Hirdetés
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Mégis lesz Galaxy S26 Edge. Vagy nem? De!
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
-
Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTU
addikt
válasz
szabi__memo
#1250
üzenetére
Nálad pont.

Amíg nincs megoldva hogy a kártya adataiból valamit a felhasználó gyorsan tudjon változtatni, ( CVV/CVC kód, másik virtuális kártya, stb.),
Addig nem használom internetes vásárlásra olyan helyen, ahol ismétlődhet automatikusan a vásárlás, vagy csekély kétségem is felmerül, hogy okos döntés-e ott kártyával vásárolni.
Erre ott van a Revolut virtuális kártya!
Ők már bizonyítottak, hogy megfogják a tranzakciót ha írok nekik, vagy akár automatikusan is blokkolják a végrehajtását, míg nem hagyom jóvá, ha gyanúsnak találják.
Ingyen küldtek ugyan másik kártyát, de addig nincs Curve kártyás vásárlás.Mikor gondom volt a Curve-vel, ezt a levelet kaptam, gondolom mindenkinek ezt írják ilyen esetben:
Hi
Thanks for getting in touch and sorry to hear you’re having trouble getting your money back from the retailer. Rest assured that your money is safe with Curve and with our Curve Customer Protection we will help you get your money back.
I will forward your message to our Disputes Team, who will review your request get in touch with you directly. If available, please could you provide the following information for them to review:
- Description of events
- Any documentation you have available to show you've tried to resolve the issue with the merchant directly
- Purchase confirmationIf you have any questions, please let me know.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- 0 perces COOLER MASTER 650W MWE V2 minőségi tápegység! GAR/SZÁMLA (Te nevedre)! 12V: 54A! ÁRON ALUL!
- MSI H81M P33 LGA 1150 alaplap
- Új INTEL LAMINAR RM1 (LGA1700/1851) nullperces, rézmagos hűtők SZÁMLÁVAL! A LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!!!
- 0 perces COOLER MASTER MASTERBOX MB600L V2 TEMPERED GLASS eladó! SZÁMLA (a Te nevedre)! ÁRON ALUL!!!
- MSI H81M P33 LGA 1150 alaplap
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential robotporszívó feltörlő 2db 1999 Ft
- Lenovo E490 Notebook i7/16/500
- Apple iPhone 12 Pro / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



pictigjis

