Hirdetés
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S20 FE Snapdragon topik
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Fotók, videók mobillal
- Hosszú üzemidő és aptX Lossless a Cambridge Audio Melomania M100-ban
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ilyen lehet az S25 Ultra fogyókúra után
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Nah, ma elvittem az autót szerelőhöz, nézze meg az ablak lehúzót. Neki 523i -je van, fekete bőrös, úgy mint az enyém. Kinyitotta az ajtót, és csak nézett. Mondom mi a probléma? Azt mondja, mikor húzattam újra a bőrt az üléseken? Én mondtam neki, hogy csak leápoltam, úgy ahogy kell. És nem akarta elhinni, azt hitte újrahúzattam, vagy festettem.
A lényeg, kérdezte mi kell hozzá, ma délután már ő is nekiállt a sajátját csinálni.
Cserébe ingyen megcsinálja az ablaklehúzót.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szandro #6853 üzenetére
A körömvirágkrémtől nem lesz az, jól magába szívja. Várni kell 1 órát vele, utána szépen tiszta ronggyal végig kell törölni. Ettől lesz puha, nem fog törni. Magától a bőrápolótól, ami kifényesíti, attól lesz kicsit csúszós, azt is alaposan át kell törölni.
De ha még nem volt lekezelve egyszer se, és fekete, akkor erősen látszhatnak a kopásnyomok. Olyankor a körömvirágkrém előtt fekete cipőpasztával le kell kenni. Az macerásabb, mert kell egy 6 óra rászáradási/beivódási idő. És utána alaposan át kell dörzsölni, hogy a fölösleg lejöjjön, ne a ruhán kössön ki. Majd csak a következő nap szabad a többi ápolót rákenni, mert az kicsit leoldaná a boxot.(ez is tapasztalat, haver E39 -ébe is én csináltam meg ) Én az enyémet 2 órát dörzsöltem a boxolás után. Megspóroltam magamnak egy festést, ami piszok drága lett volna. De cserébe olyan, mintha új lenne. Boxolni csak egyszer kell(ha nagyon kopott), utána le van a gond, körömvirág 1 évben 1*, bőrápolózni 1 évben 2*.
Pepecs munka, de ha előtte elvolt hanyagolva, akkor így a legegyszerűbb rendbe szedni.Mennyiségre figyelni kell, akkor sok dörzsölést megspórolsz magadnak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Erősen elkezdtem gondolkozni.
Asszem telefonálok egyet.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #6859 üzenetére
Hehh... Véleményem az nem változik. De nagyon jó árban van, a teljesítmény meg pont hozzám van igazítva.
Lehet ma elugrok én megnézem. Még elválik. Szerelőt próbálom elérni, hátha elkísérne.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #6857 üzenetére
Nem kevesled a képeket? Nem gyanús az ár egy cseppet?
Nem tűnik fel, hogy a helyesírása alapján a hirdető jó ha van 13 éves és még azt sem tudja, hogy nem állóhűtés, hanem állófűtés?
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
keIdor
titán
Állóklímára is gondolhatott... amúgy vannak nagyon buta emberek, nem biztos, hogy 13 éves. Lehet egy 150kg-os, 210cm-es kopasz buta állat is...
Mindegy, el kell menni megnézni én azt mondom. Kicsit hosszú út lesz Budapestről Szegedre, de M5-ösön ott lehet lenni 1 óra alatt is.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
_Fonzy_
tag
E46 cuccok eladók! minden van, kérdezz
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #6866 üzenetére
Igen, vagy pontosabban 13km -re Pakstól, Madocsán. Csak hétközben, suliidőszakban vagyok Bp. -n.
Nem értem el, pedig ott voltunk Kecskeméten, csak tovább kellett volna mennünk.
Ma 7,3l/100 -as átlagot produkáltam klímával, nem erőltettem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #6869 üzenetére
Használt autókat, vagy BMW -et? Mert akkor látásból én is ismerem. Mostanában sok kombi E46 320D -t hoztak be.
Keldor papa: Nagyon szép ez az autó. Sajnálom, hogy nem értem el a tulajt. Pedig nagyon ügyesen meg tudnám oldani, 1.800.000Ft -ért lenne vevő a kocsimra, +200k -t kellene rátennem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #6872 üzenetére
E -s merci? Pfú, akk nem 100%, hogy ismerem. Németből hozza kocsikat?
Don't Tread On Me
-
fekeandras
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #6874 üzenetére
Akkor már tudom, hogy a környékünkön honnan szerezte a két srác a Lupo -kat. De nem ismerem őt konkrétan, csak gyanúsan sok ilyen 3L -t látok errefelé.
Don't Tread On Me
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #6875 üzenetére
Második autónak nagyon jó.Városban elrohangálni vele tökéletes, kicsi és fordulékony könnyű vele parkolni mindenhová befér.Kényelmes, de kicsit rángatós autómata váltó stb... Amíg saját magam meg nem tapasztaltam nem hittem el, hogy valóban elmegy 3literrel.ja és nagyon olcsó fenntartani!
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz fekeandras #6872 üzenetére
azért annyira nem olcsóak ezek, főleg ha azt nézem miylen kicsike
-
fekeandras
őstag
Nem megvenni olcsó hanem fentartani...
Tesómnak 2éves jogsival + 1crash-el a háta mögött 7800ft/negyed év a kötelezője.
3lityit fogyaszt, nem nagyon romlik el semmi benne.alkatrész olcsó hozzá (kivéve motor és váltó) és egy dologra kell vigyázni ne törd össze.Alumínium bódé.Viszont becsapós a kis egérkamion mert a helykínálat (elöl-hátul) megegyezik a poló/fábia/clio méretű autóval.Azzal a különbséggel, hogy ennek csomagtartója "nincs".Egyedül a zárható kesztyűtartó hiányzik belőle.Azt egy hosszú pakoló rekesz "polc" helyettesíti mint anno a trabiban.Viszont rohadt biztonságos!Nem ncap szerint.Ez a való életben bizonyított! Nagyon megéri az árát.Inkább 100x ez még ha 7-8éves is mint egy csilli villi 0km-es Matiz vagy Spark.[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz fekeandras #6878 üzenetére
ha lesz alkalmam, vagy kereskedőnél látok iylet megnézem alaposan. egy így nagyon jól hangzik. pár év múlva tesómnak kell majd autó...talán erről sem felejtkezünk el addig
-
keIdor
titán
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #6878 üzenetére
Egy Matizba bele nem ülnék, az biztos. Viszont én tudok olyat erről a Lupo -rol, csaj használja suliba járásra, és 1 éven belül kétszer volt motorcsere, mert megállt, és nem lehetett javítani. User error?
Amúgy tényleg tágas, ültem én is benne. Mint egy Polo. És 3L körül tényleg elmegy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BÁ Nutrition
addikt
válasz fekeandras #6878 üzenetére
azért megnézném mennyire lenne biztonságos ha belemegyek egy 7es BMW-vel.
amúgy nekem is van egy ismerősömnek Lupója és elégedett vele
youtu.be/KKSQtQqLVdU ill "az a 10 ember ide, aki benne van a "kis" csoportba, többiek meg huzzanak""
-
lorcsi
veterán
válasz BÁ Nutrition #6882 üzenetére
[link]
úgy rémlik valahova képet is tett fel róla, de azt nem találtam[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz BÁ Nutrition #6882 üzenetére
Hát, ez attól függ. Kialakítás már nagyon jó, karambolnál a kabin nem deformálódik vészesen. Ergo, max. az ütközésnél keletkező G erőkbe halhat bele az ember. De ez csak elvileg. Az új 7 -es BMW már borzasztó puha, szépen gyűrődik frontális ütközésnél, van ami elnyelje a becsapódás erejét. És az nem csak a 7 -esben ülőknek jó, hanem a szembe érkezőnek is.
Én inkább egy régi 1990 -es S mercis példát hoztam volna fel, ott még ilyenre nagyon nem figyeltek. Azzal egy frontális karambol inkább lehet végzetes, az nem gyűrődik, masszív mint a vasbeton. Szerintem a Lupo el is repülne, és az hét szentség, hogy ott már nagyobb gondok lennének a kabinban is.Itt van pl. ez. Jól van szemléltetve, milyen szépen gyűrődik a W220 -as merci. Nah, az ezt megelőző széria pont az ellenkezője volt ennek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz BÁ Nutrition #6885 üzenetére
Milyened van? E38 előtti? Mert azok is tankok voltak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz BÁ Nutrition #6887 üzenetére
Az egy szörny. El is hiszem, hogy nem látszik meg, ugyan az a kategória mint a 90 -es S merci.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
DeadMeat
veterán
[link]
Mennyit kajol egy ilyen?Iszonyatosan tetszenek,kár hogy nem fér be a garázsba....Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #6881 üzenetére
Hát ja a motorja az erőssége de egyben a gyenge pontja is.Nem lehet bontani és generálozni mert nem kapni hozzá külön-külön alkatrészt.Ha bekaki 1:1 motor csere.
Ütküzésről meg annyit hogy ha én egy Kraz-al belemegyek egy agyonpánzálozott bmw-be az max csak csatornafedélnek használható onnantól .Ne azt nézzétek egy hetes bmw-vel szemben milyen hanem azt, hogy egy másik mini kategóriás autóhoz képest milyen...
-
DeadMeat
veterán
Az nem is sok Ejj bekár,hogy nem férne be a garázsba... Pedig mostanában gondolkodom a cserén,valami nagyobb vasra.de ez már túl nagy volna..Marad a 3-as széria,abból is az e30-ak tetszenek,nagyobb mocival.Csak azok meg ahhoz képest nagyon drágák.... A következő meg az egyel ezelőtti széria ami bejön e46? és azok is drágák még sajna...
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
-
_Blank_
aktív tag
válasz DeadMeat #6889 üzenetére
Keresztapám '98-as 750i-je 13-14 körül kajálgat, igaz a vezetési stílusa megváltozott egy ideje, ezzel a bálnával már csak vonulgat..
Főúton 90-110, max 120, kevés várossal.Persze néha odalép neki de csak mikor az idióták felkúrják az agyát.. akkor viszont mindenkinek szevasz van
Hatalmas fíling ebben a kocsiban utazni[ Szerkesztve ]
-
Vekiboy
tag
válasz BÁ Nutrition #6887 üzenetére
Havernak is e32 van. Nem semmi gépezet, 94-es 3000-es v8-as, amennyire tudok full extras... Iszonyat a mai napig az autó. Full bőr belül, automata váltó, dupla klíma, elektromos, fűthető ülések minden van benne ami kell.
"The meaning of war is not to die for your country, it's to make the other bastard die for his!" - Gen. George Patton
-
-
Gyok2
aktív tag
Vanditnak: [link]
Tiszta Windows rendes ház