Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    Senkit nem érdekel a véleményem, de mivel gyak. az összes értelmesebb soulslike játékot letoltam/maxoltam már, így a nem olyan rég dettó kimaxolt PC-n letolt Eldenről is leírnám a véleményem. (1-2 kihagyott dolog miatt, aztán pörgettem még 2 másik karival vagy 60 órát, de kár volt. Így cirka 205 órám ment bele.)

    Talán az is gond, hogy előtte platináztam ki a DeS Remake-et és azt eléggé élveztem, az méltó volt az ember figyelmére... a classic DeS-t meg vagy 10x toltam végig anno.

    - Az egyik gond a játékkal, hogy rettenetesen, bődületesen, iszonyatosan túl van hypeolva. Ez semminek nem tesz jót, mert az elvárások így nagyobbak, aztán fröccsen a sav. Mert sajnos fröccsen.

    - Bár nem akkora technomoslék, mint a Bloodborne, amivel méltatlanul elbánt a From, hogy a mai napig úgy hagyta ahogy, de amikor elkezdtem az Eldent, kb. 1 óra után fejfájással (nekem, akinek soha nem fáj a feje) és golyózó szemekkel, visítva menekültem tőle.
    Kikapcsolhatatlan kromatikus aberráció és fakó színek. Aztán találtam erre a 2 gondra modot Nexuson, úgy már rendben lett, de az engine optimalizálatlanságával így se tudtam mit kezdeni. Általánosságban 80-90 frémmel szaladgált, de volt ahol lezuhant 40-50-re olyanoktól, hogy tűz/eső, vagy egyéb particle effektek. (Mindezt 4070TI OC, Ci7 12700, 32 GB 5600MHz DDR5 és PCI-E 4.0 NVMe mellett...)
    Slusszpoén, hogy így a modokkal csak offline játszhattam, hiszen a kretén From ezért banolhat. Na nem mintha igényem lett volna a 23423. idióta üzenetre, hogy "treasure ahead" a szakadék peremén, meg a "try finger but hole".

    - A játék open world, ami nem is lenne gond, ha nem lenne azért mégiscsak az a klasszikus souls játék, ahol az infókat a fegyverek leírásából vagy a hümmögő, félőrült karakterek mormogásából kellene megtudni. Itt ez alig működik. Hiába figyelsz árgus szemekkel a játék zavaróan jelentős részét (simán 30%-ot!) egyszerűen kihagyod, hacsak nem a fél életedet a Fextralife-on töltöd! Ebben a játékban még a rám jellemző RPG-s OCD-vel is rendkívül könnyű kihagyni valami nagyon fontosat! Órákat töltöttem pl. Stormveil-nél azzal, hogy lejussak a mélybe... nem sikerült, a netről kellett megnéznem. WTF? Vagy ott van Mohgwyn Palace, vagy Miquella's Haligtree, melyek dettó rendkívül könnyen kihagyhatók, ha nem a Fextralife-on élsz. :-/
    Ráadásul sokszor csak éjszaka történik valami az adott helyen. De mégis honnan kellene ezeket kiszopnom? A two vagy a three fingersből? -.-

    - Ha open world több NPC és érdekes pötty' kellett volna bele, meg persze questlog is, mert, hogy mindenki kihagyja/elrontja a questline-ok zömét 1. végigjátszáskor az is biztos. És második végigvitelkor még inkább pofán ver az unalom és a recycling...
    - Még egy rakás Souls játékkal a hátad mögött is, a nyitott világ miatt túl gyakran fogod úgy érezni, hogy ok, most merre? Szép dolog a felfedezés szabadsága és öröme, de míg a Zelda BotW-ban ez remekül működött, itt, ha nem tudod (mert megnézted valahol!), hogy merre kell menned, valószínűleg péppé leszel verve ->
    - Mert tök jó, hogy van egy nagy sárga nyíl, ami mutatja, hogy merre kellene menned, de már a játék elején hamar egyértelmű lesz, hogyha azt követed, akkor te leszel a Sir CryOLot. A legtöbb esetben ugyanis pont az van, hogy menjél szépen bárhová, csak arra ne, mert oda még bőven nem vagy elég! És ez a másik gond...

    - Kvázi kötelező grind. Ennek a poklát a From úgy próbálta finomítani, hogy vannak bányák, dungeonok, meg közben egyéb érdektelen aprónépek. Az első pár ilyen felfedezése nyilván érdekes és izgalmas. Aztán hamar rádöbbensz, hogy baze... ezt egy random generátor dobta össze, mert ez is volt, meg az is volt, meg amaz is volt, csak átskinezve, meg kicsit más felépítéssel! Csúcsra van járatva az önismétlés. Ha nem grindelsz, nem lesz progress, alig fogsz sebezni valamit a mobokon, hát még a bossokon. Abban meg mi az élvezet, hogy egy bossba 98 chipdmg kell, de közben téged one hitel? Hát nem sok.
    - Ha egy tök átlagos játékos veszünk, akkor láthatjuk, hogy a játék nem igazán a játékos képességeire épül, hanem erősen build alapú. Ezért van az, hogy miért nem tudtad legyőzni Margot Robbie-t LVL12-ön, de LVL30-on már beleadtad a tökeit a kezébe. (Igen, néhányan végigjátsszák LVL1-en, no dmg mellet, de ez egy irgalmatlanul szűk csoport, alig pár ember, akiknek szegényeknek amúgy sincs életük.)

    - Néha ez a játék olyan, mint egy buta offline MMO.
    - Borzasztó sok az üresjárat és az unalom. Futsz, vagy lovagolsz a semmibe és nem történik semmi. Vagy az utadba kerül valami 0 kihívást nyújtó mob és idővel inkább ellovagolsz mellett, mert nem éri meg a fáradságot se.
    - Kínosan sok az ismétlődő elem. Legyen az egy ellenfél, egy boss, egy épület, egy dungeon, egy bánya. 238 boss? Sajnos úgy tűnik, hogy a From Soft nem hallotta még a közhelyzet, hogy a MINŐSÉG számít, és nem a mennyiség! Ha még egy sárkányt le kell vágnom, amelyik hót' u.a. tudja (csak más színűt okád), mint az előző 20, én eret vágok...
    - Hová lett az addikció és a FUN, ami elengedhetetlen a From játékokban? Hová lett az a FESZES játékmenet amit szerettünk??? Ebbe a játékba gyakran bele tudnék aludni, mert semmi nem történik. Szerintem a kimaxolása alatt több ezer km-nyi távot lovagoltam/futottam le.
    - Beteges mennyiségű tárgy és fegyver hullik a játékban, és 95%-ukat nem fogod használni. Miért van szükség ennyi mindenre? Ettől lesz jobb a játék, hogy az inventory tele van kacatokkal? Azt hittem ez nem egy h&s játéknak készült...
    - Az endingek meg... pfff. A 6 befejezés az inkább csak 3, és egy lassú tempóban letolt, 140 órás játékhoz képest a befejezés borzasztóan össze van csapva... az, hogy 3 ending szó szerint csak át van skinezve, az úgy mi?
    - Gyakran úgy éreztem, mintha egy random generátor készítette volna a pályák egy részét. A játék nagy része egyszerűen elvesztette azt a minőségi, művészi és VALÓDI pályatervezést, ami annyira jellemző volt a From játékokra! Igen, van néhány egész jó helyszín (pl. Stormveil, Leyndell, Azula), de a játék többi része borzasztóan ismétlődő és gyakran unalmas és érdektelen.

    Amikor a kevesebb több iskolapéldája. Az egészet be kell dobni egy Winrarba és letömöríteni úgy 40%-ra, akkor talán kiírható belőle a boring faktor.
    Meg fogalmam sincs miért kellett a Zelda BotW-ból lopkodni, de ha már lopkodtak, akkor észre kellett volna venni, hogy ott pl. a több NPC, meg a játékmechanikai finomságok és fizika, jobbak megtöltik némi élettel a pusztákat, mint itt.

    Nagyon szeretni akartam a DeS, DaS 1-2-3 miatt a produkciót, de nálam ez azoknál gyengébb lett.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz _drk #7624 üzenetére

    Kimaxoltam és utána kritizálom. Kemény lenne úgy kritizálni valamit, hogy fingom nincs róla, nem? ^^

    RL1-ről annyit, ha nem lenne családom, sport, meló meg 42342342 db. játék a backlogomon, biztosan belölnék én is valami souls címbe nem kevés időt, hogy elmondhassam magamról annak a pár havernak, hogy LVL1-en letoltam. És? Mások is már megtettek, semmi nem történt. Nincs díj, nincs vörös szőnyeg, de még csak pezsgő pukkanás se szőke 180 centis modellek kezéből.
    Mer' az emberi agy egy csodás szerkezet. Ha eleget ismételsz és tanulsz valamit, a mesterévé válsz bárminek. A subázásnak, köcsög formálásnak vagy az RL1-nek is. :-/

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Phoen|x #7627 üzenetére

    Neeem... bőven elég az ha banánnal leverem Cindert, vagy ha közben satuban van a lábam.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz _drk #7628 üzenetére

    Leírtam a negatívumokat. Vannak pozitívumai is, pl. a nem random generátorral megalkotott Azula, Stormveil, Leyndell, de ezt már írtam.

    Minden szószlájk' játékot igyekszem letolni, hátha találok kincseket. Most ez volt a soron.

    Direkt odaírtam, hogy az átlag játékosokról beszélek. Az átlag játékos, még akkor is, ha tolt pár korábbi souls játékot követni próbálja a nagy sárga nyilat. Aztán nem git gud kell, hanem lvl up. Igen, ez szerintem is faszság, mert aki beleöl sok 100, meg 1000 órát, az LVL1-en egy darab kővel is lever bármit, aki meg csak élvezni szeretné, azt meg elküldik farmolni.

    Anno nagyon ráértem egyszer is csináltam egy ilyen LVL1 + no dmg runt DaS 1-ben, a játék kb. 3/4-nél döglöttem meg, akkor is egy elcseszett evade miatt. Már nem érek rá ennyire, meg nem is érdekel ennyire, ahhoz messze nem elég érdekes és változatos.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Phoen|x #7636 üzenetére

    Hát igen... sajnos borzalmasan elnyújtották. Úgy a fele ennyi is bőven elég lett volna belőle.

    Motivációról feljebb írtam már: "Minden szószlájk' játékot igyekszem letolni, hátha találok kincseket. Most ez volt a soron."

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Beretvás #7644 üzenetére

    Egyetértek senki ne bullshittelje ide érvek nélkül, hogy szar az egész játék. Mentális gondja annak van ugye, aki az írott szöveget nem tudja értelmezni. Sehol nem látok olyat leírva ide az elmúlt hetekből, hogy szar lenne a játék, de még csak azt se, hogy szemét.
    Talán fel kéne nőni ahhoz "mentálisan", hogy egy nem éppen felületes kritikáját értelmezze 1-1 butthurt From fanboy, majd azokra értékelhető érveket produkáljon. De úgy tűnik még annak megértése sem jön össze, hogy vannak akik szeretik a műfajt és ezért tolják le ezeket sorban, legyen az LotF, LoP, The Surge, vagy éppen a Remnant. Hogy egyik jobban sikerül, a másik meg rosszabbul? Az ég kék, a fű meg tiltott...

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz ThySoul #7662 üzenetére

    A legfincsibb a témában, hogy páran ködös szemekkel, remegő hangon gyártottak arról videót, hogy xy részen a falon levő textúra az melyik Elden-beli karinak a történetét meséli el. Komplett misztikumot gyártottak hozzá. Aztán, jött egy PoE (Path of Exile) játékos, hogy ez biza' nagyon cuki, de a PoE-ban évek óta ott van az a textúra, mer' egy asset library-bó' vették ki már azok is, be is linkelte. NC.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Gorgonka #7656 üzenetére

    Valószínűleg az is a probléma nálam is, hogy már egy kicsit sokat láttam ebben a stílusban. Első souls címnek biztos összepisiltam volna tőle magam, de nekem rengeteg minden volt régről ismerős ebben a játékban, ami meg nem volt azt, azt meg úgyis egy rakás alkalommal megismételte a játék újra... és újra... és Justin Case: újra.

    A DeS egy nagyon classic style. Mi vének még azt a tejet szívtuk magunkba és farmoltuk hetekig a Pure Bladestone-t... ezt a trofi kritériumot a rimékből - helyesen - kivették. Aki anno eonokkal korábban PS3-on letolta a DeS-t, azért az eléggé tudta szeretni a Kékpötty-féle riméket, mert gyönyörű lett.

    Abszolút elhiszem, hogy akinek nincs meg az "ott és akkor" élménye, az nem igazán tudja sokra tartani ma már, hiába gyönyörű.

    Amúgy az Elden egyik gondja egy kissé pont az, amit anno a DaS 2 is elszenvedett. Ki van könnyítve, hogy soooook fogyjon belőle és fogyott is. Bár tudnék egyetlen emlékezetes csatát mondani az Eldenből, de egy kimagasló sem ugrik be. Mivel RPG-s OCD-vel toltam, így pusztulgurult benne minden. Annyira nem akartam utána olvasni, hogy jó ideig fogalmam se volt róla, hogy a Spirit Ashes mire jó. Solóban vertem lefelé mindent is... aztán kipróbáltam a farkasokat és utána néha megidéztem őket, de fejlesztve is seperc alatt haltak így nem erőltettem. Utólag kiderült (ki is próbáltam), hogy a Mimic Tear mennyire brutál... és tényleg, az kb. ilyen IDDQD.

    Erre persze az az érv, ha szeretném, hogy nehezebb legyen toljam LVL1-en, kiszúrt szemekkel egy savval teli kádban. Még megfontolom.

    A From a King's Field óta ezt csinálja. Minden egyes újabb King's Field résszel... jaj bocs... soulsring résszel többet és többet tol a játékba. Nem csoda, hogy ma megnézve egy amúgy kegyetlen jó DaS-t azt mondod, hogy lol... hol van ez az Eldenhez! És igazad is van. Ezek ott és akkor voltak k. jó játékok.

    Eszem ágában sincs azokat kritikával illetni akik élvezik a játékot. Nem. Élvezzék. Örüljenek neki, így van ez jól. Egyszerűen leírtam a saját véleményem a játékkal kapcsolatban és egyetlen szóval sem bélyegeztem meg benne olyanokat, akik meg nagyon élvezik.

    [ Szerkesztve ]

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz ThySoul #7671 üzenetére

    A Sekirót abból a szempontból nagyon nagyra tartom, hogy mert más lenni, mint a korábbi From címek. De sajna ezt kapásból beárnyalta a - számomra - sokkal jobb élményt adó Nioh. Valahogy úgy éreztem, hogy a From is elkészítette a saját Nioh-ját... de míg a Nioh elég frankó pályákat tolt elém és komoly contetet, addig a Sekironál hamar ráuntam a 67. pagodás részre, de azért végigment, még a Owl apuka is.

    További kínom volt még a Sekiróval, hogy a kamerakezeléssel, pont, mint az összes From játékban, nem nagyon lettünk jó barátok, ahogy a lock rendszerrel se voltam kibékülve és a korai verziónál a hitboxon is néha csak fogtam a fejem. Eldenben sokkal jobb a lock és hitbox téma, bár tény, hogy Sekirot a megjelenés után nem sokkal toltam végig, azóta biztos sokat javítottak rajta.

    Máig nem értem a dodge minek van a Sekiróban, használhatatlan. Maga a harcrendszer pedig valójában egy QTE poresz. Ha megy a ritmusjáték, mert jó diák módjára betanultad, akkor megérinteni se tudnak, ha nem megy, akkor esélytelen vagy. Abszolút git gud kategóriás cucc, amivel semmi baj nem lenne, csak szerintem ott meg túlságosan az lett, mert kivették belőle a korábbi címeikhez képest az olyan apróságokat, mint a:
    - drop in multit
    - a coop az vajon mi?
    - se "fatty ahead" üzik
    - se fegyverek
    - se páncélok
    - se mágia
    - se 2. esély, hogy visszaszerezd a sent, miközben cirka 70%-nál is nagyobb esélyed van sen büntire
    - kvázi büntette a felfedező kedvet (Elden meg nagyon is díjazza, ami jó!) és különféle technikák próbálgatását bossfightokkor azzal, hogy Dragonrot-ot tolt az NPC-kre
    - a protézisek használata szerintem lassú volt ahhoz a tempóhoz, amit a játék megkövetelt
    - a helyszínek változatosságán bőven lett volna még mit faragni

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz ProEvoFan #7673 üzenetére

    Nioh 1-2 azért eléggé kellemes darab lett szvsz.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz ThySoul #7688 üzenetére

    Érdemes pedig a Nioh-t erőltetni, mert később egyre jobban beadja és a DLC-k a souls veteránokat kiálló részeit is elég jól megszorongatják. :-)

    Igen, tökre megértem, hogy sokaknak miért nagy favorit a Sekiro és az tényleg nagy respect a Fromtól, hogy az Armored Core, King's Souls Fieldek után bedobtak egy ilyet a nép közé.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Bad Pritt #7698 üzenetére

    +1

    Az Elden nekem is walk in the park volt, de a Nioh 2. része az egy kicsit húzósabb darab. Az első elég jól balanszolt a végéig, aztán a DLC-knél bedurvul és az utolsó DLC már kissé mazóbb.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    Lenne egy teljesen komoly kérdésem. Nem vicc:

    Ha van egy merchant, akinél van pl. egy weapon, azt hogy tudom összehasonlítani azzal, ami a kezemben van, anélkül, hogy megvenném, vagy felmennék a Fextralife-ra?

    Szégyen ide, szégyen oda, én ezt a "platina" után sem tudom, hogy kell.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Bad Pritt #7701 üzenetére

    Köszönöm. Tényleg azt hittem, hogy nálam van a gond... kb. a létező összes gombot összevissza nyomkodtam már anno a játékban, mert nem értettem, hogy ezt miért nem lehet.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Bad Pritt #7732 üzenetére

    Ööö... a nehézséggel erősen vitatkoznék. A DaS 2-vel nekem (is) pont az volt a bajon, hogy Elden módra kezdték kikönnyíteni, hogy Pistike is megvegye. Erre nyújtott volna megoldást a Scholar, csak elég suta módon sikerült megoldani, mert az, hogy xy helyre beteszek még 2 red phantomot, az úgy jól mutatja az akkori ötletgyár szellemi színvonalát.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Bad Pritt #7741 üzenetére

    Pedig a Life Prot gyűrű, a relatív korán elérhető warping, a könnyebb boss harcok, a 70%-os equip burden melletti fast roll lehetősége nálam az alap DaS 2-öt a könnyebbek közé tolta. A Scholar nehezebb lett, de aki letolta az alapot, az átgázolt a Scholaron is.

    A DeS szerintem elég nehéz volt. Mondom ezt annak ellenére, hogy a Remake-kel együtt ha tucatnyi végigvitelem nincs benne, akkor egy se. Miért? Mert jó ideig nincs benne a kari fejlesztés lehetősége. Amíg az 1-1 Phalanx bosst le nem vered, addig nincs Maiden. És nem a boss volt ott a nehéz, hanem az odáig vezető út. Főleg annak, akinek élete első souls játéka volt és a King's Field-ről fogalma se volt. Tömegeket ismerek, akik 1-1 pár napnyi játék után eladták a játékot. És később se válik túl megbocsátóvá, keményeket lehetett benne szívni, ha nem igazán volt koncepciód, hogy milyen fegyóval akarsz aprítani.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Bad Pritt #7744 üzenetére

    Igen, ezt írtam. Érdemes visszaolvasni a fórumokat, hogy anno hánynak törött bele a bicskája eljutni odáig, mert ahogy írtam, nem a boss volt ott nehéz, hanem eljutni odáig.

    A DaS 2 már akkor érkezett, amikor a DeS és a DaS sokak számára már nem volt ismeretlen, meg a fentebb írtam a könnyítéseket. Többször lement nálam a DaS II és a Scholar, de basszus... alig emlékszem belőle olyan boss harcra, ami kihívásként maradt volna meg. Nem egy O&S kat., vagy a Flamelurker.

    Egh... ezekre az inluenzás YTerekre nem adok, rettenetesen szubjektív, vagy éppen a honor miatt erősen befolyásolt dumákat löknek.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Bad Pritt #7746 üzenetére

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Bad Pritt #7748 üzenetére

    Ergo szubjektív. Egy DaS, DeS "veteránnak" piece of cake volt, egy n00b-nak, meg vérveríték... ahogy a korábbiak is azok voltak/lettek volna számára.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Bad Pritt #7750 üzenetére

    Akkor ezt megbeszéltük. A DaS 2 könnyű/könnyebb azoknak akik végigjátszották a korábbi részeket, a fentebb tárgyalt könnyítések és az egyértelműen könnyebb boss harcok miatt. A kezdőknek meg majdnem édes mindegy, kivéve a DeS-t, ahol tömegek adták fel 1-1-ben, ennek nyomait máig őrzi a net...

    Szerinted miért alkották meg a Scholart? Hát pont azért, mert a From fanboyok morogtak, hogy ki lett könnyítve a játék. Se előtte, se utána nem tettek ilyen egyetem From játékkal sem.

    [ Szerkesztve ]

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Bad Pritt #7752 üzenetére

    Azért, majd ha nagyon ráérsz, nézz majd utána a múltnak, mert akkoriban a souls veteránok pontosan ezen a véleményem voltak és ezért morogtak... ez meg kb. google első találat, random magyar oldal & teszter tollából:

    "A tavaly debütáló harmadik Souls-játék (DeS, DaS, DaS alap - Crus) viszont a veterán játékosok szerint túl sokat áldozott fel annak érdekében, hogy a korábbinál szélesebb célközönség számára legyen emészthető. A könnyebben átlátható, lineárisabb környezet, a sűrűn elhelyezett tábortüzek és a kevésbé emlékezetes (értsd: könnyebb és sablonosabb) bossharcok miatt bőven érte kritika a fejlesztőket – pedig a játék a sétagalopptól még így is fényévekre volt, csupán kicsit alacsonyabbra került az a bizonyos küszöb, amin egy újoncnak át kellett lépnie."

