- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Mobilhasználat külföldön
- Netfone
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #28805 üzenetére
A "kicserélsz mindent"re reagáltam. Gyakorlatilag az azt jelenti, hogy szétbontod, ami már egyszer össze lett rakva, és te építed (építetted) össze.
Nézz meg egy ilyet. "Mennyibe kerül egy új M4? Na, annyi és még egy kocsi tartalékba..."A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #28816 üzenetére
Akkor az én 30dA-m most dinamikusan hajtva 11 felett van jellemzően városban vagyok egy ideje,de nem bírok lassan menni....
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #28954 üzenetére
Hááááát....... De én nem szeretem más munkáját fikázni így én nem mondok semmit Sok jobban futó szerviznek nagy az arca "sajnos" De persze van sok kivétel is !!! Egy jó sztori pont mai. Egyik kedves barátunk és ügyfelünk ( E60 35D ) jött,hogy nézzünk már rá a kocsira. Bevitte Wallisba olajcserére ( Mert,hogy mikor vette végig a Wallisba volt az olajcsere és onnan legyen az a pecsét is egyébként mindent mi csináltunk rajta.... ) eleve jöjjön vissza majd a kocsiért megvárni nem lehet !!! Majd hívják,h hát nem lett kész másnap jöjjön vissza. Másnap reggel hívják,hogy hááááttt nem tudják mi történt de lemerült az autó az éjszaka és hát megy az ablaktörlő is folyamatosan... Kérdezi de hát mi történt ??? Háááát azt nem tudják Oké... Szépen bemegy és látja,hogy 3 ember áll a kocsi körül 1 gépezi a többi nézi okosan és folyamatosan megy az ablaktörlő.... Odamegy,hogy emberek legalább a lapátokat ő maga fölhajtsa,hogy legalább ne bassza teljesen tönkre a gumit raja Kérdi,hogy akkor most mi is van hát izé hozé amozé hebegnek habognak és 3 szerelő 3 felé,hogy hát nekik nem is itt kéne lenniük. Tulajdonképpen annyi volt,hogy lemerítettek a kocsit és meghülyült eleve nem tudom,h sikerült nekik ez a művelt de sikerült Nagy márkaszerviz És 26.000 Ft-ért cseréltek olajat rajta annyi volt a munkadíj. ( Ő vitt mindent )
(#28955) negro
Na igen. Így néz ki egy E39 Jó kiállású
Ott is az alap baj az volt,hogy össze is kellett volna rakni ( mondjuk így ahogy most áll a blokk így nem kell.... Még szerencse,hogy van egy motorunk nekünk viszont.... )
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #28988 üzenetére
No már itthonról írok,tehát sikerült........ráraktuk a bikázó cuccra reggel,próba...nem indul....tölt egy kicsit,próba többször....semmi....aztán kitaláltuk,hogy lehet,hogy le van dermedve a gázolaj....hőlégfúvó,abból is ipari,burkolatok leszedve,és elkezdtük melegíteni a gázolajszűrő házát,a szívósort és úgymond az egész felső részt! Ez ment 10 percig,aztán próba....majdnem elkapta.....még egy kis melegítés,közben akku tölt,aztán indítás és végre elkapta,beindult!
Mondta barátom,hogy indulásnál hallotta,hogy az egyik henger kicsit később indult,izzítógyertya rossz biztos.
Azon kívül tanulság,hogy hiába mondott a kutas gyerek -22-ig jó gázolajat,ez nem így volt,kamuzott,vagy ő is rosszul tudta.Ergo kell a prémium gázolaj,ha mocsok hidegbe megy az ember!Az első indításkor pörgette az akku,de nem indult,az akkunak semmibaja nem volt,csak hamar elfáradt a többszöri indítás után,mivel a dermedt gázolajtól,nem tudott indulni.
Utána mentem 200 km-et,megállás 25 perc,simán indult!
820 km-et mentem összesen 6.3-ra jött ki a fogyasztás,az computer 5,3 mutat...ennyi!
Köszi mindenkinek a tanácsokat,megint sokat okosodtam!! -
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #29000 üzenetére
Amiatt,hogy le volt benne dermedve a nafta,vagy mert csak úgy? 12 ezerrel ezelőtt cseréltem gázolajszűrőt....most nem akarnám...
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #29029 üzenetére
Az egy dolog. En special eszre se veszem oket. Sok is van beloluk. Persze azert az LCI, M pakkos mutat valahogy. Ha lenne egy lista az utobbi 10 ev legcsunyabb BMW -ivel akkor ez biztos az elso 3-ban lenne. Verszenyben az elso 1-es, E65 es elso genaracios X3-al.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #29037 üzenetére
Az a baj autópályán esett már le 80-ra is. Pedig a zsalu zár rendesen, a kiegészítő fűtésem is dolgozik. Ezért gyanakszom a termosztátokra, hogy már nem 100%-osak, mégiscsak egy 10+ éves autóról beszélünk. Bár lehet ez már megint csak az én agybajom, mert facebookos csoportokban napi szinten van ilyen "50 fokos hűtővízzel járok, szerintetek ez normális?" poszt.
Én eddig úgy tudtam 85-90 körül kéne lennie, illetve több hozzászólást olvastam, hogy nekik stabil 90. Bár, hogy ebből mennyi a menüből nézett adat, és mennyi aki csak rámondja a merőlegesen álló mutatóra (ami amúgy 75 foktól már úgy áll nekem..) azt nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #29040 üzenetére
Impreza WRX 4 hengerrel? Nem a 4 hengerrel van a gond, ahogy írták a cikkben is, hanem akinek ezzel kell kompenzálnia...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29040 üzenetére
Rosszul hangzik, de nezd meg a menetteljesitmenyet. Uti a regi sor 6 -ot. Persze, azzal a valtoval a 100-as sprint 1s-el biztos jobb, de akkor is meggyozo a 6.2s.
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #29040 üzenetére
Nemá,hogy egy top modelbe "szénnéhúzott" 4hengerrel menjen a burzsuj.......
Az még gázabb hogy ezt simán elnevezik 30i-nek..... -
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #29040 üzenetére
Az a durva, hogy amit leírtak engem nem riasztana el a vásárlástól.
Igaz én mire oda érek lehet nem E60 lesz, hanem 420D ahogy nézem. -
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #29040 üzenetére
Nemááááá....szerintem BMW hat hengerrel a legjobb!!Nekem a kis traktor van(320d),és nagyon lesem a 6 hengeres dízelt....6 henger benzin volt már,de most kell a dízel,mert sokat megyek....
Nincs valakinek cserébe egy 330d vagy xd,vagy 530d v 530xd???
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #29039 üzenetére
Köszi! Szervizmenüben néztem az értékeket, de lehet nem kéne ennyit foglalkoznom a dologgal.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #29076 üzenetére
Igen, ET40 körüliek. Ha érdekel lefényképezem őket...
Itt a gyári képek:
http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=670[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #29128 üzenetére
Cimbora motorcseret kapott infiben 10.000 km körül. Fél éves kocsi. Ő vitatkozna ezzel
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #29162 üzenetére
Én is nagyon sokszor voltam síelni E34-ekkel és E39-el is, voltak igazán nagy havazások is, de soha nem kerültem gondba. Egyetlen egyszer, itthon fogott meg egy hatalmas hóvihar, a saját utcámban: akkora hó volt, hogy egyszerűen felhasalt rá az autó. Ott az összkerék sem segített volna.
Ettől függetlenül nyilván jó, de én nem cipelném magammal a súlyát, és bonyolultabb szerkezet is jóval.
[ Szerkesztve ]
-
whbear
senior tag
válasz CharlieDrop #29162 üzenetére
Arra is érdemes figyelni, az x többet fogyaszt, jobban faragja a gumikat, leginkább suv 4x4 és egyforma gumi kell rá, nehezebb is és javítani kellhet az osztóművet, féltengelyt, gumiharangot. Ha valaki síelni jár vagy hegyen lakik és szeret télen mozogni akkor megéri. Ha inkább nyári ember mint én akkor nem éri meg. Mondom ezt E83 E53 E36 E46 E39 E60 után de lehet más nem így gondolja, nem fogunk összeveszni
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29207 üzenetére
Nem tudok hozzaszolni. Nekem az E39-ben meg ASC volt, ami nem tudott ilyet. Az A6-al meg nem talalkoztam vizatfolyassal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29209 üzenetére
ASC-s vagy DSC-s? Passz, rantopadon anno az E39-el is tok jo volt.
Don't Tread On Me
-
Henry1990
tag
válasz CharlieDrop #29218 üzenetére
Igen, én is sajnalom. De most a kocsiba megy a penz
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #29233 üzenetére
A "fékenergia visszanyerés" nem az? Az is a fékenergiából nyer vissza energiát, bár itt gondolom nem "turbóra" használható fel.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #29266 üzenetére
Ma reggel nem párásodott, csak tegnap.
Arra lettem figyelmes. -
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #29312 üzenetére
Család van ?
Ha nincs akkor E90, ha van E60.
Nekem spec az E60 M-packet-el eléggé bejön, valószinűleg az lesz a következő, de nem csak ezért lábtér és a hátsó utasoknak több hely van.
Az E90 viszont sportosabb, könnyebb is jóval, tudtommal. -
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #29312 üzenetére
Én e60 touring,mert családos vagyok,több gyerekkel....most e46 touring van,előtte e39 sedan volt,de már pár hónapja sóvárgok a 6 henger dízel röfögésért és nagy püffedt kasztniért....hiába,ha egyszer volt már nagy vas,nehéz visszaülni egy kisebbe...legalábbis nekem.Felszereltség minimum nálam:bőr,xenon, automata, tempomat.Ha ezen felül tetőablak és/vagy memóriás ülés van az már happy....
Csak az a fránya 2 karikás műszerfal nem annyira jön be,bár az mindkettőben van....
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #29315 üzenetére
Nekem e39 van, de 3masok nem annyira kényelmesek, voltak nekem e46 és társai az újban nem ültem még.
De az E60 szimpatikus belsőre, külsőre tény hogy az E90/91 szebb, de valahogy a komfort miatt választanám az E60-at. -
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #29312 üzenetére
Facelift sokat dob E90esen, míg E60ason szerintem annyira sokat nem.
E90esbe szerintem elég szar hátra ki/bemászni, E60as jobb ilyen szempontból.
E60asból talán több lesz a jobban felszerelt, azokra talán többet költöttek extraként új korukban.
Szerintem bármelyik is tetszene, 30d motorral vegyed, mert ugyan úgy 3literes, tehát nagyon-nagyon minimálisan enne csak többet a 25d-hez képest, ámde a 25d is bőven elég a hétköznapokra. -
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29318 üzenetére
milyen e46-ot hajtasz perpill?
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29312 üzenetére
En anno ugyan ezen dilemmaztam, igy lett aztan E92. De ugye nekem nincs csalad. Eloszor is azt javaslom probalj ki egy E60-ast, meg egy E90-est. Nekem pl. az E60 mar tul nagy volt, az E90 meg akkora, mint az E39. Kenyelemre ugyan ott vannak, leven tok ugyan azok az ulesek vannak bennuk, leszamitva az E60-nal elofordulo komfortulest. Amire jo figyelni, ne az alap ulessel, hanem a sportulessel vegyed, barmelyiket is. Az alap ulesek szerintem kenyelmetlenek.... E60-ban tobb a hely hatul, es ennyi. Meretben ugyan azok, mert a kardanalaguton vegigfuto konzol szelesebb az 5er-nel. Ha az E90 kenyelmetlen lesz, akkor az E60 is az, mert nincs kulonbseg. Ha nem sport csomaggal veszed, akkor kicsit puhabb azert az E60, de ez szinten mindegyikre igaz. Belsore ugyan azok, mivel az osszes a korabeli BMW belso majdnem azonos. Vezetesi elmeny teren E90 a nyero. Kisebb, konnyebb, direktebb. Ami az E60 mellett szol, hogy sokkal jobban felszereltek, tobb extra volt rendelheto hozzajuk. Ez egyebkent kesobb nem biztos, hogy jo, mert tobb dolog van, ami elromolhat. Extrak kozul egy dolog van mindket modell eseten, amit kerulni kell, barmennyire is 'rohadt jo' dolog, ez pedig az aktiv kormany. HUD(csak E60) nagyon jo viszont, kanyarkovetos bixenon szinten, amiket E60-ban nagyobb esellyel talalsz. Aztan az emlitett komfortulesek szinten E60-nal. Erdemes azokkal venni, mert eg es fold a kulonbseg akar a sportulesekhez kepest is. E90-nel mindenkeppen idrive -osat vegyel, es mindkettonel abbol is a Professionalt.
A motor teren en a mostani helyzetre valo tekintettel a 25D-t valasztanam mindket modellnel. Ezek is 3L -es motorok, nincsenek kihegyezve. Bele egy ECO remap, amitol erosebb lesz, es meg kevesebbet eszik. Autopalyan siman elmegy 5-6l -el, de nagyon jol megy, es a kis 2.0 dieselek sem tudnak majd kekeckedni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #29323 üzenetére
Ne írd le az E60-at főleg az LCI-t LCI-t bátran ajánlom !!!!!!!!!!!! Kevésbé nyűgös és elég szép és jól felszerelt példányokat lehet találni. E90-hez képest igen is sokkal jobb az anyagminőség és komolyabb is az egész. Bent is jobbak az anyagok kevesebb benne az-az igazi ócska gagyi műanyag... Én az 1M-ünktől is kivagyok,hogy milyen gagyi szar műanyagok vannak benne és az E90 ugyan ez.... Én E60 LCI 35D-t vásárolnék és abból is keresnék egy szépen extrázottat Nem lehetetlen találni egy szépet. Én rengeteget ülök minden típusba és inkább egy E60... De persze függ attól is,hogy mi a cél. De persze E90-ből is van 1-2 ami nagyon szép !!! Én azt is szeretem vezetni hozzáteszem de egy E60 az komolyabb kocsi. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #29312 üzenetére
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-v-
addikt
válasz CharlieDrop #29330 üzenetére
E46-nak miert hisztis? Ugy hallottam meyle hd-t ha belerakod az birja utana sokaig, es le van a gond.. vagy nem?
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29330 üzenetére
Azert kell kiprobalni mindegyiket. Egybol meglatod, melyik autoban erzed jol magad. Es azt kell venni. De hogy oszinte legyek, E60, E90 egy kutya, mar ami az anyagminoseget illeti. Nagyon keves a kulonbseg kozottuk, ugyan ugy kopik az autok belseje, ugyan ugy tud nyoszorogni, es ugyan olyan rossz a muanyagok minosege.(cipoben is siman eltuntethetetlen karcot tudsz hagyni pl. az ajtokon) Ha premiumot akarsz, akkor E65, mert az tenyleg mas. A tobbi az sallang. Tudok Neked fotozni E60 belsot valos 230k km utan. Nekem meg csak 214k km van, de nem tudom elkepzelni, hogy majd egyszer ugy fog kinezni. Ezeknel ha nem figyelsz oda, akkor a szutyok anyagok miatt gyorsan leirod a belsot. Nezd itt is mit muveltek a 3-assal.... A BMW es a tulaj igenytelensege is. Mert sajnos ez az egesz szeria,(E90, E60, E63 E65) minosegben elmarad mind az Auditol, es foleg a Mercedestol. Nem premium erzet, foleg ha mellette all a ket osszehasonlitasi alap.
Es hogy kicsit szidjuk a BMW-t.
Van az autoban jobb elol egy piros intercooler cso, ami kivetel nelkul minden auton tiszta olaj. 3 ev alatt eloszor csereltem teljes csovet, mert azt irtak, uj csovel es tomitessel jo lesz. 1! honap utan csurom olaj volt. Aztan meg 3x lett rajta tomites cserelve az elmult 2 evben(gyari), mert folyamat ontotta az olajat. Most megnezve, tiszta olaj, beleertve az also motorburkolatot is. Szegyen, hogy nem tudnak egy olyan BMW logoval ellatott isten tudja ki altal keszitett tomitest eladni, ami birja legalabb 1 evet.(1 honapot sem) A hiba ismert, a tomites nem draga, csak sokaig tart kicserelni.
Most azon ugykodok, hogy kabja be a BMW, a gyari minosegevel egyutt. Van itthon egy ilyen hasznalt tomitesem. Azt beviszem egy specko muhelybe, es keszittetek 2db minosegi darabot. Az egyiket magamnak, a masikat itt a Halliwell Jones BMW-nek. A tomitest mindig toluk veszem, van nekik tucat raktaron, mert keresett dolog. Otthagyom naluk, hogy a sok szar BMW logos tomitesnek csufolt sz@rt nyugodtan kidobhatjak.fullextra: Gyonyoru. Bar en a faval nem vagyok joban, menne ra a sotet karbonfolia. Ehhez pont illik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #29334 üzenetére
Én most leszek 180ezer km-nél, egyelőre csak a vezérműláncot cseréltettem, de lehet, hogy lassan kuplungot vagy kettőstömegűt vagy hardytárcsát, vagy istentudja micsodát is kéne. Mikor leállítom a motort, akkor olyan kellemetlenül áll le 3ból 1szer, beremeg tőle az egész kocsi.
Egyébként pár hónapja kiszámoltam a kocsi fenntartását évi 20ezer km-rel kalkulálva, kötelezővel (casco nélkül), várt és nem várt szervizekkel, 3db megye matricával, gépjárműadóval, és így havi 84ezer Ft-ba kerül a kocsi fenntartása. Ezt az értéket majd gondolom megdobja a 200ezer km utáni nagyobb szervíz.
Azt hozzátenném, hogy ez így havi 2x60l gázolajat jelent a 8,5l-es tempósabb közlekedéssel, tehát ez így kb. 45ezer Ft üzemanyag ilyen olcsóbb diesel árak mellett. Egy 20d-vel ez 38ezer Ft lenne, tehát évi 84ezer Ft spórolás. A 25d-30d-35d trióban szerintem minimális különbség lenne csak, ott kár ezt számolni.Én szeretem a sportfutóművet, főleg mióta sima gumik vannak, ettől függetlenül továbbra sem megyek külső sávban az autópályán, mert katasztrófa az M1-es útminősége ott, viszont a családi egyterűvel sem megyek ott, tehát kb. tök8, hogy mi van a kocsi alatt ilyen szempontból. Ami hétköznapibb, az a fekvőrendőrözés pl. kiscelli utcában, szépen vissza 1es fokozatba átgurulva enyhén keresztbe, de a teremgarázsba leállva az alsó gumivédők hozzáérnek az aszfalthoz. És hát igen, lengőkarokat cseréltettem 113ezernél, lengéscsillapítókat 165ezernél úgy, hogy főleg autópályán megyek. Tolatva tudok szegély fölé gurulni így is, de szerintem szemből sima futóművel sem menne a dolog, de ez lehet nem így van.
Nekem az E60-as túl távolságtartó volt belül, értem ez alatt, hogy olyan messzi volt minden, és úgymond alig öleltek körbe a dolgok, viszont ilyen szempontból az 1es bmw tetszett a legjobban, a 3as pedig arany középút. (74kg vagyok és 185cm magas, tehát biztos pocakosodnom kéne hozzá)
Az biztos, hogy a 3as fürgébb lenne azonos motorral, viszont nehezebb lesz belőle egy tényleg jól felszereltet találni, míg az 5ösökben csak-csak akad extra. Azért újkori árban volt köztük simán 3 millió Ft különbség azonos motorral, és aki tehette, az inkább 5öst vett akkor már. Próbáld ki mindkét kocsit, és ha lehet, akkor e90esből facelifteset nézz, sokkal szebb hűtőrács, motorháztető, első-hátsó lámpa, frissített idrive. Az 5ösnél ha régi sportcsomagosat nézel, akkor hátsó lámpát kivéve senki sem mondja meg, hogy 2003as vagy 2009es (már ha volt 2003ban sportcsomag), tehát ez egy jó érv az 5ös mellett, ha szimpatikus.
Ha úgy van, akkor pedig gyere ide óbudára, megmutatom az én kocsimat, milyen valós 180ezer km-rel közel full extrásan belül egy 3as, és akkor ugyan +150kg súly van, de ezt leszámítva végülis tök ugyanolyan, mint egy e90es, csak a közepétől más, de a helykínálat és a csomagtartó mérete mindegyik e90esben ugyanaz lesz. Priviben írj majd, ha érdekel a dolog.
-
pityeszka
őstag
válasz CharlieDrop #29332 üzenetére
Én poliuretánból csináltattam legutóbb lengőkar szilenteket mert nincs kedvem sűrűn cserélgetni a fantasztikus magyar utak miatt. Érezhetően keményebb, de ide ez kell meg a 16-os felni.
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
pityeszka
őstag
válasz CharlieDrop #29341 üzenetére
be kell zsírozni és nem fog
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #29369 üzenetére
az én e46-om itthon került először forgalomba, 318i, úgyhogy egyértelműen a fapad fapadja. az össz "extra" ami benne van az a 2.0-ás motor, a busines fej, és a hátsó elektromos ablak. pont. még a hátsó üléssor se dönthető ami azért milyenmár az az opelekben is alap...
igazából ennyivel én bőven tudok élni, de embere válogatja, cimbora szerint is két bmw van, a full extrás meg a sz@r[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29369 üzenetére
olyan nagy elvárás, hogy legyen m-kormány, sportülés, ülésfűtés esetleg pdc? úgy tűnik igen. nincs kedvem utólag összevadászni, meg beszereltetni ülést cseréltetni, kormányt cseréltetni stb. szerintem többe jönnék ki, mintha eleve olyan autót vennék, amibe ezek benne vannak alapba.
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #29374 üzenetére
Az M kormánynak más az átmérője? Az oké, hogy alul nincs "lyuk", meg van két kis bütyök oldalt, de másban miben különbözik?
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #29374 üzenetére
Az M-es kormányt, azt pont 10 perc berakni és plug and play...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #29381 üzenetére
M kormány elég nagy elvárás, elég drága kis kiegészítő volt...
30-40e HUF és 10 perc berakni. Ez miért is nagy elvárás?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #29384 üzenetére
Na es nem art meg 20-ert uja boroztetni. En pl. meg is "vastagitottam" persze nem olyan tulzottan mint ujabb bmw-ek kormanya.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #29384 üzenetére
Ja, azt hittem használt autófelszerelésről beszélünk... Nem tudtam, hogy még e46 van újonnan.
A neten rá lehet keresni a mostani árakra.
Igen, a 20e-s bőrözés után tényleg újszerű, de ennyi erővel mindet ki lehet cserélni, újrafényezni stb...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #29390 üzenetére
Én meg azt hittem, hogy M kormányos autót akar vezetni és a fórum célja, hogy segítsük egymást...
Valóban 1999-ben fogalmam nincs hány márkát kértek a sportkormányért az első tulajtól. Annyira igazad van! Nem is értem miről írok...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #29419 üzenetére
A lengőkar más.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29422 üzenetére
Jajj, ezt nem a sracnak gondoltam, csak szemezgettem, es megakadt rajta a szemem, mert nagyon olcso, meg regadoval is.
H.Ezredes: Az meg annyira nem is gaz, foleg ha tenyleg elso tulajos, es a km is stimmel. Eleg jol felszerelt, persze biztos lenne rajta mit csinalni. A rozsda ajtot kicserelni, a fejegyseget MK4-re cserelni igy kapasbol. Meg az elso fenyszorot, lokosoket cserelni faceliftre meg M-re. Eleg barati lenne.
mod: mi az a ket ulesre vonatkozo gomb a ket ulesfutes kapcsolo mellett? Nem is tudtam, hogy a sima alap uleshez is volt masszazs funkcio.
joamilestoné: Csak nem elgondolkodtal?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #29435 üzenetére
Enyem tobb mint 15 es en se adnam oda 2 alatt...
Azert itt mar nem arrol van szo egy auto 4 vagy 7 eves es ezert a 3 ev nem sok megis majd 2x annyi mint a masik. Az ertek vesztes ilyenkor a legnagyobb. Egy 2002-es E39 lehet boven le lakottab mint egy 1996 -os akar mindezt ugy, hogy az utobbiban lehet csak 20e km-el van tobb. Allapotot veszunk.
De nem ertelek? Ha egy jo E60 min 3 milla egy jo E39-ert miert sokalsz 2 ot? Fel eve talan volt egy cikk a vezess.hu -n egy nemet 28i M csomagos behozatalarol. Szep allapotu de kozel nem volt makulatlan. Minden koltseggel egyutt mire magyar rendszammal kozlekedett 1.95 lett a vege. De ekkor meg egy fillert nem koltott az auto rendbe rakasara. Olaj, szurok, fektarcsak, betetek, gyertyak es stb. Mar 2,2. Polir, gumik 18-as felnire. Szepen emelkedik az osszeg am. Meg szerencsere meg lett csinalva az elozo tulaj okan facelift -re az auto elol hatul, vese. Mert ez megint jo 200e forint lenne.
A gond, hogy E39-nel hatalmas a kontraszt ami az arakat es allapotokat illeti. Mivel lehet kapni mar 700-ezerert is ezert sokkalja az ember a 2-2,5 millat csak epp eg es a fold tud lenni a ket veglet kozt. Illetve egy 700-as peldanyra ha ra kolt az ember 1 millat se lesz olyan mar mint az aminek folyamatosan gondos tulaja volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #29438 üzenetére
Ja, roszabb anyag minoseg es megbizhatosag az E60-nal
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29438 üzenetére
Az uj 30D motoros E39 mar euro 4-es, nem?
Negro: Mondjuk nalam a megbizhatosag teren az e39 megbukott. Mindig volt valami gondja, hiaba ment bele a penz folyamat. E92 az utan tiszta feludules, mert a jobb lampamoso, izzitoelektronika es a biztonsagi ovet ado kis karocskanak a hibajan kivul nem romlik el semmi sem. Ez 3 ev, es atszamolva 60k. Es gyari uj alkatreszek. Bontva fele ennyi lett volna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #29442 üzenetére
Pedig tényleg az. 2004/10. havi gyártású, de 2005 áprilisában gurult ki a szalonból, és ekkor lett forgalomba helyezve.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Mobilhasználat külföldön
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Építő/felújító topik
- Ukrajnai háború
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest