Hirdetés
-
Olyat tett a Netflix, amire senki sem számított
it Többé nem számol be az előfizetői tábor növekedéséről a Netflix, ennek pedig nem igazán örülnek a szakemberek.
-
PlayStation 5-re is megjelenik az Unending Dawn
gp A nyílt világú akció-szerepjáték korábban csak mobilokra/tabletekra lett bejelentve.
-
A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
ph A keleti nagyhatalom ezzel valamennyire ellensúlyozza az USA korlátozásait.
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #1050 üzenetére
Pedig ez a veszély fennáll majd a végleges kiadásban is. Ez a játék szerves része, hogy bármikor bukhatjuk a hajónkat/rakományunkat. Persze nem mindegy, hogy egy bug vagy idióta npc miatt járunk így, de szerintem a jelenlegi bétába ez még belefér. Lehet simán scenariózni is. Ott nem áll fenn ez a veszély. Az irányítást és a hotasokat jól be lehet gyakorolni ott is . Én felváltva játszom az online és offline módokkal és így elég szórakoztató tud lenni. Nem válik unalmassá egyik játékmód se.
-
Malachi
addikt
nem gondolom, hogy a játék hibája lenne, hogy odalett most 3 nap eredménye nálam. ezt majd bele kell írni az összefoglalóba, hogy első szabály: mindig legyen pénz biztosításra, meg egy teljes adag másik rakományra, ha beütne valami. különben mehet minden elölről!
simán lehet, hogy olyan rendszerben ér a baj, amit csak nagy hatótávú hajóval lehet elérni és ha Sidewinderre van csak pénz, akkor... szóval jó ez így, a játék szerves részének tartom.
-
veterán
Nem is azzal van a baj hogy odalett a hajó meg a rakomány, hanem az, hogy számomra mint kifejtettem, elég egyhangúan vezetett oda is az út, és nem igazán akarózott előről kezdeni és ugyanezeket csinálni amíg újra lábra nem állok. Szóval nekem perpill unalmas (a dogfight-okat nem igazán komálom, ezen kívül csak a teherautózás van kb (küldik is kb ebben a kettőben merülnek ki)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Malachi
addikt
válasz Menthirist #1053 üzenetére
én úgy gondolom, a megjelenésre megtöltik majd tartalommal meg élettel a világot - utána meg csak bővül majd folyamatosan. nem hiszem, hogy ennyi lenne a megjelenésre is az egész, mint amit itt a bétában látunk. rengeteg lehetőségük van, biztosan kihasználják majd mindet. az gondolom ott (a készítőknél) is leesett, hogy 400 millió csillagrendszer ide, vagy oda, azért több is kell a játékba fuvarozáson és kalózkodáson kívül.
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #1053 üzenetére
Nincs már messze az év vége. Ha tartják magukat az ígéreteikhez, akkor még idén megjelenik és abban már több lehetőség lesz. Neked melyik része lenne/lesz érdekes a játéknak? Bányászat, salvage, felfedezés, fps...?
-
veterán
válasz Malachi #1054 üzenetére
nem azt mondom hogy később is az lesz. Azt mondtam, hogy perpill most nem elég izgalmas, változatos nekem.
duvi: bármi, amit érdekessé tudnak nekem tenni ha a bányászat, felfedezés, stb érdekes, vagy a fuvarozást azzá teszik, akkor ugyanúgy érdekelne. Magáért a dogfight-ért nem vagyok oda, bár egy nagy csatában várhatóan örömmel résztvennék, de az ilyen 2v2 körözgetés annyira nem az én világom. A fuvarozásban is mint már kifejtettem, a supercruise rész untat. A dokkolás és az ugrás fun, de a köztes annyira nekem nem De most hiába mondanám hogy a bányászatot várom, ha pl mindig ugyanolyan lenne a báynászat (odamegyek, lelézerezem, felveszem, hazaviszem)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Malachi
addikt
válasz Menthirist #1056 üzenetére
az nem baj, ez csak béta.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #1053 üzenetére
Igazából nekem egy hajó volt amivel utáltam kamionozni és ez a hauler, viszont a többivel és főleg a lakon 9-el és az anacondával még a sima vezetgetés szállítás is igazán jó móka. Én szeretem ezt ez olyan nyugis tud lenni.
Amúgy sokkal előrébb tart már ez a játék és szerintem azért nem is toltak bele több lehetőséget ebbe a béta demóba, hogy megjelenés után is üssön! Nem fogják lelőni a játék szépségeit egy bétával... Rengeteg dolog hiányzik még ebből a bétából, alapvető dolgok is pl system map (pedig régen kész van). A fizetett bétateszterek nyomják a jelenleg elérhető legújabb teljes verziókkal, de mi csak demót kaptunk egy kis ízelítőt.
Meg majd a teljes játékot ha megjelenik.
-
Nosam
aktív tag
-
veterán
milyen "lelőni a szépségeit a bétával". itt már mindenki fizetett. Több feature-rel csak nagyobb bázist húzhattak volna be. Szerintem simán nincs még minden kész olyan szinten, ahogy már betehető lenne, lehet hogy még bugosak, stb. A béta lényege hogy kiderüljenek a problémák az éles modulokkal, amikor a feature-ök már a helyükön vannak, csak még nincs benne minden tartalom. Nem az, hogy a játék 20%-át leteszteljük, hogy majd a teljesbe jön a maradék 80, hanem hogy a játék 95%-a le legyen tesztelve, és csak pár dolog maradjon.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Terrorista
senior tag
Beleolvastam megint ebbe a 100+ oldalas doksiba és találtam jó dolgokat.
