- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Mobil flották
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
Aktív témák
-
-Mike-
addikt
a Ferrarinak voltak problémái: olaj elfolyás; motor hiba utobbi ha azt nézzük hány km lehet már benne, nem csoda.
hogy számokba öntsük ezt a hány-t, akkor:
hétfő óta kimi autójába lévő motor 6 versenytávot bírt ki ( ~ 1800km)
de megette a fene az egészet ha a hidraulikus problémákra nem találnak megoldást mert tavaly pár versenyen az tett be nekik[ Szerkesztve ]
-
manutdzoli
senior tag
válasz
-Mike- #10202 üzenetére
Hát ha 6 versenytávot kibírt akkor semmi probléma nincs.Ha jól tudom az új szabály szerint 4versenyt kell kibírni egy motornak,és az első motorcsere nemvon maga után büntetést.Elég szép szám az 1800km
A szabadedzéseken is azzal a motorral mennek mint a futamokon?FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
hunnylander
őstag
válasz
manutdzoli #10204 üzenetére
Hát persze, hogy ugyanazzal. 1 hétvége távja jóval több, mint egy versenytáv, úgyhogy a 6 versenytávnyi megbízhatóség necces és kevés lehet.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
4 hétévgét a váltó kel kibírja, a motornak ugyanúgy maradt a 2.
A hidraolikus probléma meg elég tág fogalom, ha nem füstöl a kocsi akkor kb minden csapat minden második meghibásodására ezt használják (a másik fele meg elektroikai).
Sztem nem lesz baj a kocsival, ez talán az első probléma volt idén és már soksok 1000 km benne van, ennyi bőven belefér, kicsit túl van lihegve a téma.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
gV
őstag
válasz
manutdzoli #10181 üzenetére
pár futamra majd kilátogat, remélem a csajával
-
-
gV
őstag
-
manutdzoli
senior tag
válasz
hunnylander #10205 üzenetére
Hát az elég necces,de sztem nem csak a ferrarinak lenne hibája a 4versenyhétvége alatt,hanem az összes többi csapatnak.Sok az a 4versenyhétvége.10év múlva 1motorral kell végigmenni az egész szezont?
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #10205 üzenetére
Tavaly a pénteki két teszt(!) nem volt része a versenyhétvégének, tehát a motort szabadon ki lehetett cserélni. Én úgy tudom ez idén is így lesz...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
manutdzoli
senior tag
[I]A Sportszabályzat változásai
A technikai szabályzatban való változtatások mellett a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) a sportszabályokban is módosításokat szeretne elvégezni a 2008-as idényre vonatkozóan. Ezeket a javaslatokat azonban még a 2006. március 22-én ülésező Motorsport Világtanács előtt érvényesíteni kell.
Íme a tartalom:
- 2008-tól csak egy gumiszállító maradhat
- Egy motornak három versenyhétvégét kell kibírnia
- Egy váltóműnek négy versenyhétvégét kell kibírnia
- Súlybüntetés az idő előtti motor-, illetve váltócseréért
- Tesztkorlátozások
- Egy versenyhétvégén maximálisan csapatonként két autó vehető igénybe
- A 2008-as nevezés első, illetve utolsó napjának kihirdetése[/I]Szóval a motoroknak nem 2,hanem 3 versenyhétvégét kell kibírni.Elég soknak tűnik
Lesz egy pár motorcserés bünti az biztos.
[link][ Szerkesztve ]
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
-Mike-
addikt
válasz
manutdzoli #10214 üzenetére
egy motort büntetlenül cserélhetnek úgy tudom
-
gV
őstag
válasz
manutdzoli #10214 üzenetére
hivatalos regulák itt
amit te idézel az eléggé régi
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz
manutdzoli #10214 üzenetére
- Súlybüntetés az idő előtti motor-, illetve váltócseréért
Na ez még érdekes lett volna.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
manutdzoli
senior tag
válasz
hunnylander #10217 üzenetére
Ezt a súlybüntetést eltörölték?
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
-Mike-
addikt
válasz
manutdzoli #10219 üzenetére
sosenem volt róla szó
-
hunnylander
őstag
-
Adrián29
aktív tag
válasz
manutdzoli #10214 üzenetére
Azért ez dúrva:Egy motornak három versenyhétvégét kell kibírnia
Gondolom több motor fog elfüstölni mint tavaly.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Adrián29 #10222 üzenetére
Egyértelmű...A váltónak még többet kell bírnia,4 versenyhétvégét.Számold meg egy verseny alatt hányat váltanak,plusz szabadedzés,időmerő stb.És szorozd be 4-gyel.Durvább mint a motor.
2008-ig minden futam után lehetett váltót cserélni?FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
-Mike-
addikt
válasz
manutdzoli #10223 üzenetére
2008-ig minden futam után lehetett váltót cserélni?
mindegyik csapatnak, kivéve a redbullt nekik 3váltó/hétvége
-
Adrián29
aktív tag
válasz
manutdzoli #10223 üzenetére
Úh ez teljesen igaz!
Hát azért nagyon kiváncsi leszek,vajon ezek a szabálymódositások miért lettek kitalálva,költségcsökkenés miatt ,vagy mi miatt? -
venember83
nagyúr
Cockpit safety
One of the slightly more visible differences to the cars this season will be an increase in the height of the cockpit padding - and hence the cockpit sides - on either side of the driver’s helmet, a change that has been implemented to further increase head protection in the event of an impact.Lassan nem fognak kilátni oldalra a pilóták, ha magasítják oldalról a cellát.
10223: Nézd meg mennyit pörög a motor, akkor milyen gyorsan kell pl nyisson és zárjon a szelep, mennyire pontosan s akkor rájössz, hogy talán mégis a motort veszi a legjobban igénybe egy verseny.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Adrián29 #10225 üzenetére
Minden a költségcsökkentésre megy.Megint ezzel a nem hivatalos szabályzattal jövök,csak hogy lásd,le is van írva:
A 2008-as főbb szabálymódosítások összefoglalása- Az olyan új technológiák, melyekkel egy csapat az adott évben előnybe kerülhet, ám azokat a többiek a következő szezonban komoly fejlesztések árán szintén megvalósítják, az adott idény után tiltólistára kerülnek.
Oka: Költségek csökkentése. Ezzel a feltaláló csapat komoly előnyre tehet szert egy évig, ám megakadályozza, hogy a riválisok hatalmas összegeket fordítva a kutatásra, ugyanolyan technológiai szintet érjenek el, és újból visszaálljon a relatíve azonos helyzet.
- A hátsó szárny két részre szakad. Oka: A kutatások igazolták, hogy ezzel nem keletkezik komoly szélárnyék az autók mögött, így a követő autó sokkal jobban tud teljesíteni, mellyel az előzés könnyebben kivitelezhető.
- Olyan változtatások a karosszérián, melyek csökkentik a leszorítóerőt, miközben a légellenállás azonos szinten marad, mellyel elkerülhetik, hogy a kanyarsebesség a későbbi években se haladja meg a 2006-os szintet.
Oka: Biztonság. - A karosszéria első részének oly módon való megváltoztatása, mellyel az autó a forgalomban jobban viselkedik.
Oka: Az előzés elősegítése. - Korlátozás az aerodinamikai kutatás egyes „érdekes” területein.
Oka: Költségek csökkentése. - A minimum súlyhatár 605 kilogrammról 550 kilogrammra csökkentése.
Oka: Kirekeszteni azokat a költségeket, melyeket a csapatok a borzasztóan drága, nagy sűrűségű, egyenként 55kilogrammos ballasztokra költenek, amik szállítása sem jár anyagi veszteség nélkül. Emellett az autók sokkal biztonságosabbak lesznek az extra súly nélkül.
- A csapatokkal való egyeztetés függvényében a motorok 19.000, esetleg 20.000 fordulat/percre korlátozása. Oka: A költségek csökkentése, illetve a Formula közelítése az utcai autóknál használt technológiához.
- Egységes motor- és váltóelektronika bevezetése a Formula 1™-ben. Oka: A költségek csökkentése, a vezetést segítő elektronikai eszközök, mint például a kipörgésgátló betiltása, valamint a FIA azon privilégiuma, hogy figyelemmel kísérheti a motor használatát és a teszteken megtett kilométerek számát.
- Az áttételek minimális sűrűsége 12mm kell legyen. Oka: A költségek csökkentése mellett a robosztusabb, strapabíróbb váltók megjelenése.
- A guminyomás versenyző által való változtatása vezetés közben. Oka: Biztonság, különösen a biztonsági autós periódusok alatt.
- A kerekek maximális átmérője elöl 640mm-re, hátul pedig 710mm-re növelése, míg a maximális szélesség elöl 365mm-re, hátul pedig 460mm-re való növelése slick gumikat alkalmazva. Oka: A mechanikai tapadás növelése, mely valamelyest kompenzálja az aerodinamikai leszorítóerő csökkenését az előzések elősegítése érdekében.
- Csak engedélyezett anyagok felhasználása az autók építésénél. Oka: A költségek csökkentése.
- Az üzemanyagnak legalább az 5.75 százaléka biológiai eredetű kell legyen. Oka: Hogy az üzemanyagok terén is egyre jobban közelítsen a sport a közúti autók technológiájához.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Adrián29
aktív tag
válasz
manutdzoli #10227 üzenetére
Köszi a felvilágositást!
Ezeket totál nem tudtam. -
-
-Mike-
addikt
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #10234 üzenetére
Nem biztos, hogy csak a McLarennel van a baj, ezt is vedd bele azért a számításba...
Csak halkan megjegyzem, remélem nem sértem meg senkinek sem az érzéseit.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #10235 üzenetére
Én csak figyelembe vettem Glock áradozását a Ferrari vezethetőségéről, a felvétel elemzésekor.
Egyébként nem tudom mire akarsz célozni ezen kívül, a felvétel nemhogy kisebbíti Hamilton képességeit, hanem emeli. Szeret határon autózni a srác, és tud is.
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #10239 üzenetére
Oké. De ezzel a technikával kb 10 kör alatt elkoptatja a gumikat. Ennyit akartam mondani. Bár valószínűleg csak a határokat próbálgatta... Ennyire nem lehet vezethetetlen neki a McLaren.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #10231 üzenetére
Ha gyorsaságba felveszik a versenyt a BMW-vel meg a Renault-val az már nagyon jó lesz.Csak ugye a megbízhatóság
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #10240 üzenetére
Hát pont ez a Meki problémája. Bár biztos nem tesz meg minden kört így, de a Meki kezelhetetlenebbnek tűnik, legalábbis ha Glock nem túlzott a Bahrein-i megfigyeléseiben. Úgyszintén a McLaren saját maga is elismerte, hogy az etapok közepén és végén már kikap a Ferraritól. Mert addigra már relatíve sz@r lesz rajta a gumi.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Adrián29
aktív tag
válasz
Motion_Blur #10232 üzenetére
Mondjuk van egy kis eltérés
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #10242 üzenetére
A McLaren kezelhetetlennek tűnik?? A kezelhetetlen autó egy ilyen fullgázos akicó után egyszerűen keresztbeáll. Az autó nem így kanyarodik, Hami ezt direkt csinálta így, a féktávon való megcsúszást már nem biztos...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #10240 üzenetére
Látom valaki azért még 'veszi az adást'
#10245: Még egy.[ Szerkesztve ]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #10245 üzenetére
Viszonylagosan értettem. Valószínűleg nagyon el vagyok szállva a Ferraritól.
www.HunnyF1.com
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #10232 üzenetére
piszkosul jól néz ki
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
gV
őstag