Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    aktív tag

    válasz Ariadne #1847 üzenetére

    Sajna nem sok mindent tudunk mi sem javasolni.
    Ahogy írtam, garancialap pótlólagosan is bekérhető a gyártó hazai szervezetétől. Mivel nincs garlap, a vevő egyből a vásárlás helyszínére viszi - azaz pl hozzánk. Mi le tudjuk csekkolni, honnan és mikor jött. A cégünk is kap garlapot, ugyanúgy érvényesíthető a garancia. Ez alapján lekérem, ha megjött, akkor felküldöm. Max egy héttel tolódhat el az ügyintézés.
    Ha az adott cég - ahonnan pl smog86 elvtárs vásárolt - egyéb mutyi úton hozta be a cuccot, akkor a hazai forgalmazó hozzáállásán múlik a dolog. Viszont jött az infó: nem ők hozták be. Ebben az esetben jogilag elfogadható a hozzáállásuk, emberileg viszont nem. Sőt, ezt nem értettem sosem. Reklámként is nagyon előnyősen jönnének ki, ha elfogadnák és elintéznék a garanciát.
    De az is igaz, hogy ha a kisujjad nyújtod, a karodat kérik. Gondolom, minden forgalmazónak elege lett abból, hogy nem csak egyetlenegy emberke kereste meg őket naponta. :(

    Ember tervez, Isten perverz...

Új hozzászólás Aktív témák