- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- DIGI Mobil
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor 50 - apám nevében
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
summers
tag
Hali!
A Thermal Conduit effekt hogy működik? Használ valaki ilyet? Ha igen mik a tapasztalatok?
-
Nevil2
tag
Huh! Megfordultam a hosszú kirándulásról. Az utasom a Patchwork síkságot akarta megvizsgálni (5700 fényévre).
Elég amatőr módon álltam neki az útnak egy általános célú ASP Explorerrel...
Végül is 800 fényév/óra sebességgel három nap alatt megfordultam. Összesen olyan 13000 fényévet tettem meg - kb. 17 óra játékidővel. Nem gondoltam, hogy ennyire fogok örülni egy űrállomás hívogató hangárjának...A hajó elég viseletes lett - mert párszor bealudtam az üzemanyagtöltésbe és bebucskáztam a nap gravitációjába. Hazaúton a rendszerek többsége egyáltanlán nem üzemelt, a létfontosságúak is csupán 20-30%-on (nem, javítót nem vittem magammal).
A dokkban úgy nézett ki szegény ASP, hogy hozzá képest a Millenium Falcon csilli-villi puccos járgánynak hatott volna.Végül az elszámolásnál felfelég görbült a szám: 25 misi az utazásért és 3 misi a csillagászati adatokért (pedig félúton bekrepált a scanner).
Azért jó alaposan meggondolom majd, hogy bevállalok-e még hasonló utakat...
[ Szerkesztve ]
-
#15106560
törölt tag
Egy kis RES vadászat, jöttek a frankó zsíros falatok. Pythonok, ferdik, anacondak. 10 perc alatt másfél milliónál jártam. Na, pikk-pakk meg is lesz a feri. Erre nem megszakad a kapcsolat a szerverrel? Ezután jöttek szépen az 1500 cr-es fittyfenék!
A csúcs egy 750 cr-es federal dropship volt...
Léptem is star warst nézni. -
togvau
senior tag
A guardians update óta miért orsózik lassan balra a hajó?
hitler, sztálin, micro usb
-
Cooper911
senior tag
Hoppá! A coriolis.edcd.io oldalon megjelentek az enginer tuningok is. A moduloknál a súly alatt van egy modifications menü, ahol manuálisan beállithatjuk, hogy milyen tuning van az adott modulon ami igy kihat a hajó többi dolgára is, szóval számolhatunk már azzal is hogy pl adott tuning mennyivel több fogyasztást eredményez, elbirja e a reaktor ha még tuningolunk rajta, stb. Hasznos update.
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
orientcx
őstag
Napi arc rovat
-
És most már azt is láthatjuk, a jövőben a legfélelmetesebb kalózok fejükön finoman melírozott, ízlésesen dauerolt hajkölteményekkel, rózsaszín ruciban fogják ajánlgatni nekünk a bérgyilkos küldiket: "Gyere cak ide, fiúka, van a szomszéd rendszerben egy cúnya báci, na őtet kellene jó alaposan elfenekelni, de nem ám úgy, ahogy mi azt egyébként a klubban szoktuk!"
Szerintem ez a Society of Nox csak fedőnév, valójában a Pink Space-Cat boys nevű formációról van szó.Mindenesetre ezek az urak biztosan jól fognak mutatni a pár napja már bemutatott bajszos hölgyekkel az oldalukon.
Valami azt súgja nekem, hogy a jövőben egy-két dolog nagyon durván meg fog billenni[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
orientcx
őstag
sensor060 - "Bár most gondolkodok, hogy ha 6D hangárra cserélnék, akkor lehetne egy Condor és egy Taipan is (ha lehetséges)"
-
Minden további nélkül, de kint egyszerre csak egy lehet
-
-
Cooper911 - "Gondolom IPSZ tagságot nem ér a dolog, de két ingyen jegyet valamelyik IPSZ buliba talán"
-
Nekem tetszik a gyakorlatod, van benne koncepció. Kétségtelen, hogy nem ez a legütősebb IPSZ legenda, de remekül illeszkedik az arculatba.
Nem kell mindig öt felvonásos hősi operát komponálni, néha igazi felüdülés egy-egy könnyed kis kuplé is.
-
-
Ice_Man22 - "az normalis ha shield cell bank ot aktivalom akkor 160% ra felmegy a homerseklet?"
-
Ez már nagyon régóta így van, de most már létezik akár hármas szintű mérnöki fejlesztés is a problémára
-
-
Vesa - "Rendesen nem értem, ilyen szörnyeket hogyan képes kipréselni magából egy képzett grafikus?"
-
Biztos nem kellett volna engedni, hogy ennyi zombis filmet nézzen kiskorában, mert ezek csúnyán beleéghettek a neuronjaiba
-
-
kiskuplung - "Nem lehet. Pont ezért szedik most szét a Frontiert pár fórumon. Egyszerre csak 1 gép lehet."(kint)
-
Már így is elég pusztító tud lenni ez a kis űrhörcsög, a kettő egyszerre már tényleg durva lenne. Az enyém épp most kapta meg a deadly rank-ot (ez itt most a Fed hencegés helye ), de ha jól irányítjuk(mert azt azért mindenképp kell), akkor szó szerint végig lehet vele takarítani a HazRES-t(persze ehhez kell a feltápolt Corvette is)[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Ice_Man22
senior tag
válasz orientcx #28112 üzenetére
Kosz a linket. Ugy latszik nem lesz semmi a hosszu utbol. Ra kaptam a mernokokre, es a pythonombol egybol harci hajo lett. A 2.2 es uodate ota durvan ki hereltek a missziokat. De 43 millat adnak egy coloniahoz vezeto utert. A franc meg fogja el vinni a kis s*gguket, hogy vegi az uton ugassanak nekem. Aztan a vegen lehet nem kapok semmit.
-
nubreed
veterán
Sok szempontból ráférni egy grafikai frissítés egyébként is a játékra.
-Pl ezek a fejek... de ezen kívűl még:
-A hajókban a holografikus HUD rendben van, alapvetően mondhatni hogy futurisztikus dolog, de lehetne ezt még látványosabbra csinálni. Hajónként legyel eltérő a HUD felépítése. Ettől függetlenül nekem hiányoznak a monitorok, panelek, amik nem holografikusak.
-Legyen %-os kijelzés a pajzsra, vagy még inkább azt mutassa meg pontosan kijelezve hogy a pajzs max MJ értékéből még mennyi van vissza. Ez a 3 kör rohadtul nem informatív.
-Mikor bedokkolok egy star portba, és megvan a request, a radarkép azonnal váltson át a startport belsejére és célpontnak pont az a landingpad legyen kiválasztva ahova be kell dokkolnom. Néha rohadtul nem látni elsőre, hogy hova is kéne mennem.
-Legyen végre rendes külső kamera mód, ne csak ez a CTRL+ALT+Space -es félmegoldás!
-A Frontiernek ideje lenne ráangedni a modder közösséget a játékra szerintem. Kár, hogy a moddolás jelenleg kimerül két dologban, át lehet színezni a HUD -ot illetve EDFX működik még a játékkal. Sokkal több mindent ki lehetne hozni ebből.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Cooper911
senior tag
válasz nubreed #28114 üzenetére
Nagy részével egyetértek.
"Hajónként legyel eltérő a HUD felépítése."
Legyen konfigolható a HUD felépítése (Mérnöki segitséggel persze ) Lehessen tuningolni a kijelzőt is ha már minden mást lehet, pl az álltalad is emlitett pontosabb pajzs kijelzés, stb."... és célpontnak pont az a landingpad legyen kiválasztva ahova be kell dokkolnom."
A kis pötty mutatja, hogy merre kell menned, nem kell számokat keresgélni meg ilyenek, csak azt kell nézni."Legyen végre rendes külső kamera mód"
Ha akarták volna ezt már rég megcsinálták volna. Szerintem ez is ilyen Elite84 legacy."A Frontiernek ideje lenne ráangedni a modder közösséget a játékra szerintem"
Ezzel vigyázni kell, mert bizonyos modokkal nagy előnyre lehet szert tenni.Ice_Man22: Menj olyan helyre ahol friendly vagy alied vagy ott ad jó passenger küldiket azok viszonylag jól fizetnek. Sima economy szállitóst keress (ne sightseeinget) azok nem pampognak, legfeljebb néha változtatnak az uticélon. Vagy keress olyan rendszert ahol háború van onnan sok menekült akar elutazni.
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
Ice_Man22
senior tag
válasz Cooper911 #28115 üzenetére
Igen eszre vettem, hogy szovetseges rendszerbe jol fizetnek. Wosreti rendszerbe szovetseges vagyok, es ott volt a 43 millas misszio. Viszont ilyen missziokra melyik hajommal menjek? A felfedezo asp(nulla vedelem es fegyverzet), vagy a pythonomat?. Nem szeretnek 900 fenyevre talalkozni egy npc vel, aki minden aron ki akar lyukasztani.
-
Urby66
aktív tag
válasz Ice_Man22 #28116 üzenetére
Én egy 23 millas küldetést fogtam ki. 3 megállóval kellett vinni valami VIP fazont az Obsidian-ra. Kb 500 fényévet autókáztunk, de senki sem bántott. Pedig még volt 4 egység Modular terminal is nálam, és az a kalózok szemében vörös posztó.
Egy 35-öt ugró ASP-vel mentem, csak chaff még mine launcher volt nálam. És persze 3 db A-s shield booster. Két óra alatt végeztem is. -
glovasi
tag
Üdv!
Rászántam magam, hogy megvegyem a játékot. Az lenne a kérdésem, hogy a DLC-t egyből érdemes megvenni, vagy várhatok vele még az elején, mert csak később lesz haszna a tuningnak? A ronda anyagiasság miatt van csak a kérdés
-
grHawk
aktív tag
válasz nubreed #28114 üzenetére
Modderek? Brabenments'...
Utálom mikor egy játéknak, aminek megvan a stílusa, fogják a modderek és szétcseszik. Persze, van kivétel, de én ezt a moddolós dolgot úgy csinálnám, hogy kiadnám a forráskódokat időnként egy szigorúan ellenőrzött contest keretében néhány hiteles moddernek. Megnézném, hogy sikerül, és ha átmegy a Braben teszten, akkor beteszik hivatalosan. Az armán ismertem meg a modok negatív oldalait. Indokolatlanúl sok helyet foglalnak, bugokat, crasheket okoznak, másoknak pedig alkalmazkodni kell hozzá, hogy egyazon szerveren tolhassák. Kösz, de kösz, nem.
A külső kamerás dologhoz meg annyit, hogy túl nagy előnyt adna. Tekintettel arra, hogy ez a játék alapvetően nem az árkád stílust célozza meg, ez újra ellentmondana ezen vonzerejének. Elismerem, hogy méretarányok érzékeltetése terén van mit csiszolni, de a jelenlegi "debug" kamera bőven elég külső nézetnek, hogy ne törje meg a játék varázsát.
-
duvi
nagyúr
válasz cintula187 #28123 üzenetére
Nem csak a sérülések, de a festéskopás is szépen látszik. Elég ha sokat mész SC-ben és máris látszik a kopás.
-
nubreed
veterán
Amióta megjelent a Beluga a játékban, mi értelme van annak, hogy a közös comms chat panelen megjelennek a Cruiser üzenetek, többek között pl a safety demonstration, vagy ez a top 1% nonszensz. Már a wedding couple -nél is kapkodtam a fejem, de ez sok. Mi értelme van ezeknek? Ezek semennyire sem reális dolgok.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
brd
nagyúr
válasz Cooper911 #28115 üzenetére
A kis pötty mutatja, hogy merre kell menned, nem kell számokat keresgélni meg ilyenek, csak azt kell nézni.
Igen, de csak miután bementél a bejáraton. Az úgy elég harmatos, mert én pl. megfelelő hajóval 200+ (néha 300 is megvan) körül szoktam áthaladni a mailsloton. Sokat segítene, ha nem csak attól a pillanattól tudnám, merre kell navigálni, amikor már áthaladtam a bejáraton.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz nubreed #28114 üzenetére
Legyen %-os kijelzés a pajzsra, vagy még inkább azt mutassa meg pontosan kijelezve hogy a pajzs max MJ értékéből még mennyi van vissza. Ez a 3 kör rohadtul nem informatív.
A %-os megoldásra +1, bár jobb lenne egy sávon, aminek a két szélső értéke a 0 és 100%, megjeleníteni inkább. Emellett lehetne persze számérték is, de csak az ne legyen, mert azt értelmezni kell, tovább tart, mint egy egyszerű százalékot, vagy akár három karikát.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
-
grHawk
aktív tag
Én nem vagyok a változások ellen, sőt, csak néhányan annyira elszaladnak képzeletben, mint ha megakarnák reformálni a játékot. Pl. sokan akarnak játékosok közti kereskedelemre lehetőséget, sőt anno én is akartam. Csak valaki rávilágított egy olyan dologra, ami megrontaná a játék varázsát.
Jelenleg a játék igazi élményének megéléséhez nem kell a legjobb, legfullosabb hajó. Aki meg mégis azt akarja az igenis be kell vállalja a grindelős nehezebb, kevésbé élvezetes utat. Ha a játékosok közt lehetne kereskedni, akkor teret adnánk a már profi szinten működő botoknak. Azért nem jár mindenki Corvettel meg Cutterrel, mert nem szenvedte végig a rank grindelést, nem gürcölt gombokért (hagyjuk most a long-range smugglingos easywayereket), nem küzdött meg az Engineerek elvárásaival, hogy végül használhatóvá is tegye a több ezer tonnás jószágát. Ez egyedi ebben a játékban. De ez csak egy a sok apróság közül, melyek egyedivé teszik ezt a játékot. De igen, abban igazat adok, hogy kellenek a logikai hibákat kitöltő feature-ök, fejlesztések QOL terén, csak csínján, hogy az eredeti célt ne döntsük a manapság szalagon érkező tucatjátékok közé.
[ Szerkesztve ]
-
Cooper911
senior tag
Ja, hát a leszállási rendszert 100as tempóhoz taláták ki, nem 3x akkora sebességhez.
Egyébként annyi kéne hogy kivül az állomás neve csak egy irányba lenne kiirva és akkor abból tudnád, hogy az az alja és onnan indulna mondjuk a landing padok számozása. Így már beérkezés elött tudnád nagyjából hogy hol van az adott pad.[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
duvi
nagyúr
Megjelent Cmdr. Urby66 kollégánk Commander Krónikák sorozatának a következő - negyedik - része. Mindenkinek jó szórakozást kívánunk hozzá!
-
nubreed
veterán
válasz grHawk #28120 üzenetére
Nem is azt mondtam, hogy legyen ész nélkül szétbarmolva az egész. De bizonyos keretek között szerintem tudna ez működni. Vagy akkor legyen hivatalos az egész, magától az FDEV -től jöjjön olyan formában mondjuk, hogy creditekért cserébe valamilyen szinten testre lehessen szabni a hajó belsejét de akár külsejét is. Tudom, hogy a Frontier store-ban vannak body kitek, de ezt mondjuk beépíthetnék a játékba, igaz akkor elesne ettől a fajt bevételtől a Frontier.
De tisztában vagyok azzal, hogy ez a legkevésbé valószínű ötlet ami benne lesz a játékban, nem lesz moddolás. Szóval mindenki megnyugodhat.Ha már ott tartunk, hogy kinek mi tetszik, volt az a majdnem két órás video amiben a 2.2 release -t ünnepelte a Frontier, az első fél órában Braben volt, és pl. momdott olyat a chaten írt kérdésekre, ami rohadtul nem tetszene nekem, szerintem ebbe ajátékba nem kell. Ez mégpedig a player űrbázisok, mármint hogy trvezik később hogy lesz ilyen. Minek, meg miért, meg hogyan? Ne csináljunk már egy X -et az ED -ből könyörgöm. Teljesen felesleges ez a koncepció és nem viszi jó irányba a játékot.
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
togvau
senior tag
nyarat meg a tavaszt, lábadozás meg motorozás miatt kihagytam, most újra kóstolgatom a játékot.
Pythonom van 3 large gimbalos pulse laserrel, és 2 gimbalos medium multi cannonnal, és azt vettem észre, hogy a lézerek sokkal jobban melegszenek és melegítik a hajót mint tavasszal. Azért használtam pulse lasert, mert bár papíron kisebb a sebzése mint egy beam vagy egy burst, de kb megállás nélkül lehet nyomatni szóval összességben sokkal jobb. Változott most valami? közelebb került a melegedés, a burst és beamhez, vagy az összes lézer melegedését azonosan emelték meg?
Multi cannonnál meg van egy "power draw" és egy "distributor draw". Ezek mit jelentenek? Eddig csak sima power draw volt.
Aztán azt is látom, hogy elég sokan egy rakás multi cannonnal járnak, lézer nélkül. Megcombosították a multi cannonokat, vagy mi?[ Szerkesztve ]
hitler, sztálin, micro usb
-
duvi
nagyúr
válasz togvau #28134 üzenetére
Az Engineers kiegészítő óta, alaposan átszabták a régi erőviszonyokat. Erre még rátett egy lapáttal a nemrégiben érkezett Guardians frissítés. Általánosan megnövekedett a hőtermelés és sokat gyengítettek a pulse lézereken. Jelenleg a mérnökök által tuningolt multi cannonok a favorit fegyverek
-
anatron
aktív tag
Na végre találtam egy jó csajt a játékban.Mondjuk ez se angol az tuti.
-
grHawk
aktív tag
válasz nubreed #28133 üzenetére
Ebben egyetértünk. Ez nekem se ínyemre való, de ahogy ezt olvastam tőled, rögtön elkezdtek pörögni a fogaskerekek, a kompromisszimukon, amik mellett el tudnám képzelni.
1. Csak aszteroidákon, vagy olyan felszíni területeken, melyhez a legközelebb eső NPC bázis is nagyon messze legyen. És semmiképp sem lehetne a szabad űrben. Na meg nem ám outpost méretű, inkább csak egy max. 2 large hajó kapacitású garázsszerűség. De ezek csak az üresvágányos ötleteim.
-
grHawk
aktív tag
válasz anatron #28136 üzenetére
Az én drága Arantxa Greene-m (nem írtam el) is elég dögös a maga módján. Ezzel a pilóta kopasz hajstílussal azért meg kellett barátkoznom, de esküszöm elmorzsolnék érte egy könnycseppet.
...na meg a 23 millió kreditért és időért, amíg sikerült egy Expert, független múltú, Condor hátteres, fiatal női pilótát találnom a sok szakállas Robert DeNiro és vagány tekintetű Magdi anyus között.
-
-
grHawk
aktív tag
válasz nubreed #28141 üzenetére
Ja ezeket tudom. Már kickstarter kora óta követem a játékot, sok nagy ígéret van előrevetítve, amihez tartják is magukat. Ezeket az ígéreteket (FPS mód, atmoszférikus bolygók, stb...) nem sajnálom, nem ezekre gondoltam túlgondolások terén. De pl. a player bázisokról nem hallottam akkoriban, szóval gondolom ez megint egy ilyen carebear dolog lehet, amit kisírtak maguknak a játékosok. Nem mondom, hogy baj, ha van, csak elsőként a beígért dolgokat szeretném látni és jól tudom, hogy egy-egy ilyen feature hogy eltudja húzni a fejlesztési időt. Persze ez is elmélyíti a játékot... összegezve: nem vagyok elégedetlen, sem türelmetlen, szeretem, ahogyan fejlődik a játék, de néha a játékosok túlságosan magasra tett elvárásaitól én is beszédülök. De régebben én is ilyen voltam, csak azóta sok emberrel beszéltem, aki ért is az ilyen dolgokhoz, és rávilágított néhány fontos tényezőre, hatásra.
-
anatron
aktív tag
válasz grHawk #28142 üzenetére
Én konkrétan örülök ,hogy végre ráébredtek a managelésre is van igény a játékban ,nem csak a lövöldözésre és a kamionozásra.Remélem lehet majd a földi báziosokat is építeni és fejleszteni.
Másrészről meg egy ponton túl már annyi pénzed van,hogy egyszerűen nem tudod elkölteni,így újra célt kapnának azok a játékosok,akik már mindent elértek a játékban.
Csak így tovább!
-
orientcx
őstag
válasz grHawk #28138 üzenetére
"sikerült egy Expert, független múltú, Condor hátteres, fiatal női pilótát találnom"
-
De azt ugye tudjátok, hogy egy helyből expert bérpilóta alapból 12%-ot vesz le a haszonból? A bounty-ból biztos, kereskedni, küldizni meg nem szoktam, de nem lepne meg, ha abból is. Mindenesetre a crew lounge menüben megnézhetitek, mennyibe van nektek eddig a kollégá(i)tok.
-
-
És ahogy combosodik a tudása, úgy nőnek majd az igényei is, tehát az a 12% lesz még bőven több is. És azt se gondolja senki, hogy ha inaktívba pakoljátok, akkor nem tartja a markát, mert bizony tartja. Az enyém saját nevelés, és expert szinten össz 4-5%-al beérte, ráadásul erre a szintre kiképezni elég hamar megy, innentől lassul be a folyamat. Most deadly-nél tart, és még mindig csak 9% a jutaléka. Reményeim szerint elite-nél is megáll 10-ben, márpedig mindenképp érdemes kikupálni, mert látványosan ügyesedik.
Ergo mindenképp érdemes újoncot szerződtetni, hacsak valaki nem alkalmi feladatra keres valakit.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
nubreed
veterán
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Vesa
veterán
válasz nubreed #28114 üzenetére
"Amikor bedokkolok egy star portba, és megvan a request, a radarkép azonnal váltson át a startport belsejére és célpontnak pont az a landingpad legyen kiválasztva ahova be kell dokkolnom. Néha rohadtul nem látni elsőre, hogy hova is kéne mennem."
+1
Ez nekem is nagyon hiányzik!A tudomány a valóság költészete!
-
brd
nagyúr
válasz Cooper911 #28131 üzenetére
Nem az a lényeg, hanem, hogy ha előre látni lehetne az állomáson kívülről, akkor gyorsabban lehetne leszállni, mert tudni lehetne, hogy mikortól kell lassítani. Nagy döggel 100-ról sem lehet már megállni, ha a bejáratnál (+a reakcióidő a pötty helyzetére) kezd az ember lassítani, ha olyan helyre szól a leszállási engedély.
The only real valuable thing is intuition.
-
Vesa
veterán
Egy másik ok amiért kéne, éppen a szimulátor jelleg amit annyira hagsúlyoznak mindig. A jelenlegi rendszerben nem mindig lehet szépen leszállni, mert nem látni hova is kell, vagy milyen irányból (pl. outposton nem látni, melyik végéről kell közelíteni).
Namost ezért olyan arcade módon repked mindenki a landing padok környékén a videókban is, ahogy tuti senki nem közelítene meg egy leszálló platformot "in real life". Ilyen össze-vissza manőverek nincsenek. Ha viszont előre tudom, honnan kell közelíteni és pontosan hova kell leszállni, akkor jobb a beleélési faktor, mert valóságosabban tudok landolni. Van, akinek ez is fontos.A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Azonnali notebookos kérdések órája
- PlayStation 5
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen notebookot vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Escape from Tarkov
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Óra topik
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Politika
- További aktív témák...
- ASUS ROG Phone 6 16/512gb 5G - Használt, akár beszámítással
- Használt monitorok
- 2db Acer AW2000h F2 blade szerver 2x4db AW170H F2 blade-del eladó!
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%