Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
válasz CharlieDrop #30966 üzenetére
Szerintem alapon is jó lesz egy darabig 1.6 B vectra után
Aztán lehet bele nyúlkálni ahogy engedi a pénztárca.
Mindenesetre engem megnyugtat valamelyest hogy ez is 2000 ccm motor. azaz nagy köbcenti alacsonyabb teljesítménnyel = akkor valamivel tartósabb (?)
-
CharlieDrop
veterán
válasz CharlieDrop #31027 üzenetére
najó, kihagytam a 6-os grand coupét, az bejön
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kpal
veterán
válasz CharlieDrop #31066 üzenetére
Ez az ami azért visszatart tőle , E60 csak fapadosabb E65 viszonyítva ,így csak kisebb az esély hetente jelentkező elektronikai problémákra .
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #31070 üzenetére
Há csak b@szogatod annak a 7-esnek a bajszát
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #31077 üzenetére
Hát ezaz...a D-ben van fűtés. De a benyásban nincs, mert gázolajjal megy a fűtő. Hülyén néznék ki az omv-nél megállnék 65liter 100-asra, meg átállnék 5liter dízelre is...
Amúgy érdemes a klímát használni télen is(minimum beindítani időnként) mert ugyebár mechanikus cucc, tömítésekkel, olajjal, nyomás alatt lévő gázzal, ami nem feltétlen szereti az állást, majd adjadneki hajtást.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #31070 üzenetére
Egy cipoben evezunk. En lassan kikotok az E-Klasse -nal, csak meg a motor kerdest nem dontottem el, meg hogy kombi, vagy limuzin legyen. A 250CDi -nek eleg kellene lennie, csak felek atulni bele a 35D utan. 350CDi a masik, de hogy kell e ekkora motor, azt nem tudom. A 4 hengeres, dupla turbos azert eleg economy, es megy is. Hogy miert nem BMW? Mert az F10 es tarsai egy hulladekok minoseg teren, es ahogy neztem, vezetik a szervizelesi statisztikakat. Nem gondoltam volna, hogy a BMW eljut odaig, hogy par ev alatt minden szethullik az auton.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #31079 üzenetére
Mert mivel menne, villannyal?
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #31079 üzenetére
Külön kis kazánocska van a dieselekben, ami dieselt égetve fűt be neked. A benzineseknél pikk-pakk jön a hulladékhő, ezért oda nem kell ilyesmi.
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #31070 üzenetére
Nem mondom,hogy CSAK azt LCI-t lehet venni de azt ajánlom
Felesleges ez-az előre teljes félelem... Mondhatnak sokan sokfélét.... Nem kell félni se az E60-tól se az E65-től. Nyilván az egész pénztárca kérdés is egyből másrészt akinek természetes,hogy kell költeni az autóra és nem csak akkor amikor beszarik az nem akad fönn mindenen de elismerem vannak olyan típusú emberek akik 2 forintért már sírnak és vannak olyan kocsik amik egyszerűen szarok. De igen mindkettőből az LCI-t javaslom saját tapasztalatom az,hogy mindkettőből jobb egy gél generáció váltás mindenképp főleg a E60 ből ami már CIC-es navis-is Az E65 LCI meg alapból nem rossz Most ezt néztem,hogy nem rossz alap ülésfűtés/hűtés elöl hátul LCI nem rossz Engem a futómű és egyéb bajok nem hatnak meg igazából sőt annál jobb mert olcsóbban megkapom. Amúgy is megcsinálnám....
Amire már válaszolt whbear barátom arra már nem írnék
(#31083) brickm
Akkor láthatsz egyet 1985-ös E28 M5-ünkbe van
(#31080) BMW001
F10-be is az LCI amit ajánlatos venni Egyébként lehet találni jó példányokat benzinest ne akarj az a lényeg.Hiányozna a 35D szerintem főleg,hogy meghúztuk
(#31087) negro
E60-at nem kell lenézni nem rosszabb mint más... Vissza fogja mindenki sírni az F-es széria mellett aki szidta
Jó ez a hét... Hátsó hidak jönnek sorba... Hétfőn E92-őn komplett híd csere.... Ma pedig egymás után 2 E60 Hídház szilent csere
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
-
kpal
veterán
válasz CharlieDrop #31070 üzenetére
Viszont 2004 előttiek "gombokért" vannak.
(#31089) H.Ezredes: Azt a hirdetést én is néztem. Csinos darab .
Fotókat elnézve a BMW termeli neked a kuncsaftokat.
[ Szerkesztve ]
-
kpal
veterán
válasz CharlieDrop #31102 üzenetére
Na igen , így vagy úgy annyiba lehet mint egy frissebb .
Amit H.Ezredes linkelt autó is megoldás lehet ,annál legalább tudom én mit javíttattam meg.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #31100 üzenetére
De miért állna többet ????? Sose értettem ezt Nem 1-2 E65-öt csinálunk és több más kocsi áll bent mint E65... Szóval én nem értem ezt Persze az se mind1,hogy ki szervizeli a kocsit vagy ki állapítja meg a hibát mert lehet mondani,hogy szar ha valaki nem ért hozzá mondjuk.. :/
(#31102) CharlieDrop
És az LCI-be az iDrive més istenes na de előtte igazi hajtépés Attól kiborulok még én is.... De !! az LCI használható a Navi térképe is szebb mint az E60-é
(#31103) kpal
Biztosan kell mindegyikkel foglalkozni csak hát nem mind1,hogy 2,45M v épp 3,5M-ért veszel...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kpal
veterán
válasz CharlieDrop #31112 üzenetére
Én úgy tudom 2006-tól van az.
-
crissprivat
senior tag
válasz CharlieDrop #31132 üzenetére
Akkor annak a turbója a végét járja,csak nehogy úton maradjon vele
Vagy ki lett szedve a DPF.Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
crissprivat
senior tag
válasz CharlieDrop #31134 üzenetére
Ha kékes vagy fehér a füst,akkor a turbónál valami baj van én úgy tudom.
Persze nincs kőbe vésve a dolog.Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #31155 üzenetére
Szerintem ősszel mutatják be, és jövő év eleje lesz mire jut is belőle a delikvenseknek. Az álcázott képek alapján nem annyira elrugaszkodottak a modellezett képek, erősen új 7esre fog hasonlítani, persze ez nem meglepő
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #31194 üzenetére
Anyám első autója a bakancs micra volt. Előző tulaj 4 olyan tárcsát rakott rá, hogy egyforintoson lazán megállt bármilyen üzemszerű sebességről. Az szürreális volt
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #31194 üzenetére
Meg mindig jobb, mintha Te talalnal valakit telibe. Tudod, mindig a hatulrol jovo a hibas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #31206 üzenetére
A forma miatt gondban vagyok... Ez lett volna az egyik, eleg jol felszerelt, csak a merfold kicsit sok, meg a fabeteteket foliaztatni kellene. A kombi annyira nem tetszik, pedig az lenne a praktikus. Viszont 2,5 evig meg biztosan jo vagyok a coupe -val is. Na most mivel ez Mercedes, nem BMW, igy a luxusnak eladott coupe -ban tenyleg benne vannak a luxus dolgok, lasd ortoped, szelloztetett, masszirozos borules, nightvision, distronic, ami mar dugoban magatol araszol nekem, es a tobbi.... Es persze most is a coupe forma jon be a legjobban. Szoval eselyes.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #31224 üzenetére
Ez a forma egyszeruen gyonyoru. Na de nem trollkodok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #31235 üzenetére
Az arszintet tekintve a 4-es ellenfele. A 6 -osnak ott az S Klasse coupe. CLS lenne az igazi, abban van coupe -s forma, de 4 ajtos. Kicsit dragabb sajnos, mint a keret. Ha 1 evet varnek, akkor tan sikerulne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz CharlieDrop #31229 üzenetére
Jó volna tudni, mert mindenki ezt állítja. De mostmár kíváncsi vagyok rá, vagy csak legenda...
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
MPowerPH
félisten
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz CharlieDrop #31240 üzenetére
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Anubris
őstag
válasz CharlieDrop #31332 üzenetére
Neki írtam privit ez ügyben,de nem válaszolt. Ezért érdekelne van-e más aki ajánlott.
-
-v-
addikt
válasz CharlieDrop #31332 üzenetére
Valaki amúgy átdobná pls ők hol vannak helyileg és mi az elérhetőségük?
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #31338 üzenetére
Nincs ra penzem. (pedig a CC az uj Mondeoval egyetemben a kedvencem) Most megveszem 3 evesen pl. 16k -ert, 3 ev mulva mar csak 7k-t kapok erte. Csak a gazdagok jarnak ilyen autokkal, nekem nincs penzem az ertekvesztest fizetni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #31357 üzenetére
biztos te vagy fordítva bekötve,de én a leginkább a pénzhiány miatt nem nézek új autó irányba
e38 nekem is szivem csücske,de a családi kocsi címért nem tudnám sem fenntartani,sem élvezni a mindennapi használat miatt (parkolni nyügös lenne, fenntartani meg leginkább az 50i miatt erősen kompromisszumos ,ez alá nem adnám)
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #31396 üzenetére
jh, De csak mert hülyén néz ki a gyerekülés a Kupéban.. .
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #31492 üzenetére
523i
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #31495 üzenetére
Ahany embert kerdeztem mindenki mast mondott.
Felirom a listara:
Gyujtotrafot mondtak elsokorbeb
Gyertya
Olajszetvalaszto membran -
r.levente75
addikt
válasz CharlieDrop #31502 üzenetére
Bocsi, e-30
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #31502 üzenetére
hengerenkénti gyujtótrafó van, csak a vezérlés közös.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #31523 üzenetére
Engem ez elriaszt, nem tudom ti hogy vagytok vele ?
Elég bonyolult megoldásról van szó(mármint kivitelezésileg), nah meg minőségileg még ez egy prototípus.
Mondjuk ezek 100e km-re vannak tervezve a 6db beépített turbo elvileg kikéne bírnia, de a hőtermelés stb. nem egy bizalom gerjesztő dolog. -
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #31528 üzenetére
Csak azt hiszed,hogy tudják.... De nem is olyan rég írtam erről Ezek inkább prototípusok és itt az utcán az emberek kísérleteznek vele.... Amire jön a visszajelzés,hogy szar azon próbálnak változtatni... De ez a többi gyártónál is így van...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz CharlieDrop #31530 üzenetére
ott az Apple, akik híresen sz@rul szerelhetők/javíthatók
Evvel vitatkoznék, az unibody cuccok jól szerelhetőek. A Mac Pro-kat is egyszerű. az újféle iMac-et már nem biztos, és a Mac minit sem, de ez a tervezett avulás miatt van.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz CharlieDrop #31533 üzenetére
IP-ket sztem még egyszerű. Legalábbis 5s-nél lemaradtam
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #31553 üzenetére
Mert ott nem tippelgetnek sokan ugye?
Tele van az internet, hogy a fél autót kicserélték már, de a hiba még mindig él.
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #31557 üzenetére
Jó persze van olyan szerelő aki profi, csak éppenséggel nem tudod kifizetni a 10eFt-os óradíját.
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #31570 üzenetére
porlasztók /turbók/nagynyomású pumpa szívócsonk a 23D 2 turbós eleve. Az egy picit másabb azért.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #31579 üzenetére
Persze, hogy konnyebb. De jo erzes volt, M Packos mumajer szepen helyere kerult. Mar a CR.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #31581 üzenetére
Dehogynem... A sajattal megyek, mindig beprobalnak. Pont irtam nem reg, 1 uton 3db uj 4er, 18d, 20d, M Sport szornyeteg.
Don't Tread On Me
-
runner 125
nagyúr
válasz CharlieDrop #31625 üzenetére
Tesztek szerint a 20D lazán körbeautózza azt a benzinest.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #31625 üzenetére
Miert kene? Kicsit el vagyunk mar szalva ugy erzem. Anno egy 25tds-re kivertek ami csak 143 lo es meg nehezebb is... emlekszem mikor eloszor vezettem E34 meg M20-as 520i -t ami csak 130 lo megis baromi jol ment es hogy szolt...
Meg a 318i hez kepest meg 20d hez kepest kellene pl. kozeleteni nem? Attol, hogy a 5os-ben ez belepo volt egyel lejebb ez mar "felso" kozep szint volt.
De tenyleg aruld mar el miert kell szegyenkezni egy 170 lovas sor6os benyas auto tulajnak? Vagy akar a 150 lovasnak? Mert nem birja a 250-et palyan? A mai 1.6 - 2.0 turbo dieselek melett is megalljak a helyuket csak epp nem traktor hangal. Vagy hozzak azt amit a modern 1.4 turbo benzinesek. Illetve a teljesitmeny nem minden. Hanem az osszkep. En spec. sokkal tobbre tartok teszem azt egy E46 320i-t mint egy 330d-et markan belul maradva. Pedig az a d meg 6 henger ugyanugy. De akkor azt mondom egy 6-os golf 2.0 tdi- hez kepest meg plane.
De erted a koncepciot? Ez olyan minha az M3, M5 tulajok az osszes sima bmw-et semmi nem neznek... vagy van egy 530i autod es egy 540i tulaj mikor azt mondod milyen jol megy az kinevet... Rossz oldalrol kozelitel.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #31638 üzenetére
AZ m52B20 az egyik legjobb bmw motor, de mindegy.
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #31643 üzenetére
elhiszem, de alig van eladó 30i. ha meg van, akkoris aranyáron.
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #31638 üzenetére
most nem azert de nem a nyomatektol megy az auto. jo pelda erre az regi big blokkos amerikai autok. 500-600 -as nyomatek 150-200 loval es a 2,5 tonnas autok olyan tohonyak voltak hogy meg.
egy 20d- nek akkor nyomateka van mint az E46 m3 3.2-es motorjanak. ugyanugy mennek?
de erdekes azt gondolod a 115 lovas diesel jobban mnegy mint egy 150 lovas szivo... azt erezhetet, hogy 2-3 ezres fordulat kozt a tied jobban megy de a hangsuly az erezheteden van de valojaban epp ellenkezoleg.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #31653 üzenetére
Abban nincs vita, hogy egyertelmuen az M52B25TU jobb mint az M54B22.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen