- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Frissíthető a TikTok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #6649 üzenetére
Tényleg nem tom mire gondolt most Dragon, pedig általában mindig megértem, amit akar.
VR6-Fan: Miből 4 henger? 6 -ból? Jah, bár ez a 2db Turbo szerintem megmarad, bevált nekik nagyon mind diesel, mind benzin téren, igaz dieselen más az elrendezés. De igen, szerintem is korszerűbb lenne egy kisebb, dupla turbos 1.8 -as, 2.0 -ás bmw. És olcsóbb is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gyok2
aktív tag
Dragon te mindig alul tudod múlni magadat.
Tiszta Windows rendes ház
-
SpeedR
őstag
válasz VR6-Fan #6650 üzenetére
Lehet, hogy ésszerűbb egy 4 hengeres turbo, mint a 6, de a BMW nem egy komersz márka, így simán megengedheti magának hogy 6 hengerrel gyártson. Sztem a vevők is szívesen fizetnének 1-2% felárat a S6 selymes járásáért és hangjáért.
A fő problémát a co2 kibocsátás-korlát jelenti, amit sok hengerrel nehéz teljesíteni. -
VR6-Fan
veterán
valóban nem egy kommersz márka, ezt senki nem is vitatja.
viszont ők is profit orientált cég, olcsóbban drágábban az ő mottojuk is, a kérdés csak az hogy a fizető képes (fanatikus) vásárlok torkán mennyire tudják lenyomni azt hogy 4 henger turbo és nem sor 6 szívó van/lesz.
no meg azért a sor hat szívó akár milyen jó dinamikában nem lesz olyan rugalmas mint egy turbos. (jó oké M3 de a turbos közel fele annyi fogyasztásból fogja tudni azt a dinamikát, mert azért az a 6 verseny befecsi elég szépen gargalizált a benzinnel.)
és az legyen bár mekkora fanatikus az ember ha a közép osztályból van akkor azért őt is érzékenyen érinti a jelenlegi benzin árszabály egy ilyen fogyasztás mellett.
a normákat nem hiszem hogy ne tudnák műszakilag megoldani az audi is meg oldotta V6-os (kompresszorosnál), nem hinném hogy a BMW-nek nem menne.
szvsz a kis ccm-es töltös motorokkal sincs semmi gond, azoknak akiknek főleg városi használatra kell (nagy sebességhez azért kell a ccm is akár ki akár mit mond).
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
SpeedR
őstag
válasz VR6-Fan #6654 üzenetére
Szerintem ha megkérdeznek 100 potenciális M-es BMW vásárlót, akkor min. 99 azt fogja mondani, hogy 6 hengerrel kéri. A cégnek pedig ez számit, nem az hogy pár százezerrel olcsóbban tudja adni / ennyivel nagyobb haszna legyen. Presztizs gyártóknál teljesen mások a szempontok, mint a komerszeknél, és nem az ár van az első helyen.
A régi M3-as simán pariban van a hasonló teljesitményű turbosakkal, ha megfelelő fordalatszámról indul. Ha lusta a sofőr és nem szeret váltogatni, akkor ott van az SMG váltó.Nem az Euro normákra gondoltam, mert azt röhögve teljesitik, hanem az EU által 2012-től bevezetendő CO2 kvótára, ami 130g/km. E fölött pedig mélyen zsebbe nyúlós a dolog a gyártónak, úgyhogy minden gramm számit. [link] Ez miatt kapálózik minden gyártó , és ezért fejlesztik a kicsi feltöltött motorokat.
-
VR6-Fan
veterán
sor hatként nem feltétlenül az M technikre gondoltam, nyilván az teljesen más kategória mint egy sima 2,5-es, azok helyet látom a jó alternatívának a 4 hengeres turbosokat.
mint ahogy audinál is váltja a V8-akat a V6 töltő.
mert nyilván ők se az évi pár ezer eladott M-es kocsiból élnek, fejlesztenek, gondolom én mint laikus.
hanem a közép mezőny 530i/D és társai
320-asok
7-es sorozatból is szerintem a 3 literesekből több fogy mint a !literesekből."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Gebriel
veterán
Ez menyire illik egy BMW-re?
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
Nem tudja valaki esetleg, hogy ez típusú felnit milyen cikkszám vagy név alatt keresem.
Köszönöm előre isSzerk: Már megtaláltam
Szerk 2: Köszi Gézengúz[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Teljesen egyet értek Veled ebben, ezért van ez a hajcihő.
Nah, még egy dolog, csak ha már szívó motor. Azért az 528i -m alulról sem olyan lusta, elég csak belegondolni, hogy a sor 6 -nak köszönhetően már 3500 -tól 300NM -em van.
2000 -nél is már több mint 220NM, de 1500 -tól városban dinamikusan tudok vele közlekedni, fel tudom venni a forgalom ritmusát.
Ha lusta vagyok, akkor 2000 fölé nem is engedem, akkor elváltok. 1500 és 2000 között rengeteget használom, főleg városban. 2500 a max. tovább nem szoktam nyúzni normális esetben, és nem haldoklik, nem erőlködik, hanem szépen húz ott is.(nem turbós az tény...) Mert ha turbos érzetet akarok kelteni, 3500 fölé engedem, ott már ez is megy úgy mint egy ugyan ilyen erős turbo, 200 fölött meg erősebb is.
És nem panaszkodok, erős vegyes fogyim 8,2 l/100. A hónapban 5* voltam Bp.- n, voltam Pécsen, autópályán+helyileg is használom, 15km -re van tőlem Paks, oda szoktam bejárni vele garázsból indulva. Alapból 10km kell, míg megmelegszik, persze nem nyáron, akkor elég 5km is. Télen még 20km alatt se megy fel rendesen a hőfok, ergo többet eszik addig, mégis ennyi a fogyim. És ha még néha nem állnék le kakaskodni, és nem szeretnék 3.- ban előzgetni(elég lenne a 4. is, de imádom a hangját, és az érzést mikor elindul) Nah, szóval ezzel együtt jön ki nekem 8,2-8,5l/100 -ig az átlag, klímával!!!
Télen azért felkúszik 8,9 -re is, mert ott a nagyon hideg autó sokat zabál.
CO2 megint más, persze, könnyebb kevesebb hengerrel és cccm -el szint alatt maradni.
De nekem nem kellene 4 hengeres BMW, sor 6 -ból többet nem engedek, esetleg V8.Ma is szépen nyugisan mentem, azt jött egy 2 -es Golf TDi, elég csúnyán megelőzött, bele kellett fékeznem. Ilyenkor anyázok egyet, és általában megkergetem. Hát, állítom, ilyet még nem láttam. Ismertem egy gyerekt akinek a PDTDi Golf IV -e háta mindig kicsit kormos volt, na de ez. Rendszámtábla nem látszott, hátsó szélvédő és amúgy az egész autó hátulja egy merő korom volt. És mikor nyomta, csak a nagy füstfelhő. De nem gyorsult, 3. -ban letoltam, aztán maradtam a fékezésnél, mert alig láttam valamit a füstfelhőtől. Még mikor nagyon elment, akkor is jól kivehető volt a kondenzcsík amit húzott.
VR6-Fan, mit csinált az a szerencsétlen azzal a szegény motorral?Jah, más. Srácok, az mitől lehet, hogy 1500 alatt, mondjuk 1300 környékén lepadlózva az autó motorja csuklik egyet, és rángatva indul el? Eddig nem csinálta, utoljára a Lukoil -nál tankoltam 95 -öst, azóta van ez. Ha finoman, nem padlót nyomok, semmi gond nincs, 1500 -tól már padlózható. Az alatt viszont még néha 2 -esben is ugrál, 1250 -től, igaz akkor csak egyet csuklik, de mondom, csak padlózásra. Lehet ez a szar benzintől?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #6666 üzenetére
Ö, ezt holnap világosban meg is nézem, de nagyon nem tetszik nekem ez. Régen ilyen gond nem volt, alapjárattól taposhattam a pedált, még csak bele se remegett mint a 2.0 -ás Mondeo. Ha esetleg kirepedt, akkor az csak ilyen alacsony fordulaton jelentkezik? Magas fordulaton, meg mondom 1500 -tól minden rendben van.
Szűrő cserélve volt, február elején asszem, olajcsere alkalmával.
Elvileg hétfőn úgyis megy a szerelőhöz az autó, már sok nincs a tankban. Majd tankolok bele kis Vpower -t, és ha ott is csinálja akkor szólok hogy nézzék meg nekem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #6670 üzenetére
Nem, ha ilyen felni, akkor 17 -ben. Azt még fel merem tenni magyar utakra, 18 -ast már felejtős, pedig az lenne az igazi.
És 17 -ben még jók a váltó méretek, előre mehet 225, hátulra 235, vagy 235 előre, 245 hátulra. De már ez is fogná az autót.
Fél éve volt egy garnitúra, az 18 -as volt, polírozott peremmel. Féltem tőle, de elmentem megnézni. 60% -os Pirelli P7 -el volt 120k az egész. Erősen gondolkoztam, de 2db padkázva volt, és a tulaj szerint 2db ütött is, görgőztetni kellett volna. Ráadásul azért adta el, mert szenvedés volt vele a magyar utakon közlekedni.Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6665 üzenetére
ki és melyik motorral?
légtömegmérő pucolás (lehet kicsit elkormosodott) pl
akkor tanúja lehettél egy újabb kamu TDI-nek vagy csak 1,6 TD volt... az meg 100-120le
mert egy 200le-s tádéi elég jól lép (a szívó VR6-hoz vagy a Te bömösödhöz képest is)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6672 üzenetére
Hát, az a szerencsétlen Golfos. Szerintem kicsit eltúlozta azt a valamit, nem is értem. De biztos tetszik neki, mert nem véletlen fekete a piros autó hátulja.
De mondom, nem volt erős, csak a füst miatt annak tűnt.Tudom, mentem már gyorsulást egy Golf IV kombi PDTDi -vel, annak is mindig kormos volt a hátulja. Ott volt turbo csere is , meg nagyobb intercooler, chip. 200 ló körül volt az autó, 160 -ig, úgy hogy utána indultam, és csak mellé tudtam beérni, repülő rajtal, 30 -ról. Viszont utána már leléptem, 200 fölött már előtte voltam fél autóhosszal. 130 -ig együtt mentünk, utána kezdett erőtlenedni.
De igen, az nagyon ment. Mondjuk a gyerek gyorsan gajra is vágta, motort kukázni kellett, kasznit eladta.És amúgy az miért jó, hogy ilyen füstfelhőt húznak maguk után? Vagy ez normális TDi tuningnál? Itt nálunk van jó pár TDi Golf, és mindegyik füstölög, persze nem ilyen brutálisan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #6674 üzenetére
Nem jó engem is zavar.Nem normális az ilyen mértékű füst mert meg lehet építeni 400lóerő fölé is egy 1.9 dízelt úgy, hogy csak mérsékelten okádja a füstöt magából.Csak ahhoz kell venni egy bosch verseny computert mindenestül.A pdtdi verzió több mint 2millió forint.A common rail motorokhoz mostanában fog csak kijönni valószínűleg drágábban mert ott pontosabban lehet írni a befecskendezési időtől kezdve minden szart mint a pd-nél.A dízel azért füstöl mert nem a megfelelő pillanatban kapja a "kaját" ezért a többlet nem használódik fel hanem egyszerűen fekete füst formájában távozik a kipuffon.De ilyen bosch rendszer van a profituningos lupóban, a WTTC leonokban, Jetta TDI kupás autókban is.Nameg ezekben van spéci versenysport számára fejlesztett részecskeszűrő is amit kb.1000km enként szét kell szedni kitakarítani (lupóban nincs) ami szintén +1,5 milliós összegre rúgna.Ezért nincs ott semmi füst.Egy csapatnak ez a költség semmiség de magyarországon ha van az embernek egy 650k-s golf3 vagy egy 1,5milliós golf4 tdi-je biztosan nem fogja megvenni +3,5millióért hozzá ezeket csak azért, hogy ne füstöljön.Személyes véleményem az, hogy úgy 170-180lóerő körül van a határ ameddig szemmel nem látható a különbség (füst) egy jól és pontosan belőtt húzott tdi és egy teljesen gyári között.A felett már bárki bármit mond füstölni fog, nem is kicsit.
#6675:
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Ez azért nagyon durva.
Amcsi autógyártás tényleg a béka segge alá került...Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
köszi mindenkinek!
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6674 üzenetére
a klasszikus TDI-nél az a móka hogy belövik az adagolot (ált Krézy féle), egy adot mennyiségű gázolaj befecskendezésére és ahozz kisérletezgetnek egy bizonyos turbonyomás (pontosabban légszállítást de azt ugye leginkább a turbonyomással tudod befolyásolni) és ha kevésbé sikerült eltalálni az arányt vagy füstőlni fog a gép vagy szét menni a motor mint ahogy a kombi golfos-nak (csak ott már ECU van de az most mindegy)
ezért inkább meghagyják azt hogy a motor gázolaj felesleggel dolgozik kb (ugye ha sok a benzin akkor benzines is füstől feketén, ami nem baj, legalább van motor hűtés) na most ez a dizelnél a gázolaj miatt sokszorosára nő mivel az égés során sokkal több korom keletkezik.
egy rendesen beállított utcai tuning dájzelnek nem szabadna annyira brutálisan kornolni (a verseny más mert ott is a motor óvása véget "gázolajjal felesleggel" mennek, de ott az ellen példa WTTC-s Seatok, igaz ott egy professzionális verseny motor építés zajlik, no meg verseny katalizátor és egyébb ilyen apróságok is van)
mert mint tudjuk az a gizda akinek lefelé fordított krom vége van és legalább 60-as üres rendszere, indulásnál meg 3 fekete csíkot húz
tibi666:Boldog Születés napot
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #6669 üzenetére
Angel Eyes egyértelmű, csak kíváncsi voltam.
Ez a felni rá megy a E36-ra is igaz!? 5x120 az is..
tibi666:
Boldog Születésnapot!
Valahogy így fújd el Te is a gyertyákat -
Vangelis
nagyúr
Sajnos a lexus jobb mint a BMW
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
E-Max
tag
válasz Vangelis #6684 üzenetére
Tetszett.
Milliárdos apuci fizeti.
Stílusa is majdnem olyan komoly, hogy huszonmilliós lexusa legyen, lexus szervízbe dolgozik, és barátnőjével ketten 3 hétre mennek olaszba nyaralni, majd úgy bevásárolnak, hogy a hátsó ülés is tele van pakolva.
Na, most vagy bodzaszedő, és hozza haza a zoknikat, gatyákat, amit aluljáróba ad el, vagy mi a szent sz#rt lehet annyit venni, hogy egy ekkora böhöm verda csomagtartója, és hátsó ülése megteljen?
Ennyi ruha a földön nincs, de parfüm, cipő, stb se nagyon...
Kaját, meg annyira nem lehet hülye, hogy onnan vesz, mikor sokkal drágább...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
SpeedR
őstag
válasz Vangelis #6684 üzenetére
Lexus szervízben dolgozik, asszem ez mindent megmagyaráz... De ha jól sejtem, akkor valami vezető féle lehet, mivel LS460-al szerelők azért nem nagyon rohangálnak.
"Egyedül az rossz még az összes Lexusban, hogy a motor annyira le van burkolva, hogy 4-5 óra leszedni a burkolatot, és ennyi visszarakni is"
Ugyan nem tudom konkrétan cáfolni ezt, de nagyon-nagyon fosul van ez megtervezve ha tényleg ennyi időbe telik csak a műanyag burkolat lebontása. A csomagtartónál kell kezdeni vagy mi?
Inkább valószínűbb, hogy emberünk nem ért hozzá lóx@rt se...[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
-
Gézengúz
addikt
Szerencsésen sikerült eladnom az is motorját!
Jó kezekbe került! Sorry Dragon...
-
MPowerPH
félisten
-
fekeandras
őstag
válasz God Vazzeg #6697 üzenetére
Ez gyönyörű! Az 507-es után ez a legszebb bmw (az én szememben)
-
God Vazzeg
veterán
válasz fekeandras #6698 üzenetére
Igazi kuriózum
-
Gebriel
veterán
válasz fekeandras #6698 üzenetére
Az
Új hozzászólás Aktív témák
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Keresek! Motorkerékpár
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000