Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz keIdor #6302 üzenetére

    Szvsz, felháborító... :( Sajnos, szarnak bele, nem érdekli őket senki. Aki az én autómat is lebontotta 3 hete... :W Nem érdekelte, ott hagyta, se egy papír, se semmi. Javítás 45k volt. :(((
    Ezt kell az ilyenekkel csinálni. Ha valaki ilyet művelne a szemem láttára, én lehet agyon is vágnám.

    Vagyonadó.. Basszák meg a büdös kurva anyjukat.. :(( Hát hogy lehet ilyet csinálni??? Papíron 143kw -os az autóm, fél év múlva lesz 10 éves. És baszod, luxusadó. :DD Hát megáll az eszem. :W Mióta luxus egy 2 millió forintot se érő autó?! Akik meg megveszik az új 8-10 millás autókat, de akár az 5 millás autót is, azoknak meg nem kell fizetni, mert kis motorral vették, de azért volt rá sok millájuk. :((( Nekem nincs annyi pénzem...diák vagyok, vettem egy régebbi olcsó, de minőségi autót. Mi jogon kérnek tőlem is pénzt pluszban, és még külön a teljesítmény adót is??? Hol itt az igazság, meg a szakmai hozzáértés? Legalább egy évjárat korlátot kitűzhettek volna, hogy azokat a csórókat, akiknek csak 10 éves autóra telik, ne szívassák meg még jobban, elég a gond így is. Nem 1 év alatt kellene rendbe hozni azt, amit a rendszerváltás óta eltoltak.
    Én értem milyen az országban a helyzet, de nem értem, hogy megint miért a kis emberek szívnak a legnagyobbat. :(((

    Bocs a trágár kifejezésekért, de ez már nekem is sok... :(

    Az a poén, hogy az összes új fejlesztésű 2.0 -ás és 2.2 -es diesel autó 170Le -s, vagy a fölött van. Ezt hogy nyelik majd le a gyárak, arra kíváncsi leszek. Mert a kereslet ezek iránt a népszerű modellek iránt visszaesik, gyengül a piacuk, ezzel gyengül a gazdaság is, ha jobban belegondolsz. Ezt nem ússzák meg ilyen könnyen...Saját maguk alatt vágják a fát.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák