- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iOS alkalmazások
- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Infravörös kamerákkal vagánykodik az Umidigi
ma Az előlapra is került az éjszakai arcfelismeréshez, és a hátlapra is fotózáshoz.
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz CharlieDrop #31702 üzenetére
Hali!
Eszi az olajat? Ezt nem tudtam. Futómű kényes, azt olvastam, de olajfogyasztásról nem. Ez a motor egyébként ajánlott, nem?
-
őstag
válasz CharlieDrop #31706 üzenetére
+(#31707) zsolt1225:
Most teljesen elbizonytalanodtam. Szerintetek vehető, ha egyáltalán olyan az állapota, mint a képeken, vagy hagyjam, mert problémás lesz?
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #31702 üzenetére
AZ m52 150lovas nem eszi akkor csak nem jobb ez nála.
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #31712 üzenetére
áááh dehogy.. amúgy kinéztem egy 330ci-t, nem a kéket, másikat. Na majd arra szoljál be
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #31760 üzenetére
A kérdés jó. Nem teszteltem a benzin/gázolaj kombót ilyen téren Azóta elhasználtad ezt a keverék üzemanyagot és teljesen "új" gázolaj van benne ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #31858 üzenetére
Ugye más?
Köszi,ilyet akarok
-
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #31862 üzenetére
Ezer köszönet!!!
Nem akartam peremezni. -
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #32190 üzenetére
De.... A lengőkar szilent is oda volt cserélve lett az is de a torony kapott egy olyan ütést,hogy kipúposodott... Amit NoZoli kirakott képeket azon lehet látni az elsőn,hogy mennyire dől befelé az egész a másodikon meg egyenes már a kerék....
Így nézett ki a torony...
És így kéne kinéznie
Toronycsapágy is kapott gazdagon.
Visszaigazgattam a tornyot a másik használt toronycsapággyal de azért nem 100%-os viszont a futóművesnél mondták,hogy lehet vele menni az értékek nem olyanok,hogy szaladni kell egyből a lakatoshoz... 5mm-el van lejjebb a jobb oldala. A gátlók meg eléggé odavoltak,hogy a toronycsapágyakról és porvédőkről ne is beszéljünk.... A hátsó toronycsapágyak is félig ki voltak már szakadva eléggé megérett a cserére az egész :/
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #32217 üzenetére
Egy ilyen ~500E Km-es X5 öt venni kb öngyilkosság.... Szar a futóművük... rogynak befelé a kerekek a hídházszilentek odavannak állandóan.... a váltó/osztómű leszokott hullani,hogy az első futóműről és féltengelyről ne is beszéljek Én szereltem eleget ilyen szart... Eléggé elhanyagoltak tudnak lenni.... De vegyen mindenki 500E Km-es 30i X5-öt Az a motor olyan gyenge bele ahogy van.... A legjobban a az M57D30TÜ motor illik bele.... Az meghúzva nagyon illik bele és már 6HP van alatta ezzel a motorral. Úgy már egész jó. Ill a 4.8is még olyan
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
JanR
addikt
válasz CharlieDrop #32220 üzenetére
És az különben sem iksz 5, hanem szor 5
-
JanR
addikt
válasz CharlieDrop #32223 üzenetére
Rosszat szoltam?
-
-v-
addikt
válasz CharlieDrop #32253 üzenetére
A sárgát meg az ndx-et saját tárcsával szokták csak ajánlani .. amúgy elvileg az ndx-nek nincs engedélye közútra, rákérdeztem múltkor ebc-nél, szuperül fog hidegen is meg minden, de akkor sincs (nem is tervezik).
Amúgy 30 éves mélyponton a font, szóval most érdemes lehet ebc-t venni -
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #32253 üzenetére
Én nem használom ezeket a termékeket így saját tapasztalatom nincsen róluk.
(#32258) brickm
A korai szériákban Ahol OBD és OBD2 csatlakozó is van az OBD a fő csatlakozás az OBD2-őn csak pár funkció és egység érhető el. Minden modult és egységet csak az OBD lát.
(#32264) ADAM1337
Az jó lesz bele
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #32318 üzenetére
E38 18is?
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32346 üzenetére
azert az ov vonal lampa stilus hasonlo. belso elegge. na meg sok alkatresz is ugyan az, igy van.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32349 üzenetére
Hat igy, hogy most mar komplett x palette van. X1, (X2 is jon) X3, X4, X5, X6. hamar fogynak a szamok.
A 4-est meg nagyon beneztek bmw-nel. Sose letezett naluk 4-es szeria. Ertem en, hogy rendszert akartak mi szerint a paros szamu jeloles volt naluk a coupe. Lasd anno 02, 6os. 8as de a 3as kivetel volt. Hisz E21 es az E30 is nem coupe volt amugy hivatalosan hanem 2 door sedan! Majd jott E30 bol a 4 door sedan. E36 volt ami eloszor coupe neven ment, majd E46 es igy tovabb. Az M3 a leganda nem az M4.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
haddent
addikt
válasz CharlieDrop #32393 üzenetére
Én ezzel pontosan ezt mondtam, amit Te is és amit ő is Azzal kezdtem, hogy lehet, hogy a BMW az egyetlen kivétel az összes autó és egyéb mindenféle műszaki cikk gyártói közül, de nem túl valószínű
-
MPowerPH
félisten
-
haddent
addikt
válasz CharlieDrop #32396 üzenetére
Semmi gond, jobbulást (mármint ha komoly volt, nem csak vicc a hőfok)
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #32398 üzenetére
Kamilla tea? Minden oraban fel kupica palesz, es holnapra meggyogyulsz. Jobbulast!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
alkatraz3000
senior tag
válasz CharlieDrop #32401 üzenetére
én sem, ezért kell pusztítani
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #32621 üzenetére
igen ezzel egyetértek, csak a valószínűsége más.. engem eddig kevesebb magánszemély vágott át mint nepper..de hát mindenki a saját tapasztalatát osztja..apropó, mit gondoltok, a németo-ból jövő autók esetében az óratekerés még mennyire jellemző nepperkörben?
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #32662 üzenetére
Addig nezegettem a mas markakat es masik tipust, amig csak ez lett.
Don't Tread On Me
-
crissprivat
senior tag
válasz CharlieDrop #32666 üzenetére
A legnagyobb agyrémnek tartom a start-stop funkciót a kocsikban
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
Declare
őstag
válasz CharlieDrop #32666 üzenetére
Igen azert en is ugy vagyok ezzel, hogy nem ertek hozza es pont ezert nem is irom, hogy baromsag....csak fura es nem tudom, hogy valtozhat meg egyik evröl a masikra egy ilyen "a dizel had ketyegjen" közmondas, ugy hogy par masodpercenkent is lealljon es ujrainduljon, mert az a jo kivancsi lennek azert...
emlekszem meg kb 15 eve volt egy ismerösünk aki vett egy A8 audit nemetorszagbol....hat akkor ilyen volt. Nyilvan valami böhöm dizel motorral (plussz klimaval, raadasul automata klimaval ). Az ember kb reggel beinditotta es ugy ment targyalasokra, hogy az udvaron jart a motor, mert a klimanak egy csomo idö kellett, hogy elkezdjen hüteni es a 15 fok volt a menö akkoriban raadasul dizel, nagy a tank, had ketyegjen, olyankor gyakorlatilag nem fogyaszt . Aztan este otthon leallitotta.... hat picit megfordult a vilag
(#32665) Gsx-rr pont a valto
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #32668 üzenetére
végül mit vettél?
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32682 üzenetére
vegyesek az erzelmeim amugy nekem is. nem rosz de a regieg kozul volt jobb is. ugye az E39 (madonnaval epic), E38, Z4-es filmekre gondolok.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #32704 üzenetére
En 2 napja mostam le, szaradas utan foltos is lett, a reggeli para is megkapta ketszer, de meg tiszta. Vagyis tuti koszos, csak nem latszik.
Möhe: Telibe lesz fenyezve az egesz auto? Az nem kis munka lesz, bar az eredmeny majd magaert beszel. Most milyen szinu?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #32714 üzenetére
Utolsó információm alapján ami tartósabb fajta ~8 év az 200e körül mozog.
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #32714 üzenetére
Ennek már 1 éve utána jártam, fólia 350,telifestés 500k (fél év garanciával) ,dip 300k (metál színnel). Mindenhol rendes referenciákkal. Pesten a Soós Petinél voltam 1 éve árajánlat miatt, 50-el olcsóbbra mondta a fóliázást mint itthon. De a f@szom megyek fel ezért ha javítás vagy egyéb dolog miatt kell elmenni hozzá,inkább helyben megoldom. Ráadásul nem kell dupla fuvar sem ez miatt.
szerk: a dip-es srác ráadásul azt mondta: ha már szín akkor ne átlagos legyen, tűnjön ki a szürke hétköznapokból, és pont ez miatt kicsit én is félek kimozdulni a komfortzónámból
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz CharlieDrop #32786 üzenetére
Kő nincs, de ABS és ASC sem. 95 dec / 96 320i, M pakk ráadásul, ülésfűtéssel
-
haddent
addikt
válasz CharlieDrop #32788 üzenetére
Nem haragszom, de ebben nincs, hát hidd el Nincs ABS kocka sem.
kenguru99 EP09399 a VIN, nincs benne
[ Szerkesztve ]
-
Hikvision
senior tag
válasz CharlieDrop #32809 üzenetére
Én áttértem a sötét oldalra, mivel jött a gyerek ezért sedan nem játszott már, és mivel idáig csak német autóim voltak, amikkel szoptam is rendesen, végül lett egy RX350. Egyébként már amikor az e90-en agyaltam akkor is ment a matek hogy IS vagy E90, de mivel nem hittem másnak akkor győzött a bimmer.
20 éve a PH-n.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #32821 üzenetére
Még csak most körvonalazódik mit szeretnék, majd az e39 után.
De ezek az árak biztatók, nem vagyok automata váltó párti. -
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32837 üzenetére
Szerintem er, igen. Ahogy egy nagyon jo E39 is 2,5 millat ami nem alap verizo es nagyon egyben van es igy tovabb.
Nyilvan nem lehet ugyanannyit elkerni persze. Hisz akkor en is kb. 4 millat is kerhetnek. 2,25 volt anno meg rakoltottem meg ennyit. De, hogy most is elkernek erte 2,2-ot az is biztos.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32897 üzenetére
Ott linkelte BMW001 a papirt, hogy tele tankal, atlagos 75kilos user -el 1585kg (felszereltseg fuggvenyeben valtozo)
(#32898) chess001
Nem tudok, ezert irtam, hogy 30 literrel tankolva ergo majd fele tankal is csak 1500 kilo. Es az auto sulyarol beszelunk nem pedig arrol mennyit nyom ha ulok benne... A TC-es M3 tesztben is sofor nelkul mertek, ahogy a forgalmiban se a soforos suly szerepel. Azzal indokoltad, hogy az 5er -el nem lehet es valo sporotolni mert nehez nem arra valo meg minek bele a manual. En meg leirtam, hogy a sor6ok nem nyomnak tobbet mint egy E46 M3 es mivel manual nagyon jokat lehet vele palyazni es csapatni is legalabb is az M sport kivitellel. Nem tudok mar mi tobbet hozzafuzni. Persze egy 1200 kilos E36 kompakthoz kepest nehez igen.
(#32900) H.Ezredes
Nyilvan, csak gondolom neki se ert volna ez annyit amennyivel dragabban adjak a 3.2-es verziot. Ritkabb is, tobb a valasztek a 3.0-bol. Nalam ezek lennenek a jozan ervek miert nem a nagyobbik. Meg siman el tudom kepzelni, hogy aki csinalta neki a Datsunt (nem emlekszem a szakira) raepit majd egy turbot Karottanak 400 loval es jonapot
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32907 üzenetére
Te tudsz valamit!?
Kekesen meg friss ho. Baszki de hogy ma este nem allok neki teliket fel rakni es felavatni az is biztos.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #32913 üzenetére
Van ra megoldas, de szukseg van egy kulon modulra hozza. Egy vagyon.... Es csak 480P. Ez meg nem olyan modern... Mar annak is orulok, hogy kekfoggal hivaskent kezeli a skype es Vibert is, es minden egyeb hanganyagot, koztuk a youtube -ot is lejatszik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32909 üzenetére
Nem-e?, tele vele a tube Ma mar, hogy turbosak az ujak nem sentsegtores valahogy. Persze karotta nagy szivo benzin parti szoval en se hiszem.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32924 üzenetére
Hat az a korszak volt mikor meg a BMW F1 -ben volt V10-el. Kezenfekvo volt az akkori M5, M6-ban. Anno ott volt a 850is V12-vel. Az nem tulzo?
Amugy ha sok penzem lenne siman epitettnek egy E46 M3 V10 -et. Jobban vonzana mint turbositani.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #32928 üzenetére
A valtojuk volt hulladek... Szar smg.
haddent En pedig pont ugy hallottam, hogy a V10 az egyik legidealisabb konstrukcio a versenymotroknal. A V12/V16 tul nehez, huteni sem egyszeru a leghatso hengereket. A V8 soha nem lesz olyan jo, mint a V10, lasd az F1 -et. A sor 6 nem rossz, de az sem veletlen, hogy csak a BMW ragaszkodik hozza.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32928 üzenetére
Azt hittem ugy erted a betegest, hogy tulzas mar M-es BMW-be. Tekinteve azota sincs es elotte se volt V8-nal tobb.
Illetve elvileg az elso 2 evben volt vmi kenesi gondjuk es csapagyas lett sok amit aztan orvosolak sunyiban. Szoval ebbol is kesobbi bontott tomboket erdemes venni. De Ezredes ur biztos jobban tudja mi gondjuk volt en erre emlekszem regrol.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33004 üzenetére
35D, es annyira nem nagy durranas, mert alapbol is 313-rol indul. A 30D-bol is siman kihoznak 320Le-t. Viszont lehet megis bevallalom ezt a stage 1-es csomagot. Nezelodtem kicsit, es pl. Bp.-n az Autokorbel -nel 380Le@760NM-t garantalnak. Inkabb a nyomatek a veszelyes, szoval ehhez kepest az a 700NM nem gaz. Kertem par ajanlatot, de csak olyan helyrol, ahol van dyno.
A poen, hogy itt kint ugyan annyiba kerul a muvelet, mint otthon. Ezredeseknel is megcsinaltattam volna szivesen, de ha valami gaz van, akkor nem akarok fel-1 evet varni, mire ujra visszagurulok hozzajuk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
haddent
addikt
válasz CharlieDrop #33009 üzenetére
Ha versenyautóról beszél az nem egyéni preferencia..
Azt én is írtam, hogy mindennapokra VAN olyan valóban egyéni preferencia, hogy racionálisabb döntés a dízelTuningról: persze tegye, semmi gond azzal.Tényleg őszintén érdekelt, hogy hol és miben érezni meg, hogy most 300 vagy 370 lóerő. Ez tényleg egy őszinte kérdés, nem több
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33040 üzenetére
Nem vár fél évet rá , mert úgy jön haza. Már ha jól vettem ki a hszből.
-
t.kristof
senior tag
válasz CharlieDrop #33040 üzenetére
Igazából vélemény, pro/kontra érdekelne a kocsiról (mind a 136, mind a 150 lovas változatho). Felvetődött bennem, hogy majd lecserélem a mostani e36-ot (m52b20) és átnyergelnék a dízelesekhez. Leginkább azért vennék dízelt, mert munkába akarnék járni vele, amire a mostani annyira nem a legjobb választás Ez a váltás még nem mostanában lenne, de azért szeretnék jól utánajárni a kocsinak. Érdekelne, hogy kb milyen a fogyasztás, mennyire beteges a tipus stb.. tehát hogy kb mire számítsak. Powerfanaticson Giovanni 320d-jéről olvasgattam és eléggé elbizonytalanított az a motorcsere..Természetesen vásárláskor nem a lista aljáról akarok majd választani, de azért nem akarok 2millát rá szánni, inkább olyan 1.3-1.5 között, plusz a sallangok. Ezek közül lehet esetleg már normálisat találni? Felszereltségben tempomatra,klímára és el.ablakra gondoltam.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33040 üzenetére
De, csinalnak. Viszont most Karacsonyra repulok, legkozelebb juniusban megyek haza. Akkor meg lesz az auton gari is, es valszeg 1 hetem lesz otthon, ami a kikapcsolodasrol szol. Egy ilyen ECU modositasa egy fel nap, tehat nekem fel kell mennem Bp.-re, es ott megvarnom, amig kesz lesz. Nem lesz ra idom, igy is egy napom kukas, mert Bp.-re viszem az autot poliroztatni, ami kb. 6 ora. Aztan a masodik, hogy Mo.-n jelen pillanatban Nekem nem eri meg nagyobb penzt koltenem, mivel a BREXIT miatt a font akkorat zuhant, hogy otthon hirtelen minden dragabb lett, mintha itt vennem/csinaltatnam. A BMW szerviztol, ahonnan vettem az autot, a gari melle kaptam egy 40% off, es egy 20% off kupont a szervizre. Igy olcsobban kijon, mintha en a sajat forrasombol megvennem az alkatreszt, es otthon megcsinaltatnam, es legalabb BMW-s pecset kerul a szervizkonyvbe es a munkalapba.
A remap arat elkoltom masra. Pont kijonne belole a foliazas, es a felnik atfestese. A szint meg nem tudom, feher autohoz a fekete illene. Shadow Chrome vagy Shadow Black lesz.Velemenyem az autorol. Mindent egybe veve megkaptam amit akartam, nincs tobb nyoszorgo muanyag es puritan anyaghasznalat. Kenyelmes is, tagas is, csondes is, szep is. Okos is, van benne minden, biztos jo draga, ha valami beadja a kulcsot. Ami nagyon tetszik, hogy az auto igy 2-3 fokban is 1 merfold utan elkezd futeni, az olaj pedig 4 merfold utan 90 fokos.
Egyebkent nem szeretem...Don't Tread On Me
-
t.kristof
senior tag
válasz CharlieDrop #33054 üzenetére
Köszönöm a válaszod! Én is inkább a 150 lovas felé húzok, a teljesítménye végett is. Gondolkodtam a 30d-n de az nem tudom, hogy mennyit enne. Arról esetleg vélemény /tapasztalat?
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Politika
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Videós, mozgóképes topik
- EAFC 24
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs