- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MG4 menetpróba
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Redmi 9T - ha nem akarsz a töltőhöz ragadni
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5902 üzenetére
Áh, nem. Anya elment piacra az autóval múlt héten. Mikor hazajött nem nézte senki, csak beállt. Aztán délután áll ki megint, mert ha rá van állítva az ülés én nem férek be a garázsban. Szóval áll ki, és nagy puffanás. Első lökös jobb oldalon leszakadt. Megnéztem, valaki oldalról nekiment, de csak a sárvédőhöz illeszkedő csücskének, és az meghajlott, a lökös pedig leesett a jobb konzolról. Csavar konzolok is eltörtek, amik a belső sárvédő ívet oda fogják a lökös belsejéhez.
Valszeg, valaki belement, nagyjából visszatette, hogy ne lehessen látni. És mikor álltunk ki, akkor nagyot puffan az autó, van egy kis ugró. Akkor megint kiugrott.
Még jó hogy így kiderült a dolog, szemét disznók. Jobb lámpamosóm is eltört...
Ma reggel vittem Bp. -re, holnapra kész az autó.
Szerelőnél nem gyenge felhozatal állt.
Volt 2db E39 M5 az udvarban, egy S500, egy CLS320CDi, egy E320CDi, és egy újabb A8 4.2 quattro a garázsban. Kint állt egy Impreza WRX STi, és egy gyönyörű E38 750i.Mondta, hogy töke ki van már, hogy ilyen szarokat, mint Audi meg Merci hordanak hozzá. A diesel mercik turbo cserére vártak, S500 -ban és a 4.2 -es Audiban meg megállt egy-egy henger.
M5 -nek nagyon szép a hangja, akkor nézték hogy pörög fel a motor.Viszont első osztályú munkát végez, azért is hordja hozzá ennyi ember az autóját. Nálam volt egy klíma pucolás, plusz a lökös forrasztása új lámpamosóval. 10k -ból kijött az egész.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, én ilyenkor csak tátogok, autómániás létemre... Én nem tudom, megőrülnék ha ilyen kocsikkal kellene dolgoznom. Az az érzés, lehet egy próba út után vissza se hoznám.
Don't Tread On Me
-
Gyok2
aktív tag
Figy 001, karosszéria munkát is végez?
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
aktív tag
Vagy tud valaki Budapest és Pest megyében jó karosszériást?
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
Ő konkrétan nem. Ő csak a motor részével foglalkozik a kocsinak. De az ismerőséhez viszi a kocsikat, amik karosszéria munkára szorulnak. Van egy karosszériás haver, egy spéci elektronikás haver és egy gumi-futóműves haver. Ők így 4 -en összedolgoznak.
Ha valamit kell a karosszériával csinálni, odaviszed hozzá, ő meg tovább viszi a haverjához. Garanciát is ő maga vállal a munkákra, ha valami rossz, akkor vissza viszi, és már költség mentesen megcsináltatja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tomics
addikt
PH! addikt since 2004
-
Tomics
addikt
válasz MPowerPH #5913 üzenetére
hát igen, de ez első saját autónak meg túúúl nagy
meg itthon jó 528at találni elég nehéz, kisebb motorral meg nem érdemes ugye...van kb 10 db használtautón
320ból meg elég sok (igaz, azt meg sokan széthajtják, az inkább tutingverda mint az 528, az inkább üzletemberes)[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
MPowerPH
félisten
528i az munkaautó és szabadidő autónak egyaránt jó. Elegáns, mégis kicsit sportos is a megjelenés, és persze kellően erős is.
Könnyen meg lehet állapítani, hogy milyen volt a tulaj, hogy és mire használta. Ha tuning lökösök vannak rajta, meg sport kipufogó, akkor azt is valszeg állat módra használták, és sport autót akartak belőle csinálni. De igen, tényleg nehéz megkíméltet találni itthon, és kevés is van belőle.Nah, nekem meg lett az autóm. Szerelőm ma hívott, hogy kész teljesen. Holnap megyek érte, de egyenes úton megyek a helyi karosszériáshoz, mert a haverja el volt havazva, kellett volna sokat várni. Sajnos úgy nekimentek, hogy a sárvédő is eldeformálódott, de úgy az egész... Ki kell húzni szépen, szerencsére a fényezést lehet megúszom. Nem tudom milyek állat lehetett az, aki így próbált beparkolni az autó mellé. Utána valszeg megpróbálta visszatenni, hogy ne vegyük észre. Nah, szemétládának csak félig sikerült. Uh, ha kezem közé kerülne, akk megnyúznám, és felakasztanám egy villanypóznára.
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5913 üzenetére
Ha választani kéne, akkor inkább egy pöpec E36, mint egy lepukkant E39. Jobb autó az E39, de 1.6M-ért jó állapotú olyan ritka mint a fegér holló.
A lökös miatt részvétem, de még szerencse, hogy más nem sérült. Én nem bajlódnék a javíttatásával, 15-20-ért már van szép állapotú bontott. Ha nem valami nagyon ritka színű az autód, akkor még színben megfelelőt sem nehéz találni.(#5886) E-Max
Részvétem neked is. Nem lehet jó dolog így megtalálni az autót.
Majd csinálj pár képet a vasról, amint visszakaptad. Biztos akad a családban/ismerősöknél digit. fényképező. Én már az első napon körbefotóztam volna, és elraktam volna emlékbe. Nem minden nap vesz(/kap) az ember egy új 7est. -
MPowerPH
félisten
Áh, lökös már rendben van. Vissza lettek téve a tartó elemek. A sárvédő elemmel van a probléma, a lökösön a sérülés az egészen minimális. Ki lesz húzva a sárvédő ív, és úgy tökéletes lesz. Meg bontottan se mind1, ha fényezni kell már nem éri meg. És az se mind1, hogy lámpamosós vagy nem az.
Szépen megcsinálják, első lökös meg jó lesz úgy, ahogy van. Nem súlyos, majd kijavítom én kis ezüst festékkel meg glettel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5913 üzenetére
nem hülyeség e39 nagy.e36 kisebb.sportosabb nekem jobban bejön.1.6ért e39et nem kapsz.e36ból pöpecet.nekem annál jobb nem kéne ebbe az országba mindig féltsem, megtörik, százezrekbe kerüljön....meg ugye a lopás.....e36ot is simán elviszik...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
_Fonzy_
tag
E36 sedanhoz:
komplett műbőr ülések: 10K
gyári visszapillantó tükrök: 1,5K -
Gyok2
aktív tag
Ócska egy bolt: [link]
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
Szerintetek megéri még az autómra vásárolnom egy M-pack -ot? Vagy vennék használtan valahonnan egy gyári szettet, vagy csináltatnék üvegszálból. Üvegszálas lökös az nagyon gáz?
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5923 üzenetére
glimhlamosan rajzolt
amugy lehet szép...pl:e36on e46 m3 lökös....Inkább bontóban nézz szét ha van ismerösöd el tudsz csípni tán egy packot, egyébként esélytelen vagy szerintme rá ott.marad az ebay mert magyar honban kb olyan 500at fizetnél érte. ...alsóhangon....
amugy megérné ha szereted a verdát és meg akarod tartani....
sokat dob ám...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5924 üzenetére
Jah... Hát üvegszálból egy teljes M-pack 110k lenne, fényezés nélkül. Két elem 40k, plusz a kis szárny 10k. Tehát 160k lenne így. Nem tudom...
Találtam műanyag eredeti M -es lökösöket, 50k -s darabáron. Fényezés nélkül, ugye más színben. Kijönne az is 150k -ból fényezéssel.Vagy ezt eladni, és venni +300k -ért egy fullos 528i -t, M-packal. És akkor az tényleg full-full extrás lenne. Lehet megérné a dolog. Majd kicsit nézelődök használt autón, meg hasonló oldalakon, hogy ilyen beszámítósdi játszana e.
Amúgy hétfőn viszem az autót, ki meg lesz csinálva a sárvédő, le is lesz fényezve az egész. Mázlira pont azon volt 3 hosszú, mély karc, amit valaki még anno kulccsal belehúzott. És ki lesz javítva a lökös csöcske is, azt is szépen lefényezik, és hejre hajlítják. Mégis jobb így, mert ha ez nem lesz megcsinálva, csak torlódnának a hibák, és a végén így roncs lenne. Így már csak egy dolog zavarja a szememet, mégpedig a kőfelverődések az elején. Sajna most nincs 40k -m azt megcsináltatni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Am, haver megcsináltatta az 520i -jét. Vett rá szép lökösöket, üvegszálból... Előre E60 M style, hátulra E39 M style. Meg vett utángyártott első fényszórót is.
Meg 17" -os E60 M -es felniket.
Majd lesznek képek is, rakok fel.
Amúgy nekem annyira nem tetszik, főleg a hátulja nem szép. Előröl még elmegy, de nekem valami ott nem tetszik. Ugye elől az E39 -eken, a lökös alatt a műanyag rácson alul van 2db kis légvezető cső, mindkét oldalon. Ennek az a dolga, hogy a fékekhez terelje a friss levegőt. Nah, hát itt neki ilyen már nincs, sőt! A belső műanyag sárvédő ív is úgy van átalakítva, hogy az elején le van vágva, mert nem tudták az első lököshöz rögzíteni. Szóval ha a kerék mögé benézel, látod a lökös elejének a hátulját is. Nekem nem jön be....
Nem tudom, hogy az úgy jó -e, hogy ott nincs közvetlen az első fékre vezetve a levegő.Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
nah, kedden legalább 4 autót megnézünk.
525d-ket (a 164 lovasokat), a korábban linkelt fekete 528i kombit, meg egy 530d-t is.
remélem megtalálja a barátom, amit szeretne.ma jöttem az m3-on, nyugisan 150-el előztem egy hosszú kamionsort, látom a tükörben hogy valaki villog mögöttem, pedig még jó messze van. na az ilyen mindig felbassza az agyamat, a 150 nem elég neki, akkor várjon kicsit.
a végén lehúztam, e39 525d volt. na mondom, ennek megmutatjuk hol lakik a jóisten. vissza mögé, padló, hát nem bírta. mondjuk 200ló vs. 164, nem sok esélye volt, még ha chippelt volt is. én 220-nál elvettem a gázt, visszaálltam 150-re, aztán elhúzott a kolléga. de már nem villogott.
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #5927 üzenetére
Jah, hát az elég esélytelen küzdelem volt. Engem is felkúr az ilyen, ha már Hegyeshalomnál villogni kezd, hogy ő gyorsan jön. 525D az nem egy nagy durr, már vezettem is, de egyáltalán nem valami izompacsirta. 160 -ig jó, utána már nekem nagyon erőtlen... Meg 100 -ra gyorsulás is elég ramaty, nagyon kellemetlen volt vezetni. 523i sokkal jobban megy mint az, bár ugye erősebb is, de akkor is. Mondjuk 530D se tetszett.
Valahogy nem tudtam megbarátkozni a BMW dieselekkel. Neked mid is van? 270CDi?De ezzel a feliratos dologgal is vigyázni kell. Ismerősnek 540i -je van. De hátulra a kirakta az 520i feliratot. Gonoszságból persze, és tényleg jó móka mert még a kis Suzukisok is bepróbálják.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5923 üzenetére
Ha megtartod még pár évig akkor hajrá. Akár egybe is köthetnéd az M Packetesítést egy lámpa facelifttel is. Ezek így együtt sokat dobnak rajta, igaz nem is kevés pénz. Én használtan keresnék gyári M packetet. Szárnyat én nem tennék rá.
tibi666
A 25d elég papásan megy. Kényelmes utazásra tökéletes, és keveset eszik, de nem egy autópálya ragadozó. Nem tudom emberünk mit képzelt ... -
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5931 üzenetére
Jah... Kicsit jó lenne beújítani. Ha találnék egy fullos 6 gangos 530i -t, akkor elégedett lennék. E46 -okat nézegettem, hogy egy 330i, de az nem elég nagy, meg belülről nekem egyáltalán nem tetszik. E39 elegánsabb, valahogy kellemesebb, és persze nagyon sok a hely.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5932 üzenetére
530 231 lóval nem lenne nagy előrelépés....+25ló???
az hogy full extra egy dolog tiédbe is rakatható bármi.
Szerintme sokat is kajál az már...
vagy e60 530i.re gondoltál....e46 belseje alig más mint az e36é....szebbek az anyagok...sőt az e90 belseje se sokkal átöröbb a 3 sorozat ilyen....vegyél e46 coupét ott nagy a hely.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5933 üzenetére
Jah, annyi ló. Meg a 6 gangos vátó, és uge az már "modernebb" motor, jobb a környezeti besorolása is. Fogyasztásra az is ugyan ott van, nagyon eltalált motor az is, nem véletlen, hogy még az E60 -akban is alkalmazták a rácfelvarrás előtt.
Drága lenne ezt az autót felextrázni, navi, gyári memóriás sportülések, állófűtés, dupla hővédő üvegezés stb... Rengeteg minden van, amit bele lehetne még tolni. Ezek így egyben már 1,5 millába fájnának. +M-packett gyáriban 300k, mert csak a lökösök hiányoznak.
Inkább egy 530i, 2002 -es évjáratban.
E36 belső se tetszett, E46 még inkább nem. Coupé nem ok, 4 -en szűkös a hely. Én inkább a limo kivitelt szeretem.
Meg hogy őszinte legyek, nekem még mindig az E39 a BMW -k között, ami a legjobban bejön. Bár az E90 -3 -as coupé már nagyon szép.
Amúgy motorikusan ez az 528i is elég mindenre, a mostani luxus autókkal simán pariban van, 530D meg hasonló diesel szörnyek mögött nem kell elbújni, mert simán egy tempot megy velük. És ugye még jól is fogyaszt... De azért jó lenne egy új. Ha lehetne találni új motoros 540i -t, ami már nem 286, hanem 333 lovas, akkor arra is befizetnék nagyon szívesen.tibi666: Jah, hogy van benne chip. Auto váltós?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #5935 üzenetére
nem. olyan mákom volt, hogy a szalon hülyén válogatta bele az extrákat annak idején.
képzelj el egy fullos autót, bőrrel, navival, xenonnal, szinte mindennel, amit a w210-be lehetett rendelni és kézi váltóval.ez egy kiállított autó volt. mivel a w210 elég öreguras külsejű, ezért általában idősebbek veszik, jellemzően automatával, még a 2 literes benzinest is. ezt viszont kézivel rendelték. nem kellett senkinek. én még örültem mint majom a farkának, hogy kézi 270cdi és még pofátlanul alkudhatok is, mert nem tudják rásózni senkire.
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #5936 üzenetére
Ejj, ekkora szerencsét. Hát igen, egy full-full extrás autó általában autó váltós, mert a kézit égőnek érzik benne, vagy nem érzik elég luxusnak tőle a gépet. És igen, én is ezt nézegetem, és nincs is szerencsém, mert az összes jól extrázott autó autó váltós.
Igen, ez a szerencse. Vagy nagyon ilyet kell keresni, és akkor talál az ember.És amúgy ez melyik fajta 270CDi? 99-2000 -es vagy már a 2002 utáni tökéletesített?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #5938 üzenetére
Jah, ugyan ilyen van apa munkatársának is, csak az 320CDi és autó váltós. Nagyon bírom az autóban a parkradarokat, jó az a kis kijelző a középkonzolon, hogy elől-hátul, jobbra-balra mennyi hely van.
Talán a régi lehetőségek közül ez a legjobb megoldás.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #5939 üzenetére
én a múltkor próbáltam egy parkolókamerás q7-est, na nekem az nagyon tetszett
mutatta, hogy ahogy tekerem a kormányt milyen ívben fog menni az autó, tök jó.
egyébként más nem nagyon tetszett benne, megvolt a romboló érzés, de a 3 literes tdi szerintem kevés hozzá. a v12-es durva lehet, egy olyat egyszer szívesen elvezetnék.tényleg: [link] ehhez mit szóltok?
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5944 üzenetére
Na látom mostanra kezditek elfogadni. Amikor kijöttek az első fotók akkor még nagy volt a hőbörgés. Szerintem sikeres modell lesz. Nyugaton legalábbis biztos, ott nem derogál az embereknek nem limuzin formában venni luxusautót.
(#5945) Keldor papa
Gran Turismo, azaz utazóautó. (nagy utazó)(#5947) dragonfx
Szerintem majd nézd meg élőben. Ez tipikusan az a forma, ami fotókon nem annyira jön át, de élőben ütni fog.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #5940 üzenetére
az eleje oks, hátulja hányadék...nagy dög lámpák kis szélvédő.
BMW001>>akkor 540i.t nézzél.de ha mindnekép fejlődni akarsz akkor nem gondolkodtál e38 740i.n??azért egy 4.0ás moci elég rendesne viheti extrákkal teli, előrelépés mindne szempontból nagy is, 4 ajtós is.azt kalkualáld bele fenntartási költség 2xesse kb...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5947 üzenetére
7 -es méretű autó nekem soha az életbe nem kellene, ilyen az A8 -as audi is, és az S merci is. Soha soha soha. Szerintem 540i fenntartása nem olyan drága, inkább csak több pénzt kellene félretenni benyára.
Pont ahogy SpeedR is mondja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz tibi666 #5940 üzenetére
Okádék - de már az X6-tal is így voltam...
Biztos van piaca, de hogy én soha nem vennék magmanak ilyesmit, az ziher...
Ez a csapott hát jól áll egy Mondeo-nak, egy Vectra-nak, vagy egy Octavia-nak, de egy bimmer nem így néz ki szvsz
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Bundle topik
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayStation 5
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...