A játék egyik jelentős részét a frakciók teszik majd ki. Mindenhez közük van szinte.
Csak egy egyszerű eset: Ha az ember AI irányított wingmeneket akar felbérelni, akkor ahhoz egy frakciónál el kell érni egy bizonyos reputációt. De a wingmenek között is van különbség, nem is kicsi. Egy erősebb, ügyesebb wingment csak nagyobb reputácóval lehet felbérelni. Lesz olyan aki nem tűri meg a bűncselekményeket és lesz olyan akit nem érdekel kit és hol ölsz meg.Ezeknél a frakcióknál sok-sok küldetést kell majd megcsinálni, hogy elérjünk egy magasabb reputációs szintet.
Ezek olyanok lesznek mint a:
-Kereskedés
-Csempészet
-Kalózkodás
-Zsoldos melók
-Fejvadászat
-Merénylet/Bérgyilkosság
-Felfedezés
-Bányászat/Finomítás
-Bűnözés
-Humanitárius tevékenységekMagát a galaxist felfedezni sem lesz egyszerű. Szkennert és szondákat kell majd használni, hogy egy rendszert felfedezzünk, vagy egy rövidebb útvonalat találjunk a hyperűrben. A bányászathoz is szükséges lesz, akárcsak titkos, rejtett helyek felkutatására.
Lehet majd személyszállítással foglalkozni, bővítheti az ember a hajóját és a normál kabintól luxus kabinig mindent beépíthet, annak megfelelően, hogy szegényebb vagy gazdagabb npc-ket akar szállítani.
Szóval tartalom lesz majd és később fog is még érkezni.
-
veterán
válasz Terrorista #1061 üzenetére
Jah, de ha majd mondjuk 1-2 év múlva a 100 euróval későbbi dlc-vel, akkor az nem teszi lehengerlővé számomra a következő évre
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #1060 üzenetére
"A béta lényege hogy kiderüljenek a problémák az éles modulokkal,"
Na igen, erre tartják a fizetett bétatesztereket, nem fizetős hanem fizetett bétatesztereket.
Van egy kis különbség a kettő között. Ami a többit illeti, hát lesz 25 repülhető hajó a véglegesben, ebben meg van 8 db... De ugyan ez igaz a többi rendszerekre is és minden másra, harmadát sem kaptad meg ezzel a béta demoval annak ami ebben a játékban lesz.
Ez valójában csak egy igencsak korlátozott demó... Arra amiről te beszélsz, pedig tapasztalattal rendelkező tesztereket fizetnek, akiknek veled ellentétben nem kell fizetniük egy korlátozott demóért... Viszont ők nem csak ám játszogatnak ha éppen kedvük van, hanem konkrét elemeket kell tesztelniük nap mint nap, jelenteniük kell a talált hibákat, ez a munkájuk mégpedig naponta és monoton.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nem kérlek, a béta az béta. A béta nem arról szól hogy ki tesztel és hogy lista alapján vagy adhoc, hanem hogy a teljes kiadandó 1.0-s feature listához képest mi mindennek kell benne lennie, mégha bugosan is. A béta lényege, hogy minden feature benne legyen, csak még max tartalom rész hiányzik (tehát nincs benne csak 55 bolygó, de azok mindent tudnak amit csak a tényleges tudna majd), és még lehetnek benne bugok. A béta célja a bugok megtalálása és kigyomlálása, illetve a végső optimalizáció. Az más dolog hogy mellettünk vannak még fizetett QA-sok is (ha vannak), akiknek mégannyira sem a játékról szól az egész, ettől függetlenül a legbiztosabb eredményeket és bejelentéseket a nagy béta community adja.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #1064 üzenetére
De ez nem béta ember, hanem béta demó! 25 repülhető hajó lesz a játékban, ebben meg van 8 akkor miféle béta ha nem béta demó?
Nem bétát kaptál, hanem béta demót!
Egy korlátozott demód van, a bétát pedig a fizetett és nem fizetős bétateszterek nyomják. Vagy szerinted a többi 17 hajót tesztelés nélkül dobják majd oda a véglegesben?!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Amennyire tudom, én beta access-t vettem. Nem beta DEMO-t, hanem beta-t. El tudom fogadni hogy bizonyos dolgok ne legyenek benne, vagy legalábbis menet közben jöjjenek a béta fázis alatt, de perpill a felsoroltak harmada ha benn van, az sem mind olyan szinten, ahogy tervezik majd kiadni.
ennél a hsz-nél meg megint nem tudom mire utalsz. Pont hogy azt mondom, hogy bétaként már azért benne kellene lennie a legtöbb olyan dolognak, ami a kiadáshoz erősen közeledve benne lesz a teljesben is, hogy kiderüljenek a problémák. Az alpha első fázisa decemberben jött ki, május végéig (5 hónap) lezavarták a premium és standard alpha-t, a premium beta pedig szintén 2 hónapos volt. Tehát ezt a sorozatot folytatva kb 2 hónap lehet még a végéig (1 lassan elszáll), és ezalatt kellene belejutnia még egy rakat féle tartalomnak (nem menniségben, hanem típusban), hacsak a felsoroltak zöme nem fizetős kiegként jön később.
"Vagy szerinted a többi 17 hajót tesztelés nélkül dobják majd oda a véglegesben?!"
Igen, nagyon úgy tűnik, ha nem jön a bétába. Az ugyanis szép és jó hogy van rá mondjuk 10 vagy 100 ős-backerjük és még tucatnyi QA-juk, de elhiheted, 50 ezer ember egy hangyányit alaposabban kitesztelné a lehetőségeket.btw 45 euró lesz a teljes játék.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #1067 üzenetére
"Amennyire tudom, én beta access-t vettem."
Azt is kaptál, hozzáférést a bétához, csak egy demó formájában.
De nem csak te kaptál demót, hanem demót kaptak az alfások is és minden támogató még azok is akik már az elejétől fogva támogatták a játékot.
Nyugodtan beveheted rá a mérget, hogy a játék megjelenéséig nem fogsz a teljes értékű játékkal játszani sem te sem én sem pedig azok akik 240 eurót fizettek érte. Ennek több oka van és az egyik oka az, hogy tudatosan nem "tömik ki" ezeket a béta demókat nagyon, hogy a megjelenéskor is legyen benne kellő mennyiségű újdonság mindenki számára...
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #1067 üzenetére
"de elhiheted, 50 ezer ember egy hangyányit alaposabban kitesztelné a lehetőségeket."
Nem.
Egyrészt ezeknek az embereknek a nagy része "játszogatni" akarnak már egy picit vele, nem pedig naponta leveleket küldeni és figyelni a játék esetleges hibáit. Nem kérhetnek és nem is kérnek olyat a fizető vendégektől, hogy "munkaszerűen" a tesztelést szakmai szinten végezzék pontosan részletesen naplót vezetve leírva a felmerülő hibákat. A tesztelés az egy komoly fejlesztői munka amit ha hatékonyan akarnak végezni, akkor bizony azt nem lehet olyan játékosokra bízni akik a játékélményt keresik...
-
veterán
ne keverd a beta fogalmát a demóval, köszi.
Ha szándékosan tartják vissza és normálisan (értsd, emberek tízezrei által) tesztelés nélkül a modulokat, akkor arról megvan a véleményem.És mégegyszer, utoljára: nem attól tartok hogy a játékban nem lesz még tartalom. Jelenleg a játék untat. Ez ellen csak a következő módokon tudnának tenni:
-többféle tartalom
-kiegyensúlyozottabb tartalom (pár útvonalat leszámítva nem igazán érik el hogy kalandos legyen felfedezni az új lehetőségeket)Jelenleg ugyanis az, hogy a szállítás kb ugyanolyan minden alkalommal, illetve hogy nyomhatsz egy kis adok-kapokot, nem igazán győz meg engem (!) hogy most azonnal indítsam és hajtsak a következő hajóra. Ez van, a játék engem jelenlegi állapotában untat. Örülök ha téged nem, szívesen cserélnék veled ebben.
#1069: de. Mert ha az 50 ezerből (gyanítom többnek van ennél bétája, de legyen csak 50k), csak 10 ezer játszik mélyebben, és ebből csak a fele az, ami feszegeti a határokat, már akkor is sokkal több ilyen ember lesz, mint amennyi zárt esetben. Emellett 50 ezer ember 50 ezer gépet és konfigot jelent, 50 ezer féle nettel. Több ezer ember van odakinn, akik naponta többet játszanak vele, mint amennyit egy QA-s fizetésért tesz. Igaz nem szisztematikusan mennek át a dolgokon, de saját munkahelyi példámból tudom, mekkora előny tud ez lenni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Malachi
addikt
válasz Menthirist #1070 üzenetére
ne haragudj, de ne add már az értetlent. ennél te jobban látod a dolgokat. untat, ezt tudod mondani fél évvel a megjelenés előtt, egy a teljes játék töredékét tartalmazó betára? amit hetente peccselnek, és a megjelenésik majd kerül még bele új tartalom? valamennyi?
ne viccelj már. engem is untatott, miután kipróbáltam mindent, amit tudtam, de azt szerintem te is tudod, hogy szándékosan húztak egy nagyon éles határt, amit elég könnyű is most elérni. itt olyasmit tesztelhetnek, béta szerűen, ami a teljes játékban is így lesz kb. gondolok a dokkolásra, kereskedelemre, küldetések felvételére, hiperugrásra, super cruise-ra, stb... hajók irányítására. meg persze a legfontosabb itt is a rendszerterhelés és a szerverpark beállítása. gondolom. ezeket az eredményeket, szerintem képesek alkalmazni akár olyan területen is (pl. a többi hajó) amit most nem kapunk meg. ezért nem is kell, hogy ebben a betában minden benne legyen. nyilván vannak tényleg "saját" embereik, akik a maradékot reszelik a nyilvános eredmények alapján.
én azt látom, hogy nagyon tudatosan és kiszámított úton haladnak, egyelőre elmaradás nélkül a cél felé. nézd meg az IGN vidit, ott nagyon komoly dolgokról van szó. boarding, planetside, multicrew, lesz minden amit akarsz. majd. addig elégedjünk meg ennyivel, aztán ha megvan a teljes játék, lehet elmélkedni a hogyan továbbon. de akkor szerintem már senki nem unatkozik majd.
-
veterán
válasz Malachi #1071 üzenetére
Milyen értetlent. Mit mondtam? hogy a játék a jelenlegi formájában untat. Nem azt mondtam egy szóval sem hogy a végleges produktum is fog, hanem hogy EZ, MOST, EBBEN A FORMÁBAN untat. teszek rá hogy későbbiekben hogy lesz, ha MOST untat. Majd később lehet hogy ez változni fog, és akkor nem fog untatni. De most igen. Ha az alfában csatlakoztam volna már, akkor hamarabb mondom hogy untat, hisz akkor még ennyi dolog sem volt benne.
Amit az IGN videóban mondtak, a háromnegyede lehet hogy majd csak külön későbbi dlc-k formájában lesz, amit meg csak akkor fogok megvenni, ha ami kijön a teljesben, az kellően leköt. Viszont bármi is lesz benne a következő hónapokban-években a játékban, a tényen nem változtat amit mondtam, hogy jelenleg harmatos az inger számomra hogy visszamenjek vele játszani, pedig nem volt meg az összes hajó, és nem jártam be az összes galaxist. Csak épp jelenleg nem igazán érte el nálam hogy akarjam is.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #1072 üzenetére
Akkor ez nem a te játékod egyenlőre, ennyi.
Most képzeld el, hogy van aki ezt úgy tolta évekig, hogy csak vonalakat meg pixeleket látott egy c64-sen...
Engem nem untat sőt minél többet játszom vele annál jobban szeretem, végre lesz egy olyan játék amiben nem tudok egy olyan csillagra nézni, ahova ne mehetnék majd el ha akarok. Nem érzem bezárva magam és már csak a tudat is szabaddá tesz. Nekem kimondottan tetszik és szó szerint le vagyok attól nyűgözve, hogy gyakorlatilag egy csillagászati planetáriumban játszódik az egész játék.
Emellett ráadásként imádom is vezetni a két hatalmas dögöt, a lakon 9-et és az óriáskígyót. Azért imádom, mert kurva jó pusztán még vezetni is őket! Számomra a DLC-k csak hab lesz ezen a gyönyörű tortán.
Én már most tudom, hogy ez lesz életem játéka amellyel kikapcsolhatok és relaxálhatok munka mellett. Imádom a csillagokat, a scifit, és oculussal együtt ez a játék fogja megadni nekem azokat a gyermekkori álmaimat amiről azt gondoltam, hogy soha nem érhetem majd el.
Kiléphetek vele a világűrbe.
Szól valami ambient space zene vagy egy Jean Michel Jarre koncertfelvétel és ez így együtt számomra nem más mint maga a meditáció!
-
veterán
-
Malachi
addikt
válasz Menthirist #1072 üzenetére
"Amit az IGN videóban mondtak, a háromnegyede lehet hogy majd csak külön későbbi dlc-k formájában lesz." - nem lehet, hanem biztos. ezt is mondták, meg lehet tudni már az elejétől kezdve mert sose mondtak mást.
-
veterán
válasz Malachi #1075 üzenetére
De pont ezt mondom, hogy felesleges azzal jönni hogy mi minden lesz még benne, mert ezek ugyanúgy lehet hogy csak egy-másfél év múlva lesznek porondon, itt meg már tényként van állítva, hogy nem fogok unatkozni, mert lásd mennyi dolog lesz majd benne.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
válasz Menthirist #1076 üzenetére
Jah, kinek mi mennyire tetszik meg ki mennyire monotonitás tűrő. EVE-ben is csodáltam akik LVL4 missionözésben évekig élvezetet találnak. (van kb 15-20 fajta, azokat ismételgeti) Nekem is vannak kétségeim, de elhessegetem őket, mert David Braben meg Elite.. Már majdnem Raspberry Pi-t is rendeltem...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Malachi
addikt
válasz Menthirist #1076 üzenetére
oké, de ha te ezeket mind tudod, és tudod, hogy unatkozni fogsz, akkor... szóval akkor miért vetted meg? vagy miért most kezdesz ráébredni, hogy ez neked nem oké? szóval csak ez nem tiszta, nyilvánvaló, hogy ez egy sok éves menet lesz. ha ez uncsi neked, az oké, de akkor nem értem, miért szálltál be. mert ezeket az infókat már régesrégen lehetett tudni.
ami egyébként NAGYON izgalmasan hangzott szerintem az az elejtett félmondat, hogy lesz idegen faj, amivel majd menet közben találkoznak a játékosok, valahol a galaxisban. vagy akár több helyen is, ki tudja. mutatott a videóban rengeteg névtelen rendszert, amiket fel lehet fedezni, nevet adni nekik - ki tudja, miket találunk majd ott. az biztos tuti, hogy pár hétig farmolok majd a legjobb felfedező hajóra, aztán irány az ismeretlen terület.
szóval elfogadom, hogy neked ez unalmas, de akkor szerintem nem tájékozódtál jól. lelkendezhetek én itt, hogy jajdeizgi lesz, nyilván mindenkinek más az izgalmas. én erre neveztem be - a másik meg, tényleg az eredeti témánál maradva: nekem a béta alapvetően nagyon tetszik, és ennél csak jobb lesz majd a végleges. meg kell tanulnom vigyázni a hajóra meg mindig elég pénzt tartani a számlán ahhoz, hogy ha egy idegen helyen le is szed valaki, ne kelljen az elejéről kezdenem. mint a régi szép időkben.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Diopapa #1077 üzenetére
Ez egyébként arról szó, hogy melyik játék melyik embernek. Farmoltam már Lineage 2-ben A Grade fegyóhoz nyersanyagot (napok, hetek munkája), és mégsem untatott. Csakúgy mint WoW-ban vagy stratégiákban. Egyszerűen van akit bizonyos megvalósítás untat, másokat nem. Másokat egy insta farmolás untatna. Még mindig állítom hogy nem biztos hogy később is untatni fog, remélem megtalálom benne azt, ahogy előre tudok majd haladni a számomra megfelelő módon, mármint ha pl szállítással 10x gyorsabban lehet haladni mint felderítéssel, akkor az ember valahol rá van kényszerítve hogy szálltson, én meg azt szeretném, hogy ha szállítani van kedvem akkor szállítsak, ha meg felfedezni akkor felfedezzek vagy bányásszak, de ne legyek hátrányban a fejlődésben azért, mert mondjuk nem csak szállítok.
Pi-n már én is gondolkodtam Mindenesetre megjött életem első mechanikus billentyűzete Este majd LoL mellett kipróbálom
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
válasz Menthirist #1079 üzenetére
Grat! Milyen tipus? Én is gondolkodom már egyen, a G15-öm kezd öreg lenni, kéne valami normális.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
válasz Malachi #1078 üzenetére
"és tudod, hogy unatkozni fogsz, akkor"
Honnan veszed hogy tudtam hogy unatkozni fogok? Tudod ez úgy megy, hogy kicsengettem a pénzt mert szimpi volt a gondolat meg az ötlet, és jelenleg a béta nem köt úgy le. Ezt nem lehetett előre tudni, nem lehetett videókból tudni, ezt tapasztalni kell, megtapasztaltam. Eladni sem fogom, mert meglátjuk mire halad. De tudod ez nem úgy megy, hogy "azt mondták későbbiekben még adódik hozzá tartalom", akkor egyből tudni is fogom ebből hogy most nekem unalmas lesz. Elvégre már most is van benne kereskedelem, némi vadászat, 55 naprendszer. Nem tudhattam hogy az az 55 most sok vagy kevés, hogy milyen változatosság lesz benne SZÁMOMRA vagy sem, hogy 50 oda-vissza út után akarok-e majd egy 51-ediket vagy sem. Ezeket írásos és videós 3rd party véleményekből ugye tudod hogy nem lehet az egyénnek leszűrnie, max következtetnie belőle. A felfedezés is elsőre izgalmasnak tűnik nekem is, de ha végül az lesz belőle hogy elugrok egy ismeretlen csillaghoz, elnevezem, megnézem hogy mit árul (hasonlókat mint egy industrial vagy tech bolygó), aztán megyek tovább, akkor az nekem mondjuk az 50-edik ugrás után már lehet hogy ugyanúgy nem lesz izgalmas. Erről beszéltem, hogy a mennyiség számomra nem egyenlő a minőséggel, és ha nem fog kellő mennyiségű változatosság fogadni, akkor számomra totál felesleges a 400 milliárd bolygó (és felhívnám a figyelmet a számomra szavakra).Szóval köszi de jól tájékozódtam, tisztában voltam azzal hogy nem lesz minden azonnal a kezünk alatt (bár én mondjuk ilyen bányászatot meg hasonlót várnék hogy már az 1.0-ban is meglegyen, de egy bolygóra leszállást nem). Beneveztem mert érdekesnek tűnt az egész, meggyőzött a térugrás meg a dokkolás, meg hogy jajj de jó lesz. Aztán a századik supercruise út után már nem annyira akarózott a 101-ediket is megcsinálni, meg a hatodik ugyanolyan, de más feliratú kocka állomásra leszállni. Ezek nem derülnek ki az embereknek pusztán olvasott infókból. Ezt az embernek tapasztalnia kell. Nem bánom a ráköltött összeget, de jelenleg nem érzem azt sem, hogy ha hazamegyek akkor elő kellene vennem, ahogy tegnap sem éreztem.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Diopapa #1080 üzenetére
Mivel nem igazán vagyok otthon mecha billetyűzetekben, ez lesz az első, így első körben egy Tesoro Durandal G1N-t vettem (Cherry MX Brown kapcsolókkal, mivel játékra és kódolásra is kell). iponról postával 22k körül volt. Szerencsére a kiosztása normál magyar (nincs hülye helyen az í vagy az ű)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #1082 üzenetére
Grat! Szép darab! Ha már ennyit szántál billre, nem lett volna jobb ha kicsit gyűjtesz még hozzá és a háttérvilágításos verzióját veszed?
-
veterán
Nem, mert nem voltam meggyőződve hogy szükéges az nekem Háttérvilágítás amúgy sem annyira szükséges az asztali gépemhez (gépelni vakon gépelek, és még a hangfal hangerőállítóját is el szoktam rejteni hogy ne legyen zavaró fényforrás előttem), a notimon szeretem, de az asztaliról sosem hiányzott. Még az usb és füles port lett volna hasznos, bár a fülesemhez amúgyis egy fél méterre van egy elosztó, usb meg van a ház tetején. A makró képesség is lehet hogy hasznos lett volna, de egyik sem olyan, ami látatlanban igazolta volna nekem a +50%-os árat (21k helyett 31) egy billentyűzetért. Úgy voltam vele hogy első mecha bill-nek megfelel, aztán majd ez alapján legközelebb a tapasztalatok alapján eldöntöm hogy mi legyen. A brown kapcsolók mindenesetre elég jónak tűnnek, nem túl hangosak, nem kell túl erősen nyomni őket, de mégis elég határozottnak tűnnek.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
válasz Menthirist #1082 üzenetére
Grat! Nem ismerem a márkát, de ennyiért jó vétel szvsz.. Nekem már hiányoznának a makrózható gombok.... Na mind1, még nézelődök.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
válasz Diopapa #1085 üzenetére
A tesoro gyakorlatilag a Max nevű márka billentyűzete (bár azt még kevésbé ismerem ), és egész korrekteket írtak róla. Persze van szebb, jobb, többet tudó, de mivel világ életemben fóliás-gumis billentyűzetem volt (már az XT-hez is talán, még ha attól az kattogósan is járt), így elsőre tapasztalatnak jó ez Mondjuk voltak más márkák és típusok (Cooler Master QuickFire és társai), de ezek is +5-6-8k áron lettek volna. meg nekem fontos volt a brown kapcsoló (ezt láttam olyannak, ami megfelelő lett volna számomra.
Makrókra ha kellene, ott van perpill az egér, de amúgy sem makrózok túl sokat most sem.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Malachi
addikt
válasz Menthirist #1086 üzenetére
hallgatás alapján nekem is a brown a nyerő, de nem mernék belevágni. szerintem még így is zavarna a kattogás.
vagyis hát nem is engem, hanem a barátnőmet. itthon dolgozom, sokszor éjjel is, és hiába a csukott ajtó, azért átszűrődhet a gépelés. azt meg nem akarom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Malachi #1087 üzenetére
Mindenképp jóval hangosabb mint egy normál billentyűzet (egy noti billtől meg aztán pláne), de szerintem, élőben nem vészes. Persze én egyedül lakom Vannak halkabbak is, a blue a leghangosabb (és annak van erős "click" hangja), illetve tovább halkítható úgynevezett O-gyűrűkkel (125-ös kiszerelés valami 20 dolcsi). De mindenképp célszerű kipróbálni ha csak teheti valaki.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Diopapa #1077 üzenetére
Hát most képzeld el a hobby meg a hivatásos csillagászokat, évekig nézegetik az eget egy csillagászati távcsővel és gyakorlatilag semmi nem történik. Néha - pár évente látnak egy-egy üstököst, vagy egy villanást oszt csókolom. És hiszed vagy sem de már ez is nagy nagy boldogsággal tölti el őket.
Ahhoz képest ez igazán változatos.
Menthirist:
Nem, nem túloztam, szerintem ez kurva jó játék már most is. De tényleg nem sok játékkal játszom, szimulátor és ED, ez a kettő lesz amivel nyomni fogom kikapcsolódásként. (Bár még a városépítést is imádtam cityxl) De ha már itt tartunk, a magyar kártya nem monoton? Vagy a pasziánsz, vagy bármelyik fps játék?
Vagy azt hiszed a star citizen játékmenete más lesz?
De ezzel az erővel és hozzáállással akár már most fel is vághatnád az ereidet mert munkába járni naponta meg naponta kikelni az ágyból az is legalább olyan unalmas és monoton.
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
Igen, a Star Citizen teljesen más lesz. Kezdődik ott, hogy ott igyekeznek a legtöbb contentet kézzel előállítani. Továbbá 400 milliárd naprendszer vs ~150 naprendszer. Az Elite-et látjuk mennyire "hagyománytisztelő", az SC minden akar lenni egyszerre. Elég ránézni már most. FPS, űrlövölde, verseny, mikromanagement, kereskedelem, stbtstb,,,
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
A Star Citizenből még nem láttam ennyit, hogy eldöntsem hogy az le fog-e kötni vagy sem. Ha máshogy oldják meg pl a távolsági utazást, már egycsapással lehet hogy jobban fog szórakoztatni kereskedelem. Ez ilyen egyszerű. Mint mondtam, a térbe ugrás, és a dokkolás rész itt is szórakoztat, csak ezt a supercruise módot nem bírom (de ezt nagyon nem). Ha ezt ott máshogy oldják meg, az lehet hogy jobb megoldás lesz számomra, lehet hogy rosszabb. Lehet hogy az Elite megoldása változik olyanná ami be fog jönni, lehet hogy még kevésbé bejövőssé válik.
És munkába járás sem monoton nekem, mert a munkám minden esetben más és más.
De akkor még egyszer elmondom a gyengébbek kedvéért: Az ismétlődő dolgokkal alapvetően még nem feltétlen van probléma. Mint mondtam, WoW-ban és Lineage-ben is kimentem ugyanúgy nyersanyagot farmolni, és nem untatott. Hogy most a megvalósítás vagy egyebek miatt, igazából lényegtelen, a lényeg az volt, hogy nem éreztem hogy utatna, szívesen mentem újra és újra. Egy gépsor mellett dolgozva, ugyanazt a 20 másodperces munkaműveletet végezve minden nap 8 órán át várhatóan 5 perc után kiborítana. A különbség a megvalósítás, az apró részletek. Igaz hogy minden nap bejövök kódolni, mégsem ugyanolyan minden nap, igaz hogy League of Legends-ben már 1,5 éve ugyanazon a kis pályán játszok (ARAM) ugyanazzal a kb 40 hőssel (randomban), napi 1-2 órát (15-30 perc per meccs), van csak ARAM-ban vagy 700 órám, mégsem unom, mert mindig más. Ebben egyelőre (!) nem érzem azt a változatosságot, ami a képernyő elé szegezne. Pont. Lehet hogy az SC-ben sem fogom érezni, de ez nem csak a lehetőségek számától függ, hanem a megvalósítástól is. Nekem ez a supercruise mód nem igazán jön be, ha ott valamivel több változatosság lenne (látnivalóban vagy fene tudja), akkor lehet hogy jobban bejönne, de így ahogy most van, perpill nem. Onnantól hogy kijöttem a térből és dokkolni kell, ott már okés, bár azért a dokkolásban is lehetne némi variáció valahogy (más alakú állomások, stb), de majd lesz, gondolom a városi leszállással, illetve jó lenne, ha minden állomásnál röktön lehetne tudni hogy merre az "ajtó" (mert amíg Aulinban kijövök és látom hova kell mennem, addig egy Chango-ban azért nem feltétlen.
Szóval a lehetőségek száma és a megvalósítás maga az, amitől az egyén (!) számára eldől hogy unalmas-e vagy sem. Az hogy sokféle dolgot lehet majd benne csinálni, csak az egyenlet egyik fele, hisz ha mind a 10 teendőt unalmas csinálnia az embernek, akkor ugyanúgy nem fogja lekötni. Mindkét játékban olyan tartalmat várok, ami kellően változatos, és úgy lehet váltogatni közöttük, hogy nem érzem úgy, hogy csak 2 a 10-ből olyan, amivel nem maradok le a többiektől, mert ez leplezve de kényszerré válna hogy azt a 2 cselekvést kell csinálnom.
Én pedig játszok/játszottam annyira sok játékkal, hogy még véletlen se tudjak választani évtized játékát sem, nem még hogy életem játékát. Most egyből vagy 50 olyan játékot fel tudnék sorolni, ami a kedvencek között van, de esélytelen lenne közülük választani. A hétvégén tartandó LAN partira (kb 8-an leszünk, volt egyetemi és középsulis barátokkal) is olyanokat viszünk mint Starcraft 1-2, Warcraft 3, Age of Mythology, Age of Empires HD, Quake 3, UT1, UT2004, Serious Sam 1-2-3, Flatout 2, Heroes of Might and Magic 3, Settlers 10th anniversary edition, Rune, Cossacks, Counter Strike 1.6, Source, Red Alert 2, Diablo 2, Alpha Centauri... és még sorolhatnám. Ezek egytől egyig zseniális játékok, mégsem tudnék legjobbat választani közülük.
Dio: azért az Elite is akar majd ezekből, fps-től managementig.
Amúgy tegye föl a kezét, aki drámai különbséget érez a Beagle 2, Chango és Azeban City között. Három rendszer, mégis ugyanaz. Jó, más nyersanyagot ad-vesz, de kb ennyi. Csukott szemmel nem igazán tudnám megmondani, melyik melyik. Ha ebből 400 milliárd lenne, az sem segítene.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Diopapa #1090 üzenetére
108 naprendszer lesz SC-ben, de lehet bejárom mind a 400 milliárd naprendszert ED-ben mire legalább 100 kézzel készített város elkészül.
És akkor naprendszerenként még csak egyetlen egy város lesz. Az, hogy kézzel készül egy város nem jelenti azt, hogy ne instancolnák - duplikálnák azokat orrba szájba. Azt beláthatod te is, hogy teljes képtelenség volna, mind a 108 naprendszerbe egyedi várost építsenek belső terekkel textúrákkal stb?
Amúgy pedig elvileg annak is a kereskedés lesz az alapja, vagy hogy másként teszel szert nagyobb hajóra a játékban? Megveszed majd valódi dollárért? Nyilván a játékban kereskedelemmel kellene ott is nagyobb hajóra szert tenni...
FPS egyébként lehet lesz ED-ben is, legalábbis az egyik hírlevélben elejtett koncept rajz alapján erősen feltételezhető.
-
Diopapa
addikt
Nem tudom a pontos számot honnan veszed, hiszen egy része "titkos", hiszen az exploration erről is szól a kezdetekben, hogy te fedezel fel naprendszereket. Egyébként igen, pontosan ezt ígérik, hogy mindegyik más lesz. A városokat meg ne úgy képzeld el mint a Watch Dogsban vagy a GTA-ban, hanem inkább mint a Mass Effectben. Lassan 250 ember dolgozik a CIG-nek. Nem feltétlen mind alkalmazott, sok minden már most is ki van szervezve (pl az FPS modul teljesen). Szóval csak a emberanyag kérdése, mennyire lesz egyedi egy-egy város. Azt nyilván senki sem ígéri, hogy pl egy szemeteskonténer mindenhol más és más legyen, de a városok egyediek lesznek.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #1091 üzenetére
" jó lenne, ha minden állomásnál röktön lehetne tudni hogy merre az "ajtó" (mert amíg Aulinban kijövök és látom hova kell mennem, addig egy Chango-ban azért nem feltétlen."
Sokan nem tudják de ED-ben a Coriolisok (amiket egyébként Gaspard-Gustave Coriolis matematikusról neveztek el ) az óramutató járásával ellentétes irányban forognak, vagyis bárhogy is álljon az állomás, a forgásából azonnal tudni lehet, hogy merre van a bejárata.
Egyébként veled ellentétben nekem csak az SC-ből való kilépéssel van bajom, nem szeretem ezt az epilepsziás cockpit rángást amikor lépek ki a supercruisból. A cockpit rángást remélem valami szép kis effekttel cserélnek majd le.
-
Diopapa
addikt
Azért kell a "rángás", hogy ne vedd észre, hogy épp instance-t váltasz és előtűnnek objektumok. Mondjuk tény, hogy szebben is meg lehetne oldani.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
De tudom hogy így kellene, csak épp amikor kijövök az SC-ből, és látom hogy forog, nem épp a legegyszerűbb első blikkre belőni, hogy épp melyik is a tengely, ami körül forog (elvégre te térben bárhol lehetsz ahhoz képest, és a csúcsok forgási sebességét egymáshoz viszonyítva nem egyszerű mindig megállapítani, ami a forgás tengelyének eldöntéséhez kell). Szóval ha nyomok eléd egy sokszöget, aminek minden oldala hasonlít a másikhoz, és azt mondom hogy döntsd el merre forog, nem fog épp könnyen menni.
Amúgy annyira imádom hogy ilyen hülyének nézed az embert, hogy még próbálsz felvágni néhány olyan információval, amit kb középsuliban is tanítanak (pl Coriolis). Vagy most én is adjam elő, hogy egyetemen miket tanultam róla fizika szigorlaton?
A kilépés sebessége és a rángás maga pedig attól is függ, hogy mennyire terheltek a szerverek. Bírom amikor 20-30 sec-ig rángok, mire kidob a valós űrbe De majd több szerverrel jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Diopapa #1093 üzenetére
Itt a star citizen galaxy map. Rajta a "titkos" rendszerekkel is...
"Egyébként igen, pontosan ezt ígérik, hogy mindegyik más lesz. "
Képtelenség, abban a minőségben amit eddig láttam (és ami egyébként nagyon szép) több száz egyedi várost csinálni, modellekkel, szép textúrákkal aztán leprogramozni hozzá egyenként mindent, hogy interaktív is legyen stb. Ez teljes képtelenség, ahhoz még 500 ember is kevés lenne.
Vagy a bejárható részek olyannyira korlátozottak lesznek - értsd kicsik, ami akár már frusztráló is lehet.
-
Malachi
addikt
válasz Menthirist #1096 üzenetére
ha már látod az állomást, nyomj rá egy T-t, billentsd le meg fel a hajó orrát, és a képen egyből látod majd, hol a bejárat.
amúgy én is furának találom ezt, mert a Elite-ben az volt az alap, hogy minden állomás bejárata a bolygó felé néz, ezért soha nem kellett találgatni, merre is kerülje meg az ember.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #1096 üzenetére
"Amúgy annyira imádom hogy ilyen hülyének nézed az embert, hogy még próbálsz felvágni néhány olyan információval,"
Semmiféle információval nem próbáltam felvágni, és nyilván ha tudtad volna ezt akkor eszedbe sem jutott volna felhozni azt a dolgot, hogy nem tudod merre vannak a coriolisok bejáratai.
Szóval de, halálosan egyszerű megállapítani akárhogy is állsz akár milyen szögből. De veled befejeztem mára, mert nem vagyok kíváncsi a sértegetésedre, pláne úgy, hogy a segítő szándék vezérelt.
Kérj bocsánatot a fentebb tőled idézett mondatért.
-
veterán
Akkor optikai hatásokról biztos nem hallottál még (amikor az adott esetben nehéz vagy nézőpont kérdése eldönteni hogy merre forog). De gratulálok, neked elsőre megy, nekem nem, bár ki tudnám számolni az adott paraméterek birtokában.
Bocsánatot a kioktatásomért? Lol Kértél bocsánatot a kommentjeim törléséért a blogodon?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Surface 4
- Eladó Asus ROG Zephyrus M15 GU502LW-HC088T Gamer laptop + kiegészítők
- Samsung 15,6"FullHD IPS,Core i7, 8x3,6 Ghz,SSD,jó akku, új töltő
- Vadonatúj Bontatlan BlackView Oscal Tiger 12 (12+12GB,256GB,120Hz,64Mp.) Ingyen egynapos Posta!
- MakulátlanDell 14,1" Érintő kijelzős,FullHd IPS,i5 8350u(8x3,6Ghz),világító bill.,8GB RAM,512GB SS
- INGYEN POSTA - Resident Evil 2 (Series X-en ingyenes nextgen frissítés)
- LG 55UJ6307 Smart LED Televízió, 4K Ultra HD, webOS 3.5, Active HDR, Wi-fi, 139 cm
- INGYEN POSTA - Resident Evil 2 (Series X-en ingyenes nextgen frissítés)
- Apple Watch Series 6 SS GPS + Cellular, 44 mm-es grafit rozsdamentes acél tok
- Galaxy A13, 4/64Gb