- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
malacka87
őstag
Szabi új videója nagyon jól sikerült szerintem. Mindent elmond a mai járgányokról.
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
Carlytoo
senior tag
válasz Anaren91 #59649 üzenetére
Itt megint nem erről szól a sztori. Tehát akkor: Nekem mindegy, hogy manuál, vagy automata. Gondolom ez számodra nem jelent problémàt. A pénz természetesen megvan rá, hisz a 600k-s felújításba akartam beleugrani elsőnek. Köztudott, hogy a GM gyorsabban lefingik, mint a ZF ezekben. A manuállal nincs ilyen gond. Ráadásul kap majd egy optimalizálást és én sem vagyok az a nyugdíjasan közlekedő típus. Úgy is állandóan újítgatni kellene. Akkor már csak ésszerűbb egy manuális váltó, mert töredéke a kuplungszettet kicserélgetni, mint automatát felújítani. Az hogy miért vettem E39-et, mielőtt kérdésként felmerül pedig maradjon meg az én titkom.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Anaren91
senior tag
válasz Carlytoo #59652 üzenetére
Nem is neked írtam, amit írtam.
Te helyzetedben, főleg ha húzni is akarod a kocsit, akkor egy teljesen felújított Gm váltó is ugyan úgy beszarna. Kézenfekvőbb neked egy manuállá alakítás, ha rendesen meg tudják csinálni, és téged nem zavar ha manual. Vagy ahogy Ezredes írta, egy ZF váltóssá alakítás, bár gondolom az sem 2 fillér. Vagy eladod a francba a kocsit, és a váltóra félretett pénzt hozzá adva veszel egy E60 30 vagy 35d-t és kész#59650
Én ezért döntöttem végül a 35d-nél. Kevés van belőle, a nagy motoros autók mindíg jobban tartják az értéküket. Nem sajnálom rá a pénzt, mert élvezet vezetni, és ha egyszer el akarom adni, akkor nem bukok rajta annyit, mint aki pl elköltött milliókat egy 16i-re. Eleinte 25d-t akartam, de látva, hogy mennyi van belőle a használt autó piacon, inkább félreraktam egy karbantartott 35d-re, mert jobb befektetésnek tűnt, még ha egyes alkatrészek (pl fék, váltófelújítás) elég borsos áron vannak rá.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
malacka87
őstag
Lassan eljön az idő hogy elkezdjem az utód keresését. F30 35i meg F10 35i motor ugyan az igaz? Ahogy nézem 6-tól 8 millióig vannak ezek. 1-2 éven belül milyen ár esése lehet ezeknek? Xdrive lesz még kérdéses mert nem nagyon járok olyan helyekre ahol kelleni fog. Meg az egy plusz nyűg ha jól hallom. 306 ló simán hátsó kerékre még annyira nem vészes kategória.
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
chess001
aktív tag
válasz malacka87 #59655 üzenetére
Xdrive még plusz súly, meg többelt fogyasztás a mindennapokban és nem nagyon van rá szükség, hogy elöl is hajtson a gép szvsz. 0-400-as versenynél, ha húzva is van, akkor azért jól jöhet.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ck.
addikt
Olvasgatom ezeket a 40i vs 35d fórumokat és elég megosztó...aki azonos kasztnival vezette már mindkettőt, álló helyzetből és alacsony sebességről a 35d sokkal jobban ülésbe passzírozós, jobban autózható?
-
Anaren91
senior tag
Tekintve a dízel alulról húz, fojamatosabban adja le a nyomatékot mint egy benzines, amit pörgetni kell. Ha jól tudom pl nekem az E60 35d 2000-es fordulattól leadja a max nyomatékot, és a kisturbó is már 1100 -tól tol ha jól tudom, szal igen, elég ülésbe paszírozós egy biturbó dízel.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
BeZol
őstag
válasz malacka87 #59655 üzenetére
E90 335i-ket nézd meg hol járnak, na kb. ide fog érkezni az F30 35i is idővel.
F10 nyomottabb lesz árban, de gondolom most is olcsóbb a 3as bömbinél.Ismerős 440i kabriója xdrive-os, ha városban szereted lepadlózgatni a kocsit a megengedett sebesség gyors elérése érdekében, akkor lámpától megindulásnál és egy-egy kereszteződésből kikanyarodva mikor ilyen 30km/h környékén lepadlózod, akkor mint amit sinen húznak úgy kilő, nálam az azonos súlyú 5GT (igaz már erősebb) csak villog h halló nincs tapadás (pedig a gumim is pöttyet szélesebb hátul)
60-80km/h környékén már csak taknyosabb időben számítana h összkerekes-e a kocsi.
Ha a fenti "előnyök" megérnek neked legalább +0,5liter fogyit, +80kg súlyt és idővel egy 800ezer-1,3m Ft közötti szervízköltséget (azt hiszem ennyi), akkor jó az az xdrive
Én szándékosan xdrive és adblue nélküli kocsit kerestem, mert városban nem száguldozom, nálam csak országúton és autópályán van kihasználva az erő. Amikor meg néha lámpánál gyorsabban akarok elindulni, akkor fél gázzal még bőven jó a tapadás és nagyon lemarad mindenki...
#59657 Ck.:
próbáld ki mindkettőt. Alapvetően hosszabbak a fokozatok a benzinesben, ezért nincs annyi váltás alacsony sebességről és a megindulást követően csak pörög-pörög 4000ezernél is feljebb, ezért jobban eloszlik az ülésbe passzírozódás, holott maga a 35d is gyorsan vált csak gyakrabban, na meg nagyobb nyomaték társul olyankor a lóerőkhöz.
Ízlések és pofonok, ill. ki tudja mekkorák a pontosabb fenntartási költségek, ill. h ha külföldön élsz, akkor ott mennyire tiltogatják a dieseleket, szóval +1 pont a benzinesre emiatt, na meg értéktartóbb is (de csak ha kevés benne a km! ), ha sokat mész vele mint a dieselekkel szoktak, akkor nyomott ára lesz annak is. -
Anaren91
senior tag
válasz CharlieDrop #59662 üzenetére
Bezony. F10-et már 3 millió körül tudsz venni, F30 ból 5.6 misi a legolcsóbb hahun.(30d mind a kettő) Ugyan olyan évjárat, és kb hasonló kilóméterrel is a hármas 7-800k val drágább.
Én is nézegettem anno a hármasokat de egy e90/92 majd egy misivel drágább volt mint egy e60...
Fura világ, ahol az elvileg olcsóbb kategória a drágább használtanMSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
malacka87
őstag
-
BeZol
őstag
válasz malacka87 #59664 üzenetére
Igen, és elég gyorsan váltogat, ezt már képtelenség manuális váltásokkal überelni, az fix.
Nekem annyi bajom van csak vele, hogy keveslem a motorféket gázelvételnél, manuálisan kéne visszaváltogatnom és ugyanakkora lassuláshoz mint korábban az E93 30D-vel megvolt 2000es fordulat körül, ahhoz itt 3000es fordulat kell, az meg olyan kellemetlennek érződik már nekem.
Ennek következménye, hogy jóval többször kell fékezgetni, szóval a gyakoribb fékcsere is egy járulékos költség.Összességében több a pozitív mint a "negatív", én csak coupe/cabrio-hoz vennék már manuálisat, mert +1 vezetési élményre számomra, de tény és való h pl. dugó esetén baromi nagy könnyebség h nem kell kuplungolni automatával
CharlieDrop:
ja, ilyen ez a használtpiac
Én először 3as kombikkal szemeztem, aztán kb mind fapados volt, nekem meg full-extra közeli kell. (3as GT detto)
Aztán ránéztem 5ös kombikra, ott a felszereltség is jobb volt, és még az ár is alacsonyabb volt azonos évjárat mellett...
Az X-es BMW-k árai szintén "egekben" voltak.