    "Pozitívumok: Végre kellően nehéz lett"

    Hozok még ilyen rivjúból 10-et. Csak rossz topik, bár mentségemre legyen mondva nem én hoztam fel, viszont a tévedéseket illik kijavítani.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Bad Pritt #7755 üzenetére

    Elég lett volna ha ennyit írsz: "Régen vót' elfelejtettem, tényleg így vót'." :DDD

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz NomAd_82 #7825 üzenetére

    Mondd meg annak a lovagnak, hogy a felugró/lecsapó ütésemet parryzze, ha tudja. Csókoltatom.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Gothmog #7868 üzenetére

    Nem akarok senki játékélményébe belevaúzni, de a legrosszabb amit magaddal tehetsz, hogy idézel. Spirit of Asht se kéne, nem, hogy még NPC-ket is. Miért? Mert valójában nem tanulod meg és nem is ismered meg a boss harcok mélységét. Gyak. levágják helyetted. Az az easy fokozat.

    Azt a katarzist amit 1-1 boss legyőzése jelent, azt totálisan elveszi tőled az, ha mások végzik el helyetted a piszkos melót. Radahn pl. garantáltan nem 3 próba soloban, de amikor a 23.-ra úgy levered már egyedül, hogy meg se tud ütni, az keményen meglöki az endorfint a fejedben és aznap már jó napod lesz.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz _drk #7873 üzenetére

    Nem mindegy, rohadtul nem. Ég és föld a küzdelem még egy dungeon végi boss ellen is idézés nélkül. Aki az előző játékokat is segítséggel nyomta végig, annak javaslom, hogy játssza végig rendesen végre...

    Valójában az Elden Ring az eddigi legkönnyebb játékuk, a nagy és hosszú az tény, túlságosan is az, emiatt sok az üresjárat.

    Az Ash egy plusz karakter a képernyőn aki gyepál... totálisan nem egy kategória azzal, hogy kardod vérzést okoz, vagy egyéb status effectet, ugyanis a kardot te lendíted meg, az idézett bármi meg tőled függetlenül csapkod.
    Ha továbbra se érted, videó: Can You Beat Elden Ring Using ONLY Spirit Ashes?
    (Spoiler: Hogyafaxbane!)

    Aki pedig sorcyval végiglövi az egészet, az dettó nem játszott az Eldennel igazán. Nem véletlen, hogy az értelmes player ezt felismeri és 2. végigvitelkor már melee karival megy.

    Nem, nem mindegy, mert teljesen más visszajelzést kapsz a játékról! Gothmog azt a TÉVES visszajelzést kapta a Radahn harcról, hogy 3.-ra döglött, így az egy könnyű harc. Pedig nem az, amíg ki nem ismered.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz _drk #7875 üzenetére

    Attól nem leszel férfi, hogy irgalmatlanul ráérsz...

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz persil #7876 üzenetére

    Miért ne tetszhetne neki így? Szó sem volt erről. Arról volt szó, hogy elesik a valódi élménytől. Hiába lett bohóc Radahn, amikor első alkalommal találkozol vele és soloban nyomod garantáltan nem vered le elsőre, de 3.-ra se nagyon, akkor se ha az összes From játék már mögötted van, mert húz olyanokat, amit csak akkor fogsz tudni ha már láttad videón, vagy magad élted át.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz _drk #7884 üzenetére

    Miért kéne 50x? Ha 50x mész neki sikertelenül, akkor valószínűleg még rendkívül gyík oda a karid, menj el fejlődni. Az Elden alap mondókája amúgy is pont ez: Menj el fejlődni, gyere vissza később, ha nagyon nem megy a git gud...

    Minden 10. játékos? Achikat ha pl. Steam-en megnézed a játékosok 27%-a érte a Ranni-féle endinget, aminek amúgy nem is annyira egyértelmű a questline-ja. Ergo nem, hogy minden 10. tolta végig, aki játszott az Eldennel, de minden 3-4. biztosan végigjátszotta, legfeljebb más endinggel.

    Magabiztos győzelem, mint pl. a DeS-ben: Putty-putty, pju-pju, mana visszatölt. Win.
    Sorcery is OVERPOWERED - How to One Shot ANY Boss
    De nyilván van 1-2 ütéses melee build is...

    Ha 100x nekimész egy bossnak, akkor egyrészt lásd a hsz-em eleje, másrészt abból a 100 csatából, ha nem tanultál semmit, akkor nem vagy alkalmas arra, hogy ilyen típusú videójátékokkal játssz. Az viszont biztos, hogy egy fél HP csíkról, hirtelen 0-ra leeső killplain "bug" miatti győzelem nem számít győzelemnek! A katarzis elmarad, hiszen félig kikapartad a gesztenyét, de aztán csak úgy az öledbe hullott.

    Továbbra is igaz: Ezekben a játékokban inkább neked magadnak kell fejlődnöd és a karid fejlődése másodlagos. Úgy pedig nem fogsz fejlődni, hogy más megcsinálja helyetted a bosst minden lyukába...

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Gothmog #7885 üzenetére

    Előre leszögezem: NEM bántásból írtam! Mindenki úgy játszik, ahogy akar, tőlem végig is cheatelheti. Viszont jobb, teljesebb, közvetlenebb, katarzisokkal tűzdelt játékélményt kapsz, ha soloban tolod, nyilván puttyogtatás nélkül... Mert ott rá leszel kényszerítve arra, hogy használd a játékban található egyébként nagyszerű mechanikákat, mint pl. a counter, parry, backstab, a staggerelés, pontosan kivitelezett dodge, etc. Sokkal, de sokkal élvezetesebbé válik onnantól minden... igen, halni fogsz jóval többet, de te magad fogsz rengeteget fejlődni és egy ilyen Elden végigvitel után, olyan lesz neked a DeS, DaS 1-2-3, mint meghámozni egy narancsot.

    Evergaolok zöme elég könnyű, főleg, ha akkor mész oda, amikor a karid már magasabb szintű.

    "ahol rohadt unfair az egész summon nélkül"

    Üdv a souls játékok világában :-) Hidd el ez a normális! Itt gesztenyét úgy kell kikaparni, hogy közben ott szívatnak, ahol csak lehet. De megtanulod, hogy kerüld el ezeket és a katarzis nem fog elmaradni.

    "Ráadásul a nagyobb ellenfeleknél - én úgy tapasztaltam - a hitbox elég furcsán működik."

    Ebben NAGYON igazad van! Sőt én még azt is észrevettem, hogy az irányítás is mintha kicsit lagolna, amikor a képernyőn nagy a zűrzavar. Pl. megnyomod a crimsont és a karid csak áll. Vagy ugrasz + csapsz, de a csapás elmarad.

    "Meg azért néha van némi cheat-gyanú az ellenfeleknél is"

    Van itt input reading azt gondolom én is... pl. ha potiért nyúlsz alig érsz a gombhoz, már nyomja AZT a támadását adott boss, míg ha nem nyúlsz, nem teszi.

    "Itt - Radahnnál - szerintem a játék és történet része, hogy a fesztivál keretében a vállakozó szelleműek megrohanhatják a "főnököt""

    Igen... de akkor most próbáld ki, hogy egyedül vered le. Azok a vállalkozók mást fognak mondani ;-)

    "ezek túl sok vizet nem zavarnak."

    Hidd el, hogy de. Egy alapon hagyott full base farkas csapat is egy csomó helyen képes addig bezavarni a bosst, hogy bőven a fél HP csíkját addig levered róla. Ha már csak 2-3 támadását nem úgy tolja, vagy megszakítják, vagy rájuk pocsékolja, már drasztikusan könnyebb dolgod van.

    De mondom: Told le így, aztán utána ha van kedved próbáld meg soloban. Eskü sokkal jobb élmény lesz!

    "Apropó, Ranni tornyánál volt anno egy sárkány, akit már majdnem levertem, de eltűnt. Ez ha jól láttam, nem bug, igaz? Hanem később lehet majd belefutni még."

    Jól gondolod :-)

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz _drk #7893 üzenetére

    Ha pár alkalomból totálisan esélytelennek látszik egy boss harc, akkor ott a kari (is) gyík. Az Elden egyik legnagyobb tanulsága - a kezdők számára - pontosan ez. Ilyenkor menj el máshová, fejlődj, fedezd fel a világot, ezt a készítők szándékosan így alkották meg... megjegyzem jól!

    Semmiféle szabályról nincs szó. Leírtam, hogy érdemes úgy játszani ezt a játékot, hogy a legnagyobb élményt és örömet okozza! Soloban vastagon visszahozza azt a feelinget, amiért a korábbi souls részeket annyira szerettük. Az idézések kb. ilyen menüből elérhető "R u sure u want 2 switch to easy mode?" kapcsolók. Jó, hogy van benne ilyen? NANÁ! Így szó szerint a szoptatós anyuka is tud vele játszani és behaluzni, hogy sikerélmény van...

    A Radahn harc onnantól lesz IGAZÁN jó, hogy nem égeted be magad azzal, hogy 4234234 db. építési vállalkozó vagdossa még rajtad kívül, te meg odamész beleversz extraként 5-öt és megdöglik és ezzel leverted a naaaagy és hatalmas Radahn-t.

    Az, hogy te egyedül nem vagy képes leverni, az talán inkább a te szerencsétlenkedésed ;]

    Akkor voltak ezek igazán jó játékok, amíg nem húzták be a casualokat is. (Pont erről pofáztam itt korábban, hogy az alap DaS 2 is ki lett könnyítve, aztán a hc fanok morgolódása miatt elkészült a Scholar, ami többek között ezen is próbált javítani.)

    Learn, adapt, overcome, erről szól egy igazi souls játék és nem arról, hogy 10-en ütik Radahn-t, te meg vered a brokit a sarokban. Hál' égnek a summon csak opció.

    [ Szerkesztve ]

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz _drk #7902 üzenetére

    Ez üzlet semmi más. Az összes könnyítés azért van, hogy milliószámra vegyék, mivel a DeS egy életre megtanította a Fromnak, hogy ugyan egy kult játékot alkottak, de a vásárlók zöme az 1-1-ben eltöltött pár nap után eladta a játékot, vagy bele se kezdett inkább. Minden megrohad a k. pénz miatt :-/

    Jó lenne, ha csak szerintem lenne így, de nézz bele esetleg olyan fórumokba is (hint nem magyar), ahol ilyen pár ezer órát beletoltak arcok mondanak véleményt.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Beretvás #7905 üzenetére

    Ez érvnek rettenetesen kevés lesz még tőled is :-/

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Beretvás #7907 üzenetére

    Egyetlen értékelhető hozzászólást esetleg sikerülne kinyögni, vagy az is csak segítséggel megy?

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Bad Pritt #7904 üzenetére

    Na akkor jó, mert nekem sincs semmi bajom azzal, ha valaki idézget. A kiinduló hsz-ban ugyanis magyarul, világosan, érhetően le lett írva, hogy a közvetlenebb, VALÓS élmény az nem ott kezdődik, hogy más dolgozik helyettem. Ennyi a történet.
    Igen, annyira hamar eltűnik a souls játékok tisztességes végigvitelének kérdése, hogy sok-sok milliós nézettségeket termel a mai napig...

    A "PS3-as" Phalanx 63%-on áll, False King 24.3%-on... az előbb néztem meg a PS3-as trofijaim. (Az még viccesebb, hogy a Remake még rosszabbul áll.)

    Ez pedig azt jelenti, hogy anno 100 játékosból 37 játékos jött az apróra/ebay-re feltenni a játékot, mert a nyomorult első bossig SE jutott el. Az még ijesztőbb, hogy a játék végéig 100 játékosból mindössze csak 24 jutott el. (A Remake esetében a számok még meglepőbbek.)

    A DeS nagyon nehéznek számított (a számok alapján úgy tűnik most is). Amit már korábban írtam: Az első boss hiába volt könnyű, az odáig vezető út, az RPG-ken, meg h&s játékokon szocializálódott playereknek hamar elvette a kedvét, hiszen lehetetlen volt a karit addig fejleszteni, a fegyót is csak alig.
    Ráadásul a DeS-ben ott volt, hogy halál esetén kapásból fele HP + sokan nem értették az equip burden jelentőségét és ment a fat roll + sokan totál belezavarodtak a tendency rendszerbe is, amit maximálisan meg is tudok érteni.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz S e t h #7912 üzenetére

    +1

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz nanamii_o #7919 üzenetére

    Free multi hétvége van.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Gothmog #7922 üzenetére

    :R

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Bad Pritt #7924 üzenetére

    Egy souls játékban ott kezdődik a valós élmény, hogy közvetlen közelről állsz bele a harcokba és használod az egyébként elég jól kitalált harcrendszert. A távoli puttyogtatás, a babazsúr a haverokkal, meg a leülök a sarokba és közben a mimic tear majd leveri, az minden csak nem valós souls élmény.

    Szinte egy másik játékkal játszol, ha közvetlen élményben van részed. Szó szerint saját magad fosztod meg egy kiváló élménytől, ha bekapcsolod a normal, meg az easy módot. (A very easy mód meg a legalja: sorcy + ash.)

    Igen, nekem az EU verza van meg, azt tudtam megnézni, de errefelé az EU verza ment, azokról tudok nyilatkozni, akik akkor telesírták a fórumokat. (Az első pár napban én is!)

    A BB egy érdekes kérdés. Hiába kiváló játék, de egy technomoslék. Nekem többször kellett erőt vennem magamon, hogy végre kiplatinázzam, mert egy instant szemrák. Pénzért tolnám újra azt a verziót. Nagyon sok pénzért. Szóval, ez esetben nem tudom mennyire torzítja vagy sem az a tény, hogy még petíciót is indítottak anno azért, hogy kezdjen vele valamit a From, mert retinaégető...

    A DeS azért nagy vízválasztó, mert a KF community nem volt valami nagy, ellenben a DeS anno elég szép promót és hírverést kapott a sajtóban, így tényleg szinte minden PS3 tulaj bevállalta, aztán pattant le róla az elején egy része. Rohadt fárasztó lenne most a 2009-es hazai és külföldi fórumbejegyzéseket visszakeresnem és ide bemásolgatnom, de erre már csak azért is emlékszem nagyon is élesen, mert magam is majdnem hagytam az egészet a francba, annyira más volt, mint amit addig megszoktam (pedig toltam előtte dark fantasy-t).

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Beretvás #7929 üzenetére

    Pedig már 3 semmitmondó, nulla hsz-t toltál rám. Egy értékelhető is beugorhatna már végre. Nyomogasd az F1-et, hátha bejön a help.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Bad Pritt #7928 üzenetére

    Egyetértek, csak ismételni tudom magam: Mindenki próbálja ki a cirka 170 bosst melee-ben, mindenféle tolószék nélkül, utána lesz miről trécselni.

    Igen, mert minden From megjelenés után egyre több és több casual ugrik rá, mert a From is szereti a pénzt. Érthető. Aztán LVL10-en odamegy Margithoz úgy, hogy a játék harcrendszerét nem ismeri, megidézi a 3 nyomorult farkasát, meg a szerencsétlen Nephelit, amik feléig még le is verik neki a bosst, utána meg 28x meghal, mert semmit nem tanul az egészből. Mert nem is akar belőle tanulni, csak csapkodni akar. (Pl. azt, hogy rém korai volt odamenni, ha már immunis a git gudra...)

    A hitboxxal pedig tényleg vannak gondok, ezt csak a fanboyok tagadják max.

    A DeS-ről nagyon hamar elterjedt, hogy ne vedd meg mert nehéz, a sajtóból is ez ömlött... nem csoda, hogy nem robbantott kasszát és nem csoda, hogy onnantól a From egyre könnyebbé teszi a játékait és tesz bele easy módot. Nem mintha a DeS amúgy ne lett volna easy sorcyval, csak a játékosok zöme knight + kardban gondolkodott, gondolván, hogy a páncél és a pajzs (meg a fatroll lol) majd milyen jó lesz.
    Van a témáról pár videó a YT-on, ahol kivesézik, hogy a From milyen játékdesign beli döntéseket implementál a cuccokba és hogyan zavarja össze -szándékosan- a classic RPG-ken, meg csapkódos cuccokon nevelkedett népet.
    (Eldenben tipikusan ilyen húzás a Sentinel elhelyezése rögtön a start után, vagy a félrevezető iránymutatás a grace által.)

