- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi666
senior tag
válasz God Vazzeg #5599 üzenetére
2.0 hdi?
hány lovas az?
130, 140?
206os kaszniban fasza lehet. -
Eagl3
veterán
válasz tibi666 #5606 üzenetére
Véleményem szerint harmat gyenge, és nem vagyok benne biztos, hogy tartós...
MOD: Én franciáról még jót nem hallottam. Egyik ismerősöm vett egy 206 GTI -t (asszem így hívják a sportot), kiderült, hogy egy rom. 1 éve van nála, már kezd alakulni... én nem kínlódnék vele az biztos.
De a forma az nagyon eltalált, időtálló és talán korszak alkotó is.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz tibi666 #5604 üzenetére
Peugeot 206 2.0 HDI 90 /206
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 90(66)/4000
Nyomaték (Nm / 1 min): 205/1900
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 12.0
Végsebesség (km/h): 180
Fogyasztás városban (l / 100 km): 6.6
Fogyasztás országúton (l / 100 km): 4.1Peugeot 206 2.0 S16 /206
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 135(99)/6000
Nyomaték (Nm / 1 min): 190/4100
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 8.9
Végsebesség (km/h): 210
Fogyasztás városban (l / 100 km): 10.9
Fogyasztás országúton (l / 100 km): 6.2 -
SpeedR
őstag
Lehet szarozni a Peugetokat, de a HDI-k azok nagyon jók. Dízelekben a franciák mindig is jók voltak. Talán ez a legjobb pontja ennek a 206-osnak is.
Gondolom jó olcsón jutott hozzá, mert törve van. Ha nem így van akkor én sem értem, hogy miért pont 206-ost vett.
Az eltalált és időtálló formákról viszont erősen különbözik a véleményünk.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
egy 320as bmw.t egy 206os pug.ra soha nem fogom megérteni.
így már nem tudzs jönni vadkertre...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Ma a céges Audival mehettem Pécsre. Kicsit sajnáltam a bömit, hogy nem azt vittem megkergetni, de ezt a lehetőséget nem hagyhattam ki.
Azért egy szép TDi Seat Leon most is bekóstolt, meg egy Octavia RS személygépjármű. Bár nem tudom mit gondoltak.
Szvsz, eszméletlen az Audi, még ha automata is. Kényelmes, elegáns, és bivaly erős. Ha meg megnyomod a mágikus sportgombot, egy vadállat lesz. És ennek tetejében keveset fogyaszt. Nagyon megtetszett.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Most olvasom God milyen merényletet csinált... Atya isten. Értem én, hogy válság van, spórolni kell amin lehet. Ez a HDi biztos 5 lityiket eszik, de akkor is.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #5617 üzenetére
Jah, és nehogy félreértsétek, az autóm jobban megy mint az Audi. Bár jó érzés volt, hogy előzéshez csak a nyomatékot használtam. Egy 530i már nagyon elkenyné ezeket a 3.0TDi -et. A hétvégén kapaszkodón én is elkenytem egy E320CDi -t, igaz nyögve nyelősen, pedig az is nagyon erőlködött. Utána Pécsen a lámpánál néztek is, hogy vajon milyen motor lehet ebben az öreg BMW -ben. Még akkor lett volna meglepetés, ha megtudták volna, hogy csak egy szaros 2.8 -as moci volt a ludas.
Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
Olyan áron vettem, hogy te is megvetted volna Ha esetleg nem tetszik, akkor eladom, és még átíratás után se fogok rajta bukni, erre mérget vehetsz. Szerencsém volt
Ma voltam vele szerelőnél, semmihez nem kellett nyúlni, jó vezérműszíj van rajta, friss az olaj benne, szóval így ahogy van mehet műszakira, persze előtte összerakjuk az elejét. Csak elem gond van, karosszéria munka nincs, motortetőt megvette a csávó, apróságokat veszek még hozzá hogy egyben legyen (lámpák, díszlécek) és kész is.
Meglepően fűrge a 90 ló, 2000-nél olyat húz, hogy emelkedik az eleje
-
SpeedR
őstag
válasz God Vazzeg #5620 üzenetére
Sejtettem, hogy valami ilyesmi áll a dolog mögött. Valaki nagyon meg akart szabadulni tőle, te meg jókor voltál jó helyen.
-
Bubu79
addikt
válasz God Vazzeg #5623 üzenetére
És ha lehajtod a hátsó ülést, akár még egy pár kesztyűt is elrakhatsz hátulra
ÉKE!
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Vangelis
nagyúr
Képzeljétek mit újítottam be , vettem egy kis áru szállítót
Corsa Combo 1,7D isuzu 325000Km van benne.
Hehe... traktor, kelett valami amivel tudok A ból B be vinni lomokat....
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
-
E-Max
tag
válasz Vangelis #5626 üzenetére
Én is beújítottam, egy babettát.
Mindig is szerettem bütykölni, most ez elég szar állapotban van, legalább lesz mit helyrepofozni, nyáron úgyis rengeteg szabadidőm lesz...
Végre egy jó hírt is hallottam, nyáron csak havonta 1-szer, 1 napra kell kimenni bajorokhoz, felújítják az egész hóbelebancot, mármint az irodaházat, és nem lesz hol dolgozni...
Sebaj, majd itt ülök az irodámban...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Gyok2
aktív tag
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
Áh, ennyi zséért már szép ferkát kapok.
Am, ma beindítottam a gépet, 8 nap után újra. És láss csodát, indult is rendesen, gond nélkül. De jobban örültem volna, ha nem teszi meg, akkor elvihettem volna villamoságishoz. Így viszont tanácstalan vagyok, hogy mitől kapta le az akut 4 nap alatt.
Most annyit csináltam, hogy kinyomtam a belső világítást, és a rádiót is.
Az számíthatott valamit?Don't Tread On Me
-
Silencer83
addikt
G-Power tuning, 7 Serie
ezek a kullok... -
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5631 üzenetére
lehet kapszép ferkát de ez a szép ferkát állva hagyja
750lóerő a nyomaték tuti lefojtva mert nem bírná a váltó......V10 biturbó tuti 1000 feletti nyomatéka lenne.szállj ki az ülésbőlNem hiszem ennyit számítana.nekem megvan a kék kis matricám 2 évre megint, fékbetét csere volt csak brembora.cakk pakk 50 volt.
viszont első gátlókat belátható időn belül cserélnem kell, akkor már tuti bilstein hogy összhangab legyen a hátsóval.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Eagl3
veterán
válasz God Vazzeg #5635 üzenetére
Volt érdeklődő?
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5633 üzenetére
Azért ebben nincs igazad. Nézd meg ezt. F430 megalázza a sima M6 -ot, de ugye a ferrari erre is lett tervezve. Kanyargós pályán egy ilyen F430 még a Gpower -es M6 -ot is agyon verné, gond nélkül. Azért egy F430 F1 forma 1 -ből átvett technikákkal rendelkezik, elég komoly gép. Árban meg még jobb is, nem kóstál annyit. Egy ferrari azért kuriózum, bárki bármit mond. Sok lenne a zsé, én is azzal járnák, már csak a hangja miatt is.
Én ezért imádom a ferkákat. A hangjuk utánozhatatlan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
No, meg ugye ezt nem is kell bemutatni. És nincs turbo, csak a nyers erő. Azért a világ legjobb autói onnan kerülnek ki.
És ezek tényleg igazán csak versenypályán érvényesülnek, a váltó, a difi, a motor, a brutális leszorító erő. Áh, egy álom lehet.No, de azért egy BMW -t nem lehet Ferrarihoz hasonlítani, mert nem egy kategória. És nem is szabad, nem sportszerű.
Am, csak gondolj bele, mi van, ha csak a "kis" F430 -ba beletolsz 2db turbo -t?! Azt megmondom, hogy felszaggatná az aszfaltot.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5638 üzenetére
Az M6 nehezebb vagy fél tonnával, így értelmetlen hasonlítgatni. A kanyargós pályán egyértelműen győz a ferka.
Hétköznapi használatra viszont alkalmatlan, ha sokat kell menned. Pár száz km, és úgy szállsz ki a ferkából mint a mosott sz@r. Hétvégére ökörködni viszont tökéletes. -
-
MPowerPH
félisten
válasz DeadMeat #5642 üzenetére
Nem tudom, nekem ez az etalon. Számomra itt kezdődik, a szép, nyers motorhang. Ez tipikus F1 -es autó hang, akiknek nem tetszik, azoknak azért mert félelmetes, az ember bele borzong. Legalábbis én így is libabőrös lettem a gép előtt.
SpeedR: Ezt mondtam én is, értelmetlen hasonlítgatni. Csak Dragon -nak válaszoltam, hogy egy ilyen "kis" ferka is elgyepálja az M6 -ot is, akármilyen útszakaszon.
És igen, nem kényelmes, nem is arra lett tervezve. Ez nem luxus sportkupé, hanem vérbeli hardcore sportkocsi, ami egy etalon. Bárhova mész vele, nem tudod eldugni a kíváncsi szemek elől. Még az öreg mamák is megbámulják.
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
535i, 540i mennyit eszik nagyrészt városi használatban?
eljátszottam ilyen gondolatokkal is, miközben muternak nézek autót. bár elsősorban városban közlekedik, és mint tudjuk az s600as mercedes az ideális városi autó, azért ezeknek is lehet még tekintélye. meg amúgyis szeret dinamikusan közlekedni, igaz padlózni még sosem padlózta a 307est. de egy 540est nem is nagyon kell padlózni.esetleg 530d? vagy 330d?
535ből pl ez: [link] a km kamu gondolom, az, hogy panel előtt parkol a karbantartás szempontjából megint gyanús, de egy próbát talán megérne, nem?
-
-
MPowerPH
félisten
Hát, én az alap M6 -ra gondoltam. Ferkának is van ám tuningműhelye, 2db turbo -val mit művelne egy F430? Így alapon egyenes úton nincs esélye(ez triviális, +260 ló az nem mind1 ), de körpályán valszeg így is megütné. 2db Turbo -val lehet a Veyron is megfeküdne ellene, bár az meg csak egyenes úton használható. Úgy hallottam, nem a legjobb a kanyarsebessége.
DeadMeat: Akárhogy is nézed, pont mint az F1 -es autók. Onnan örökölte ezt a brutális "visítást", ami amúgy Ferrari védjegy. Nincs még egy ilyen F1 -esekhez hasonlóan muzsikáló motorú közúti szörny.
így van, valaki az Amcsi style -t szereti, az egészen máshogy szól.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz tibi666 #5645 üzenetére
Muternak városi közlekedésre nem éppen a legideálisabb eszköz egy V8-as BMW. De finoman hajtva 15L körüli fogyival eljárhat, ha nem dugózik túl sokat. Szerintem egy 1er vagy egy 3er sokkal ideálisabb lenne. Ha nincs kihasználva a nagy teljesítmény, akkor felesleges a V8.
A linkelt autó szépnek tűnik. A faceliftes első lámpákból nekem az jön le, hogy azért költöttek rá. A környezetből adódóan talán garázsban volt tartva, ami pozitívum.
(#5646) DeadMeat
Hallgass meg egy Porsche Carrera GT-t. Na annak tényleg brutál hangja van.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Drive
- DIGI kábel TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Politika
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- További aktív témák...