- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Magisk
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
ma A jóval drágább és többet tudó testvérek farvizén próbál a Honor 200 Lite vásárlókat behúzni, a független piacon most sem versenyképes.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz cintula187 #9345 üzenetére
AUTO mellé megadtad a repülési magasságot, és a célreptér magasságát?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
vzsolo2225
tag
válasz cintula187 #9343 üzenetére
Engine Bleed?
-
Geryson
addikt
válasz cintula187 #9343 üzenetére
Hú hallod, itt azért van egy pár gond.
Yaw damper: felszállás után még nem kell a csillapítás, így "off"
APU: be kellene kapcsolni, hogy az lássa el elektromossággal a gépet és ne a hajtók
Engine start: mind a kettő "cont" módban, hogy birdstrike esetén azonnal újraindítson
Anti collision: on, hiszen mennek a hajtóműveid
FLT ALT és LAND ALT: ahogy leírták, beállítva megfelelően (repülési magasság + leszállási magasság)
BLEED AIR: mind a kettő + APU on
Engine ice és Wing anti ice: felesleges, terheled a gépet (ha mai időjárással repülsz, azaz nincs fagy)Szerk: Ja, bocsánat, ha crusing-on készült, akkor az első három nem kell, plusz APU bleed sem, de a többi igen.
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
vzsolo2225
tag
válasz cintula187 #9348 üzenetére
Hát On-ra az 1-es meg a 2-es Engine Bleed kapcsolót. Ezekkel kapcsolod be, hogy a hajtóművek biztosítsanak bleed levegőt a légkondinak.
-
vzsolo2225
tag
válasz cintula187 #9351 üzenetére
Nem a földtől, vagy a cruise-tól függ, hogy hidegben kell-e anti-ice, hanem, hogy jegesedési körülmények vannak-e.
-
cintula187
addikt
válasz cintula187 #9351 üzenetére
Köszönöm a többieknek is a tanácsokat. mÁr nem riaszt
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Geryson
addikt
válasz cintula187 #9351 üzenetére
Úgy tudom, hogy akkor áll fent a jegesedés veszélye, ha a harmatpont 0 fok, vagy alatta van. Mondjuk a pitotfűtés tulajdonképpen végig mehet (lásd AirFrance katasztrófa), de a szárnyakról lekapcsolják, meg úgy tudom meg is fogja (terheli) a gépet. Vagy nem terheli, csak a visszavezetett hő miatt a hajtóművek teljesítménye esik?
Esetleg egy tapasztaltabb személy viszont tényleg leírhatná, hogy "fent" miért nincs már soha fagyás, annak ellenére, hogy van vagy minusz 50 fok.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #9343 üzenetére
Az NGX nem az gép, amit az FCOM minimális átolvasása nélkül repülni lehetne.
A többiek pedig már elmondták a lényeget.
EFIS probléma megoldódott?
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #9343 üzenetére
Most jutott eszembe egy videó a témáról.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Geryson
addikt
válasz cintula187 #9365 üzenetére
A "2-esen" nincs a bal felső sarokban semmi?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
nagyúr
válasz cintula187 #9365 üzenetére
GS, mint Glideslope, vagy GS, mint Ground Speed? Feltételezem az előbbi, mert az utóbbi irreleváns adat.
Az ND-n, amit 2-es számmal jelöltél nem jelenik meg a siklópálya, mivel az két dimenzióban ábrázol. Van kiegészítő hozzá, amit külön lehet rendelni a 737-esekhez, ez a VSD (Vertical Situtation Display), ez így néz ki működés közben:A mi gépeinken (Malév) nem volt ilyen funkció, de egyébként sem sokan rendelik, tudomásom szerint. Hogy FS-ben milyen beállítás kell a használatához, illetve melyik modell tartalmazza, azt nem tudom.
Ha másra gondoltál, akkor sorry.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz cintula187 #9372 üzenetére
Na, a glideslope nem fog megjelenni az ND-n, ellenben a pálya meghosszabbított vonala igen. Ehhez meg kell adnod az FMC-nek, hogy melyik lesz a választott APP. Malév livery-ért hála.
OFF: ez az első hét, hogy nem kell kijárni a reptérre, elég furcsa.
Cypress: erősítő PÜ ment.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Korcsii
őstag
válasz cintula187 #9381 üzenetére
Én is ezt akartam mondani, az a +-1 óra szerintem semmi (tekintve hogy nekem is kb fél óra lejutni - pedig a kerület stimmel), meg itt talán nem csak a repülés a cél, hanem hogy megismerjük személyesen is egymást, ha már ennyit jár a szánk itt.
-
nagyúr
válasz cintula187 #9396 üzenetére
Ez konkrétan azt jelenti, ami oda van írva. Vagyis, hogy a beállított megközelítési mód és a frekvencia nem egyezik. Szal mondjuk betekersz egy VOR frekit, és megnyomod az APP-ot, akkor ezt írja ki, mivel az APP ILS frekit várna. Ugyanígy fordítva, tehát, ha ILS frekit adsz meg, és VOR-ra állítod az ND-t, ugyanezt fogja kiírni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
vzsolo2225
tag
válasz cintula187 #9398 üzenetére
A 31L ILS frekije 111.5, nem pedig 111.05.
-
Korcsii
őstag
válasz cintula187 #9401 üzenetére
Korcsii is nézett, amikor sokadjára nem volt ILS, aztán Geryson szólt, hogy be is kéne tekerni, ez nem 747.
Más, első saját repaint (G-GSSD):
[ Szerkesztve ]
-
Đusty
addikt
válasz cintula187 #9408 üzenetére
Hát nem tudom, de én a LAND3-at láttam eddig és azt vártam, hogy ez mitől lett single chanel azt nem tudom. Tényleg azt hittem, hogy valami hibaüzi, de ha nem akkor mi és miért nem zöld LAND3 jön mint korábban? Fölötte a cwsR sem tudom mi, hiába nyomkodom azt kiugrik.
-
Đusty
addikt
válasz cintula187 #9416 üzenetére
Igen, szerintem lhbp31R-en már láttam LAND3-at. Esetleg tévedek?
-
Đusty
addikt
válasz cintula187 #9418 üzenetére
És akkor most mitől lehet single ch?
-
Asbee
veterán
válasz cintula187 #9423 üzenetére
A justplanes filmek nagyon jók!!
-
Korcsii
őstag
válasz cintula187 #9433 üzenetére
Ez a nem Flight vonal (értsd: szimulátor, nagyon is)...
Lockheed Martin licencelte az FSX motorját, és most azt fejlesztgeti, hogy legyen egy jó szimulátor tréningek számára. Ez azért jó, mert rengeteg minden kompatibilis, viszont ahogy olvasom, még küzd az FSX hibáival. A 2.0-ról eddig nem sokat olvastam, de az elvileg már jobban ki fogja használni a GPU-t, meg a mai hardvereket...
Geryson: jó szórakozást! De erre jó, ha mindig beírod a fórumba, hogy mire jöttél rá, így csak vissza kell keresni (hint: &suser=Geryson).
-
Korcsii
őstag
válasz cintula187 #9451 üzenetére
xx csere megvolt? Egyel nagyobbra, mit az utolsó...
-
Korcsii
őstag
válasz cintula187 #9453 üzenetére
MSN? readme-ben a címem (skype meg a nickem).
-
Korcsii
őstag
-
BigBlackDog
veterán
válasz cintula187 #9475 üzenetére
Köszi, segített. Egyébként mit akart jelenteni ez az üzenet?
-
Geryson
addikt
válasz cintula187 #9477 üzenetére
Thermal Anti-Ice.
Más: Nagyon jók a videók és a képek! Legközelebb remélhetőleg én is veletek tarthatok, bár nekem a hétvége mindig necces (de majd igyekszem).
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
BigBlackDog
veterán
válasz cintula187 #9480 üzenetére
Pedig van war zone egy-két helyen. Némi bónuszpontot kapsz érte.
-
Geryson
addikt
válasz cintula187 #9480 üzenetére
Én már kikapcsoltam a "war zone" funkciót régen, de amikor még ismerkedtem az FSPass-al (van vagy 5-6 éve szerintem), akkor volt olyan, hogy szitává lőtték a Cessna 441-emnek az egyik szárnyát és a propit. Azt hiszem 2500 pontot kaptam azért, mert élve letettem a gépet (tudod jól, hogy egy igazi long haul sem hoz 1000 pontnál többet).