Aztán igazából az 5GT-nek is elég nyomott az ára (meg a 7es bmw-nek is, 6ost nem néztem), így tudtam megcsípni számomra jó áron (5,7+ktg.-ek) valós 176ezer km-el 7 évesen úgy, hogy faceliftes is. Akkoriban az 535d GT-k és 535d touringok 4,5körültől indultak 2010-2012 közti évjáratokkal és még a 299 lóerős motorral és 260+ezer km-el legtöbbnél. Az F11-ből még be is vállaltam volna, de mikor mentem volna kocsit nézni nem értek rá, közben 5GT-t megnéztem (faceliftest akartam mindenképp), árban a következő LCI 535D GT 6,8misiről indult és főleg 7-7,5misinél mozogtak (azonos km-el) max 1 évvel fiatalabbként, úgyhogy nagyon jó vételnek tűnt és bele is fért így a budget-be.Én nagyon szeretem, de vmilyen szinten minden nap elrettent, hogy még mekkora értékvesztés vár rá 3 éven belül, emellett ha elromlik vmi, az horror lesz.
Ennek ellenére van az az ár, amennyiért elvihetik (ezért is hirdetem), és akkor anyagilag józanabb kocsi lenne belőle + asszonynak is egy kocsi.
A mai napig nem bánom a vásárlást, mert 4-6 hónapig napi szinten néztem az LCI E61, aztán már E60 kínálatot is, és ha volt is jól felszerelt 535d, mindig kiderült róluk h 450+ezer km-esek és nem 250-300ezer környéke... Kb. havi 1 "kapás" ha volt így az ársáv tetején (2,5-3,5m Ft), de nekem ennyi valós km-el ezek nem fértek bele és muszáj volt fiatalabbak felé kacsingatnom, h még ne legyen a km-állás az egekben + már asszonynak is 2szer becsípődött a dereka a kabrióból kiszállva (8 hónapos terhesen), úgyhogy már muszáj volt valamit venni
-
Anaren91
senior tag
Van itt esetleg valaki Borsodból vagy közeléből, akinek van eszköze programot lementeni a kocsiról?
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
-
Chrys_
addikt
8 évig volt kézi váltós E39, jelenleg 2 éve automata F11. Hát nem sírom vissza a kézi váltót, sehol sem. Ezt is lehet manuálban váltani, de leszabályzás előtt közvetlenül azért elkapcsol, hülyebiztos. Viszont ez a kézi váltás ebben az esetben már nem ér sokat, mivel az automata iszonyat gyorsan kapcsol, ami ráadásul függ a kiválasztott módtól is (sport, komfort+ stb.), és kb. észrevehetetlen a váltás két fokozat között normál használat esetén (értsd kickdown nélkül). Télen azért hidegindításkor észre lehet venni pár percig a kapcsolásokat.
-
Shamat
aktív tag
Vettem egy E65 30D-t, tudom, nem vagyok normális, de már mindegy, megvettem :) Sosem volt még dízel verdám, szóval lenne pár kérdésem, ha nem gond. Távgyógyítást nem várok, de érdekelne pár apróság, hogy mi okozhatja...
Az egyik amit észrevettem, hogy ha olyan 90-ről nyomok egy padlógázt, akkor elkezd húzni, majd pár másodpercenként egy-egy pillanatra meg-meghúz. Fél gázra nem csinálja, akkor szépen egyenletesen húz. Sport és manuális módban is ugyanez. 90-100 alatt ezt nem tapasztaltam.
A másik, hogy néha amikor megállok és tolok egy P-t vagy N-t, akkor mintha egyenetlenül járna a motor, de a gázra szépen reagál, illetve ha P-be vagy D-be teszem megszűnik. Ezt főleg hosszabb távok után veszem észre, és néha újraindítás után nincs ilyen gond.
Végül pedig, kisebb tempónál erőteljes kigyorsításkor a könyöklő alatt érzek egy kis remegést. Hardy tárcsa okozhatja?
Válaszokat előre is köszönöm! :R
DEAD LIKE ME
-
Papa-Het
aktív tag
"angel eyes" lámpánál hogyan tudom kideríteni melyik típus?
halo - ccfl vagy led? a legutolsót én kizárnám, mert ugyan 99-es az autó, de facelift lámpa van benne, viszont az Hella. kép alapján tud valaki segíteni? Ugyanis valószínűleg kiégett a vezetőoldali angyal szem...milyen erősségűt érdemes beletenni, ha valóban kiégett és nem csak kontakt vagy valami hasonló gond lehet?
-
Puma K
nagyúr
válasz Papa-Het #59675 üzenetére
A lámpatest legfelső-középső izzója az ami adja a világítást: videó
Nekem is kiégett tavaly mind a kettő és ezt vettem bele:
IZZÓ REFLEKTORRAL BMW E39 00- - HEL 9DX 153 746-011 *BR - HELLA
Most 9 824 Ft / darabja...
Tavaly szeptember 30-án még 6492 Ft-ért vettem darabját...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Anaren91
senior tag
válasz Papa-Het #59678 üzenetére
Nem találni leírást egyik oldalon se, ahol néztem ezeket az izzókat, hogy hány Kelvinesek, nem tudom, hogy ezeknél lehet-e eltérés. Ha eltérő Kelvinű izzót veszel akkor lehet eltérés a színben. Én párba cserélném, mert ha egy idős a két izzó, akkor előbb utóbb a másik is meg fogja adni magát.
Más:
Tegnap kicseréltük a két toronycsapágyat, meg a két kormányösszekötőfejet, és úgy néz ki, hogy megszűnt az a tompa kopogás amit kanyarodás közben, főleg huplikon átmenve tapasztaltam. Eléggé darabosan járt már a toronycsapágy, meg össze is volt menve, egy jó kb 1 centivel alacsonyabb volt mint az új. Kormányösszekötőn bár nem volt kiszakadva a porvédő gumi, de az újhoz képest igen könnyen tudtam kézzel mozgatni. Szal ha valakinek ilyen problémája van érdemes ránézni ezekre
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Ck.
addikt
Ma nézünk meg egy másik F30-at, egy 335d-t a múlt heti 340i után, kíváncsi vagyok a különbségekre. Szintén BMW márkakereskedés, csak a szomszéd faluban, de egyazon franchise.
Még azt kell kitalálni, hogy mit mondunk, ha úgy döntünk, hogy mégsem hozzuk el a gépet, mert az értékesítő mókus borzasztó nyomulós és én nagyon rosszul tudom kezelni az ilyen helyzeteket... -
BeZol
őstag
Azt kell mondani, hogy még van 3 másik kiszemelt ami a tarsolyban van, utána majd tisztábban látsz és majd eldöntöd, de addig is köszönöd szépen a segítséget.
Én továbbra is azt mondom egyébként, h ha sokat mászkálsz, inkább a 35d-t, ha viszont évi 15ezer km körülig mászkálsz, akkor kérdés nélkül a 40i-t venném, főleg ha nem zavar a kb. 30%-kal magasabb fogyasztás.
A 40i egyébként újabb konstrukció lesz, mint az a 35d.
05/2015–10/2018 - 340i --> maga a motor pont az F30-ban debütált 2015ben
07/2013–10/2018 - 335d --> maga a motor 09/2011 óta szolgál és F10-ekben jelent megA 2 motor között van közel 4 év különbség , szóval +1 a 40i-nek, na meg mert szép hangja van kis piszkálást követően és sztem nem lesz később vele annyi szívás a környezetvédelmi tiltások következtében.
Én nem mertem a 35i motort bevállalni az 5GT-hez, ahhoz túl nagynak éreztem a testet, viszont ahogy jobb idő lett még itt városban is kocsikázva megállok a 35d-vel 9 literből, ami télen akár 11liter is volt.
-
Puma K
nagyúr
válasz Papa-Het #59678 üzenetére
Nem tudom mi a pontos megnevezés-kifejezés erre a megoldásra, de 1 izzó világít meg egy pontban egy műanyag (?) szálat ami maga az angel eye amit szemből látsz.
Szokták cserélni LED-re, de azzal vigyázni kell hogy van-e rendes hűtése az adott-kinézett LED-nek és megfelelő átalakítóval rendelkezik-e betáp szempontjából.
Én a magam részéről igyekszem a gyári állapotában megőrizni az autót, de azért mikor látom, hogy az újabb BMW-kben az angel eye milyen erővel világít... akkor azért úgy vagyok hogy az nekem is tök jó lenne. De egyelőre jó nekem így ahogy van.
Nálam úgy volt az égő cseréje, hogy megrendeltem egyet, elmentem érte és mikor beraktam az újat és néztem hogy a másik milyen fényerővel világít, akkor vissza mentem és rendeltem még egyet mert az érintetlen halványabban világított. Így 1 napon belül cseréltem a kettőt egyszerre.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
kenguru99
senior tag
válasz Puma K #59682 üzenetére
"de azért mikor látom, hogy az újabb BMW-kben az angel eye milyen erővel világít... akkor azért úgy vagyok hogy az nekem is tök jó lenne."
Ez azért van a mert a régebbi autóknál csak a helyzetfényt adta (ezt menet közben használni tilos). Az újabb autóknál pedig a nappali menetfényt (DRL) is, azért világítanak azok sokkal erősebben. Legálisan mozgó autón csak az utóbbi működhet.
-
Puma K
nagyúr
válasz kenguru99 #59684 üzenetére
Köszi a kiegészítést.Utálom amikor az utólagos kínai LED szalagokat pakolgatják az autók elejére... és össze-vissza állnak aztán élesen belevilágít a látótérbe... (mint némely idióta bringásnak a viharlámpa erősségű LED-es lámpái ami nem az utat világítják hanem a másik szemébe vakítanak...) meg mikor indokolatlanul a ködlámpát használják...
"Ez azért van a mert a régebbi autóknál csak a helyzetfényt adta (ezt menet közben használni tilos). Az újabb autóknál pedig a nappali menetfényt (DRL) is, azért világítanak azok sokkal erősebben. Legálisan mozgó autón csak az utóbbi működhet."
Félre ne értsd, de ezen jót kacagtam. Magyarország és a szabályok
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #59685 üzenetére
Ha nyomod neki az enni fog. Azért aki 80k € vesz kocsit, az csak nem fog sírni 1-2 liter plusz fogyasztáson!?
Haverom 335i 16 átlag, ő nyomja neki rendesen.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Anaren91
senior tag
válasz KAMELOT #59687 üzenetére
Amikor mentem fel Pestre, nekem a régi vasblokkos 35d evett 8.6 litert átlagban 150 tempomattal, úgy hogy azért néha gyorsabban is mentem, pl előzésnél. Vegyesen használva, ha finoman jár az ember egy 10 liter körül el lehet vele utazni, de én szeretek sportosabban vezetni, szal nekem ez inkább 10.5-11 liter szokott lenni. Haver a 4.2 V8 A4-el csinált 21 literes átlagfogyasztást is 200km-en
#59682
Igen egy izzó világítja meg, és az édesannyát cseszte volna inkább meg az aki ezt az E60 lámpájában megtervezte. Egy 40 percet tuti szívtam vele, mire kiszedtem az új lámpából a halogén izzót amivel jött, meg visszatettem a LED-es izzót amit az előző tulaj tett még be. Tuti nőgyógyász volt az illető aki szerint ez elérhető helyen van.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Papa-Het
aktív tag
válasz Puma K #59682 üzenetére
Köszi az infókat. Sima izzós szerencsére, és nem LED, és nem is utólagos mókolás. A gyári felfogásod támogatom egyébként. A LED izzónak nem kell plusz hűtés, csak simán plug and play a dolog, nem?
Megoldódott a probléma és valószínűleg a csatlakozó kábel kontaktos valahol, mégpedig nem a lámpacsatlakozásnál, hanem utána van egy biztosíték(?) talán, vagy egy nagyobb műanyag ház amibe a lámpából kijövő átvezető kábel becsatlakozik. Ott lesz szerintem a gond, mert azt megmozgattam, és most ismét jó. Majd aliról rendelek ilyen ledes izzókat tartalékba legfeljebb, és megnézem a kábelt is hogy áll a forrasztás elvégre 22 éves autóról van szó.
-
Puma K
nagyúr
válasz Papa-Het #59690 üzenetére
Amit linkeltem videó, ahol az ipse mutatja hogy hol-hogyan kell cserélni az angel eye-nél az izzót ott lehet látni hogy neki már nem a gyári megoldás van.
Nem vagyok szakértője a témának és különösebben semennyit sem foglalkoztam vele, de az ilyen jellegű LED-es világításnál kell passzív hűtés az izzónak-izzó elektronikájának. Máskülönben felhevül-túlmelegszik és kigyulladhat....
A "plug and play" dolog általában szokott menni mert amellett hogy adják az izzót még átalakítót is szoktak mellékelni.
Nekem a gyári sárgás szín az barátságosabb még annak ellenére is hogy ha más meglátja az autó "szemeit" a visszapillantójában akkor már húzódik le
Ez a fehér nekem rideg.Értelemszerűen: baloldalon az utólagos LED-es megoldás, jobboldalon a gyári
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
BeZol
őstag
válasz KAMELOT #59683 üzenetére
Oké, de Te is 400+ lóerőn vagy?
Nálam most ennyi itt BP-en rövidtávozva, de ennyi autópályán 160felett végigrongyolva is.
Egy fix, a nagyobb test nagyobb tempó mellett iszákosabb, mint a kabrió, azon ha szélvihar volt kint, azt is alig éreztem, ennél meg azért már érezni ha megfújja egy erős oldalszél.FIREBLADE78:
440i kabrió: 11,5literrel járkál haverom úgy, hogy főleg 70es táblás szakaszon rongyol végig (ami elég optimális, ott nekem 8liter alatt lenne), mikor pedig elugrik Eger-be haverokhoz meg vissza, az közel 1 teljes tank.
Inkább úgy fogalmaznék, hogy meglepően keveset tud enni, ha nem nyomod neki, de h csapatva 10liter, az országúton 70-110 között fékezős kanyarok nélkül, az úgy sima.Én is néha direkt országúton mentem közel autópálya-tempóval, mert gyorsabbnak érezted, közben pedig nem is mentél annyira gyorsan a fogyasztás pedig parádés volt.
-
negro
őstag
válasz Chrys_ #59693 üzenetére
En anno azert rendeltem direkt yellow led-et de sajnos inkabb narancs mint sarga. Igy meg nem adja, raadasul 5W-os csak aminak bar a fenyereje tobb mint a 10W-os halogen izzonak de nem eleg jo. A normalisabb 20W -is Ledekbol is tobbnyire csak feheret talalni. Ilyen RGB Angel Eyes -ra meg nem nevezek be, plane 30-40 forintert.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Ck.
addikt
Annyira nyögvenyelősen ment az egész, hogy nem volt végül tesztvezetés. Az ember sem a kinézett autókat hozta ki előre, hanem egy-egy megegyező típust, mert azokat nem kellett annyira kiásni a parkolóból. Mindegy, megértem végülis, de így csak megnézegettem belülről, de az F3X nem az én autóm lesz, egész egyszerűen nem kényelmes nekem, pláne a jelenlegi autóhoz képest. Kezdek elmercédeszesedni.
Ajánlotta az értékesítő rögtön a G30-at, meg is néztem egyet random, na abban már jobban elfért a combom. Viszont abból itt UK-ban csak 30d-t találni, de ott is nőttek a számok és már egész szépet megy az is. 40d egyáltalán nincs, 40i is elvétve, de jóval drágábban. Szóval most a G30 530d-re akarnak nagyon rábeszélni, nem tudom, egyelőre csak gondolkodom...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest