- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
betyarr
veterán
válasz Watcher45 #1247 üzenetére
ha nem is a pp-seket elcsábítani,de legalább a curve használatot erősen népszerűsíteni.sztem akinek van curve kártyája az valszeg már be is pakolta a pp alá.
illetve,sok helyen pl nem is fogadnak el pp-t,de bankkártyát mindenütt.ott tényleg jól jön egy ilyen "nyugi faktor".[ Szerkesztve ]
-
ssgt1981
senior tag
Köszi szépen a választ. Gondolom az árfolyam sokkal jobb, mint az Erstés. A kártya pénznemét forintban vagy a külföldi devizában kell megadni?
[ Szerkesztve ]
-
petipetya
nagyúr
Megjött a Curve kártya, aktiváltam, holnap pedig PIN kódot váltók rajta. Még sok minden nem világos, de egyrészt kitapasztalom majd Tesco önműködő kasszánál (ahol nem állnak a seggemben), AliExpress rendelésnél stb., illetve majd kiolvasom a topicot is.
Azt viszont nem értem, hogy melyik kártyát kell elsődlegesnek állítani, ha boltban akarok vele fizetni? A Curve-t, vagy a CIB-et?
"nincs rá lezsóidő"
-
gzbotii
veterán
válasz petipetya #1255 üzenetére
Curv-vel fizetsz "fizikailag", és azt a kártyát kell állítani elsődlegesnek, amiről szeretnéd, hogy levonja a pénzt. Ezt akkor kell, ha több kártya is van Curve ala berakva (pl egy OTP MasterCard debit es egy OTP Visa credit).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
KTU
addikt
válasz petipetya #1255 üzenetére
Mindig arra állítsd vásárlás előtt amivel fizetni szeretnél.
Curve-állítom ha nem akarok vásárolni.
Azon nincs pénz, esetleg Curve Rewards pont lehet rajta, de most az sincs."Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
petipetya
nagyúr
Köszi mindkettőtöknek
"nincs rá lezsóidő"
-
KTU
addikt
válasz szabi__memo #1250 üzenetére
Nálad pont.
Amíg nincs megoldva hogy a kártya adataiból valamit a felhasználó gyorsan tudjon változtatni, ( CVV/CVC kód, másik virtuális kártya, stb.),
Addig nem használom internetes vásárlásra olyan helyen, ahol ismétlődhet automatikusan a vásárlás, vagy csekély kétségem is felmerül, hogy okos döntés-e ott kártyával vásárolni.
Erre ott van a Revolut virtuális kártya!
Ők már bizonyítottak, hogy megfogják a tranzakciót ha írok nekik, vagy akár automatikusan is blokkolják a végrehajtását, míg nem hagyom jóvá, ha gyanúsnak találják.
Ingyen küldtek ugyan másik kártyát, de addig nincs Curve kártyás vásárlás.Mikor gondom volt a Curve-vel, ezt a levelet kaptam, gondolom mindenkinek ezt írják ilyen esetben:
Hi
Thanks for getting in touch and sorry to hear you’re having trouble getting your money back from the retailer. Rest assured that your money is safe with Curve and with our Curve Customer Protection we will help you get your money back.
I will forward your message to our Disputes Team, who will review your request get in touch with you directly. If available, please could you provide the following information for them to review:
- Description of events
- Any documentation you have available to show you've tried to resolve the issue with the merchant directly
- Purchase confirmationIf you have any questions, please let me know.
[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
petipetya
nagyúr
válasz gzbotii #1265 üzenetére
Köszi. Egyrészt belegondolni is fáj, hogy a teló vásárlása során ez mekkora összeg lett volna (3375 HUF lett volna a 125000 HUF teló esetén szintén 2.7%-al számolva). Nem a pénz a lényeg, mert úgyis elmegy másra, hanem az elv, hogy nem a banké.
[ Szerkesztve ]
"nincs rá lezsóidő"
-
gzbotii
veterán
válasz petipetya #1266 üzenetére
Azért figyelj arra, hogy valutakonverzió esetén* havi 500£ fölött Curve is 2% díjat számol fel.
*amikor nem abban a pénznemben fizetsz, mint a Curve mögött lévő kártya pénzneme
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
AcCEsS
senior tag
A hétvégén az első fizikai kártyahasználatomnál elbénáztam a PIN kód beírását, így x próbálkozás után letiltott a Curve. Írtam a supportnak, ők azt javasolták, hogy egy ATM segítségével adjak meg új PIN kódot, az fel fogja oldani a zárlatot. Egy OTP-s ATM segítségével megváltoztattam a PIN-t, de miután egy ideig várakoztatott, időtúllépés hibaüzenetet írt ki. Viszont a Curve app már az új PIN-t mutatta. Kivettem a kártyát, beraktam újra, és az ÚJ PIN megadása után kértem egy egyenleginfót. Minden ok. Tegnap fizetni szerettem volna vele, de az Edigital kártyaolvasója elutasította az új PIN kódot hibás PIN-re hivatkozva. A végén a Revolut kártyámmal fizettem. Rögtön elmentem a legközelebbi OTP-s ATM-hez, és az új PIN kóddal belépve lekértem az egyenleget, majd kártya ki/be, és vettem fel 1000 forint készpénzt is. Minden rendben lezajlott. Akkor most mi a búbánat van?
[ Szerkesztve ]
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
-
Oliverda
félisten
Miután back in time-mal 1 hét után sem került vissza az összeg az eredeti kártyára, írtam a supportnak. A válasz:
Thanks for getting in touch. When you move a transaction from one payment card to another using our Go Back in Time feature, the payment on the original payment card will be refunded straight away. Your bank statement can often be a little bit slower to update, but you should see the refund appear in your original payment card account within 3-5 business days.
I checked your account and can confirm this refund didn't go through automatically. I did this manually for you now. Please be assured you will not be charged for this transaction. Our engineers are investigating the issue to prevent this from happening again.
Előtte és utána sem volt gond, tehát valamit ideiglenes probléma lehetett.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
petipetya
nagyúr
Ez a lényeg. Habár az OTP-s automaták hibájáról olvastam a minap, az még nem jelenti azt, hogy valóban úgy is van. Jómagam a saját CIB-es automatában változtattam meg a Curve (mindig kurv.t akarok mondani, hehe) PIN kódját gond nélkül, az legalább nagyon lassú menüvel, de "biztosan" működik.
Bank automata, önműködő kassza, normál kassza, érintéses fizetés, online rendelés hazai ételfutárnál, AliExpress-en stb. - nagy hirtelen kipróbálva ezeknél simán működik a Curve.
"nincs rá lezsóidő"
-
szab8814
újonc
Sziasztok!
Én most kaptam meg a Curve kártyám és be akarom alá regisztrálni a Revolutot. A pénznem választásnál azt az üzenetet dobja fel, hogy a megadott Revolut kártyaszám alapján a kártyám pénzneme GBP és ha HUF-ot választok akkor a tranzakcióknál emiatt további díjak adódhatnak. A kérdésem hogy akkor most mit érdemes választani a Curve-be való berakásnál HUF-ot vagy GBP-t? Vagy a forint feltöltés miatt ennek már nincs jelentősége?
Köszönettel!
-
Peter.70
őstag
Tegnap még ott volt az 5 font a curve kártyám alatt, ma már nincs. Ez hogy lehet? Nem költöttem el.
Vagy mégis ott van? Nem tudom hogy kéne látnom
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
Valaki le tudná írni lépésről lépésre, hogy a curve-n lévő 5 fontot fizetési hivatkozással hogy lehet a revolutra át tenni? Akár privátban is
(#1280) petipetya : itt én nullát látok, viszont a timeline alatt látok +500-at, igaz júliusi dátummal
Összefüggésben lehet azzal, hogy tegnap jött meg a fizikai kártyám, és miután aktíváltam az alkalmazásban megváltozott az általam előzőleg megadott PIN kód? És ezt a PIN kódot írtam be?
[ Szerkesztve ]
-
KTU
addikt
válasz Peter.70 #1292 üzenetére
Alul van 5db ikon, balról a második alatt "Timeline"
katt rá, mit látsz, ott vannak a költéseid, nem csak az aktuális hónap, hanem minden amióta Curve kártyád van, kvázi mint egy idővonal.
Az is látszik ha valamit levontak a Curve Cash kártyáról, pl véletlen avval fizettél.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
zolmesz
aktív tag
válasz Peter.70 #1295 üzenetére
Hát akkor meg is van a "probléma" oka.
Amíg függőben (pending) van a tranzakció, addig nem is használhatod fel. Ha már volt egy kártyás, PIN kódos tranzakciód, akkor lesz "nem-pending", és onnantól lesz benne az egyenlegedben és használhatod fel.Ahogy KTU is leírta, amíg én is leírtam
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!