- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Íme az új Android Auto!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
Aktív témák
-
-
hunnylander
őstag
Ferrari set Jerez pace with F2008
Pos Driver Team Time Laps
1. Raikkonen Ferrari (B) 1:19.846 59 *
2. Massa Ferrari (B) 1:20.123 42 *
3. de la Rosa McLaren-Mercedes (B) 1:20.548 54 *
4. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.732 40
5. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:20.936 48 *
6. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.997 47
7. Rosberg Williams-Toyota (B) 1:21.143 47
8. Trulli Toyota (B) 1:21.314 84 *
9. Piquet Renault (B) 1:21.696 41
10. Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:21.746 49
11. Liuzzi Force India-Ferrari (B) 1:23.035 44
12. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:23.134 42
13. Glock Toyota (B) 1:24.351 56
14. Rossiter Super Aguri-Honda (B) 1:34.862 10All Timing Unofficial
* 2008 car
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #9148 üzenetére
A mekis elektronika lesz ott a ludas...
-
gV
őstag
válasz hunnylander #9156 üzenetére
Na, ha ez marad a sorrend, Massának főhet a feje, h lesz-e belöle VB.
Vettel megint gyorsabb volt Bourdaisnál
eddig úgy tünik Pedroval jobban jártak volna a Mekisek, persze semmi közöm hozzá
[ Szerkesztve ]
-
lacafaca
őstag
válasz hunnylander #9156 üzenetére
van egy olyan érzésem, hogy a sítáborbeli széles mosoly kimi arcán őszinte volt...szerintem az idei év csont nélkül az övé lesz...persze ez csak megérzés, ami semmit nem jelent
Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
gV
őstag
válasz hunnylander #9162 üzenetére
mondom, semmi közöm hozzá 1 teszt, egy csapat, két pilota, 1 off vélemény
-
PazsitZ
addikt
válasz lacafaca #9164 üzenetére
Renault-s tapasztalatból kiindulva nem biztos, hogy már év elejére, de előbb-utóbb biztos.
Kíváncsi leszek mit fog tudni nyújtani. Azzal egyetemben, hogy mennyire fogja érezni, hogy nem őt akarják első számú pilótának és ez mikor fog esetlegesen konkrétabban megmutatkozni.
Hát majd meglátjuk...- http://pazsitz.hu -
-
lacafaca
őstag
-
Atlantis
veterán
válasz lacafaca #9160 üzenetére
Ugyanmár. Alonso és Hamilton még nem is ment teszten. Nem láttuk pályán az új BMW-t és Reanult-t sem.
Egyetlen nap alapján korai bármit is mondani.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
lacafaca
őstag
válasz Atlantis #9168 üzenetére
nem a mai nap alapján, megérzés alapján mondom. (a mai napból levonni ilyen, vagy akármilyen következtetést elég nagy balgaság lenne )
[ Szerkesztve ]
Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
Motion_Blur
félisten
Köszi kedves Felipe
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #9165 üzenetére
Azzal egyetemben, hogy mennyire fogja érezni, hogy nem őt akarják első számú pilótának és ez mikor fog esetlegesen konkrétabban megmutatkozni.
Már most érzi, hogy nem ővele akarnak VB-t nyeretni, de ő egy jó autóért jött, nem azért, hogy ajnározzák. Az meg, hogy azt az ugyanolyan jó autót megkapja, kikötése is volt (még a szerződésben is benne lehet, és az FIA-nak is szólhat, ha paranoiás). Alonso megkapta?
Már kezdem unni, hogy a Hamilton tehetségét el nem ismerők, úgy gondolják, hogy Hamilton Kovalainent önerőből nem képes legyőzni. Ne álmodjatok.
www.HunnyF1.com
-
gV
őstag
válasz Motion_Blur #9170 üzenetére
ugyis elmaradt a Dakar idén -
Motion_Blur
félisten
Nagyon böszme hangja van!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
PazsitZ
addikt
válasz hunnylander #9171 üzenetére
Nem, félreértettél, avagy félreérthetően írtam.
Nem feltételezem, hogy nem kapna ugyanolyan technikát, csak mentálisan se mindegy, hogy hogy állnak hozzád. Lonzi is ezért ment el. Na persze neki se kell önbizalomért a szomszédba mennie, így lehet túlzott paranoia után álltak hozzá úgy, ahogy, nem tudhatjuk biztosan.
ő egy jó autóért jött, nem azért, hogy ajnározzák.
Ez biztos is. Biztos az is, hogy fel is készül erre, de kérdés menet közben ez nem fogja-e zavarni...[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Fortissimus
őstag
válasz Motion_Blur #9173 üzenetére
jo az akusztikaja a teremnek is
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #9171 üzenetére
"Az meg, hogy azt az ugyanolyan jó autót megkapja, kikötése is volt"
Szerintem mind a 11 csapat ugyanolyan autót ad a versenyzői alá.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
RedWing
aktív tag
válasz Motion_Blur #9176 üzenetére
Egyetértek! Csak az a kérdés, kinek, hogyan sikerül "magára" hangolnia a gépet.
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #9170 üzenetére
Biztos kiadta neki a csapat h tesztelje a lengéscsillapítótkat és a felfüggesztést aztán majd évközbe láthatjuk h kerékvetőről kerékvetőre ugrálnak a ferkák
Amúgy a bmw-s launch videón mért fut a kocsi után a biztonságiőr? tán ellopták a mekisek?
A teszt bíztató, de egy szárazpályás éles teszt kellene amikor tényleg mindenki odapakol mindent
-
Motion_Blur
félisten
Alfonzo:
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #9170 üzenetére
Ez mikor történt?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #9182 üzenetére
Valaki nagyon boldog...
-
lacafaca
őstag
válasz Motion_Blur #9182 üzenetére
ismét loboncosra vette a figurát...ez passzol neki nem a meki...
nekiállt hát ő is...
[ Szerkesztve ]
Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
lacafaca
őstag
khm
Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
veterán
válasz Motion_Blur #9184 üzenetére
szegény ferrari az elején.. kapott az alja rendesen
az új renault is szép lett, meg a bömös is. eddig csak a mclaren nem tetszik.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Motion_Blur #9189 üzenetére
akkor kapják be, hogy megtévesztenek
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
simonzé
addikt
Volt már?
BMW F1 - 2008 bemutatóI don't fit in. I fit out.
-
lacafaca
őstag
válasz hunnylander #9192 üzenetére
persze...hozzák tesztre egy pályamentővel
Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
Motion_Blur
félisten
Best times at 11:10.
1. K. Räikkönen – Ferrari – 1:20.932 11
2. N. Rosberg – Williams – 1:20.936 16
3. De La Rosa – McLaren Mercedes – 1:21.217 11
4. M. Webber – Red Bull Racing – 1:21.304 16
5. F. Alonso – Renault – 1:21.398 9
6. S. Bourdais – Toro Rosso – 1:21.517 16
7. H. Kovalainen 1:22.053 11
8. S. Vettel – Toro Rosso – 1:22.381 13
9. K. Nakajima – Williams – 1:22.465 17
10. T. Glock – Toyota – 1:22.726 8
11. G. Fisichella – Force India – 1:22.761 24
12. K. Kobayashi – Toyota – 1:23.747 9Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #9194 üzenetére
Top 20 (laatste update: 12:34)
Coureur Team Chassis Laptime Verschil Laps
1 Sebastien Bourdais Toro Rosso STR2 1:20.346 26
2 Heikki Kovalainen McLaren MP4-23 1:20.391 + 0.045 36
3 Kimi Räikkönen Ferrari F2008 1:20.521 + 0.175 15
4 Felipe Massa Ferrari F2008 1:20.556 + 0.210 15
5 Nico Rosberg Williams FW29 1:20.931 + 0.585 24
6 Sebastian Vettel Toro Rosso STR2 1:21.048 + 0.702 26
7 Pedro de la Rosa McLaren MP4-23 1:21.083 + 0.737 21
8 Mark Webber Red Bull Racing RB3 1:21.310 + 0.964 24
9 Fernando Alonso Renault R27 1:21.396 + 1.050 19
10 Timo Glock Toyota TF108 1:21.813 + 1.467 30
11 Giancarlo Fisichella Force India F8-VII 1:22.311 + 1.965 38
12 Kazuki Nakajima Williams FW29 1:22.452 + 2.106 29
13 Kamui Kobayashi Toyota TF107 1:23.021 + 2.675 24Ferrarik nem mennek túl sok kört egyelőre.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
G.Zs.
senior tag
Majd delutan Hamilton...
Ha a menyasszony apja az örömapa, a menyasszony anyja az örömanya akkor a menyasszony az örömlány?