Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz Gothmog #7730 üzenetére

    A legnagyobb baja az volt annak a játéknak, hogy félúton rendezőt és koncepciót váltottak és utána sietni kellett a kiadással, hogy ne nyomják a Bloodborne nyakára (akkoriban a From játékaival döntő többségben PS-en játszottak). Most ha eltekintünk attól, hogy egy ma már lincselésre okot adó downgrade-et kapott a korai trailerek és bétákhoz képest a legnagyobb baj az vele, hogy nem jó. :D
    Nem jó a pályatervezés: mivel volt egy éles váltás a fejlesztés felénél, ezért sok mindennek új helyet kellett találni a meglévő játékban, mert nem akarták kidobni a meglévő asseteket. Így lehet az, hogy torony tetején lávatenger van, 3D két terület ugyanazon a helyen létezik, stb.
    Nem jók az ellenfelek: valamiért azt hitték akkoriban a Fromnál, hogy attól lesz jobb a DSII, ha nehezebb. Igen ám, de az alap core mechanikákon nem változtattak, csak még több ellenséget pakoltak le négyzetméterenként és feltekerték az agresszióját mindennek, olyan aggro távolsággal, hogy a fél világon át követnek pl. a kutyák.
    Nem jók a bossok: rengeteg probléma van a bossokkal, hitbox gondoktól kezdve a boss arénák kialakításán át a támadásokig. Sokkal több a bossharc, mint a korábbi részekben és nem is túl változatosak, a DLC-k viszont elég nagy minőségi ugrást jelentenek.
    Nem jó a sztori: már az a kevéske, ami van ezekben a játékokban. Nem kapcsolódik úgy igazán a DS1-hez sem lore, sem mechanikák szintjén, nem is túl érdekes, kevésbé van meg az emberben a vágy, hogy utánanézzen a dolgoknak.
    Nem jó az irányítás: a két korábbi játékhoz képest megváltozott a movement, 8 irányú lett minden esetben a korábbi omnidirectional és locked on 4 directional után. Ez annyit jelent, hogy nem lehet olyan pontosan navigálni a karaktert lock on nélkül, ami egy érzékelhető és megszokást igénylő downgrade.
    Bullshit halom: rengeteg apróság van a játékban, ami mesterséges nehezítésnek, vagy inkább kib*szásnak tűnik. Nincs invincibility window interakciók során, szóval ha te kinyitsz egy ajtót, meghúzol egy kart, átmész egy ködfalon szarrá tudnak püfölni, behozták az adaptability statot szívatásként, amihez a rolling iframe kapcsolódik és még pár ilyen apróság, ami egyszerűen a maga idejében is wtf volt és azóta is szarul öregedett.
    És még tuti van, amit kihagytam, engem ezek idegeltek ki teljesen. :D A Scholar frissítés a nagyjukra nem ad megoldást, inkább csak egy más élmény ugyanazon a broken alapon.

    Szerk.: két pozitívumot tudok a játék mellett felhozni, a Majula a legjobb hub az összes From játékban és az Elden Ringben is visszatérő power stance egy fantasztikus újdonság volt akkoriban.

    [ Szerkesztve ]

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák