- Yettel topik
- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
heló!
valaki képbe van itt az e39 bontott alkatrész árakkal, 523i
Az a helyzet hogy van egy a családban amit " rám hagytak" csakhogy kicsit összetört.
Azt tervezem hogy eladom a B vectrámat és megcsináltatom abból.
Ami biztosan kell:
Lökhárító, motrháztető, két első sárvédő.
Ezeket kikerestem hirdetős oldalakon, nem egy nagy tétel 60körül megvan
Viszont van még a lökhárító mögött az a kereszt tartő aminek nem tudom a nevét. Az is bement.
Plusz az összes hűtőt cserélni kell.Tudom így nehéz, de szerintetek mi lehet így az ára? hozok hamarosan képeket!
Festéssel ne foglalkozzatok.
Egyébként megérné megcsinálni az autót mert nagyon jó a motorja és abszolút rendben van minden téren.
-
#81556480
törölt tag
Üdv!
Mi a véleményetek 2003-as e46 318D-ről ? Most olvasgattam és látom hogy igazából ez is 2000 ccm motor. chippelve közelítene a 320 teljesítményéhez?
250e km van benne kb
-
#81556480
törölt tag
válasz CharlieDrop #30964 üzenetére
Hogyan működne az upgrade 320-ra?
Én gondoltam csak egy berakható chipet kapna hogy combosabb legyen.
-
#81556480
törölt tag
válasz CharlieDrop #30966 üzenetére
Szerintem alapon is jó lesz egy darabig 1.6 B vectra után
Aztán lehet bele nyúlkálni ahogy engedi a pénztárca.
Mindenesetre engem megnyugtat valamelyest hogy ez is 2000 ccm motor. azaz nagy köbcenti alacsonyabb teljesítménnyel = akkor valamivel tartósabb (?)
-
#81556480
törölt tag
holnap lehet hogy megnézem ezt a kocsit: [link] mit szóltok hozzá ?
-
#81556480
törölt tag
OKé, vettem az infót.
A garancia, és állapotfelmérés sem jelent semmit ?
-
#81556480
törölt tag
-
#81556480
törölt tag
megnéztem az AAA -s 320-at, amit linkeltem.
Nagyon egyben van, én akárhogy néztem nem láttam eltérést a fényezésbe. A srác azt mondta megmutatja az állapotfelmérő lapot hogy volt e fényezve, de sajnos később kiment a fejemből.
Kissé tényleg fapados, de szépen indult, jó volt a hangja, és jól ment (kipróbáltam)
Egyetlen dolog amit észrevettem hogy a gumik el voltak öregedve. A beltéri kopásokból a km akár valós is lehet. 6-os váltó (nekem meglepő módon, bár aztán felvilágosítottak hogy e46-ba szokott lenni)
Egyszóval jó kocsi, csak kicsit drága. De egyáltalán nem lepukkant széthajtott darab! Biztos hamar el fog kelni.
-
#81556480
törölt tag
Ezt az infót raktároztam!
A mai nap konklúziója, hogy még nézelődök. Most visszamegyek majd dolgozni, és csak decemberbe leszek, lehet majd akkor is bedobom a kérdést, az aktuális piacon mi a legjobb vétel 1.4-1.6m ft között.
A lényeg hogy faceliftes 320d legyen és az infód alapján akkor már inkább 2003, és az utánit nézek.
A próbakör megfertőzött. Nagyon jó volt vezetni. Eddig csak e39 523i-t hajtottam, a minőség az érzés hasonló: Csendes, jó minőségű autók.
-
#81556480
törölt tag
válasz Skimaster #32501 üzenetére
Te, én nem vagyok gyerek. ( vagy nemtudom mire ertetted az elet szon szakaszat. mondjuk gyerek meg csalad nincs )Céges autó C220 merci automata volt, München - Mezőkövesd utvonalat jártam vele, ismerem az automata kényelmét. Ne közöld tényként a velmenyed, nem egyenlo a BMW az automata váltóval, nem usa-ba vagyunk. Mondjuk ott minden automata szinte. Elozo kocsim is sedan volt. Es dobos is vagyok zenekarban, szóval évek ota hallgatom a kombi szöveget.De én nalam csak a sedan dizájn johet szóba. Nem veszek a funkcionalitása miatt kocsit. 90%ban egyedul hasznalom és Mindenre elég volt eddig.
Szerk: Ettol fuggeltenul koszi a tanácsokat, csak ezeken a kérdéseken regen tul vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz szőröscica #32561 üzenetére
Én is autóvásárlás előtt állok, és nem értem ezt a faberakás mániát. szerintem baromi ocsmány. De nálam sem lesz befolyásoló tényező. ha faberakásos lesz, hát legyen. Aztán azonnal megy VTN-eztetni a cucc. Úgy már elviseli a szemem
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
Üdv!
Mennyibe kerül kb egy E46 330D éves fizetendő költsége (bizti, éves adók stb) NEM alkatrészre és fenntartásra gondolok.
mennyi egy német 330d papírozása, mire magyar rendszámos lesz? én 250-re tippelek 2003 éjv. esetén
Ha lehet maradjunk a tárgynál. egyéb, benzinest vegyél, meg ezjobb az jobb amaz jobb- kommentet kérem ne nagyon sok oldalt elolvastam a fórumból, vágom hogy el tudja néhány ember vinni magát, de kérem maradjunk a tárgynál
-
#81556480
törölt tag
Üdvözlet !!
e46 318D milyen dinamikus mondjuk 1.9tdi 1-es octavia és e46 320 D viszonyítás között? meg ugye mind a kettő ( 320 és 318) D is 2000 ccm ( 1995 vagy mennyi, nem lényeg) csak a 18 az kicsit "butított". Ezáltal jók az információim hogy kevesebbet is fogyaszt a 318 mint a 320? hónapok óta lesem napi szinten a használtautót de nem találok olyan 320at ami fekete vagy szürke, 2002-es minimum , szép/ normál belsejű, multikormányos, és viszonylag közepesen felszerelt (csak sedan). éés: kb 1.4 mft
Ezért nézegetem a 318D-ket is és ezen megakadt a szemem: [link] egy garnitúra szép felnivel, majd később multikormánnyal (ha lehet) ez nekem best of lenne.
(számításaim szerint le fogjátok húzni rendesen, de azért kíváncsi vagyok a véleményekre - régóta olvasom a fórumot )
amiből nem engedek:
dízel
sedan
fekete/ezüst
facelift[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz CharlieDrop #33475 üzenetére
Ezt a " nem venném meg"-et csak odaszúrtad hogy neked nem üti meg az ingerküszöbödet, vagy van valami gond is ezekkel? én az összképet nézem: fogyasztás, ár, átírási költség, fenntartás, egyebek. nekem eddig 1.6 b vectrám volt, szóval ahhoz képest biztosan versenyautó egy ilyen.
valami "kézzelfogható" infó kéne, mert még ködösek a dolgok a fejemben
-
#81556480
törölt tag
válasz CharlieDrop #33477 üzenetére
Mint írtam, már nagyon sokat olvasgattam. De folytatom ha abban segítesz mi ennek a motorkódja? mire keressek rá?
-
#81556480
törölt tag
Még a 318d-ről egy kérdés:
Magyarországon lehet ilyen "remap " nevezetű dolgot csinálni, azaz szoftveres teljesítménynövelést? Mit lehet kihozni ezekből, és mi ennek az ára ( körülbelül persze) ?
-
#81556480
törölt tag
válasz szőröscica #33489 üzenetére
már vártam ezt. versenyben volt a "vegyél benzinest"-el (bocsi, most látom azt is te tetted fel)
Alapból is elegendő nekem annak az autónak a teljesítménye, de ha lehet, akkor miért ne? pont azért kérdeztem be, mert több embernél is olvastam hogy csináltak ilyet itt a topicba. Ők miért nem vettek inkább erősebb autót ?
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz szőröscica #33495 üzenetére
De NEM költ rá ennyit. és az éves adó meg fizetnivaló töredéke a 318nak. és mutass egy e46 325d-t ( vagy nem jól tudom hogy e46-ba nincs 325 ? )
én csak egy 50ezer körüli motoroptimalizálásra gondoltam. a turbó és egyéb cserét csak a kolléga vetette fel mint lehetőséget
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
Mi a különbség a 1995 és a 1951ccm e46 318d-k között?
Tudom hogy volt már leírva valahol, hogy adagoló vagy valami ilyesmi, de ha valaki kicsit összefoglalva leírná azt megköszönném. Azt is tudom hogy az 1951 a kerülendő. De nem tudom miért. Nem olcsóbb az adagolót felújítani és akkor nagy valószínűséggel jó lesz ?
-
#81556480
törölt tag
a 136 lovas 320D-knél mik lehetnek hibaforrások? adagoló és turbó? ezek felújítása milyen összeg ha megadják magukat ?
-
#81556480
törölt tag
válasz Skimaster #33838 üzenetére
Értem én, de szakmai topicban miért nem lehet a kérdés re válaszolni?
Nem csak itt! Sehol.
kérdezek az FX processzormoról, erre jön a válasz hogy i5-öt vegyél. Ez ugyan ez a téma
Ne vedd magadra, az egész PHn ez folyik.
Voltak kérdéseim a 318-ról is, akkor se arra kaptam választ, hanem hogy mi mást vegyek helyette.
Ha a 320D-ről kérdeznék ( olyan is volt) akkor jön hogy NE , mert a 330d az jobb.
-
#81556480
törölt tag
válasz whitezo88 #33840 üzenetére
De ez nem igaz egyik esetben sem. van 2 szépnek mondható facelift előtt 136lovas 320d elég jó áron. Csupán ezért kérdeztem. ha lenne 1.6 millám, akkor vennék egy frankó 150lovasat. de nem úgy jött össze a dolog. 1.6 B vectra után szerintem egy megbízható 136le + nyomaték hegyek ( vekihez képest) elfogadható lenne ( plusz ugye később lehet chippelni)
-
#81556480
törölt tag
Szevasztok
E90 330d motorokról mit lehet tudni? Volt belőle többféle? Mire kell odafigyelni? Nyilván nem nagyon van már kevés kilométeres ezekből, de kb 300.ezer még vállalhatónak tűnik.
-
#81556480
törölt tag
válasz molnarpeter #45073 üzenetére
Ok, köszi. Ez két motort típus gondolom. Ezekkel szerelték az e90-eket?
-
#81556480
törölt tag
válasz molnarpeter #45079 üzenetére
Hát még nem tudom pontosan. Január - február körül fog fixálódni. Ha csak 1.8m körül, akkor 20d, ha meglesz a 2.5 akkor nézek egy olcsóbb 30d-t. Nem zavar ha kicsit fapados (30d-bol nagyon fapados lesz ennyiért, tudom, de azért ki lehet fogni. )most is van fent egy 2m alatt kicsivel ami jónak tűnik. Ha most meglenne a pénz, beleugranék, de csak januárban lesz.
Amúgy a 318d is tetszik az alacsony fogyasztás miatt, szóval nagyon csapongok 🤔
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bundle topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
- OLED TV topic
- Formula-1
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...