    Azt meg már többször is leírtam miért volt nehéz és könyörtelen az elején a DeS és miért tántorított el egy rakás embert, érdemes elolvasni az akkor hsz-eket a fórumokban. Hogy később még több fakéz reppent rá a souls műfajta, az vitathatatlan. Emlékezetes a szerencsétlen magyar YT-er is (link), aki végig szarozta a Dark Soulst és mint kiderült bírta benne vagy 5 órát, ami a játék amúgy első 1 órája :DDD

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz _drk #7931 üzenetére

    Itt már átcsapunk a pszichológia területére. Jogosan. Akinek nincs türelme és nem nyitott arra, hogy a 20 éven keresztül berögzült h&s csapkodást elengedje és tanuljon valami újat, az el fog bukni és nem is tér vissza. Ott már emberileg is vannak érdekes látleletek az adott személyiségről...

    Igen, az Ash arra van amire írod, csak az vele a gond, hogy végigvihető vele a játék úgy, hogy közben kávézol. Ellenben egy másik játékos beidézése korántsem borítékolja a győzelmet. Embertelen hülyékkel hozott össze a sors nem 1x online-ban... mintha nem is egy játékot játszanánk. És igen, ez azért van, mert egy részük mindig a lehető legkönnyebb utat választja. (Ismét pszichológia.)

    A Sekiro a fentiek miatt számít egy brutális mérföldkőnek a műfajban, mert ott meg a soulsos berögzüléseket várta el, hogy felejtsd el és tanulj valami újat... kár, hogy ez az új a QTE volt, csak nem nagy B meg A betű jelent meg a képernyőn, hanem vagy egy piros kanji, vagy sasoltad az ellen fegyverét, afféle parry pornó. És mellé millió + 1 remek dolgot kivettek belőle.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Phoen|x #7935 üzenetére

    Könnyen lehet, csak betippeltem kb., nem élek ilyen drogokkal :-D

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz _drk #7934 üzenetére

    Nem igazán érted. Ennek semmi köze semmiféle cancer tryhardhoz, hanem a nagyobb élmény ajánlgatásától indult ki az eszmecsere!
    Nem arról beszélek, hogy egy savval teli kádban, fejed felett egy inkontinenciával küzdő bohóccal LVL1-en megy-e a cirka 170 boss, hanem arról, hogy élményt veszítesz, ha helphez nyúlsz!
    Elhiszem, hogy bárhogy élmény az Elden, még végiglőve is sorcyval, csak van ott a csokis ládában még nagyobb és finomabb tábla, nem kell beérni a Balaton szelettel. Ki. Kell. Próbálni. Az meg csak úgy megy, hogy elengeded mankót... lehetőleg a credits lepergéséig.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Bad Pritt #7936 üzenetére

    Mindent szabad kulturált keretek között... ahogy nekem meg szabad ajánlgatni a nagyobb élményt. Vagy azt hitted amit neked szabad, annak az ellenkezőjét másnak nem lehet :-D

    Leírhatod ezerszer is, csak az a gond, hogy minden egyes órájában ott voltam a DeS-nek és a vele kapcsolatos minden is átfutott a kezeim között, mert éppen nyakig a gaming témában dolgoztam. Pezsegtek a fórumok, meg média attól, hogy mennyire k. nehéz az eleje, mert nem tudsz a karidon fejleszteni semmit az 1. bossig.

    A DeS továbbra is egy nagyon nehéz játék volt, vastagon ennek is köszönhető, hogy sokakat elijesztett a vásárlástól, vagy adták el a sarokban pityeregve. És vagyok annyira gerinces, hogy bevalljam: majdnem én is így tettem. Kellett cirka 3-4 nap mire megértettem miről szól ez az egész. Mások 3-4 órát se adtak neki.

    Nehézség témában a From palettán, a DeS classic áll a 2. helyen a Sekiro meg az elsőn.

    "Minden kommentedből ordít", hogy nem vagy képes más nézetét és tapasztalatát elfogadni a témában, holott csak le kéne ülni és végig kéne tolni az Eldent melee-ben mindenféle garantálom, hogy más és teljesebb élményt fogsz kapni, amit soha nem felejtesz el. Mindjárt emlékezetesebb lesz egy rakás harc és nem fog úgy tűnni, hogy futószalagon döglik minden is, mert helyetted valaki megoldja a nagyját, vagy az apraját...

    Az RL1-gyel sok bajom nincs, azon kívül, hogy a játék nagyját kihagyják. Szinte csak a shardbearersekre mennek rá. A másik gond egy részükkel, hogy sokan one shot sorcy buildekkel nyomulnak, ami lássuk be: gay.

    Igen, mint kiderült fogalmam sincs kikeket lehet megidézni a játékban... azt hittem az egy bug és kigyomlálják végre, de úgy tűnik még mindig benne van :DDD

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • Crus

    őstag

    válasz Phoen|x #7938 üzenetére

    Érdemes lenne melee-ben kipróbálni a játékot és akkor tudnád, hogy a kard neve Zweihander. (Mondjuk Eldenhez szvsz ez a kard lassú, de persze nem lehetetlen azzal se.)

    A magas lovat evidens, hogy mindenki visszakapja, aki adja. :R

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

Új hozzászólás Aktív témák