Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Döglött Róka

    veterán

    válasz grHawk #27200 üzenetére

    Rettentő gyatra magyarázat az igénytelenségre, de kösz:)

    Mert a kalózt nyilván egy federation ellenőrzi folyamatosan, de pénzt utalni a mélyűrbe nem tud senki. Hagyjukmár:D

    Az ilyeneknél mindig az jut eszembe hogy kedves designerek le vannak maradva 10 évvel és felesleges hülyeségekkel lassítják a játékos haladását illetve inkább kitalálnak valami két mondatos zagyvaságot, minthogy leüljenek normális interface-t tervezni:)

    [ Szerkesztve ]

    Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

  • duvi

    nagyúr

    válasz csizi90 #27199 üzenetére

    - Jelenleg az engineer tuningolt MC-k a legdurvább fegyverek. Ha lézereket is akarsz használni, akkor a pulse helyett inkább beam v. burst legyen. Persze nincs tuti konfig. Érdemes tesztelgetni a különféle fitteket, hogy neked melyik jön be jobban. Én egy full overcharged MC fittel kezdenék.
    - Combat hajóra én nem tennék fel turreteket a kisebb sebzésük miatt. A turreteket is tedd be firegroupokba. Így szükség esetén te is lőhetsz velük.

  • baphomet

    senior tag

    válasz grHawk #27200 üzenetére

    Elnézést, ha túl erős volt a megfogalmazás, nem akarok én megbántani senkit, csakhát a veremben, ahol élek nem zavarja az engem felnevelő farkasokat ez a stílus. De még mindig jobb, mintha kiscicákat molesztálnék mérgemben. :B

    Igazából a buborékban lévő eleve ismert, nav beaconnel vagy megvásárolt adatokkal felderített rendszereket nem érinti a dolog most, a felfedezetlen rendszereknél érdekes a történet.
    A surface map vita lényege az, hogy az első implementáció az volt, hogy minden felderített (discovery scan) bolygó részletes felszíne látszik a system mapen. Erre valami hihetetlen nagy hiszti beindult, egyrészt realizmus (dudálok egyet a napnál és látszik minden, hogyvanez), másrészt az "immerzív játékélmény" oldaláról (szegény felfedezőtől ezt a pici örömöt is elveszik, hogy hosszú SC utazás után érheti esetleg meglepetés). És azzal álltak elő, hogy a surface map unexplored égitesteknél ne látszódjon, kelljen hozzá minimum egy alap scan (a keményvonalasok szerint detailed scan :Y ).
    Ezzel csak az a baj a másik oldal szerint, hogy a scan-hez szinte olyan közel kell menni a a bolygóhoz, hogy onnan már amúgy is látszik a felszín, akkor mi értelme az egésznek? Ez persze nem egészen van így, de tény, hogy elég sokáig kell SC-zni, míg scan közelségbe érünk egy égitesthez.
    Gyakorlatilag annyit nyernénk csak, hogy legalább nem kell olyan közel menni a felszín megismeréséhéhez, ahol már számottevően belassulna a hajó, ergo egy-két percet nyerünk, ha nem tetszik a látvány és állnánk tovább.
    A látszólagos népharagnak engedett az FD és következő bétába már ezt a megoldást tette, amire jött az ellennépharag. :) Közben még befigyelt egy bug is, aminek következtében most egyáltalán nem látszik az unexplored bolygók felszíne/típusa sem kicsiben, sem belenagyítva. :D Ez viszont többeknek újabb ötletet adott, hogy nem is olyan rossz dolog ez: a discovery scan mutassa csak a bolygók helyét, az alap scan a típusát (gáz, földszerű, sziklás stb.), és a detailed scan után látszódjék csak a részletes felszín. :F

    A vita most is tart. Eddig a legjobb felmerült ötlet szerintem az volt, hogy a detailed surface scanner funkciója maradjon, ami volt, viszont a discovery scannerek működése változzék úgy, hogy nem a hatótávjuk nő, hanem a basic scanner megadná a bolygók helyét, az intermediate scanner a bolygótípust és az advanced scanner részletes felszínt.

    Hamarosan meglátjuk mi lesz, esélyes, hogy a jövő héten már élesedik a 2.2

    [ Szerkesztve ]

  • Döglött Róka

    veterán

    válasz baphomet #27203 üzenetére

    Vezessenek be szondákat amiket el kell engedni - ahogy azt bármelyik scifiben megteszik - és probléma megoldva. Lehet ez akár olyan szonda ami nem tér vissza, csak adatot küld, olyan ami egyszerhasználatos és raktér kell hozzá (és jönnek az 1 tonnás űrszondák jeee). Illetve lehetne olyan ami visszajön később, akár rendszereken át követve a hajót.

    Én tényleg nem értem, hogy lehet ilyenen vitázni amikor vannak sokkal életszerűbb megoldások. De hát a fapad az kell még egy Imperial Cutter-ben se férne el egy szonda! Ahh komolyan, minél jobban mélyedek bele ebbe a játékba annál több kihagyott ziccert látok.

    [ Szerkesztve ]

    Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

  • csizi90

    aktív tag

    válasz baphomet #27203 üzenetére

    Amúgy ez a dudálok egyet napnál és minden látszik kifogás is kicsit sántít... 1300 évvel később olyan hihetetlen lenne egy olyan szenzort/szkennert építeni ami megmondaná a közeli bolygók összetételét és légkörét?

    iPhone 6S, Cube i7 Stylus, XONE

  • anatron

    aktív tag

    Egyet kell értenem Döglött Rókával, tényleg nem nagyot adtak a stílusra amikor minden hajót egyformára terveztek a kezelőfelületnél.Én speciel kevésnek is érzem a kapcsolók ,kijelzők számát.Valahogy nem tűnik hitelesnek ahhoz képest mennyi minden van egy irl repülőgép műszerfalán.

    Számomra viszont nagyobb probléma magával a játékmenettel van.Abszolút nem átgondolt az egész.Amit csinálnak patchről patchre csak tűzoltás,a rendszer foltozgatása.

    A roleplaying amit ma már minden magára valamit adó online játék becsempész a világába az én szememben már ott meghal ,hogy egyszerre lehet valaki birodalmi kisherceg meg föderációs admirális generális elnök miniszterelnök.

    A powerplay próbált színt vinni ebbe a világba,de szerintem csak nagyobb lett tőle a WTF halmaza a játéknak ,mint előtte.

    Az Engineerekre fél évet kellett várni!!!Önmagában nem rossz patch,de pár dolgot igazán balancolhatnának rajta.Pl az NPC-s Bélákat túltúlták!Na meg az is,hogy 5 percenként valaki kiakar szedni repülés közben ösztönöz egy boxzsák beszerzésére.

    A commodor 64-es technológiák,pl docking computer és számtalan limpet controller kissé neveteséges kategória 3302-ben.AI vinnyog nekem ha szét akar égni a hajóm,de dokkolni már nem tudna magától a drága?

    [ Szerkesztve ]

  • grHawk

    aktív tag

    válasz anatron #27206 üzenetére

    Az Elite fan énem azt mondja, hogy ne avatkozzak bele ebbe a vitába, mert nem kerülhetek ki győztesen, de én erre azt mondom, hogy dehogynem! Át állok a másik oldalra!

    Viccet félre téve, egyetértek ezekben. Jól látszik, hogy az Elite a 84' körüli sci-fi elképzeléseket öleli fel, amiket utólag is csak folyamatos unszolás hatására képesek levedleni egy-egy patchről.

    Egyetértek továbbá a roleplayt érintő kritikával is, engem kifejezetten zavar, hogy a birodalmi/föderációs jó pofizás nem üti egymást. Sőt! Még arra is van elméletem, hogy hogyan vezethetnének be ebbe váltást. Figyelem, elmélet következik!
    Szóval szerintem az egyik pillanatról a másikra bekerülhetne egy kizárólagossági rendszer. Az pedig úgy működne, hogy az ezt behozó patchet követően, játékba belépve megjelenne egy nem kinyugtázható ablak, ami a következőket tárja eléd: A 3(!) frakcióval való reputációd, rangod és a hozzá tartozó százalékos érték, valamint a pozitívumok és negatívumok felsorolása, és egy gomb minden frakcióhoz: konvertálás. A lényeg az lenne, hogy amelyik frakciót választod, ahhoz kerülnek a másik két frakciónál összegyűjtött pontjaid (vagy bizonyos százalékok, nekem mindegy). Persze az is lehet, hogy mindhárom frakciónál a gyomráig nyaltuk magunkat a kontaktnak, ebben az esetben a játék kredittel (vagy! a frakció specifikus engineereknél való reputációnöveléssel) kompenzálna minket. A másik frakciók nem kezelnének minket ellenségként, hiszen nincs globális háború, de nem is élvezhetnénk a szövetségesség nyújtotta előnyöket. Pl. nem vásárolhatnánk MÁR frakció spec hajót, csak a választott frakciónktól. Persze sokkal drágábban beszerezhetnénk feketepiacról, de az megint játékmechanikai kérdés, elkötelezett vagyok, engem nem izgatna. A repukompenzációs dolgot megmagyarázhatnák azzal, hogy kémkedési célokból voltunk jóban az ellenkező frakciókkal, és mivel átadjuk ezeket az értékes infókat, nő a repunk a választott frakcióval, bla...bla...
    Elmélet vége!

    A powerplay nálam vicc kategória. Van egy nem tökéletes, de annál érdekesebb rendszer a geopolitkai játékelemekre, ez a háttérszimuláció. Működik, ahogy működik, foltozgatják, van értéke a megtett dolgoknak, hatással van a lakott űrre, stb. És akkor beraknak a játékba egy ilyen teljesen fölösleges ágat, a powerplayt, aminek összesen annyi érdekessége van, amit a kifarmolható fegyverek nyújtanak, meg esetleg a kínai rendszerekben leárazott holmik, de ennyi. Játékmechanikailag egy komplett grind, egy csőd, ami bizonyítottan kevesebb hasznot hoz, mind ugyanazon időtartamban való tradelés vagy bountyhunterkedés. Amik szintén grindek, de legalább nem próbálják leplezni. Úgy ahogy van törölném a játékból, de még a történelemből is, mert szégyent hoz a játékot érintő többi patchre. Nyilván a fentebb említett értékeit kimenteném és másféle módon, de beépíteném a játékba, de magát a PP rendszert kukába hajítanám a helyükben.

    Az NPC-k szerintem nincsenek túltolva. Habár nyilván több oldalról lehet megfogni azt a kérdést, hogy mi etikus és mi nem egy játék fejlődésének a játékosra való rákényszerítésével kapcsolatban, de az NPC-k szerintem abszolút szükségesen lettek erősek. Ezt az elején nem így vallottam, de miután fullra pimpeltem a Corvettet (most vagyok a végénél, még 1-2 HP és kész), már tapasztalható. Ezzel buzdítják az alapjáték tulajdonosokat, hogy fektessenek be a Horizonsra, mivel ha nem teszik, akkor jelentősen gyengébbek lesznek a többiekkel összehasonlítva, valamint sokkal izgalmasabbá teszik vele az NPC-kkel való küzdelmet. PvP-seknek hiába magyarázom, de azok, akik nem kifejezetten a játékosokban keresik a kihívást, ez hatalmas bónusz. Nincs bajom a PvP-vel, de azért a PvE is jelentsen veszélyt basszus.
    Az interdictálós dologgal kapcsolatban, én eddig azt hittem ez egy bug. Ha egy tonna űrkakival szelem át a galaxist, az biztos, hogy a világ összes kalóza kirángat majd minden lakott rendszerben... Ez életszerűtlen és butaság is, főleg játékelem tekintetben. Ha a tapasztalat szerint egy high sec rendszerben ugyanakkora gyakorisággal szed ki kalóz, mint egy anarchy rendszerben, akkor mindegy milyen számok generálják az esélyeket, mert a rendszer rossz.

  • baphomet

    senior tag

    válasz csizi90 #27205 üzenetére

    Ne feledd, 1300 évvel később olyan hajókban ülünk amelyek képesek a hidrogén üzemanyagból fél perc alatt rail gun-ba való vasgolyót gyártani, de nem tudnak alufóliát szintetizálni a chaff launcherbe, ha kifogyott belőle az tíz tekercs, ami egyébként belefér. :)
    Ami egyébként pont azért van, hogy ne tegye tönkre a játékmenetet: két chaff felváltva használva már így is 220mp godmode-ot nyújt gimballed fegyverek ellen, hát ha még újra is lehetne tölteni.
    Ugyanígy emiatt tovább kell lépni azon, hogy mennyire hiteles az egy dudálással mindent megoldás, kellett valami az élvezhető játékmenet miatt, így oldották meg, (jól-rosszul) ez van.

    A készítők egyértelműen a játékmenet>hitelesség elvet vallják, néha túltolják, néha viszont túl sokat engednek azoknak akik inkább "szimulátorként" tekintenek rá, vagy a fanatikusoknak, akik már-már túlságosan is beleélik magukat az egészbe.

  • Denzo

    tag

    Eddig nem annyira, de most már alig várom az FPS módot, hogy végre szájba vághassam Palint puskatussal. :K Bocs a kifakadásért!

  • Ice_Man22

    senior tag

    Aztaaaaa... De beindultak az esemenyek itt a forumon. Erdekesebb mint a jatek.

  • orientcx

    őstag

    válasz Döglött Róka #27183 üzenetére

    Arra a felvetésedre, hogy miért ilyen az arculat, leírtam a közismert okot, miszerint ez tudatos koncepció volt az "ős Elite fanok" megnyerésére. Nem igénytelenség, nem elavultság, hanem koncepció. Méghozzá olyan koncepció, ami fényesen be is vált, még ha neked nem is tetszik. :K :K :K
    Erre te ezt bírtad válaszolni: "És mivel 84ben nem beszélt a hajó ezért ez az érv nem állja meg a helyét" :U :F :U
    Ne hari, de azzal a cseppnyi Fed agyammal sehogy sem tudok összefüggésre bukkanni a hajók hajdani beszédkészségével kapcsolatos fogyatékosság, és a jelenlegi belső dizájnra adott magyarázat között. :U
    A kommentben azt is elismertem, hogy aki nem kötődik az eredeti arculathoz, annak ez egy kicsit fantáziátlannak tűnik de ez van.
    Sőt, még arról is írtam, hogy ezt érzi az ED is, ezért vannak is változások.
    A válaszodból viszont csak arra tudok következtetni, hogy vagy nem olvastad el azt a kommentet(részletesen lásd (#27177) orientcx), vagy nagyon bután fogalmazok, és ennyire nem volt érthető, amit írtam benne. Úgyhogy sztem itt zárjuk le a témát, mert ennél konkrétebben úgysem tudnám megfogalmazni a dolgokat, ergo ha ez kevés volt, akkor én vagyok kevés, tehát inkább feladom. :U ;)

    [ Szerkesztve ]

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • orientcx

    őstag

    válasz nubreed #27197 üzenetére

    "Ahhoz, hogy egy python újrafélelmetes hajó legyen a Haz. RES-ekben, kb mennyi időt fog igénybe venni a megfelelő engineer fejlesztések összegründolása hozzá"
    -
    Sajnos igaza van baphomet kollégának, a Python fénykora '15 kora nyaráig tartott. Nem szívesen vallom be, mert továbbra is "őhajósága" az egyik nagy kedvencem, de sajnos ez van. Viszont ha megkapja, amit a mérnökök csak megadhatnak neki, akkor azért egy igen fürge(bár továbbra is viszonylag lassan forduló), elég komoly pajzzsal és tűzerővel rendelkező, erős hajó lesz még most is, sőt, multifunkciós használatra ma is a legjobb. :K
    Az, hogy az engineers projekt mennyi idő, attól függ, hogy állsz most. Pl ha még nem voltál hosszútávú felfedezőúton(>5k Ly), akkor sokkal több idő kell, amíg Palin mester színe elé járulhatsz, mintha már voltál. Ha már eddig is bányásztál, könnyebb lesz randit kérned Selene kisasszonytól, ha még csak most kezded, akkor elő a csákányt, és az sem lesz rövid menet, és így tovább, és így tovább...
    Összefoglalva: Azt nem lehet pontosan megmondani, mennyi idő, de sok. Ne akarj holnapra a végére jutni, mert akkor csak csalódás lesz, nem szórakozás. Egy régi ED motorosnak tudnia kell, kondája sem lett senkinek percek alatt, hát ez is egy összetett, néha uncsi, de sokszor szórakoztató, és izgalmas projekt lesz. :K

    [ Szerkesztve ]

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • Rick3D

    senior tag

    válasz -ZeeZee- #27133 üzenetére

    Bocsi a késői válaszért kissé elvoltam havazva :(((

    A navbeacont kitargeteled és beugrasz mint egy állomáshoz,res,cz stb... Bent fogsz látni egy "Nav Beacon" kitargeteled és lescannelni. Ezzel megkapod az adott rendszernek a teljes térképét. Szerencsétlen eset tud lenni ha teli vagy cargoval ;] Elég sokszor jártam már úgy hogy scann után pucoltam , azonnal rám esett az egész társaság. :U

  • nubreed

    veterán

    válasz orientcx #27212 üzenetére

    Hát igen, értelek, köszi. :)

    De akkor most mi az igazán ajánlott harcra kihegyezett hajó?

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

  • BandiT85

    aktív tag

    válasz nubreed #27214 üzenetére

    Vulture, FAS, Fdl, Corvette, kb ez így pénz szerint növekvő sorrendben. Bár FAS nekem kimaradt az igazat megvallva. Huu ezt a mondatot ha valaki olvassa, gondolja: a buzi, mentegetőzik! :DDD
    Corvettem meg úgy 3 év múlva lesz, ha ilyen tempóban nyomom...

  • orientcx

    őstag

    válasz nubreed #27214 üzenetére

    Ha nem gyűrted még be magad a Fed vezérkarba(minimó Rear Admiral), akkor rossz hírem van. Ma egyértelműen és kimagaslóan a legjobb szerkezet a Corvette. De csak akkor, ha minden mérnök beletette a maga tudományát(vagy legalábbis a legfontosabbakat, pl FSD, thruster, PD, SG, SB-k, MC-k, és a hozzávaló PP)
    Ma nincs az a megátalkodott npc csorda, amelyik zavarba tudná hozni(bár most a bétában van egy kis MC, és pajzs korrekció, de így is nagyon kajak) :K :K :K
    -
    -
    Denzo - "már alig várom az FPS módot, hogy végre szájba vághassam Palint puskatussal. :K
    -

    Látom, Palin mester sokfelé kihúzkodta a gyufát, ebből még lesznek komoly erdőtüzek :DD :DD :DD

    [ Szerkesztve ]

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • Döglött Róka

    veterán

    válasz orientcx #27211 üzenetére

    Kisse felrement... Azért mert a commodore ennyit tudott ez nem jelenti azt hogy a jelenlegi dizájnnak is fapadosnak kell lennie, a hud pont nem az a dolog aminél a régi fanok felhördülnek hogy de szar, egyedi a hajóm. Értem, hogy szereted a játékot, de nem kell ezért védeni mindenáron a fejlesztők lustaságát...

    [ Szerkesztve ]

    Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

  • duvi

    nagyúr

    válasz Rick3D #27213 üzenetére

    "Bent fogsz látni egy "Nav Beacon" kitargeteled és lescannelni. Ezzel megkapod az adott rendszernek a teljes térképét."
    Ha jól tudom, ez csak akkor működik, ha van a rendszerbe szóló küldetésünk.

  • Rick3D

    senior tag

    válasz duvi #27218 üzenetére

    Nálam mindig működik függetlenül a küldetéstől (van /nincs). A navbeacon egyetlen kitétele hogy legyen népes a rendszer , az hogy pontosan mennyire nem tudom de ahol volt eddig 1 db outpost már találtam rá navB.

  • orientcx

    őstag

    válasz Döglött Róka #27217 üzenetére

    "Azért mert a commodore ennyit tudott ez nem jelenti azt hogy a jelenlegi dizájnnak is fapadosnak kell lennie, a hud pont nem az a dolog aminél a régi fanok felhördülnek"
    -
    Most akkor a vezérlőpulttal/műszerfallal van gondod, vagy a HUD-al? Mert a HUD speciel egy dekával nem rosszabb bármelyik hasonló játékénál. :F
    -
    "Értem, hogy szereted a játékot, de nem kell ezért védeni mindenáron a fejlesztők lustaságát..."
    -
    Uncsi leszek, mert megint az első kommentemet fogom idézni, szó szerint(a dizájnról):
    "Be kell valljam, ez ügyben nem tudok tárgyilagos lenni, mert itt a '84-es formák köszönnek vissza, aminek én kifejezetten örülök. A dolog nyilván tudatos az ED-től, mert ezzel pont a magamfajta "ős fanokat" célozták meg(és találtak is el)"
    vagy:
    "Belátom, hogy aki nem kötődik az eredeti arculathoz, annak ez egy kicsit fantáziátlannak tűnik."
    -
    Valóban nagyon szeretem az ED-t, amiben nagy szerepe van a '84-es Elite múltamnak is, emiatt nekem nincs gondom a külsővel. Mindazonáltal nem vagyok elvakult szemellenzős rajongó sem, nem egyszer fogalmaztam már meg erős kritikát az ED-vel szemben, és még minden bizonnyal fogok is. De hogy a témánál maradjunk, igaz, valóban pakolgathatták volna a műszereket típustól függően kicsit ide vagy oda(csak a műszerekről beszélünk, mert a hajók állításoddal ellentétben az utolsó kis szivargyújtóig egyediek), de nem gondolnám, hogy ez határozná meg az ED grafikai képességeit. Elég csak ránézni pl egy holdfelszínre az srv nyomaival(vagy akár magára az srv-re), vagy az új felszíni bázisokra, vagy egy földszerű bolygó látképére akár nappal, akár napnyugta után az éjszakai fényekkel. De sztem maguk a hajók is elég kidolgozottak(a jó részük). És ha már grafika, meg arculat, akkor miért nem inkább azokat a nem túl megnyerő, rajzolt karaktereket kritizálod, amik tényleg nagyon gagyik lettek, és amiket nem is értem, hogyan sikerült ilyenre megalkotni(és amivel anno már telesírtam a fórumot)
    Összefoglalva: Valóban nem a vezérlőpult látványa képezi az ED tetőpontját, de a kritikád icike-picike-indurka-pinurkát túlzónak tűnik számomra. És ami a lényeg, nem ez határozza meg a játékélmény minőségét.
    Úgyhogy én továbbra is szeretem a játékot Uff, én beszéltem! (és már megint milyen hosszan) :K :K

    [ Szerkesztve ]

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • grHawk

    aktív tag

    válasz orientcx #27216 üzenetére

    Érdekes, én vele szívtam a legkevesebbet. Mindig is élvezhetetlennek gondoltam a felfedezést, de kipróbálva teljesen megváltozott a véleményem. Ha Palin nincs, most nem 16 ezer fényévről írnám ezt a hozzászólást :D

    A materiálok meg... nem tudom, ki hogy van vele, de több mint fél tucat engineernek való materiálgyüjtögetés után könnyen megy.

  • orientcx

    őstag

    válasz grHawk #27222 üzenetére

    Gratulálok a távolsághoz, jó neked. Én továbbra is pont ugyanannyira úúútálom a felfedezést, mint eddig. Úgyhogy ha Palin mester nincs, akkor te a bubitól 16k Ly-re nem távolodtál volna el, én meg kb úgy 40 centire. :K
    Ez a példa be is kerül a másodikosok matematika gyakorlófüzetébe: Ha grHawk pilóta Palin mester nemlétezése esetén X hónap leforgása alatt 16k Ly-re nem távolodott volna el kezdő rendszerétől, akkor orientcx rettegett Fed hero hány évtized alatt milyen messzire nem távolodott volna el soha ebben a büdös életben a saját pörkölttel és rántott hússal megrakott hűtőgépétől? :F :D
    (ja, a kapitány meg b*szott hiú, és még egy nyúzott Maratians-i oposszumért sem mondaná meg, hogy hány éves) :U
    Az anyaggyűjtéssel viszont nekem sincs gondom, egyedül a mod embedded fw, amiért nyugdíjas otthonok kifosztásától a bérgyilkosságig bármilyen gazemberséget vállalok, de vagy egy tucat MC felgyúrása után még mindig van 21 db-om ;)

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • Döglött Róka

    veterán

    válasz orientcx #27221 üzenetére

    Mindkettővel:D

    És megint leírom hátha segít, hiába egyediek a hajók kívülről, nem látom, hiába más a beltér, ha kitakarja a narancs egyenhányás. És hiába zseniális játékról van szó, narancs hányása egysíkúvá teszi hosszútávon és akkor még hol vannak az időhúzó elemek.

    Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

  • Rick3D

    senior tag

    Sikerült megszereznem a Corvettet ;] Oyeaaa ! ;] Jelenleg a Cutter mellett áll a garázsban viszont nem akarnám sokáig ott tartani a drágaszágomat ;] Orientcx kolléga megtennéd hogy egy coriolis buildet mutatsz nekem a jelenlegi Corvett fittedről ? :)
    Feltételezem már leírtad valamikor ide viszont mióta követem a fórumot nem találkoztam vele , nagyon megköszönném :R

    [ Szerkesztve ]

  • Cooper911

    senior tag

    válasz Döglött Róka #27224 üzenetére

    Egyetértek, legalább hajógyártónként lehetne némi eltérés.
    Ahogy a skineket lehet cserélni úgy lehetne esetleg más színü hud-ot is kérni.

    De ez kb a 134-ik megoldandó probléma a játékban.

    [Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]

  • Cooper911

    senior tag

    válasz grHawk #27207 üzenetére

    Szerintem is fontos lenne, hogy ha pl a birodalomnál lépegetsz fel a ranglétrán akkor mondjuk a Fed-nél egy kicsit essél vissza. Ha meg valamelyik oldalon már atyaúristen rangban vagy akkor a másik oldalon akár meg is támadhatnak csak emiatt.
    Akár azt is el tudnám képzelni, hogy pl birodalmi magas rangal néhány fő fed coriolisra nem kapnál leszállási engedélyt :)

    Ezek a dolgok szerintem nagyban szinesitenék a játékmenetet.

    (anno gta2-ben ez szépen meg volt oldva Volt 3 klán amelyiknek dolgoztál annál nőtt a repu a másik kettőnél kicsit csökkent. Ha 50% alá ment helyből tüzet nyitottak rád :) Így egy piti küldetés is igen húzós tudott lenni )

    [Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]

  • duvi

    nagyúr

    válasz Rick3D #27219 üzenetére

    + anatron
    Köszi az infót! Ezek szerint változott a módszer, vagy rosszul emlékszem. Már jó ideje ADS-el mászkálok.
    ui:
    Gratula az új Corvettedhez! :)

  • nubreed

    veterán

    válasz orientcx #27216 üzenetére

    Ok, köszi, akkor Corvette -re fogok gyúrni. :)

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

  • ati3x

    senior tag

    válasz Döglött Róka #27224 üzenetére

    Figyi. Nem teljesen értelek. Nem tetszik a jàték kinézete, strukturàja, akkor minek jàtszol vele. Azért ne feledjük, hogy ez mégis csak egy indie jàték, messze nem a ketegóriàs budgettel. Ahhoz képest egész jó. Legalàbbis nekem tetszik. Van alternativa is SC vagy EVE. Nem megsérteni akarlak...

  • 42861

    senior tag

    Sziasztok. Bányászattal kapcsolatban lenne kérdésem. Ha a prospector limpetet beleküldöm az aszteroidába akkor ugye duplázza a kitermelhető mennyiséget. De mi a helyzet amikor többet tudok kilőni? Mondjuk egy 3A-s prospectornál már két limpetet tudok kiküldeni. Ha ugyanabba a sziklába küldöm mindkettőt akkor már háromszorozza a mennyiséget? Vagy ennek csak annyi értelme van, hogy két sziklába lőjek egyet-egyet?

  • duvi

    nagyúr

    válasz 42861 #27232 üzenetére

    Nem érdemes nagyobb prospectrot használni. Az 1A 7Km, a 3A 7,7 Km hatótávolságú. Nagyobb modul esetén esetén sem nő tovább a kitermelhető mennyiség 100% fölé, csak az energiaigényed növekszik. Ha mindenáron növelni akarod a kitermelést, akkor menjetek wingben bányászni. Az szintén dupláz, tehát összesen +200%-os lesz a kitermelhető mennyiség.

    [ Szerkesztve ]

  • grHawk

    aktív tag

    válasz ati3x #27230 üzenetére

    Nem szeretném Döglött Róka véleményét védeni, mert habár igaza van, nem értek egyet a probléma nagyságának megítélésében, de:

    Tudtommal a Frontier nem indie fejlesztő csapat, vagy, ha az is volt, mára biztos nem az. Egyszerűen csak arról lehet szó, hogy most nem ezt érzik a fő irányvonalnak. Gondoljunk csak bele, haladniuk kell a beígért frissítésekkel, hogy utolérjék magukat a 3.0-ig, eközben javítani az alapjáték hiányosságait, amit eddig multis tapasztalat híján kifelejtettek, vagy nem gondolták szükségesnek. Ezen felül még ott vannak a logikai/nem logikai hibák, amiket szintén tapasztalatlanságból követnek el, de ezek javítására, újra megírására idő és erőforrás megy el. Egy dologban legalább nincs hiányuk, a pénz. Csak osszák be okosan, a terveik szerint. Biztos vagyok benne, hogy hamarosan a HUDhoz is hozzányúlnak, mint most az állomásokhoz, azok hangjaihoz, és a többi...

    A két alternatíva, amig mondasz pedig sajnos nem fog kielégíteni egy Elitenél jobbra vágyót, mivel...
    1. Az SC nem jött ki, bugokkal teli és nincs progressed és (majd egyszer kijön, én is várom is hiszek benne, de...) még csak alfa.
    2. Az EVE az egy űr wow, kattintgatva közel sem olyan az élmény mint Eliteben, tapasztalat.

    De tény, akinek nem tetszik továbbállhat, senki sem marasztalja, de azért a véleményét/kritikáját elmondhatja, ahogy sokan mások, köztük énis és orientx is elmondtuk korábban.

  • ati3x

    senior tag

    válasz grHawk #27234 üzenetére

    Természetesen valamilyen szinten jogos a kritika. Ez van, màs a fókusz. Ez egy rétegjàték. És igen összehasonlítva az SC-el legalàbb müködik. Anno 3 éve voltam ràkattanva az ürszimukra, akkor talàltam rà az SC-re, és akkor olyanokat igértek, hogy teljesen làzba hozott. És màr csak "kicsit"kell vàrni. Jobban utànanézve ez az igéret ment màr akkor is évek óta. Közben kijött az elite, és hàt miért ne. Ugye én még +4en jàtszogattam. Megvettem, jàtszogattam vele pàr óràt, tetszett. De ugye 3 gyerek mellett nem sok idö van rà. Most ujra jön a sötét, hideg, tehàt elökerült. Mert pont olvastam a horizonról. Jéé, akkor jàtszunk most éppen cobràra gyüjtök.. :)

  • orientcx

    őstag

    válasz Döglött Róka #27224 üzenetére

    "Mindkettővel:D"
    -
    Mindkettővel? Most már tényleg kíváncsivá tettél, elárulnád, hogy a HUD-al meg vajon mégis mi a gondod? :F De úgy konkréten(tehát ne azt írd, hogy sz*r, vagy hogy ez egy marék biowaste, hanem mondjuk valahogy úgy, hogy "ott az a vonal miért ilyen, mikor a *** játékban az már rég amolyan, sőt, ott az már két vonal meg egy kocka, és még zenél is hozzá")
    Ami pedig magát a vezérlőpultot, és az ebből adódó irdatlanul orbitálisan gigászian hatalmas, a játékot teljesen lenullázó, és élvezhetetlenné tevő probléma nagyságát illeti, azt minden egyes eddigi, a témával kapcsolatos kommentemben megkíséreltem megválaszolni, nem látom értelmét egy újabb kilátástalan próbálkozással gyarapítani a számukat. :N
    Ha akarod, még akár vissza is olvashatod. :K
    Mindazonáltal remélem, még nagyon sokáig fogsz itt puffogni, mert az azt jelenti, hogy még mindig játszol... :)
    -
    -
    Rickboy
    nubreed

    -
    Rendben, ha hazaértem, felteszem a fittet, de tudni kell, mérnöki bravúrok nélkül a Corvette egy félkarú óriás(és az a fél karja is pont a bal). Alapból még a legjobb modulokkal telepakolva is meg van verve egy-két életveszélyes fogyatékossággal. A hozzávalók összeszedéséhez, és a mesterek rokonszenvének elnyeréséhez meg inkább egy upgrade-lt thruster-ű Pythont ajánlanék(természetesen a felfedezést kivéve).

    [ Szerkesztve ]

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • 42861

    senior tag

    válasz duvi #27233 üzenetére

    Értem, köszi. Collector limpetekből mennyit érdemes felrakni? Most 5 db-ot tudok kiengedni.

  • duvi

    nagyúr

    válasz 42861 #27237 üzenetére

    Collectoral taktikázni kell. Attól függ milyen hajóval mész. Kisebb hajókra elég a 3A, hogy ne foglaljon túl sok helyet a cargoból. Nagyobb hajóknál már felmehet az 5A is. A limpetek a cargot foglalják. Ahogy fogynak el, úgy szabadul fel a raktér. Induláskor elég pár tonna cargot szabadon hagyni (kb.10 %) A legtöbb bányászati kérdésre megtalálod a választ a Téma összefoglaló Hasznos tippek kezdőknek/Frissített bányászati útmutató (2.1) linkjén.

    [ Szerkesztve ]

  • Rick3D

    senior tag

    válasz orientcx #27236 üzenetére

    Rickboy
    nubreed Ez mit jelent :F

    Továbbra is nagyon hálás volnék a fittért :R
    Igen tisztában vagyok vele :) éppen ezért szeretnék egy viszonyítási alapot , full stockban megnézem a cutterrel és anacondával együtt. Azt nem hinném hogy a cutter engizve egyhamar de mivel lehet váltogatni a modulokat Anaconda és Corvett között biztosan tesztelni fogom őket fullengizve ;) Viszont indulásnak szükségem lenne egy már jól bejáratott fittre amit ki mástól mint tőled kérhetek :U

    A mérnökökre már fel vagyok készülve .. szerencsére ;] Farseer,Martuuk már maxosak és raktam félre annyi matit hogy a corvettre instant kitudjak pörgetni egy +50% os fsdt legalább 1 jó opcióval , pp G1,DD G3.
    Sirius corporatonél már 1éve allied vagyok szóval azzal sem lesz gond , Palin 5k fényéve meg :P Maradjunk annyiba hogy Elite explorer. Az egyetlen amitől tartok az a MEF-ek beszerezése 2 hetes cd-vel a felszíni bázisokon ... már alig várom :N
    Mindenkinek más a véleménye melyik a legjobb pl pve-re vannak akiknek egyezik vannak akiknek nem. Az a biztos módszer ha tesztelgetek csak kissé időigényesebb beta acces nélkül.
    Jelenleg idáig vettem meg a modulokat. Ezzel a részével talán nagyot nem tévedtem. Ha mégis az sem probléma.
    Pitonra gondoltam én is ;)
    Mikor először beültem a fülkébe majdnem elsírtam magam hogy milyen gyönyörű :K Prémium hatás egy kis combatos zordsággal fűszerezve imádom. A Cutter is nagyon tetszett de ez überelhetetlen ;]

    [ Szerkesztve ]

  • betyarr

    veterán

    az lenne a kérdésem,hogy a megvehető outfitek időnként változnak az állomásokon,vagy pedig állandóak?én mondjuk arra tippelnék,hogy változnak,de ha igen,akkor mitől függ?

    [ Szerkesztve ]

  • duvi

    nagyúr

    válasz betyarr #27240 üzenetére

    Változnak. Pontosabban minden állomásnak van egy állandó kínálata, amiből néha kifogy a készlet.

    [ Szerkesztve ]

  • betyarr

    veterán

    válasz duvi #27241 üzenetére

    hja...tehát arra ne nagyon számítsak,hogy egyazon állomáson egyszer csak lesz nagyobb kategóriás alkatrész?

  • grHawk

    aktív tag

    válasz Rick3D #27239 üzenetére

    Akkor ajánlom figyelmedbe ezt a linket. Én ezen feljelölt bázisok keresgéltem, kezdetnek csak az első 11 helyen voltam, hát... egy bázison találtam. A 2.1.05 óta ugye megkönnyítették a szükséges MEF mennyiséget és megháromszorozták azt, amit találhatsz, de az esélyét csökkentették. Még mindig ezek a legbiztosabb pontok, de jelentősen kevesebbet találsz, mint korábban.

  • duvi

    nagyúr

    válasz betyarr #27242 üzenetére

    Ne számíts rá. Hajófelszerelésre Hi-tech rendszereket/állomásokat érdemes látogatni. Ezen belül a kínai (Li Yong-Rui) rendszereiben mindenki 15%-os kedvezménnyel tud vásárolni. Elite vagy béta támogatóknak ott van még Founders World (Shinrarta Dezhra), ahol mindent megkapunk egy helyen, 10%-al olcsóbban.

  • anatron

    aktív tag

    Kicsit gondolkodtam,hogyan lehetne ezt az un Power Playt megmenti.
    Ha az enyém lenne (mint ahogy nem lesz :D) a Frontier én ezeket csinálnám a Power Playben.

    1.Fed ,Imperial,Ally (ami most nincsen) rangot Powerekhez kötném.Csak akkor tudnál pl fedes küldiket csinálni,ha vagy Hudson vagy Felicia Merkel embere lennél.Amennyiben ott hagyod a powert teszem azt egy Birodalmi vagy akár independent power kedvéért ,akkor a fedes rangodat buktad.

    2.Magát a Power rangot (1-5) egy az egyben megszüntentém,illetve az értük járó jutalmakat ugyszintén dobnám a levesbe.Ehelyett inkább értelmet adnék a Fed/Birodalmi stb rangoknak ,mert most nem sok van (kivéve Fed Corvette).Inkább abba az irányba mennék,hogy ahogy lépkedsz felfele a ranglétrán több jutalmat kapjál pl Bountykért ha Fedes rendszerben irtod a kalózokat,legyen olcsóbb a rebuy,muníció,javítás Fedes állomáson ha teszem azt Fedes hadnagy vagyok stb.Illetve a Fedes hajókat is kedvezménnyel adják már,minél magasabb a rang.A hajók megkötéseit megtartanám a rangoknál.

    3.Minden powernek legyen egy egyedi hajó designja ,pl Hudson adja a Fed Corvettet admiral rangnál.Zemina adhatná pl az Imperial Cuttert,mert az nagy mennyiségű biowaste szállításán kívül másra nem való.Viszont egyfajta jogsit rendelnék a spéci hajókhoz.Vezetni csak az adott powerhez tartozó rang megléte mellett lehetne.Így elkerülhető lenne,hogy valaki egyszerre vezet fed hajót és pár perc múlva Cuttert,ami az én szememben vicc.

    4.Ne legyen állandó háború a powerek között.Legyenek békés időszakok,amikor nem lövik egymást a rivális powerek hajói.Ez mondjuk hetente változna,hogy most épp kit üt.S ha már ütik egymást azt tegyék a peremvidéken,mert az is röhelyes ,hogy pl a Sol rendszer,ami a Fed legjobban őrzött területe elvileg nyílt vadász területen minden rivális power hajójának!

    5.Ha már a powerek területeket uralnak azt tegyék ténylegesen.Mindig elsírom magam,ha egy birodalmi power alá tartozó területen Fedes állomás a központ.Ez vicc kategória!

    [ Szerkesztve ]

  • orientcx

    őstag

    válasz Rick3D #27239 üzenetére

    "nubreed Ez mit jelent :F"
    -
    numbreed egy kedves szintén érdeklődő kollégád, aki ugyancsak Corvette-ben gondolkodik
    -
    "A mérnökökre már fel vagyok készülve"
    -
    Az jó, az nagyon jó!(azééé Palin mester számára te is készíts be egy puskatust, mint Denzo kolléga :D )
    -
    "Az egyetlen amitől tartok az a MEF-ek beszerezése 2 hetes cd-vel a felszíni bázisokon ... már alig várom"
    -
    Ilyet néha küldikben is adnak, érdemes figyelni. Ha valahová bedokkolok, mindig megnézem, és időnként pottyan belőle egy-egy.
    A fejlesztési sorrend nálam valahogy így nézett ki: FSD, thruster, SB, PD, MC-k, SG, SCB, és utána jöhetnek a sallangok(a PP -t csak módjával, amennyi feltétlen szükséges, mert fűt a kis gonosz )
    A fitted alapvetően jó, de egy készre gyúrt Corvette-l ennyi SCB-et a komplett thargoid flotta ellen nem használsz el(ráadásul a fele után még az upgradelt változattal is durván odakozmálnál a székedhez). Azonfelül raktérre is szükséged lesz, már csak a fejlesztések okán is(az anyagokhoz egy hangár sem jön rosszul). Valamint javasolnék, egy az engi-vel párhuzamosan vitt udvarlást Duval Barbi hercegnőnél egy-két prismatic shield kiutalásért is. Ja, és ízlés dolga ugyan, de a helyedben HSL helyett SB-ket tennék fel, mert a minél több SB adja meg igazán a shield masszívságát.
    Még egy kis türelem, kb 8-ra érek haza(a tisztelt birodalmi besurranó urak figyelmébe ajánlanám, hogy a lakásban most is tartózkodik valaki) :K

    [ Szerkesztve ]

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • grHawk

    aktív tag

    válasz anatron #27245 üzenetére

    Szerintem ha ezt angolra fordítod és bedobod redditre, simán felszavaznák. Adj neki egy próbát, nekem nagyon tetszik!

  • Rick3D

    senior tag

    válasz grHawk #27243 üzenetére

    Igen már sajnos rászántam magam 2 héttel ezelőtt mikor a DD G3hoz az istenért nem akart dobni megfelelő Specialised Legacy Firmware-t . Utolsó esélyként elolvastam ezt a topicot és elkezdtem tesztelgetni. MEF 0 és természetesen SLF is 0. Szerencsére még 8 óra szívás után az amúgy ajánlott spoton elkezdte adni.

    3 db bázist néztem meg ezek közül amelyek a legközelebb voltak Industrial Layout féléket. Az utolsó nagyon durván megszívatott . . . 2,3 G amivel nem is lett volna problémám viszont a bázist olyan durva felszín vette körül ahova nem tudtam leszállni 5 km körzetben. Mire nagynehezen sikerült gondoltam na majd srv-vel elmászok oda , aha . . . 2,3 G és pár centit nem tudtam egyenesen felfelé tenni egy igazán lightos emelkedőn 2 óra szívás után otthagytam :( Nagyon remélem hogy nem ez az átlag . . .

    (#27240) betyarr :
    Itt beállítod powernek Li Yong-Ruit és az economynál higtechet. Persze ezen felül beírod milyen hajóra milyen modult akarsz venni és a jelenlegi tartózkodási helyedet. Mióta Elite vagyok founders worldot használom az az én második otthonom :K minden hajó minden modul folyamatosan raktáron , persze ez alól kivételt képez amikor rájön arra a bizonyos "bombázós" társaságra az 5 perc és kinyírják az outfittet 3-7 napra :(((

    Más téma : Én a holnapi napra számítok amikor megjelenik a 2.2 már abból az infóból kiindulva amit a Frontier közölt velünk. Viszont baromi nagy a csend :F Nektek mi a véleményetek mikor fog jönni ?

    [ Szerkesztve ]

  • nubreed

    veterán

    válasz Rick3D #27239 üzenetére

    Az én vagyok. :D

    Ja amúgy ma nektek is gondok vannak a Mission Boarddal? Állandóan hálózati hibákat meg ilyesmiket ír ki rá. A játék többi része működik, habár egyszer supercruisból nem tudtam kijönni, épp safe disengage -nél jöttem volna ki aztán végtelen ciklusban úgy maradt, egyszer csak kírta, hogy valami szerver hiba van azt kidobott a főmenübe...

    [ Szerkesztve ]

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

  • Rick3D

    senior tag

    válasz orientcx #27246 üzenetére

    " numbreed egy kedves szintén érdeklődő kollégád, aki ugyancsak Corvette-ben gondolkodik "

    Visszaolvastam miután elküldtem a választ és akkor jöttem rá mekkora idióta vagyok :O Bocsi Numbreed

    Köszi az engi sorrendet azért az nagyon fontos ;)

    a PP -t csak módjával, amennyi feltétlen szükséges, mert fűt a kis gonosz

    Az első Grade 1 PP fejlesztésemet a Cuttere toltam fel hogy nyerjek 2 LY ugrótávot a kisebb PP-t használva. Baromi jól sikerült 9% - 10% körül dobott rá aminek baromira örültem. 5 ugrással később - fuel scoop 878 al jött az üzemanyag kb 10sec telt el 83% heat ... ezzel óvatosan bánok azóta viszont meg oldottam mert 0 ról full tankra 1 heatsinket 87% heatnél elnyomva feltudom magam tölteni 0:55 sec alatt mindenféle modul dmg nélkül.

    Igen Igen ;) Tudom hogy szükségem lesz a cargo , fuel scoopra amikor is megyek craftolgatni viszont engem kifejezetten egy fullengis fitt érdekel hogyan is néz ki. Miután láttam és természetesen lementettem :DDD pakolgatok rá engihez szükséges modulokat. Annak baromira örülök hogy nem kell ennyi SCB mióta flambíroznak és a hajómból egy grilltermet csinálnak nem nagyon szeressem őket :U
    Hejcegnőhőz pedig tervezem az indulást pár nap v. 1 hét múlva utána még a multirockets rackot is beszeretném szerezni Zakariástól.
    Akkor 1db heatsink launcher / 1db chaff ? ( a heatsinket főképpen azért gondoltam mert láttam már olyan Corvettet ami képes volt magát 304% ra flambírozni ami azért eléggé meh kategória. )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák