- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Yettel topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
Hirdetés
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
őstag
Bele tettél 200 órát és utána szidod?
Teljesen megalapozott a Hype mert kurva jó játék. Újra alkotta az Open Worldot, új szintre emelte az egyre közkedveltebb soulslike zsánert.
A Demon Souls remakeben egyedül a grafika volt jó, a játék menet és az egész annyira elavult hogy a végére inkább szidtam a játékot mert sokkal többet ki lehetett volna hozni belőle. Szerintem egy oltári nagy kihagyott ziccer az a játék.
Elden Ringes QuestLog-al egyet értek. Ekkora nagy és hosszú játékban egyszerűen kéne a vissza követés. Esélytelen emlékezni mi volt két hete egy egy párbeszedben.
A buildre és személyi tudásra fogni a nehézséget egy souls játékban vicces. Pont most volt RL1 végigjatszas beszámoló.
Ebben a játékban úgy harcolsz ahogy akarsz, 1000 mód van rá.A több narratívával is egyetértek. A sztori is nagyon kusza.
Nem sokkal de egy kicsivel lehetne ezt jobban csinálni.
Néha tényleg nem tudja mi történik az ember.Az eldugott ez trükkös helyek meg régi japán szokás. Vagy lehet nem is japán, de ez retro feeling. Az internet miatt meg ma már tök mindegy mennyire van eldugva.
Néhol a pálya design és újra felhasznált Bossok megérdemlik a kritikát. Csak ott meg bejön az idő, a budget és szerintem így is rengeteg minden ki lett vágva a játékból.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
Elég negatívan kritizáltad. Vagyis inkább csak szidtad a játékot. Ami ennyi idő után furcsa.
200 óra játék nálam a teljesen beszippantott mert kurva jó kategória.A lvl1-et a nehézségre írtam mert abba is belekötöttél. Mióta tánc szőnyegen meg furujával viszik át, azóta én csak annyit látok hogy balfasz vagyok és türelmem sincs hozzá.
De hogy az ellenfél build függő meg 13as szinten nem lehet megcsinálni az faszság. -
Gorgonka
tag
Nekem az Elden Ring volt az első soulslike játék, amivel 5-6 óránál többet játszottam (140-et actually ) és ugyan láttam, hogy mutatnak a nyilak egy irányba, de annyira lenyűgözött a világ, hogy eszembe sem jutott, hogy rohanjak a nyíl után, inkább elkezdtem felfedezni a körülöttem elterülő világot. Ami egyébként hatalmas és minden sarkon van valami érdekes, amit meg akarsz nézni. Persze volt, ahol csak egy bigyulát vagy frinc-francot találtam, de ez nem vette el a kedvem, amikor elém tárult valami érdekes, gondolkodás nélkül mentem is rá.
Az Elden Ringen felbuzdulva elkezdtem (kétszer is) a Demon's Souls Remake-et. 8-10 óra játék után elegem lett belőle és töröltem. A Dark Souls Remaster egyelőre tetszik, de meg sem közelíti az ER szintjét. A Lords of the Fallent is végigjátszottam és arra rá is fogok menni még egy újabb végigjátszásra, másik karakterrel, de még mindig az ER az etalon.
Nekem az ismétlődő bossok sem vették el a kedvem. Legalább tudtam őket gyakorolni .
Persze nem vagyunk egyformák, de az "átlag játékos" megjegyzésedre szerettem volna reagálni. Sokat játszok és azért az átlag játékosnál picivel "feljebb" pozícionálom magam, de a soulslike játékok tekintetében abszolut "átlag játékos" vagyok és engem megvett kilóra.
A sztori persze nem volt túlbonyolítva, de szerintem egy teljesen elfogadható dark fantasy történet. Ennél több nem is kell, - legalábbis nekem - egy ilyen játékba. -
Gorgonka
tag
igen, valószínüleg, ha annak idején játszottam volna a Dark Souls első részét, akkor jobban tetszett volna, de az tény, hogy ma is tetszik a Remaster. kicsit olyan a mozgás, amilyen, kicsit látszik rajta, hogy csak egy remaster, de összességében a játék tetszik. Nem is kérdés, hogy végigjátszom.
Azzal egyébként én is egyetértek, hogy volt olyan, nevezzük minibossnak, amelyik újbóli megjelenésénél én is felhúztam a szemöldököm, de minden más meg annyira tetszett a játékban, hogy nagyon gyorsan túlléptem a dolgon. Ahogy az adott miniboss hulláján is .
Nem mondom, hogy tökéletes lett, én is változtatnék pár dolgon, de nekem kimondottan tetszett a nyílt világ, ami viszont nem volt teleszórva kérdőjelekkel. És szerintem a skálázható nehézség is jó ötlet volt. Mivel nem mindenki rendelkezik egyforma képességekkel, szerintem sokkal jobb volt így. Mindenki beállíthatja a nehézséget a képességeihez és türelméhez mérten. Az sajnálatos, hogy számodra még így is túl könnyű volt, ezt mondjuk elrontották egy kicsit ezek szerint. -
ThySoul
senior tag
Nioh első részét próbáltam csak, nekem nem adta sajnos.
Nem mondanám hibátlannak a Sekirot se, minibossok tekintetében ott se erőltették meg magukat (meg egy két bossnál) de nálam rettentő mód betalált az egész játék. Mai napig imádom hogy mennyire bátrak voltak játékmenet terén, és mennyi mindent mertek megváltoztatni. De kiemelhetném pl a történet elmesélését meg a karaktereket is, nem egy last of ust kapsz, de picit érthetőbb, követhetőbb, és nekem ennyi pont elég volt ahhoz hogy a többi from játékkal ellentétben itt érdekeljen mi történik.
Ha csak egy végigjátszást akarsz bármilyen játékukból ennél jobbat nem találsz, az a 30-50 óra a változatos játékmenettel, tájakkal (a végén a vizes map talán a legszebb amit alkottak) meg az ember ember elleni bossokkal...nagyon sajnálom hogy nem kapott DLC-t, remélem egy második részt azért kapunk valamikor.
-
Bad Pritt
nagyúr
Hát Demon's Soulsban az a jó ideig nincs kari fejlesztés az konkrétan egy boss. Lehet a maga idejében nehezebb volt, bár szerintem max elindulni nehéz benne újoncként, a Dark Souls viszont biztos, hogy könnyebb. Ha általánosságban összeszedsz mindent a játékmenetben, ami nehezíti a játékos dolgát az iframe hiányoktól kezdve a hp halálonként csökkentésén és lassabb töltésén át az ADP statig bezárólag akkor az jön ki, hogy a DSII sokkal több helyen szívatta az átlag játékost, mint az első rész és akkor a rengeteg gank bossról, a területenként arányaiban is sokkal több ellenségről, meg a nehézkesebb irányításról nem is beszéltünk. Két előnye volt annak a játéknak a maga idejében, a tényleg hamar elérhető warp meg talán könnyebb volt OP karaktert csinálni és abuzálni a játékot, ha mélyebben beleástad magad.
Amúgy ha most rákeresel ilyen From easiest to hardest listákra a DSII-t változattól függetlenül nehezebbnek érzik mindenhol, mint a DSI-et, DSIII-at vagy akár az Elden Ringet.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Én meg fentebb írtam a nehezítéseket, amik miatt mégis nehezebbnek érezték általánosságban az emberek, mint a korábbiakat. Minden szubjektív, de ha sok szubjektív listát összeszedsz akkor látsz egy tendenciát, az meg azt mutatja, hogy a DSII nehezebb, mint az elődje.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Jaja, megbeszéltük, továbbra is tartom, hogy a maga idejében is a legnehezebb volt a fent említett nehezítések miatt és a mai napig a legnehezebb From játék Sekirótól innen és ezt is elég jól dokumentálta az internet. Részemről lezárva az off.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
Ezeknél a játékoknál mindegy. Előző fromjatekokat is kurva sokan segítséggel nyomták végig, ez benne van.
Az Elden Ring meg amúgy se könnyű, nagy és hosszú is.
Direkt azért van benne az ash ha nem akarsz online segítséget ott az offline. Játék második felében már nagyon szívesen idézek meg majdnem minden Boss ellen valakit.De ha már az Ash nem játszik akkor mehetünk is tovább!
Ne használjunk bleed buildet, mert az cheat.
Azt int build is Cheat, khm Comet Azúr...
De ne használjuk a legtápabb fegyvereket se mert azt is Cheat....Első végigjátszásnál szerintem tök mindegy, utána meg aki akarja keresse a nehézséget ahogy akarja.
-
persil
nagyúr
Igy hatszazhuszezer ora fromsoft rpg utan, inkabb mar csak felidegesit, ha egy boss nem megy le elsore.
Ha beki igy tetszett, akkor hadd idezzen, az is a jatek resze, semmivel nem lesz rosszabb - szamara - az elmeny, plane, hogy irta ez az elso "soulslike".
Mas kerdes, hogy radahn-bol bohocot csinaltak az egyik patch-ben, ahogy Pitt is irja. Kar erte, jo kis csata volt pedig.
A zeneje meg tenyleg csillagos otos.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
Nem tudom, mert amikor en eloszor talalkoztam vele(akkor megszenvedtunk! ), akkor meg nem volt gyagyassa patch-elve, azota meg nem igazan tud megszolalni szerencsetlen.
Szoval, hogy a nerf ota milyen lehet elsore talalkozni vele, arrol fogalmam sincs. 🤷
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
_drk
őstag
Inkább menjek neki 50x egy Bossnak, az kevesebb idő?
Nem jól állsz hozzá, mert jó ha minden 10. Játékos tudja egyáltalán átvinni a játékot.
Nekem inkább a magabiztos győzelem számítana, de azt elérni egy from játékban kurva sok idő.
De akkor kérdezek jobbat:
Ha 100 próbálkozás után, egyszer véletlenul sikerül megölni a Bosst. Ugye tudjuk hogy sokszor azért mert nem a táp dolgait használja, pont csak a gyenge támadásait spammeli, vagy beakad valahova, van valami glitch ami éppen nem minket érint hanem az enemyt és a végén sikerül megölni.
Az számít? Mert végülis az se rendes győzelem.Persil:.
Tök mindegy mit használsz. Az RL1 már csak egy nehezítés, mint ha nem használnál spiritet, nem használsz pajzsot és stb.
Benyomod a Hard fokozatot, mert neked nagyobb kihívás kell.[ Szerkesztve ]
-
ThySoul
senior tag
Ne csináljunk már úgy mintha 150 óra lenne egy RL1 run
All remembrances RL1 nekem valami 50+ óra volt, amiből jó pár óra farm volt hogy minél több fegyvert ki tudjak próbálni (remek a smithing stone féle upgrade ugye). Sima szintezéssel mennyi, 20-30 óra között van? Max 2x annyi idő, de ha újra nekifutnék egy 10 órát simán le tudnék csípni belőle így hogy tudom ki ellen mit kell használni
-
_drk
őstag
20x neki lehet menni, 50x már nem mert vagy alacsony a szinted vagy minek játszol...
Most annyit irkálsz, hogy saját magadnak állítottál egy szabaly rendszert, módszert hogyan kellene ezt játszani.
Tök jó, jatszzal úgy!
De ez a így meg úgy kell teljesen felesleges, mert a From megalkotta a játékot, ők döntötték el mi van és mi nincs benne. Aztán mindenki eldönti mit csinál.A Radahn harc az egyik legjobb harc, de pont a Summonok miatt! Egyszerűen kurva nagy feeling ahogy 10en rohamozzátok! De amúgy is halni vágyó félistent és erre van a fesztivál!
Szerintem meg pont a fesztivált rontod el, ha csak egyedül szerencsétlenkesz.Tehát szép és jó hogy neked úgy tetszik hogy egyedül neki mész, jól megöl egy csomószor de a végén vért izzadva sikerült és boldog vagy.
Csak hát ez csak egy módja egy harcnak egy videójátékban és még van "100" másik. -
Bad Pritt
nagyúr
Én aktív vagyok több olyan fórumon, ahol több ezer órákat toltak bele emberek az Elden Ringbe (is) és általánosságban semmi bajuk a spirit ash vagy npc segítők idézésével. Néha jön ez a souls purist bullshit, aztán hamar el is tűnik szerencsére, legutóbb vicces módon a Lies of P-nél merült fel a hülyeség, ott szinte minden bossnál lehet segítséget idézni.
Demon's Souls nehézséget meg továbbra is eltúlzod, Phalanx trophy 76%-os, False King meg majdnem 25%.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Nincs ilyen, hogy valós élmény, élmény van, ha az ember játszik egy játékkal és élvezi. Pont.
Az csak az EU stat, amit ott látsz amúgy (vagy NA, JP, attól függően, melyik régiós változat van meg neked). A global jobb annál, de mondok viccesebbet: Father Gascoigne, mint első kötelező boss a Bloodborne-ban 44,5% (Cleric Beast sem sokkal több, 47,4%), DS2-ben a Last Giant 68%, DS3-ban Iudex Gundyr, aki konkrétan a kezdőhelytől egy percre sétára van 86%-os, Vordt már szintén csak 68%... Ezek alapján mindet legalább olyan arányban hullajtotta el a játékosokat az elején, mint a PS3-as DeS. Nem volt nehezebb náluk még a maga idejében sem és ezt a statok is alátámasztják.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Csak ismételni tudom magam: nincs olyan, hogy valós élmény, főleg egy ilyen sandbox játéknál. Az lesz az élmény, amit magadnak megteremtesz benne.
Minden From megjelenés után telesírják a fórumokat, szóval ez nem igazán egyedi eset. Mindig van valami, ami miatt lehet szörnyülködni, ebben a topikban is ment az anyázás Margit, Radahn, Malenia, a gank bullshit, szar hitboxok, meg a végső dupla boss miatt is, pedig ez aztán tényleg egy sétagalopp a korábbiakhoz képest, a Bloodborne launchot meg ne is említsük és nem csak a játék technikai állapota miatt.
Az a minden PS3 játékos, aki rávetette magát a Demon's Soulsra legjobb becslések szerint is 1.7M ember a játék teljes életciklusa alatt, ami még azon a platformon sem volt egy nagy szám, ráadásul úgy, hogy NA piacon hamar bekerült a leértékelt Greatest Hits sorozatba. A trófeák cserébe szépen mutatják, hogy egy átlag végigjátszás során nem volt nehezebb, mint a rá következő From játékok.
Ha azt mondanád amúgy, hogy annak volt a legkörülményesebb platinája a maga idejében akkor még akár igazat is tudnék adni neked, mert tényleg tele volt sok olyan bullshittel, amit aztán később kigyomláltak a formulából.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
Ez egy nehéz játék! Türelem, kitartás, reflex, gyorsaság, éberség és a játék mechanikák megtanulása kell hozzá.
Még az Elden ringet se merik rengetegen elkezdeni mert félnek tőle.
Nagyon sokan abba hagyták előző souls játékokat mert elakadtak egy Bossnál. Egyik haverom is tavaly DS1el akarta elkezdeni a kalandot és a 4 kings-nél vagy minél lent a sötétben elakadt. Próbálkozott pár napig majd azt mondta később és azóta se.
Sokan nem akarnak vagy nem tudnak segítővel szórakozni.
Még többen bele se kezdtek.
Azoknak milyen élményük van? Semmilyen.Szerencsére From rájött, hogy kicsit engedni kell a dolgokból de az alapjai megmaradtak a filozofiának innentől mindenki úgy boldogul ahogy tud.
Az ASH egyébként pont arra van, ha valaki elakadna nem kell online baszkódni, mindenkinél ott van egyből könnyen hozzá férhetően a segítség.
Alap behívást is nagyok sokan használták anno.[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
"utána lesz miről trécselni."
Ezeket a megjegyzéseket felejsd már el légyszíves! Pont ezekkel társuls a cancer tryhard souls-osok közé.Én tökre örülök hogy egyre több ember ismeri meg ezt a játékot, végig tudják vinni több féle módon és ha valahol valakivel szóba jön a téma akkor csak elismerően biccentünk a másik felé és szidjuk a burial watch dog-ot vagy Melániát.
Eszünkbe se jut pluszban emberkedni, hogy remélem te is táncszőnyegen vagy fél kézzel vitted végig mert csak úgy az igazi.
-
Bad Pritt
nagyúr
Mi trécselünk azért ilyen bullshit kritériumok nélkül nélkül is, ha szabad. Két évig működött, remélem nem kell tiltani az idézgető, sorcival lövöldöző tagokat innentől kezdve.
Tl;dr: én nem azt mondtam, hogy a Demon's Souls könnyű lett volna, csak azt, hogy nem az volt a legnehezebb. A trófeák alapján elég könnyen le lehet szűrni, hogy nem azt hagyták abba legtöbben idő előtt, síró posztokat meg mindegyik From játék megjelenése körül tömegével fogsz találni.
Minden kommentedről ordít amúgy, hogy van egy nézeted ebben a témában és minden, ami eltér tőle, az hamis és rossz. Belekötsz azokba, akik RL1-gyel próbálkoznak, mert unatkozó tryhardok, de azokba is, akik élnének a játék adta könnyítések lehetőségével, mert szerinted csak az a helyes út, ha valaki karddal püföli a gonoszokat. Közben a valóság meg az, hogy ebben a játékban már rég nem az agyzsibbasztó nehézség a lényeg, hanem a felfedezés, fejlődés lehetőleg minden játékos számára, aki belevág és szinte mindenki megtalálja a maga sikerélményét itt.
Btw. Nephelit nem tudod megidézni Margithoz. Bár ahogy hozzáállsz a dologhoz nem csoda, hogy nem tudtad.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Nyugodtan ajánlgathatod a nagyobb élményed, láthatóan mindenki szarik bele.
Nehézség témában a From palettán, a DeS classic áll a 2. helyen a Sekiro meg az elsőn.
Nem. Mint a trófeák példájából látszik belesimul az átlagba, Bloodborne, Sekiro emelkedik ki, illetve Elden Ring a könnyebbik oldalon. Inkább az látszik az eddigi kommentjeidből, hogy neked volt nehéz, ezért megtaláltad azt a közeget online, ami szintén így gondolta és ezzel próbálod magyarázni a saját tapasztalatodat.
...holott csak le kéne ülni és végig kéne tolni az Eldent melee-ben mindenféle garantálom, hogy más és teljesebb élményt fogsz kapni, amit soha nem felejtesz el.
Nagyjából másfél tucat végigjátszáson vagyok túl három platformon és épp csak a bare fist maradt ki, szóval elég jó rálátásom van a témára. Ha neked nagyobb élmény a több szenvedés meg a solo közelharc a gank bullshit ellen ám lelked rajta, de ez nem lesz egyetemes igazság minden játékos számára. Ezt kéne elfogadnod, de nem fogod, most már csakazértsem alapon.
A másik gond egy részükkel, hogy sokan one shot sorcy buildekkel nyomulnak, ami lássuk be: gay.
Ez így kb. le is írja, mennyire lehet téged komolyan venni. Itt egy óriás játék, ezernyi lehetőséggel és te azt prédikálod, hogy mindenki menjen szépen karddal, kaszával, mert az ám a nagy élmény, aki máshogy meri az b*zi. RL1-gyel kapcsolatban meg ne írkálj inkább pls, mert láthatóan fogalmatlan vagy, ahogy a summonokkal kapcsolatban is.
No komment innentől, elég volt ebből a szánalomcunamiból.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotós eszközök: csillagkövető és macrosín
- POCO F2 Pro 6/128GB
- Üzletből, garanciával, patika állapotban, iMac 27"5K (2019) i5/16GB RAM/Radeon Pro 570/1TB Fusion/
- üzletből, új Razer Book 13" i7-11th gen 16RAM/1TBSSD FULLHD IPS TOUCH FULL FÉM váz/magyar bill.
- Apple gyártói garanciával, bontatlan, iPhone Se 3 kártya-független, apple világgaranciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs