Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz grizlisandor #56017 üzenetére

    Egy M47-es motornak az a 350E Km kb olyan mint az újabb motoroknak az 50-100E Km..... Nem tartom indokoltnak a vezérlés cserét !!!!!!!!!!!!!!! Nem magával a motorral van / lehet probléma hanem a segédberendezésekkel. Turbó befecskendezők vízpumpa futómű fék lengéscsillapítók stb. Tényleg a kérdés az állapot. Ha jó az állapot akkor abban az árkategóriában mozog amit kérnek érte +/- 2-300K. ( persz ha valami extra jó a felszereltsége ennél is magasabb lehet azt ára ) Izzításnál elég kis esélyt látok arra,hogy mind a 4 izzítógyertya rossz legyen persze extrém esetben elképzelhető. De illik így számolni,hogy izzítás vezérlő + gyertyák. Maga a turbó biztosan hordja az olajat. Turbót biztosan ellenőrizném,hogy van-e lógása. Cooler csöveket / coolert / vízhűtőt biztosan kivenném ennyi km után takarításra cooler csövekben tömítéseket cserélni. Görgőket vízpumpát stb lehet ellenőrizni. Kiegészítő vízpumpának akkor van szerepe ha télen leállított motornál te még fűteni akarsz. Egyébként valószínűleg van DPF az autóban nagyon ritka a gyárilag nem DPF-es. De önmagában ha jó a DPF és a kocsi nem lesz baja normál használat mellett....

    (#56006) Highend55

    Azért a Turbo S egy nagy kedvenc :)

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák