- iPhone topik
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Gothmog #7730 üzenetére
A legnagyobb baja az volt annak a játéknak, hogy félúton rendezőt és koncepciót váltottak és utána sietni kellett a kiadással, hogy ne nyomják a Bloodborne nyakára (akkoriban a From játékaival döntő többségben PS-en játszottak). Most ha eltekintünk attól, hogy egy ma már lincselésre okot adó downgrade-et kapott a korai trailerek és bétákhoz képest a legnagyobb baj az vele, hogy nem jó.
Nem jó a pályatervezés: mivel volt egy éles váltás a fejlesztés felénél, ezért sok mindennek új helyet kellett találni a meglévő játékban, mert nem akarták kidobni a meglévő asseteket. Így lehet az, hogy torony tetején lávatenger van, 3D két terület ugyanazon a helyen létezik, stb.
Nem jók az ellenfelek: valamiért azt hitték akkoriban a Fromnál, hogy attól lesz jobb a DSII, ha nehezebb. Igen ám, de az alap core mechanikákon nem változtattak, csak még több ellenséget pakoltak le négyzetméterenként és feltekerték az agresszióját mindennek, olyan aggro távolsággal, hogy a fél világon át követnek pl. a kutyák.
Nem jók a bossok: rengeteg probléma van a bossokkal, hitbox gondoktól kezdve a boss arénák kialakításán át a támadásokig. Sokkal több a bossharc, mint a korábbi részekben és nem is túl változatosak, a DLC-k viszont elég nagy minőségi ugrást jelentenek.
Nem jó a sztori: már az a kevéske, ami van ezekben a játékokban. Nem kapcsolódik úgy igazán a DS1-hez sem lore, sem mechanikák szintjén, nem is túl érdekes, kevésbé van meg az emberben a vágy, hogy utánanézzen a dolgoknak.
Nem jó az irányítás: a két korábbi játékhoz képest megváltozott a movement, 8 irányú lett minden esetben a korábbi omnidirectional és locked on 4 directional után. Ez annyit jelent, hogy nem lehet olyan pontosan navigálni a karaktert lock on nélkül, ami egy érzékelhető és megszokást igénylő downgrade.
Bullshit halom: rengeteg apróság van a játékban, ami mesterséges nehezítésnek, vagy inkább kib*szásnak tűnik. Nincs invincibility window interakciók során, szóval ha te kinyitsz egy ajtót, meghúzol egy kart, átmész egy ködfalon szarrá tudnak püfölni, behozták az adaptability statot szívatásként, amihez a rolling iframe kapcsolódik és még pár ilyen apróság, ami egyszerűen a maga idejében is wtf volt és azóta is szarul öregedett.
És még tuti van, amit kihagytam, engem ezek idegeltek ki teljesen.A Scholar frissítés a nagyjukra nem ad megoldást, inkább csak egy más élmény ugyanazon a broken alapon.
Szerk.: két pozitívumot tudok a játék mellett felhozni, a Majula a legjobb hub az összes From játékban és az Elden Ringben is visszatérő power stance egy fantasztikus újdonság volt akkoriban.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- AKCIÓ Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- Lenovo ThinkPad Workstation Dock 40A5
- LEÁRAZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -70% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- LEÁRAZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -80% i7-10610U 32/512 FHD HUN