- Xiaomi 12T - egytucat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
Mobilarena
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teréz Atya
senior tag
válasz molnigee #20787 üzenetére
Jaja, quadcopter101-tol tanultam anno. Mondjukra miota van FPV-m kiprobaltam, mit er 500m-rol. Jelentem nem sokat. A zold manot meg mar 50m-rol nehez iranyitani, mert olyan pici / tomzsi.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
fape
senior tag
válasz molnigee #21068 üzenetére
Én ezt találtam anno: (12-13. oldal):
Recommended crossing dimensions are:
- Width: 3.0 m maximum with a minimum between 2.5 m and 1.6 m.
- Height: 1.9 m maximum with a minimum between 1.7 m and 1.3 mDe ha kisebbel gyakorolsz abból nem lehet gond
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
TromF
tag
válasz molnigee #21232 üzenetére
Ha meg nem probaltad, kezdj egy fw updattel, hatha...
Ha a gimbal kameraval rajta, mint suly, de nincs radugva a quadra a vezetek, akkor is produkalja ezt?
Flightcontrollban probalj meg compass/gyro, stb funkciot merni, soha nem probaltam meg, de talan meg lehet csinalni.
Ezek utan csereld fel a motorokat es nezd meg, ugyanarra az oldalra csuklik-e.En igy kezdenem a hibakeresest.
-
Jackal2
senior tag
válasz molnigee #21243 üzenetére
Mondjuk ez elég tuti. Mindjárt megyek és veszek egy olyat is
Jah értem, hogy az EGÉSZ GÉP alkatrész Ez így már máshogy hangzik Nem sajnálod? az enyém olyan szerethető, benyomod megy, ott marad, visszajön, nekem tökéletes minden (aztán lehet, csak szerencsés vagyok és isten letekintett hogy a sok Falconnal való szopás után legyen valami, ami egyszerűen csak jó)
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
-
shaddam
aktív tag
válasz molnigee #21255 üzenetére
A mi drón után várnék egy kicsit had menjen ki az emberekhez a második széria is. Az x380-nál is az első jó volt, a második potyogott, aztán megint jó. Phantomnál is volt motorcsere, ettől független néha előjönnek a repedések pár embernél. Remélem míg garis addig reped
RájzenHét 1700|GTX 1060 #TeamZsarnokgyík #Internetesvérpistike Retro multis mókák---> http://szondi.ninja
-
Jackal2
senior tag
válasz molnigee #21268 üzenetére
Komolyan, ha ezeket tegnap linkelted volna, most Gitupom lenne. Pont ezt a két problémát akartam feloldani...
Medvegy: de, gondolkodtam a Firefly 6S-en, de az egy SJCAM másolat, hardveresen ugyan az és nem volt létfontosságú a stabi (ott a gimbal) meg bízom a fasza propellerekben is, az is csökkent a nem létező vibrációkon, csak hát ugye a Mark II-t is meg kell egyszer építeni, nem lehet már a végtelenségig húzni
Alien: nos, azért, mert ennek elöl is van hehe Wifi minek? Csuklópántos controller van hozzá, benyomom mikor felszállt, bekapcsol aztán csákó
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
fape
senior tag
válasz molnigee #21336 üzenetére
Kislány áll egy New York-i utcán, hóna alatt hegedű. Megkérdez egy járókelőt: tessék mondani, hogyan jutok el a Carnegie Halba? Gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni
Én pl sokat nyomtam szimulátorban mielőtt kint repültem volna.
Itt egy jó kis videó sorozat a mestertől.[ Szerkesztve ]
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz molnigee #21336 üzenetére
Először is, köszi a dicséretet!
Régen nekem is ugyanezek a gondjaim voltak, de pl. én felszállni sem tudtam. Úgy csináltam, hogy felszálltam-szemüveg fel-táv a kézbe és hajrá.
Egyszer találkoztam, néhány "versenyző"-vel (rc fórumosok), ott azt a tanácsot kaptam, hogy próbáljak meg felszállni és csak lebegni először, meg egy fát körberepülni. Na, én ezt nem alkalmaztam, de biztos jó taktika.
A Falcon-on döntve vannak a motorok, tehát nekem alapból megy előre a gép. Ha kicsit hátrahúzom, akkor lebeg, ha nem akkor lassan elindul előre. De azért begyorsul, szóval lassú haladáshoz is nekem hátra kell tartanom a jobb kart. Nem döntött motornál, nagyon kicsit kell előre tolni a lassú mozgáshoz, gondolom.
Szerintem az utolsó mondatod lesz a kulcs, nagyon finom mozdulatok kellenek. Be kell gyakorolni őket.
Én kihagytam a tisztáson való tanulást, de szerintem ott kell kezdeni, ahol nincs semmi akadály.
A horizont azért van nálam középen, mert nem acro-ban repülök, hanem még stabilban (hétvégén tervezek Hajógyári repülést, és ott szeretném kipróbálni).
Kis helyen való repüléshez, meg kell tanulni lassan menni (ha nem vagy kőprofi). Ismét: nagyon finom mozdulatok.
Az hogy föl-le ugrál a gázra, el fog múlni. Figyeld meg mennyi gázra van szüksége az emelkedéshez. Úgy érdemes, hogy pl. süllyedsz és emelkedni akarsz, nyomsz egy csuma gázt, de csak mondjuk 0.5-1 mp-ig, aztán visszaveszed oda ahol kb lebeg a gép.
Sokkal jobban nem tudom elmagyarázni, gyakorolni kell.
Magasságtartáshoz, meg nagyon kell a két kar egyszerre történő navigálása.
Remélem azért tudtam valamit segíteni, ezzel az összevissza írással.
De ha van kedved elmehetünk együtt is repülni. Mondjuk én Pesten vagyok.(#21333) Jackal2 : Még nem késő!
[ Szerkesztve ]
-
fape
senior tag
válasz molnigee #21340 üzenetére
Sajnos nincs jobb módszer a gyakorlásnál. Nincs minden gépre igaz szabály. Ki kell tapasztalni a tiéd mikor hogy viselkedik. Készségszintre kell begyakorolni az irányítást. (szoktak itt még valami izom memória építésről beszélni...)
Mindenki így kezdi, először még sarkosan/szögletesen, nagyokat húzva próbálkozik aztán folyamatosan finomodik a mozgás.
Nekem sokat segített a szimulátor, nem is tudom mennyit estem-keltem volna a mezőn, ha ott kezdem. (így se volt kevés )De a kérdésre is válaszolva. Lehet acro nélkül is menni persze. A videókban használ szimulátorban van is van self-leveling mód.
Én pl elég furcsán használom a két módokat, FPV-ben csak acroban tudok repülni. Míg LOS-ban max horizon, de inkább angle-ben.
Le/fel szállás döntött kameránál sajnos ilyen. Keress egy magas fát azt látod mindig.
[ Szerkesztve ]
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
mgy
senior tag
válasz molnigee #21341 üzenetére
Nem kell betojni, nehéz tud lenni az eleje. Nekem nagyon az volt.
Szerintem:
0; külső segítő
1; vízszintesen néző kamera
2; ostoba propok (puha, kicsi emelkedésű)
3; 3s akksi
4; nagy-nagy-nagy tisztás
5; türelem!!!Aztán szépen lassan erősítesz, rendes prop talán az első, aztán a kamera fel. Megéri legalább egy fát szerezni a tisztásra, segít a tájékozódásban, a szintben, lehet kerülgetni. Mondjuk a körbe-körbe annyira nem kezdő feladat. Orral befelé meg végképp nem.
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz molnigee #21344 üzenetére
A gép akkor dől be nagyon, ha nagyon bedöntöd.
Ha a füvet látod, vegyél vissza a dőlésből.
A vízszintes kamera sztem nem jó, tegyél rá kb. 10'-ot (nagyon picit).
Nekem az volt még nagy parám, hogy ami a látótér szélén van, az vajon mennyire van közel a géphez (elférek-e).És ha már itt vagyok: hétvégén hajógyárira valaki, egy jó kis röpködésre?
[ Szerkesztve ]
-
elszabi
tag
válasz molnigee #21426 üzenetére
Igen. P3A. Még sötétben is meglepően jól teljesített. Vmelyik nap egy hosszabb expos éjszakai fotót akarok kipróbálni, hogyan viselkedik. Állítólag 0.5 másodperc gond nélkül menne. De láttam fotókat 2 másodperccel. Szélcsendben van esély rá,hogy nem mozdul be vészesen.
-
Jackal2
senior tag
válasz molnigee #21427 üzenetére
Most tettem ki a blogra
De a Wingsland 3 tengelye gimballal, a nagyobb monitorral (nem az a kis fos, amivel Quadkopter tesztelte), GPS-el, 10-es proppal, 20 perc repülési idővel és egy igen jó kamerával 107.000-ért...Bazzeg lehet odaadnám érte az XK-mat
Flying 3D X6 38-ért? Brushless 5.8 FPV....
Gearbesten micro SD kártya 32GB Class 10 2.400 Ft...
Durva, látszik, hogy nyár közepe van és mindenki nyaral.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz molnigee #21445 üzenetére
Úgy látom nincs ott annyira gond, mint amennyire temetted magad.
Lassan mi kérdezünk tőled dolgokat.
Ez a felvétel a 15k-s fpv-vel készült (amúgy annak mi a neve?) ?--------------------
Tudja valaki, hogy a mai verseny után lesz-e szabad repülés? Érdemes kivinni a gépet?
Tegnap vidéken voltam, nem tudtam elmenni gyakorolni oda.Ha minden a terveim szerint alakul, akkor be is nevezek a következő fordulóba.
Kíváncsi vagyok, hol tartok a többiekhez képest. -
tonyrulez
őstag
válasz molnigee #21469 üzenetére
Egyik Quadcopter 101 videóban mondta hogy a gyári akksi nagyon gyenge,Tarantula X6 akksival 8-9 perc a repidő, és darabja csak 1700, az még elég baráti.
A linkelt oldalon az alert nem csak arról szól, hogy ne használjunk valami programot (mint pl itt)? Én nem terveztem mókolgatni ha gyárilag is jól működik.4 8 15 16 23 42
-
Jackal2
senior tag
válasz molnigee #21526 üzenetére
Két dolgot nem értek:
- a designt, szerintem nem szép ez a gép, de még csak nem is különleges
- ezt a leszállólábat. Egy kis fordításra is benne lesz a kamerábanNa ezek miért jók? Aztán megnéztem a kamera képeket, a Phantom agyon veri (persze, 3x annyiba kerül) na de nagyon remélem, hogy ez a kamera nem a 4K kamera, mert se élesség se normális színek (persze a youtube videó alapból rossz de hát...)
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
medvegy
aktív tag
válasz molnigee #21554 üzenetére
Én karácsony táján tervezek venni valamit. Addigra nemcsak tesztek, hanem elég sok user tapasztalat is lesz már a MI drone-ról (legalább is nagyon remélem...). Persze ha nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, akkor marad a P3.
[ Szerkesztve ]
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen