Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Cxgrav
senior tag
válasz #81556480 #32433 üzenetére
Biciklit nem vennék tőlük, nem hogy autót
Ügyféllel úgy bánnak mint a kutyákkal, és ott vernek át, ahol tudnak.
Ismerős múltkor odament időpontra, 2 órát várt, eljött, majd 1 órával később felhívták, hogy hova lett, mert nem találják a váróba. Úgy hogy ők hívták fel, hogy megvennék az autóját! A 2 millás kocsira (piaci ára) mondtak 800 ezret. Szegény akkor még nem hallott addig róluk, de egy életre megtanulta.
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
válasz #81556480 #32436 üzenetére
gyrészt ezért, másrészt emailben spammelnek, eladáskor kecsegtető ajánlattal hívogatnak, majd felviszed az autót és bemondják a felét ... igaz ez eladói oldal de ilyen mentalitással rendelkező kereskedéshez a lábam se tenném be. Elképzelem milyen tákolásokat bírnak végrehajtani a profit reményeiben.
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz #81556480 #33478 üzenetére
Persze:
A kerülendő a sima M47 ha melléírod a Vp44-et is (az adagoló típusa) már világosabb lesz miért.
Ami sokkal jobb (bár baja ennek is van, jellemzően már orvosolták) az az M47N, vagy M47TU, ennél van újabb az M47TU2, de az már nincs e46-banNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz #81556480 #33487 üzenetére
Pont a 318D -t mondjuk lehet remappolni, mert a drivetrain az a 20D -vel megegyezo, tehat nem tudsz nagy kart csinalni.
De pl. egy alapbol tulpockolt motort meg meghuzni mar kicsit kockazatos. Csak egy pelda. Sokan nem tudjak pl., de F10 -nel a 25D -ben hatalmas tuningpotencial van(mind a regi, mind az uj modellben). Csak elfelejtik, hogy a valto az nem ugyan az, mint a nagyobb modelleken, es esetleg azt a remap utan hazavagja. Mert garantaltan hazafogja.
Es ezt a profi muhelyek sem veszik soha figyelembe, siman fole huzzak a gepet.Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
-
Cxgrav
senior tag
válasz #81556480 #33835 üzenetére
Km függő szerintem, meg hogy hogyan volt szervizelve az autó.
VP44 adagoló van rajta, az szeret megdögleni, de nem mindennapos eset. (70-100körül van a felújítás azt hiszem)
Turbó problémáról nem nagyon hallottam még ennél az autónál.
Amúgy bármi lehet hibaforrás: termosztátok, vezérlés.Inkább a common rail 150LE változatot ajánlanám én személy szerint.
Picture me Rollin' by 2pac
-
chess001
aktív tag
-
MPowerPH
félisten
válasz #81556480 #33835 üzenetére
Szerintem nincs gond a 136 lovas 20D -vel. Adagolo felujitasa huzos lehet, ha szukseges, de! Az ellenorizheto, ha valami gond van vele mar a vetel elott, mindenfele muszer nelkul is. Ha rendben van, akkor oks. A turbo felujitasa megvan max. 80k -ert, ami bagatel.
Ami inkabb erdekes lehet, az az auto futasa. Ezekben mara mar beleszallt par km, foleg, hogy mind behozott. Es hiaba irjak, hogy a 14 eves autoban garantaltan csak 200k km van, ez amitas, b@romsag. Nem ismerem az autot amit nezel, de azt kellene eldonteni, hogy bevallalsz e egy autot fel millio kilometerrel?
Don't Tread On Me
-
bröton
csendes tag
válasz #81556480 #45077 üzenetére
Ha azt nézzük,hogy az e 39-esek be szerelt m57-es motorok általában túl vannak már a 4,5,6, száz ezer kilométeren és nagyon ritka az a példány amelyiknek a motorjával lett volna baj,akkor nyugodtan vehetsz egy 340ezret futott gépet.
Ott sem a motornak lesz baja először.
Ez a motor típus még abból az időből való amikor még nem találták ki a 20,30 ezrenkénti olajcserét. -
H.Ezredes
őstag
válasz #81556480 #45080 üzenetére
2M-ért tudok egy E91-et 20D-t M47 amit folyamatosan karbantartott a tulaj. Innen a fórumról.
6 hengeres motorokon E90-es szériában meg kell mindegyiken vezérlést cserélni. M57-nél 2005 után gyártott modelleknél ( alublokkos D3 ) 250-300E Km után kell cserélni. Volt M57 ami elszakadt 250E Km nél volt ami 400E Km-nél szakadt el.... Igazából ha nincs kicserélve akkor előbb utóbb el fog szakadni.... N57-nél pedig 250E Km után kell vezérlést cserélni.
(#45076) BMW001
Milyen 100 X ezer Km után ??????? Mindig is világosan egyértelműen írtam le,hogy 250E Km után kell vezérlést cserélni N57-es motorokon. N47-es motorokon pedig 200E Km...... 1,5M pedig nem csak a motorra megy....
De nem értem most is jött egy F34 20D ~190E Km-el,hogy ki kell cserélni körbe az összes féket meg cseréljük le a vezérlést takarítsunk ki mindent ahogy szoktuk ha kell a turbót is újítsuk fel stb. Mondtuk mindennel együtt simán lehet 800K vagy több azt mondja jó-jó csináljuk meg mikor hozhatja.... Vannak elég sokan akik nem remegnek ezen hanem azt akarják,hogy jó legyen és kifizetik.... Nem értem miért fáj... Rengetegen akarnak és költenek is a HASZNÁLT autóikra. Nem remegnek,hogy elkopik a fék nem remegnek,hogy vezérlést kell cserélni vagy turbót felújítani vagy automatába olajat cserélni stb... Te simán beleköltöttél 500K-t az NBT-be az nem fájt ??? Abból lazán kijön egy vezérléscsere egy N57-en pl a te volt kocsidon is.... Mindenki arra költ amire akar.... te NBT-re akartál így azt vettél bele.... Turbót akartál tuningolni így vettél bele másik kettőt.... Azokból az összegekből már tisztességesen meglehet csinálni egy motort.....
(#45081) bröton
E39-be D1-es vasblokkos motor van ott 1M- Km-t is elmehet a vezérlés D2-nél ( vasblokkos ) is 500E Km-ig nem is érdemes vezérléscserén gondolkodni de 2005 után gyártott M57 D3 D5 ( alublokkos ) motorokon viszont kell mert megnyúlik a lánc és elszakad....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ACAB95
tag
válasz #81556480 #45080 üzenetére
Vegyél egy jól karbantartott 320D-t 110kw motorral. Igaz hogy E9x modellben ritka de véleményem szerint ez a legmegbízhatóbb. Nekem is ez van és megvagyok vele elégedve. Hosszú kiosztású váltója miatt pályára nagyon alkalmas, teljesítménye mindenhová elegendő és reális vegyes fogyasztás 6-7 liter között alakul 17es kereken. Persze hosszú útra kevés várossal 5 litert sem lehetetlen csinálni. A másik nagy előnye, hogy elég alaposan szigetelve van az utastér, szóval nagyon csendes 130km/h tempónál is.
[ Szerkesztve ]
"Ami nem öl meg, az megerősít."
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!