Keresés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jester01

    veterán

    válasz mhif #3440 üzenetére

    Utánanéztem, és ki tudjuk cserélni a modult az alábbi típusra: KVR133X72C3/512
    Nézd meg és jelezd, hogy elégedett vagy-e ezzel a lehetőséggel.
    Hangsúlyoznám, hogy ez egy ''csak'' egy szokványos Kingston modul, nem speciálisan egy rendszerhez való, mint a hibás modulod, amelyik kifejezetten IBM márkás géphez volt.

    A márkás memóriához kibővített garancia jár(na) és ezért normális esetben nem ajánlanék fel ilyen cserét. Ez igazából nem probléma, csak azért említem, nehogy úgy érezd, hogy átverlek vagy hasonló.

    Ha beleegyezel a cserébe, akkor a következő módon bonyolíthatjuk a dolgot:
    Az RMA (itt kb: garancia) részlegünk küld ma egy faxot, amit aláírva vissza kellene faxolni.

    Amint az aláírt fax megérkezik hozzánk, azonnal küldjük a csere modult a Kingston költségén. Miután megkaptad, 10 munkanapon belül vissza kellene küldened a hibás modult a londoni címünkre a te költségeden.

    Az RMA (garanciális) folyamat elindításához az alábbi adatokra lenne szükségem:

    A faxot majdan aláíró személy neve
    A fax szám
    A pontos szállítási cím és a cég neve
    A cég adószáma
    Egy telefonszám

    Ha bármi kérdésed van, nyugodtan tedd fel.

    [Szerkesztve]

  • lajafix

    addikt

    válasz mhif #3428 üzenetére

    jó gyorsak! Szóval valami ilyesmi:

    '' Kedves József,

    Természetesen az élettartam gari az fennáll.

    Ez a RAM típus vissza lett már vonva, ezért nem tudjuk kicserélni közvetlenül ugyanerre, így lehetőség van arra, hogy visszatérítsük az árát.

    Van másik lehetőség is.

    Az írod hogy asus dls lapban van installálva ez a modul, ezt a párosítást a Kingston sose támogatta.

    Vannak más modulok, amik megfelelők a DLS laphoz és talán kicserélhetnénk az egyikre az elromlott helyett.

    Ahhoz hogy leellenőrízzük, az alaplap pontos model információjára van szükségünk.

    Kérem hogy küld el a bescannelt/lefotózott számlát nekünk.

    Tudasd velünk hogy melyik lehetőséget választjátok és megnézzük mit tehetünk.

    Ha további kérdésed van akkor erre a levélre hivatkozva tedd meg.(magyarán forwardold ezt is hogy meglegyen a history)

    Pá,

    Karin''

  • Lord Zero

    addikt

    válasz mhif #3426 üzenetére

    igen, azt (a számlát is bemutattátok)

    szerk. az angol szövegben nincs benne, h a bolt (ahol a vásárlás történt) megszűnt (be lehet tenni, h the store - where we had bought the module - closed down)


    [Szerkesztve]

  • lajafix

    addikt

    válasz mhif #3423 üzenetére

    Valami ilyennel próbálkozz. Nem kell túl komoly angol, Bangaloreban sem stateoftheart angolt nyomnak. Nézd át azért, hogy jól értettem-e mit akarsz.

    ''
    Dear (RAM Gyártó neve) Support,

    I'm the server administrator at company XXXXYYYYYYYYY in Hungary, Budapest. One RAM-module manufactured by you with life-time garantie went wrong in one of our servers (relevant info on config: Asus-DLS motherboard, ServerWorks LE3 chipset supporting 100/133 RECC modules; dual 700 MHZ Coppermine P3 proc) .

    Part Numbers on the RAM module: XX-ZZ

    Your Hungarian distributors(ide az összes csirkefogó disztribútor) refuse to replace the RAM module, however you deliver the RAM with life time warranty and we showed them the purchase invoice.

    Please support us to solve this situation urgently! Server should work ASAP.
    ''

    Nem kéne ezt a szervert nyugdíjba küldeni? Megszolgálta már az árát, legközelebb meg más megy ki benne.

Új hozzászólás Aktív témák