Apropó, láttátok, hogy hogy megváltozott a Jeppview? 1206-ot installáltam tegnap, nagyon komoly lett.
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #9475 üzenetére
Szia,
Igen, úgyanúgy működik itt is a képnézés, mint az Avsim topikok egy részében. Ha nem vagy regisztrált tag, nem tudod megnézni a képeket. Bocsi, elfelejtettem mondani.
(#9482) Geryson: Apropó, láttátok, hogy hogy megváltozott a Jeppview? 1206-ot installáltam tegnap, nagyon komoly lett.
Én már használom egy ideje, nagyon szeretem, sokkal jobb, mint a 3.0-ás volt. A főbb újdonságokról egy [összefoglaló][ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
fatal`
titán
válasz cintula187 #9512 üzenetére
A látványbeli különbség sem olyan hatalmas, mint amennyivel az x gépigénye nagyobb.
-
fatal`
titán
válasz cintula187 #9515 üzenetére
Mert a Madeira az egy ezeréves cucc és nem az FSX verzió portolása. Nézz meg egy olyan repteret, ami azonos release. Pl. bármelyik újabb flytampa, vagy sok aerosoft cucc (pl. mallorca x, ibiza x stb.), alig van különbség.
-
BigBlackDog
veterán
válasz cintula187 #9543 üzenetére
Újonnan, boltos ismerőstől. Logiból még nézegettem a force 3d pro-t, de szvsz már nem gyártják. Használttól meg inkább félek, mind megijedek . Esetleg nem tudja valaki, hogy a Logi force 3d pro-t lehet még valahol biztosan kapni?
-
BigBlackDog
veterán
válasz cintula187 #9543 üzenetére
Amit elfelejtettem; nálad is a joyon lévő gázkar min, illetve max állásánál a hajtómű fsx-ben 1 %-on, illetve 99 %-on van csak? (Tehát 1-1 % mindkét végpontnál elveszik.)
/*Ha a cockpitben a gázkar fölé viszed az egered, akkor jelenik meg az aktuális % érték.*/ -
Korcsii
őstag
válasz cintula187 #9565 üzenetére
DX10. Igazából DX9 alatt is ugyan ez, csak ott nem az FSX képet rakja a helyére, hanem egy sima szürkeséget.
De hogy mitől is van? Lassan tölti be a textúrát.
Solution: gyorsabb/több (V)RAM, gyorsabb HDD/defrag pl O&O defraggal.
[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #9567 üzenetére
200 csomó tízfokos flapsnél? Ha jól emlékszem 205 csomó a minimum clean speed (persze ez típus függő) vagyis ennél a sebességnél még 1-es fékszárny nélkül is tökéletesen uralható a gép.
1. Jellemzően 1-5-15-30-as állást használnak az életben, a többi csak azért van, ha nagyon szükséges (40-es flapst pl rövidebb futópályáknál).
2. NGX-nél fokozatosan kell lassítani, tehát dobsz 200-nál egy flaps 1-et, majd sebesség leteker roboton 180-ra, flaps5, majd 160, futó ki és flaps 15, és így tovább. A robot csak olyan (legkisebb) sebességet hajlandó elfogadni, ami az adott fékszárny állásnál még biztosítja a gép irányíthatóságát, ha pl 1-es flapsnél 110-es sebességet adsz meg neki, annak nem fog örülni. Ezt jelzi is egy villogó A betűvel a speed windowban. Hivatalos eljárás szerint egyébként, a külső markernél már full approach configban (flaps 30 vagy 40, futó ki, speed brake arm, autobrake igény szerint) kell lennie a gépnek.VREF: Init ref oldalon minden szükséges adatot (GW, ZFW, tartalék üa, cost index, bár ez nem fontos) meg kell adni, különben nem fog Vrefet számolni az FMS, mert nincs miből. Legfontosabb a súly, ha az approach ref oldalon nincs pontos gross weight, akkor az életben nem kapsz VREF-et, az FMS-től. (V1-VR-V2-őt sem kapsz addig, amíg a súlyt, valamint az indulási és az érkezési repteret nem adtad meg.)
Én egyébként látok a képen VREF-et a speed tapen: 30-as flapsnél 168 csomót ír, ami elég magas egy 737-esnél. Ez talán egy 900-as?[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Đusty
addikt
válasz cintula187 #9569 üzenetére
"Malév is átállította "kompakt" stílusra a kijelzőket."
FMC-PMDG setup-aircraft-displays-PFD/NO(rögtön az első)
Első betöltésnél gondolom mindig az jön amire azt beállították.
[ Szerkesztve ]
-
RCH663
aktív tag
válasz cintula187 #9572 üzenetére
Reinstall volt mát? uninstall, kitörölni minden maradék file-t, és onnan újra? Menny be a folderba, ahol a modulok vannak telepítve, és ellenőrizd hoGY READ ONLY BEJEGYZÉS NINCS-E RAJTUK.
Hova van telepítve az fs, és a PMDG?
-
RCH663
aktív tag
válasz cintula187 #9574 üzenetére
Read only bejegyzéseket szedd akkor le minden file-ról, beleértve a teljes FSX foldert és ami alatta van. Ellenőrizd utána hogy tényleg le vette-e, mert van hogy úgy csinál mintha igen, de rajta marad.
-
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #9569 üzenetére
Ja, az más. Akkor az a megoldás, hogy livery managerben összes livery töröl, PMDG modellek töröl (a telepítés sorrendjében, ha 600-900-ig felraktál mindent). Géped újraindít, és mehet a PMDG újra fel, SP-ket ne felejtsd el felrakni, mert a liveryk által okozott hibák SP1a-ig voltak jellemzőek. Az ezután következő SP-knél már nem volt semmi gond.
Valamit továbbra sem értek: ha nem kapsz VREF-et, akkor a képen miért látom a speed tapen?
(#9575) pyth: Milyen menüre gondolsz? Az FMC-ben találhatóra, a windows start menüjében találhatóra?
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #9583 üzenetére
Szia,
Van, főleg a Turbo módnál, de attól is függ, hogy melyik verziót használod. Küldök PÜ-t és megbeszéljük.
(#9584) pyth: Így van, akkor már tudsz mindent.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
wolruf
őstag
válasz cintula187 #9593 üzenetére
Nekem a Dx10 preview ha be van kapcsolva,nem mutatja.
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Ombi5
őstag
válasz cintula187 #9639 üzenetére
Nah aszem igy pakolom fel kulon SSD-re en is most mar, csak kulon erre tartom majd.....
-
Ombi5
őstag
válasz cintula187 #9641 üzenetére
En ugy ertettem, h vettem egy 120 Gb-os SSD, amin csak WIN 7 + FSX lesz, ha kell. Semmi masra nem fogom hasznalni..
-
cintula187
addikt
-
BigBlackDog
veterán
-
ChipKng
aktív tag
-
RCH663
aktív tag
válasz cintula187 #9673 üzenetére
Hibát keresünk, azt nem mondtam hogy így marad. Vedd le, és ha jó, akkor fokozatosan emelünk a beállításokon, kis türelem és kitartás kell a hiba kereséséhez, és a lehetséges hiba források kiszűréséhez.
-
Geryson
addikt
válasz cintula187 #9804 üzenetére
Neeem. Van az a gomb, amivel aktválod a T/O és a Go around tolóerőt és azt keresem. Nem sikerült még bekalibrálnom a tolókaromat és nagyon ugrál, erre meg megbüntetett a Malév Logger, hogy túl nagy tolóerőt használtam felszálláskor.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz cintula187 #9827 üzenetére
Még nem néztem meg, hogy mit generál a Korcsii által javasolt oldal, de a lényeg, hogy a PMDG által olvasható formátumnak kell lennie (talán .rte, de ebben most nem vagyok biztos) és ezt simán bemásolod a PMDG/Flightplan mappába. Ezek után az FMC-ben meg a CO ROUTE LSK-hoz beírod a korábban bemásolt fájl nevét (pl. LHBPEDDF, merthogy én így szoktam értelemszerűen elmenteni, tehát csak az ICAO kódokkal és így könnyű megjegyezni) és már tölti is be az FMC.
Tulajdonképpen ugyanaz a művelet, mint amikor elmentesz egy általad írt FMC útvonalat és utána visszahívod egy későbbi alkalom során. A lényeg, hogy az PMDG csak a flightplan mappából tud visszatölteni útvonalat, tehát nincs böngészési lehetőség.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz cintula187 #9830 üzenetére
Igen, így már beugrott. .PLN kiterjesztéssel dolgozik a PMDG.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen