Hirdetés

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

  • Nine Sols teszt

    gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz Bad Pritt #7904 üzenetére

    Na akkor jó, mert nekem sincs semmi bajom azzal, ha valaki idézget. A kiinduló hsz-ban ugyanis magyarul, világosan, érhetően le lett írva, hogy a közvetlenebb, VALÓS élmény az nem ott kezdődik, hogy más dolgozik helyettem. Ennyi a történet.
    Igen, annyira hamar eltűnik a souls játékok tisztességes végigvitelének kérdése, hogy sok-sok milliós nézettségeket termel a mai napig...

    A "PS3-as" Phalanx 63%-on áll, False King 24.3%-on... az előbb néztem meg a PS3-as trofijaim. (Az még viccesebb, hogy a Remake még rosszabbul áll.)

    Ez pedig azt jelenti, hogy anno 100 játékosból 37 játékos jött az apróra/ebay-re feltenni a játékot, mert a nyomorult első bossig SE jutott el. Az még ijesztőbb, hogy a játék végéig 100 játékosból mindössze csak 24 jutott el. (A Remake esetében a számok még meglepőbbek.)

    A DeS nagyon nehéznek számított (a számok alapján úgy tűnik most is). Amit már korábban írtam: Az első boss hiába volt könnyű, az odáig vezető út, az RPG-ken, meg h&s játékokon szocializálódott playereknek hamar elvette a kedvét, hiszen lehetetlen volt a karit addig fejleszteni, a fegyót is csak alig.
    Ráadásul a DeS-ben ott volt, hogy halál esetén kapásból fele HP + sokan nem értették az equip burden jelentőségét és ment a fat roll + sokan totál belezavarodtak a tendency rendszerbe is, amit maximálisan meg is tudok érteni.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

Új hozzászólás Aktív témák