Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kisspepe

    tag

    válasz asdf_ #16024 üzenetére

    Az biztos, hogy az lenne a legtisztább, hogy ha a Samsung intézné az egészet. Erre amúgy az egyik tagnak az volt a véleménye, hogy a Samsung az csak forgalmazó, behozza a telefont Magyarországra, a nagyker eladja, ő pénzügyekkel nem foglalkozik.

    Ez hogy a Samsungtól kikérni a telefon adatait, életútját, ez nem rossz ötlet. Lehet hogy lesz is majd rá szükség, mert még előfordulhat az is, hogy peres eljárás lesz belőle. Ez majd kiderül.

    Én remélem, hogy addig nem megy el a kereskedő, mert sokba kerülne neki. Én úgy gondolom, hogy a kereskedő azzal hogy kiállította a jótállási jegyet, aláírta, lepecsételte, ezzel elfogadta a Samsung garanciális feltételeit. A Samsung a csereutalvánnyal elismerte a telefon hibáját. Innentől kezdve valakinek fizetnie kell. Na most ha én jogi útra terelem a dolgot, akkor a MobilShop kifizeti a bírságot amiért nem jelent meg a Békéltetőtestület előtt + ha nyerek a bíróságon kifizeti a perköltséget + a telefon vételárát. Szóval ha nem hajlandó eleget tenni a Békéltetőtestületi határozatnak, még nagyobbat bukhat anyagilag rajta.

    Ja és a kiterjesztett garancia, az úgy történt, hogy én a MySamsung oldalon keresztül igényeltem a kiterjesztett garanciát, a megadott kódot elküldtem emelt díjas sms-ben, és a weboldalról kinyomtattam az igazolást.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák