- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz
Tsebacsi #69450 üzenetére
"Maximum 401 lóerős teljesítmény, mely folyamatosan 170 lóerősre csökken csak az üzemanyagcellákat használva. A további 231 lóerőt az egyedi elrendezésű lítium-ion akkumulátorok biztosítják."
Gondolom a nagyobb teljesítmény elindulásokkor van jelen vagy előzéseknél. Tehát amikor kell hogy legyen ereje az autónak. Ha meg csak vitorlázgatsz vagy nem annyira nyomod neki, akkor 170 le-t kapsz a rendszer teljesítményéből.
Vagy ha átkapcsolod akkor csak 170 le-t kapsz és az elektromos hajtásból semmit...? De az meg miért jó?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