- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Yettel topik
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
Hirdetés
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi666
senior tag
[link]
szégyen -
SpeedR
őstag
válasz tibi666 #5801 üzenetére
Az. De sajnos az idióta EU direktívák miatt szükséges.
Nagy hiba lenne ha még a 30i-be is csak egy csoffadt 4hengerest raknának.(#5787) E-Max
Kompresszoros M5?
Az már igazából csak versenypályára lenne való. De szerintem egy nő kezében még az alap M5 is egy bármikor elsülő gyilkos fegyver lehet.
Mennyibe fájhat amúgy egy ilyen kompresszoros móka? Gondolom minimum egy új kisautó ára... -
MPowerPH
félisten
Pont ahogy mondod. E39 sokkal minőségibb az összeszerelés terén is. És igen... a méret sokat számít. E46 nagyon kicsi.
Ilyen az E39 és az E38 között van, hogy ott majdnem csak méretbeli különbség van, egy pár E38 -as őrült extrát leszámítva.
SpeedR: 528i -ről tudok nyilatkozni...Nekem azt mondták, számlával 1.700.000Ft szereléssel mindennel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #5801 üzenetére
Ez valami szörnyűség... A 4 hengeresekről nem is beszélek, de hogy a soros 6 szívókat is tönkre akarják tenni... Borzasztó dolgok vannak készülőben. Meg egyáltalán... Ezek tartósság terén milyen mocik lesznek? 1.8 -as motor tartósan 250 ló környékéra tervezve... Nem hiszem, hogy még csak fele annyit is elbírnának mint a legendás sorhatok.
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
e39en mik azok a pontok, amiket ellenőrizni kell?
jellemző rohadás, stb...holnap megyek megnézni egy 525tds touringot.
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #5805 üzenetére
nem a tartósságtól félek én.
megfelelő anyagfelhasználással, feltöltve sem lesz ezekkel gond.
csak a hang, meg a kiegyensúlyozottság.
ma skodákba, meg yarisokba tesznek 3 hengeres motort...bár igaz, jönnek az elektromozs autók. annak meg semmi hangja nem lesz. szóval mindenki tárazzon be egy v8ast, vagy v12est ha tud.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
a szürke 528 kombi nagyon rendben van.
holnap nézem meg az 525tds-t.
a héten megnézzük még a 290td mercit.
elképzelhető, hogy a szürke kombi lesz a kiválasztott. -
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #5806 üzenetére
Rohadás... Olyan pont az oldalsó küszöb végig, mert nagy a tengelytáv, gyakran fent akadnak vele, és ha sérül akkor végigrohad. Nézd meg az autó alját, ha a műanyagok nagyon szét vannak csapkodva a két oldalt, akkor valszeg az oldalsó küszöb is kapott. Meg kell nézni, nem e kontár módra lett javítva. Első lökös alja is sokat mond, ha le van szakadva akkor alaposan meg kell vizsgálni. Futóművet szintén érdemes, kormány ferdesége árulkodó lehet. Esetleg lötyögés, vagy nehéz a kormány t forgatni. Mind típushibák...
Most mondanám azt, hogy érdemes megnézni a titkos menüt, ott van egy hibaüzenetek rész, amit kódok formájában ír ki. Ha ott valami megjelenik, valahol hibát észlel a computer.
Egyenlőre ennyi ugrott be.Jah, és a VANOS -t hallgasd meg, és az alapjárati fordulatot. Ha kerreg a VANOS, akk meg kell nézetni. Ha ugrál a fordulat álló helyzetben, akk az is utalhat a VANOS gyengélkedésére.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
[link]
ezt voltam ma megnézni.
a képeken nem tűnt nagyon gáznak, ennyiért főleg nem.élőben kicsit más a véleményem. a motorháztető nem áll olyan furán, mint a képeken.
de: az első ajtók körüli gumi szigetelés cserére szorul, a lámpák bepárásodnak, a csomagtérajtó alja végig volt kenve ecsettel, biztos rohadt.belül ami feltűnt, hogy a kapcsolók is elég ramaty állapotban vannak. a váltó nagyon laza.
bevallottan taxi volt.
egyes elemek elég hangosan zörögtek.a motortér kiszilikonozva, csillog villog.
egyetlen pozitívum a motor hangja volt, szép a 6 hengeres dízel hangja.
de ebben legalább 4-500 ezer km van, nem 240. nem győzött meg. ez biztos nem lesz.
-
E-Max
tag
válasz tibi666 #5815 üzenetére
Megmutatod, rögtön mondtuk volna...
Ilyen színű autók németeknek, osztrákoknak készít merci, bmw, mindegyik taxi, ha jól tudom 750.000km fölött adják le őket...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
_ak_
addikt
Előfordulhat, h még az idén veszek vmi olcsó használt autót kb 500k-ig. először meg sem fordult a fejemben, h bmw, de csak belenéztem a felhozatalba és azért csak akadt egy-egy '90-91-es 520as meg 318-320.
Kérdésem, h szabad szerintetek ilyenen egyáltalán gondolkodni vagy ezek már gyakran szervizigényesek? Sajnos nincs mindig pénzem foltozni a hibákat, ezért, ha gyakran kéne költeni rá, akkor az bukta. Vagy inkább úgy teszem fel a kérdést, h jelentősen többe kerül fenntartani egy majdnem 20 éves bömbit, mint pl egy '95ös mondeot?
Let's begin, de gozaimasu!
-
SpeedR
őstag
Ha sikerül egy jó állapotút kifogni, akkor semmivel sem lesz drágább a fenntartása mint egy mondeonak. Persze egy ilyen korú autónál már számítani kell rá, hogy időnként javíttatni kell, de ez természetes. (mindegyik márkánál) A 90 körüli BMW-k egyébként nagyon strapabíróak, olyan nem nagyon fordul elő, hogy otthagy valahol. Persze ebből adódóan sokan azt a következtetést vonják le, hogy nem kell rá költeni, hisz' megy az úgy is. Így pedig szép lassan tönkremegy az autó.
Arra sajnos számítanod kell, hogy sokkal nehezebb lesz jó állapotú BMW-t kifogni, mint Mondeót. Sajnos ez a sportos márkák átka. -
_ak_
addikt
Na igen, egy megkímélt kocsi nagyon sokáig tud szolgálni, csak hát pont BMW-ből ez nem egyszerű feladat. Mindenesetre akkor nem hagyom ki őket alapból a keresésből, csak általában azzal szoktak jönni, h sűrűn (sűrűbben) kell szervizelni őket és drága az alkatrész is.
A régi automaták mennyire kényesek, ill mennyivel fogyasztanak többet?
Szerk.: érdemes lehet esetleg osztrák havertól érdeklődni, h ott mit kapni ennyi pénzért? Ott esetleg többet tudnak foglalkoznak egy ilyen kocsival. Csak mondjuk lehet, h nem éri meg már a behozatallal együtt.
[ Szerkesztve ]
Let's begin, de gozaimasu!
-
Eagl3
veterán
E34 520i m volt.
Elég jó állapotban vettem, igyekeztem is megtartani. Nagyon megbízható, kényelmes autó, 1,5 tonna, biztonságos. Fogyasztás nem vészes, 10L -el ki lehet jönni városban pályán 6-8L.
Autómatát inkább ne vegyél szerintem.Nagyon nézd meg, hogy milyet veszel, mert rengeteg a lepukkant darab. Az enyém 91 -es volt és semmi rozsda nem volt rajta. Ezt azlért írom, mert valóban nagyon jó minőségű anyagból vannak szóval amelyiket durván kikezdte a rozsda, azzal nem igazán törődtek csak használták.
Külföldön sokkal nagyobb a választék, könnyebb találni egy jó állapotút, de 500 -ból soha nem fogod megúszni átírással...
-
dragonfx
veterán
bmw.be nem való automata, max. az újjakba szerintem.
Szervizelni egyáltalán nem kell többet őket sőt ha odafigyelsz alap dolgokra tán még kevesebbet is.
Alkatrész régiekhez van dögivel csomó márka gyárt klookat bontóba fórumokon is találsz bőven.500ba simán belefér egy e30 tán még e36os is.
elképzelés cm3ben???
A 2.0ás már 6hengeres az az igazi de az 1.6-1.8assal ami 4es azzal is el lehet dinamikusan közlekedni."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #5835 üzenetére
Az elsőt hasonlítsd össze az enyémmel: [link]
A 2. igazi kotla autó, nem passzolnak az elemek, stb..
A 3. nagyon szép, de mire regadót kifizeted, forgalomba helyezed, addigra több mint dupla ennyibe lesz Ja és a jobb eleje törve volt, csúnyán van megcsinálvaMás baj nincs velük
[ Szerkesztve ]
-
_ak_
addikt
válasz dragonfx #5827 üzenetére
Ha érezhetően kevesebbet fogyaszt az 1.8as akkor az is elég lenne, nem áll szándékomba kergetni a lóerőket és a mp.-ket, de nem tudom, h pl a biztosítás szempontjából mennyivel kerülne többe egy 2.0, mint egy 1.8as vagy 1.6os.
Alapvetően egy kényelmes, biztonságos kocsit szeretnék, ezért is inkább az E34 5ös szériákat nézegettem. Haverokkal mindig szenvedünk, h h üljünk, mert sosincs elég hely, a majd 2m-mel ritkán tudok én és a mögöttem ülő kényelmesen ülni.Az automatához meg természetesen nem ragaszkodom, de eddig 2szer vezettem automata kocsit és bevallom baromira élveztem.
Let's begin, de gozaimasu!
-
tibi666
senior tag
mercedes?
[link]pl. válogatni kell, már ennyiért is lehet egész korrekt autót kifogni, persze csodát nem kell várni azért. dieselt is nézhetsz. lomha, de elpusztíthatatlan darabokat kapsz csak ennyiért, 200d-t pl. a 250d már autózható de drágább. a benzines mind elég jó.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
E34-ből semmiképpen ne vegyél 1.8-ast. E36-ban még ok, de az 5-öshöz kicsi. E36 318i és E34 520i között kb. 2 liter különbség lehet városi használatnál, városon kívül ennél jóval kisebb. Biztosítás szempontjából egy kategóriába esnek. A teljesítményadó valamivel több a 20i-re, de éves viszonylatban ez bagatell tétel.
Én a helyedben egy 520i-t vagy 25i-t néznék. Egy majd' 2 méteres emberhez inkább az E34 illik.(#5839) tibi666
Egy 2,5 millió km-es autót én nem ajánlgatnék.[ Szerkesztve ]
-
Gyok2
aktív tag
Én 500000 Ft-ból se E36-ot, se E34-et nem néznék. Ennyiért egy jobb állapotú, kismotoros E30 megy.
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
_ak_
addikt
Értem, akkor 5ösből nem érdemes 2l alá menni.
tibi666: megmondom őszintén, eszembe sem jutott megnézni a merciket. azok sosem vonzottak különösebben, ellenben a bömbikkel, azokat óvodás korom óta oda-vissza megnézem
Let's begin, de gozaimasu!
-
MPowerPH
félisten
És ez nem tetszik? Ha már úgy is dieselt néztetek...
Don't Tread On Me