Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz BossBoss #54295 üzenetére

    Mitől lenne bajosabb.... E90 szériában M57-es motoron is ( 2005 után gyártott alublokkos ) ugyan úgy cserélni kell a vezérlést sőt csapágyakat is..... Annyi,hogy a vezérlést 250-300E Km között illik azokon cserélni csapágyat meg 300-350E Km környékén.

    Ez egy E91 M57 30XD 252E Km ( órában )

    Vezérlésnél a patron alap helyzethez képest egy jó 10-15mm-el kijjebb volt a főtengely csapágyakon is látható kopással....

    alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""
    alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""
    alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""

    Ez pedig kollégám M57-e 2008-as 30D 320E Km

    alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""
    alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""
    alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""

    Ez pedig egy E92 25D M57 203E Km ( az órában )

    Ez annyira meg volt nyúlva,hogy megékelted a motort és felül nem tudtad lerögzíteni a vezérműtengelyeket mert annyival arrébb került a vezérlés.....

    alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""

    Szóval mind1 milyen motorod van mindegyikkel kell foglalkozni....

    (#54297) Skimaster

    Van "sima" servotronic-os meg aktív kormánymű

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák