Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz schawo #2372 üzenetére

    Persze, ezt magyaráztam anno én is. Az a 350 ezer kanadai dollár a hardver fejlesztésre sem feltétlen lett volna elég, nem még a szoftverére. A gyártási ár is egészen más, ha az ember egy Facebook vagy Sony méretű cég, máshogy állnak hozzá, más kedvezményeket kapnak. Illetve na... nemzetközileg bevezetni egy terméket és lehetővé tenni hogy világszerte elérhető legyen, legyenek raktárkészletek... ezt egyszerűen nem tudja egy kis cég elérni. Oda elosztóközpontok, raktárak, régiónkénti cégközpontok kellenek, a support méretéről nem is beszélve. Nem nehéz két évvel az OR és a Morpheus bejelentése után előállni és jobbat ígérni, de egész más belefektetni azt a szintű kutatómunkáját olyan embereknek mint Abrash és Carmack. Szóval amellett hogy igen, erősen elkéstek, több más szinten is vérzett a projekt. Bár én azt jósoltam, hogy azért a 350k meglesz, mert azért össze szoktak jönni a hasonló projektek, de úgy néz ki még ez sem alakul így...

    Nosam: Azért a sima headtrack-kel még nem vagy célnál. Azzal nem kapsz 360 fokot, hisz nem mozog veled a képernyő. A tracking itt is lényeges eleme a vr szemüvegnek, de annyi egyéb dolog is kell, amit igazából most derítenek ki... Az OR is korábbra volt tervezve, de ahogy egyre mélyebben és mélyebben mentek bele a kutatásokba, látszott hogy ezt még alapszinten is jól megcsinálni korán sem olyan könnyű (és nem, másnak sem sikerült még). Illetve elmondták azt is, hogy az OR első consumer verziója ha kijön, az még csak nagyon első lépés, minden területen lehet még fejleszteni majd rajta. Ráadásul ahogy mondtam is, a hardver csak 20-30% a teljes élményben, 70% a szoftver (a program, a driverek, stb)

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák