- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #51350 üzenetére
-
veterán
válasz szimi57 #51333 üzenetére
És hol a kép? Pofázni mindenki tud (látom nálad már nincs olyan, hogy legalja szint, csak sértegetni tudsz).
GSX legalább kitette, milyen szép BMW-vel jár.
GSX:
Egyébként meg mit szívjátok fel magatokat ennyire a véleményemen? Ami nektek belefér, nekem és sok másnak nem. Nem a csomag, hanem hogy ki mit gondol cikinek és nevetségesnek. Engem nem izgat, ha valaki rám mondja, hogy csóró négyhengeres, max. kiröhögöm. Tudom, hogy nagy adag irigység is van benne. Akinek a véleménye fontos, az még nem mondott ilyet és nem is fog.Téged miért izgat, ha én azt mondom, ciki egy szép kabrióban a hátsó ülésen ikeás dobozokat vinni ami úgy lóg ki, mint egy japán túlméretes spoiler? Ne izgasson. Látod, az egésznek az a vége, hogy egymás anyját szidjuk egy hülye kis apróság miatt. Én is befejeztem, már unom ezt a témát, de nem tudtam szó nélkül annyiban hagyni.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
Látod, lehet normálisan is kommentelni és elmondani a véleményed. Én örülök, hogy nem álltál be a többiek közé és kaptam egy rendes választ, pont az érintettől.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #51352 üzenetére
Az tolem 9000 kilometerre van nehez lett volna , amugy meg mar fenyezo fujja amit kell
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #51352 üzenetére
Essen már le, hogy nem irigy rád senki. A négyhengeres dízelnél, csak a háromhenger van lejjebb, de nyilván van olyan élethelyzet, hogy csak ilyenre futja... Én csak azért írtam, mert aki osztja a másiknak az észt, hogy milyen spúr, aztán pont ő a legalja. A kutyát is felvállaltad, ezt nem értem miért nem mered?!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #51351 üzenetére
Még mindig Szeged. Arról nem tehetek,ingyen hozzák a cuccokat ide. Gondolom nem kétezeré kell vásárolni...
Kabriós témához visszatérve. X5-el hoztam csempét, csemperagasztón keresztül 2 méteres bútorlapokat. Mindent viszek. Tőlem lehet ferrari,abba is pakolnék. Azért van a kocsi,hogy vigye.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #51357 üzenetére
Az, hogy x5-el csempét és csemperagasztót vittél az szabályos. Én 3-as Touring-al mosogatógépet és biciklit vittem és az is az. Plusz simán belefér, max. ha hátul kilóg az nem gond. Én pl. direkt azért vettem Touring-ot és nem Coupe-t vagy kabriót mert tudtam, hogy lesz amikor ezt-azt szállítanom kell és ehhez ezt kell vennem. Kabrióval vinni bútorlapot vagy mit úgy, hogy a hátsó ülésre beállítod nem szabályos, biztonságosnak sem nevezném. Coupe-ból az anyósablakon kilógatott léc vagy mi meg végképp nem szabályos és ha leütött volna egy gyalogost vagy biciklist akkor egyértelműen ő lett volna a hibás.
Láttam már youtube-on hasonló jeleneteket, pl. sedan csomagtartóba betett bútorlapot vagy mit aminek a másik végét egy ember fogta és gyalogolt a kocsi mögött.
Mikor ilyen dolgokat látok én arra gondolok, hogy nincs hozzá megfelelő autója, lusta kölcsönkérni egyet és smucig kifizetni a házhoz szállítást. -
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #51353 üzenetére
Gondolkodik ilyenkor néha, főleg amikor hirtelen nagyot kell lassítani majd ismét gáz, de csúnya váltás az nincsen.
Gázpedál állástól függően visszavált vagy marad ugyanabban a fokozatban, de attól még néha megvan az a bizonyos pár pillanatnyi töprengés.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #51360 üzenetére
A kényszer szülte, igen-belegondolsz, hogy van egy szupersport kinézetű kupéd és egy Siófok-Bp távon (német autópályán) otthagy egy 535D 4 személlyel, csomaggal. Mondjuk az I3 kínai motoros kiegészítője még lejjebb van... Ezeknél amúgy ki is van mondva, hogy kevés üzemanyagra vannak kihegyezve. Poénnak jól, de autónak... Amúgy nem az emberi lét legaljára gondoltam, hanem az autó igényességére.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz chess001 #51362 üzenetére
Friss cikk szerint így hangzik: "ha pedig még a dízeleknél is szerényebb fogyasztásra vágysz egy Superbben, már nem kell sokat várnod: hamarosan érkezik az 1.4 TSI benzinesen alapuló, 218 lóerős rendszerteljesítményű plug-in hybrid"
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #51365 üzenetére
Totálkár ilyesmit ír az i8-ról: "Talán jobb is, hogy nem mutogatják nagyon ezt a motort", "Száz fölött már nem annyira vigyorgós, bár szépen megy, de a német autópályán jobb nem emberkedni vele, mert a végén jön egy chippelt TDI." Teljesítményben ott van, mint egy M54B30, amit mindenki megénekel, de a 3hengeresekre max motorkerékpárban csettintenek... A négyhengeres TD is tök jó valamire, de az kompromisszum, kb. a háromezres benzines teljesítménye olcsó tankolással. És itt az olcsó tankoláson van a hangsúly, mert a komplikált motor miatt sokkal nagyobb a rizikófaktor a szervíznél. Te miért is gondolkodsz az 20D eladásán és nosztalgiázol az 323i-ről?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #51366 üzenetére
azért mert nem használom, mert városba annyira nem való. Tegnap mentem vele azért vagy 40km-t, de az se sok.
azért a 3 henger mellett van némi más is.
A technológia errefele halad. Akkor a következő 4 hengeres C63 + elektromotor kombó is szar lesz?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #51367 üzenetére
Ebben a topicban minden szar és lesajnálós ami 6 henger alatt van, nem vetted még észre?
-
szimi57
őstag
válasz SeniorTilla #51320 üzenetére
Nézd, Te kezted a röhögözéssel, a gúnyolódással, compactozással. Én csak tömören reagáltam rá. Ciki vagy nem ciki, de az ember jellemét nem az határozza meg, hogy milyen kocsija van és mit hogyan szállit benne, Úgy veszem észre nálad ez nem igy müködik. Mielőtt leirsz valamit azért kalkuláld be, hogy lesz olyan "legalja ember", aki ezt másképp látja és "belepofázik". A válaszom semmivel sem sértőbb a Te irományodnál. Egyébként minden tiszteletem a szüleidé, hogy felneveltek. A képet, csak viccből igértem, nem is értem, hogy miért követeled még mindig Gondolom láttál már Compactot. Részemről ez a téma a továbbiakban Off.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #51367 üzenetére
Szerinted a V8 jobb, vagy a sor4? Részemről egyértemű, bár a német V8-at annyira szeretem. Akinek az autózás több, mint közlekedés, annak a hangulat kell és a hangokhoz, karakterisztikához a több henger a jobb. Egy 20-25d 5-X5-ben az olcsó fenntartás miatt van csak, belépőmotor...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
5-ös, 7-es már egyértelműen a felesleges luxusról szól, akkor meg ne egy tucatmotor legyen benne szerintem... Nem azért, mert nem lehet használni egy 20D-t, hanem azért, mert oda már nem harmonikus, nem sportos. Akkor meg minek BMW, ami kb. csak a sportosságban veri a többi prémiumot.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz chess001 #51370 üzenetére
Ezt mondjuk jól írtad.
Nekem ezek voltak a fő szempontok a vásárláskor.
Nekem tetszen
V8 szép hangal
Olcsó közlekedés-lpg
Nagy hely/ 5 ember kényelmesen elférjen.
Legfontosabb a kényelem, mert ültem benne 12 órát és nem szálltam ki fáradtan belőle.
Mivel bontottakat találni és az új alkatrészek sem drágák, így azt mondom a fentarhatósága sem izzasztja meg a pénztácát.
És nem jön velem szembe minden sarkon ilyen.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nagyúr
válasz chess001 #51371 üzenetére
Az 5-os szerintem boven nem a luxuskategoria. Most vegul nem vettem G30-as 5-ost, de probaltam (eleg komolyan gondolkoztam rajta) a ketliteres dizel tok eleg, ha valaki nem 'sportolasra' hasznalja, hanem csak egy kenyelmes autot akar. (Sportolni meg a 30d is keves, kb. 7.5 0-100 van a 20d-nel, es ugyanez kb. masfel masodperccel kevesebb a 30d-nel.) 150 folott nyilvan szamit, de Europa nagyreszen az mar illegalis tartomany.
(En vegul azert nem vettem, mert lehuzasnak ereztem par aprosagot, pl. ConnectedDrive-hoz kapcsolodo dolgokat, meg nem ereztem annyira ubernek a belsejet se.. tok jo, meg minden, de meg nem luxus)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
veterán
Itt a mai tuti tipp. Ne az E46-okat nézzétek (akármilyen szép is a felni rajta), ez a frissen felújított motorú Alfa Romeo kihagyhatatlan!!!
https://auto.jofogas.hu/budapest/Alfa_Romeo_166_Ts__2003_as__6ho_garancia__felujitott_motorral_alufelni_97360547.htm
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
Én nem erre gondoltam, akkor vettem észre ilyet, amikor pl. 120-ról le kell lassítani egy jobbos országúti kanyar miatt 40-re, visszaváltogat, és utána gyorsítani. Akkor van ez a jelenség. Sima lassításnál, gyorsításnál nincs gond, pl. pályán 160-ról 100-ra majd vissza.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
xtremetuning
addikt
A 8hp ezt még istenesen megoldja.
Próbálj DSG-t, vagy bármilyen duplakuplungost. Na ott lejössz
az életedről, akkora a lag ebben az adott helyzetben....ha belekezdtél a high-endbe, vess keresztet, mert sosem lesz vége.. :) ......... és ezt mástól nyúltam, de nagyon igaz : 'Tegnaptól őszinteséget fogadtam. Azóta nincsenek barátaim...'
-
nagyúr
válasz Gsx-rr #51381 üzenetére
Ja, 5.7 -- 6 korulre emlekeztem... Az oke, de azert nem atomvillanas (a benzines Superb kombi fel masodperccel gyorsabb szazra -- 5.2-t szoktak merni, es az se sportkocsi). A 7.4 is boven eleg egy orszaguti elozesre, autopalyan mindegyikkel mehetsz csondben 150-el (akar 200-al is, bar az ugyebar kb. mindenhol illegalis). Ha meg orszaguti versenyekbe keveredsz (az emberek 0.1%-anak jut ilyen eszebe), akkor meg barmilyen ertelmes sportauto lenyom.
Szoval en a hangja miatt vennek 30d-t, az siman megerhet 1-2 millat, de mas miatt nem latom akkora szukseget.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Gsx-rr
veterán
válasz xtremetuning #51382 üzenetére
Ezt tanúsítom. Nekem a vánszorgás a dugóban kínszenvedés a Porsce-val.
Hozzáteszem ha berakod sportba ez megszűnik és tudom megint a 2l dizel lesz fikázva ,de egy erősebb motorornál ezek megint nem érezhetőek. Nem pörgeti annyira fel a motort.
Mikor nálam volt egy F10 20d pont ez volt a bajom vele ,hogy 8hp ide vagy oda ugyanaz volt az érzés mint a 320d-nél. Ha beérkeztem egy kanyarba lendületből gázadásnál kellett idő mire észheztért kigyorsításkor.
-
-
BeZol
őstag
Igen, a 30d (de bármelyik 6hengeres diesel) a hang, a járáskultúra szempontjából más kategória, ill. ha előzni kell egy kocsisort, vagy autópályán ott akarsz hagyni 1-2 idiótát, mert mentél tempomat 130cal, beéred, erre a seggedbe ragad, ha meg begyorsítasz, tartja azt is és közben folyamatosan csak zavar és irritál, akkor ott tudod hagyni a francba. Azok a majmok sem tudnak megszivatni, akik előzés közben rágyorsítanak miközben jönnek/jöhetnek szemből... Ilyen esetekben nagyon is jól jön az extra erőtartalék, csak ennek ára van megvételkor és fenntartásnál is (+1-2liter fogyasztás), cserébe általában több cucc jár az alapfelszereltséghez.
A "szép" a dieselben még annyi, h ezt a "dinamikát" teszed mindeközben úgy, hogy nem üvölt a kocsi a világba, hanem csak megindul szépen halkan egy benzineshez képest legalábbis (pl. 4-4500 körül legkésőbb váltasz, benzinest meg kb. 6500 felett váltod). Ez persze van akinek inkább negatívSportolás, hááát, mióta 2xer is majdnem "meghaltam" kanyar közben, mert vészvillogóval állt a csóka a kanyar közepén (és még jöttek is szemből!), ill. másik esetben a szarvas éppen ott nézelődött, azóta én leszoktam a kanyarvadászatról (de volt már részeg sétálóemberke vagy éppen kacsázó biciklis is miközben épp jöttek szemből). Belátható kanyarból sok nincs arra amerre én járok, szóval én a magam részéről ezt a "csak az a menő, aki nem csak egyenesben nyomja neki, hanem kanyarban is csapatja" hozzáállást teljes mértékben elengedtem. Egyik ismerősöm úgy szállt el 1 éves e92 coupe-jával, hogy ment nagy tempóval, kanyar közepén pedig már nemtom milyen állatka volt éppen, úgyhogy a kormányzással repült is le az útról, a motor is kiszakadt, szerencsére szántóföld volt ott az út mellett, és nem erdő... Srácnak csak a nyaka rándult meg, viszont a kocsi kuka lett...
A 0-100-as értékek helyett 80-180/200-akat érdemes nézni youtube-ról.
[link]
[link]
Kb. 5-5,5sec lehet a különbség 80-180-on úgy, h a 30d egy kombi + összkerekes is.
Ez kb. 60méter előny, ami vagy 13 kocsitávolság, és ha ennyire nem is nyomnád meg neki, ennek azért egy országúti előzésnél is jelentős hasznát lehet venni, ha épp szükségét éreznéd.
Szerintem a fék és a futómű is a tempósabb sebességre van hangolva a nagyobb motorral, az is számít vmit.Pár hónapja végigcsücsültem a BMW szalonban az összes kocsit, azért hozzám képest 2 generációt léptek már, és látni a fejlődést, de én sem voltam hanyatt esve.
3/4-es szériánál: ülésszellőztetés 3-asban még mindig nincs (gondolom új 4es sem kap akkor), van adaptív led meg most már lézer lámpa is (a bi-xenonom mai napig veri az autósok 90+%-át, és nekik annyi is elég, én is elégedett vagyok...), van head-up kijelző (na ez tényleg jó dolog), fedélzeti internet/wifi mobiltükrözéssel és társaival (ez is jó cucc), és kb. ennyi, utóbbit ráadásul ha minden igaz meg lehet oldani az én kocsimba is (1:1-ben bekerülne a legújabb fedélzeti navi az extráival).
Elfogadnék egy új BMW-t? El hát
Logikusan végiggondolva nyújt annyival többet, hogy annyival több funkciót érnék el ezáltal, hogy tényleg érdemes legyen "fejleszteni" egy új vasra? Sajnos nem.Iphone 7-em van, épp azon marcangolom magam, h vegyek-e iphone 11/11PRO-t, vagy használt XS-t. Tudnak 4k 60fps videót és vezeték nélküli töltést (iphone 8 óta), lenne egész mobilos kijelző + faceID (iphone X óta), és esetleg OLED kijelző ha a drágábbat választom, ill. persze gyorsabb az egész és 11/11PRO-nál az éjjeli felvételek ugrottak megint +1 kategóriát minőségben.
Aki nap mint nap kihasználná a dolgokat, annak instant buy, viszont ha azt nézem, hogy még ez is gyors (iphone 4s-em 2 év után bazi lassú volt már, itt 3. évben is sima-liba), és azt a pár dolgot, amire használom, tökéletesen ellátja, akkor mégis minek fizessek ki 2-3-400ezer Ft-ot, ha funkciókban tulajdonképpen ugyanott leszek, csak nem a leg-leg-legjobb mindenben.
Na és az a vicc, hogy a mobilok terén még mindig több értelmét látom egy "fejlesztésnek" az újabbra, minthogy egy 11 éves BMW-ből átüljek egy újba.
A 2000-res évek során volt egy szerintem számottevőbb ugrás az autóknál, amit azóta csak reszelgetnek, de lehet csak elfogult vagyok , mert ahogy én sem ülnék át E93-ból E46-osba, haverom sem ülne át F33-ból E93-ba , viszont nem látok okot arra, h F33-ra v. G2X-re fejlesszek, pedig elvileg az átlagos BMW-vásárló 1 generációt kihagyva vásárolja meg a következő új BMW-jét. -
KAMELOT
titán
+1-2 liter semmi gyorsításnál.
Kanyar....
1. Haveromék kanyart kicsit gyorsabban vették, megcsúszott a hátulja, ki a szántóföldre pár bukfencel. Pár zúzódással megúszták.
2. Haver egyedül Honda civic tuning. Kicsit nagy sebességgel szintén kicsúszott. Anyós felével rácsavarodott az oszlopra. Pár hét kórház. Azóta óvatosan vezet!!!!
Nem értem hova siet mindenki. Megelőznek majd 5 perc múlva a lámpánál előttem áll.
90km/h 750km kerek 10 óra... Ebből 250km bundesz. Péntekről szombatra vezettem.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
xtremetuning
addikt
válasz Gsx-rr #51385 üzenetére
Érdekes, nálam a porsche pdk-ja (by zf) messze a legjobb programozás, amit életemben használtam. A gt3 is az volt (sőt az már-már mindreader) és most a gts is az.
A ferrari getrag-ja is jó, de számomra a poroló előrébb végez.[ Szerkesztve ]
...ha belekezdtél a high-endbe, vess keresztet, mert sosem lesz vége.. :) ......... és ezt mástól nyúltam, de nagyon igaz : 'Tegnaptól őszinteséget fogadtam. Azóta nincsenek barátaim...'
-
xtremetuning
addikt
De hogy ne csak offtopik legyek :
Kicsiny országunk téli körülményeit tekintve, ki az aki bevállalja a hátsó kerekest, jó téli gumival, és ki szerint megoldhatatlan/ csakis xdrive ?
Nyilatkozzatok pls. 20 éve audizok, szóval ott ez nem nagyon merül fel....ha belekezdtél a high-endbe, vess keresztet, mert sosem lesz vége.. :) ......... és ezt mástól nyúltam, de nagyon igaz : 'Tegnaptól őszinteséget fogadtam. Azóta nincsenek barátaim...'
-
KAMELOT
titán
-
nagyúr
válasz xtremetuning #51391 üzenetére
En bevallaltam volna, ha ugy dontok, hogy G30. Hegyen (dombon) lakom.
A negy kerek ugye csak a _hajtasnal_ erdekes, es altalaban akkor szokott azert gond lenni, amikor mar a _fekezes_ sem megy. Fekezesnel meg ugye nincs szerepe a negykerekhajtasnak. Ha rendszeresen meredek utakon kell felmenni, es az evi par napot, amig letakaritatlan utak vannak, nem tudod kihagyni, akkor lehet jo, de pl. Budapesten szerintem tokmindegy (ahova nem tudsz felmenni hatsokerekessel, onnan lejonni sem tudsz ugyse).
while (!sleep) sheep++;
-
BeZol
őstag
válasz xtremetuning #51391 üzenetére
Én még nem akadtam el egyszer sem, pedig első 2 évben németeknél használtam a kocsit és volt ott olyan havazás és hómennyiség, amennyit itthon még sosem láttam, igaz ott jobban takarítják az utakat.
A véleményem nekem is az, hogy aki nagyon dombos/hegyes részen lakik, annak megérheti, de lefele jövet azokkal sem tudsz megállni ha jégpálya van.
Részemről kifejezetten élvezem, hogy tudok ökörködni a hóban és faralgatni a kereszteződésekben
A nyári hátsók 255-ösök, a télik 225-ösök, így ugyanaz a súly kisebb felületen összpontosul, így hamarabb betapad hóban. Ettől függetlenül egyik télen jobb-kezes szakaszon ment előttem egy opel corsa a full havas utcában, és esélytelen volt tartanom vele a tempót, hozzám képest kilőtt álló helyzetből minden kereszteződésnél, szóval ízlések és pofonok, de az biztos, hogy nem megoldhatatlan a dolog xdrive nélkül.
Van, aki külön tart egy másik kocsit télire, az is opció (nálunk is így volt, rá 2 évre lett jogsim, végül nálam landolt a téli járgány, 2 évvel később jött a bömös és most nincs téli kocsi). -
nagyúr
válasz Anubris #51395 üzenetére
Skodat. Rohogsz, de 2018 vegi G30 520xd kombi jott szoba, meg egy Superb, es az utobbi nekem jobban mukodott. Van Android Auto (BMW-ben nincs). A 272 loeros motor megy mint az allat. Legalabb olyan jok a vezetesi asszisztensek. A kormanyzas se rosszabb (sot, talan jobb). Ugyanugy van adaptiv matrix LED vilagitas. Amiben a BMW jobb lehet egy hajszalnyit, az a futomu. Ulesekben tobbet lehet allitani a BMW-ben, viszont az uleshutes sokkal zajosabb a BMW-nel, ami szerintem gaz.
Ja, meg a Superbet olyan szinben vettem, amilyet akartam.Reprezentalni meg abszolut nem akarok, sot.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Chris0321
addikt
válasz xtremetuning #51391 üzenetére
Ennek a kérdésnek gyerekkoromban amikor ősz végén, tél elején leesett a hó és tavasz felé olvadt el, vagy még a 2000-es évek elején lett volna értelme amikor még hetekig megvolt egy-egy hóátfúvás felénk. Jelenleg ha véletlenül esik is egy kis hó, vagy a járművek letakarítják az útról, vagy lesózzák. Max. valami nagyon meredek útszakasznál lehetséges, hogy a hátsó kerekes nem tud felmenni. Én az alföldön lakom, amint tartósan +7 fok alá esik a hőmérséklet felrakatom a téli szettet (Continentál) és imádkozom, hogy legalább mutatóba legyen egy kis hó, hogy ki tudjam próbálni, hogy viselkedik rajta az autó. (márciusban vettem, 2107-ről váltottam és érdekel mennyiben más vezetni havon)
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #51399 üzenetére
Irtam, hogy a reputacio nem erdekel -- az erdekel, hogy milyen benne ulni, hogy megy, es hogy nez ki. Ha ezt mind megkapom, akkor pusztan a markaert _nekem _nem eri meg plusz 4-5 milliot kifizetni, mert nem szamit, hogy mas premiumnak tartja-e az automat. Ha arra kene, akkor vennek egy uj E Mercit, vagy G30-at, vagy ilyesmit, de nem arra kell.
Vegigultem egy csomo mindent, BMW, Alfa, Skoda, Audi, Merci, Mazda, Toyota, VW, Seat -- igazabol a G30, a Volvo V60 meg a Superb maradt a vegen versenyben.
Megvettem volna az 520xd G30-at, ha lett volna akkora kulonbseg minosegben, de erzesem szerint nincs (sot, par ponton hatrebb van a BMW). Egy 540ix mar mas teszta lenne a motor miatt, de az meg nem 4-5 millio kulonbseg, hanem 10. (Ha listaarakat nezel, akkor 17M vs kozel 30M.)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős