szokott 15 munkanap körül alakulni.
    Azonban ha a beszállító vagy a szakszerviz nem rendelkezik magyarországi telephellyel, akkor azt a megadott helyre kell a hibásnak vélt terméket eljuttatni.
    A beszállító vélhetőleg a gyártó szakszervizébe továbbította a terméket, ahogy azt a korábbi ügyintézéskor is.
    A megadott hibát a szakszerviz fogja kivizsgálni és ha javítható megjavítja, ha nem javítható kicseréli.
    Ha sem javítani, sem cserélni nem tudja, akkor a vételárat írják jóvá.

    Amint lezárul az ügyintézés, vagy státuszváltozás történik, értesítjük Önt.

Új hozzászólás Aktív témák