Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Skizz #55647 üzenetére

    Annyira amennyire csak tudod.

    Közvetlen befecskendezéses.
    Hibák:

    - Injektorok
    - Trafók
    - Kokszosodás
    - Vezérlés nyúlik / törik a láncvezető
    - Lecsapágyasodik
    - Elektromos vízpumpa amit cserélni kell 150E Km után
    - Különböző helyeken olajfolyás pl szelpfedél olajszűrőház
    - Ritkábban a vanos is szarakodhat
    - Nox szenzor beszarik a kor és Km miatt illetve Nox katalizátor is tönkre mehet emiatt akár

    ( Persze ezek közül sok amik általános karbatartás pl egy vezérlés de egy különösen nyűgös és gyenge konstrukció ) 100X előbb ajánlok egy N47-es motort mint ezt a fostengert.... N47N motorok nagyon jók már. Persze arra is költeni kell de az én tapasztalataim alapján sokkal megbízhatóbb motorok mint az N43-ak

    Egy ami mellette szól az-a Km ha nem gond,hogy rá kell locsolni egy valag pénzt 150E Km környékén akkor megveheted de ez igazi időzített bomba. Én nekem és ismerős szerelőknek is csak rossz tapasztalatunk volt ezzel a motorral

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák