- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- MG4 menetpróba
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Sand Land
gp Befutottak az első tesztek is a hamarosan megjelenő játékhoz.
-
Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
ph A némileg könnyebbé varázsolt termék a Viper V3 HyperSpeed formáját örökölte, ergo hosszabb, keskenyebb és picit magasabb, mint a V2 Pro.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz Ļantos #51698 üzenetére
Nemzetközi minősítés az a Bosch Car Service, mert nem lehet bármire kitenni, folyamatosan van kontroll rajta.
Igazságügyi szakértő a más dolog, mert ott elég a szakmai mellé egy képzést elvégezni, de azért azt sem mellébeszélős történet...
A videóból meg nem tudod, hogy milyen háttértörténet van, nem hiszem, hogy előben odavitték és írta a számlát a 2millióról-max összegnek, hogy meddig mehet el a hibajavítás simán benne van, ha kevesebb, csak örül neki a kuncsaft, de ha bemond 300e-t és 2 millió lesz a vége, akkor mit csinál, otthagyja a kocsit, mert nem tudja kifizetni?!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #51693 üzenetére
Én az 5-ben sajnos nem tudok elnyúlni és nem is kényelmes. Azért vettem 7-es. Rosszul írtam... Kisbevásárlásra jó. :) de az ár még mindig sok érte.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nagyúr
válasz SeniorTilla #51693 üzenetére
Hát az igazán gazdag ismerőseimnek még asszem autója sincs. Például az egyik srác, aki dollármilliárdos, neki négy pár cipője meg egy kis lakása van per pillanat, ahogy tudom. És a Mekiben felhasználja a kuponjait, ha épp van neki. :) (Pár éve még kb. semmilye nem volt, és nem akar luxusban élni.)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
FIREBLADE78
addikt
Előbb ültem egy macas turboban. Hú bazd... Nagyon szép az interiör. Más liga. Lényegtelen a motor,nagyon kéne.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #51693 üzenetére
Hmm. Japánban hogy éreznéd magad egy Kei autóban?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #51711 üzenetére
Végem van milyen szövegek mennek itt. Milkós mekiben kuponnal
Milkós nem mekibe megy szemetet enni!emvy: lehet van ilyen, de akkor valami szociális defekt van nála. Azért ez már fillérb.....
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nagyúr
válasz KAMELOT #51712 üzenetére
Dehát de. Na mindegy. Nem fillerbaszás, hanem más kultúra. Warren Buffett is fillerbaszó, mert kb. a teljes vagyonát eljótékonykodja, közben ugyanabban a házban él, mint 30 éve?
Egyébként ez egy fontos dolog: te meg én azért nem leszünk dollármilliárdosok, mert nekünk azért lenne az érdekes, mert szeretnénk belőle cuccokat venni. Ő konkrétan milliárdos szeretett volna lenni. Nem érdeklik a tárgyak.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
veterán
-
veterán
válasz CharlieDrop #51709 üzenetére
Nem tudom, még nem próbáltam, és valszeg nem is fogom. Az más műfaj, más világ. Az megvan, hogy a japánok kezdenek a népfenntartás ellen menni? Annyira az árnyékvilágban élnek a fiatalok, hogy nem szülnek elég gyereket és csökken a népesség. Nincsenek normális emberi kapcsolataik. Komplett városok állnak elhagyottan az országban, ingatlanostól, infrastruktúrástól. Mi Magyarországon vagyunk, remélem nem jutunk el a Kei autók szintjére.
De ha már itt tartunk, megyek a Jakuzába, 38 fokos. Muszáj volt olcsó ötöst vennem, sok a villanyszámla.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
NoZoli
tag
válasz Chris0321 #51686 üzenetére
Chris0321: "Nem biztos. 0-100 12.5 másodperc, hatótáv télen nem lesz 200 km a hideg miatt plusz a fűtés is zabàlja az áramot."
Városban nem kell a 0-100. 0-50-en viszont, ráver a belsőégésűek nagyrészére. Fogja bírni a 200-at, de nem autópálya-tempónál. És városon belül, ahová való, nem kell a 200 sem. Okos extrákkal, lehet csökkenteni a fűtéssel elvesztett hatótávot (ülésfűtés, szélvédőfűtés).SeniorTilla: "Hát, azért nem mindenkiét"
Nem is azt mondtam, hogy mindenkiét, de sokakét."Egyrészt mert kiröhögnek, másrészt mert ha neked megy valaki, te húzod a rövidebbet."
Az a röhögés tárgya, hogy valaki az igényeinek megfelelő autót választ? Ráadásul, most még trendi a villanyautózás. Pár év múlva már nem lesz az, de most még van egy varázsa. Ha nem Ikarusszal vagy, akkor, könnyen te húzod a rövidebbet, bármivel. De ha csak abba gondolok bele, hogy a belvárosban kellene parkolni egy 5-össel, vagy ezzel, akkor ki "húzza a rövidebbet", illetve, kit röhögnek ki? Helyén kell kezelni ezt az autót! Maximum, egy i3-assal lehetne összehasonlítani. Azzal, ár-érték arányban, nagy fölényt érzek a Citigo javára. -
dellfanboy
senior tag
válasz SeniorTilla #51715 üzenetére
Jakuzába jacuzzi, lesz az, sztem, bar lehet te ki tudsz lepni a magyarorszagi porhuvelyedbol, es atvandorolni egy azsiaiba. csak tudnam akkor miert egy naci verdat hajtasz
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
szimi57
őstag
válasz SeniorTilla #51715 üzenetére
Igaz is, minek villanyautó, amig lehet olcsó lopott gázolajat szerezni!
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Fryskitt
addikt
2010-es 1-est érdemes alvázvédelemre vinni? Főleg garázsban áll, de akkor is...?
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #51715 üzenetére
Ja lejjebb mar ugyse lehetett volna adni
Rohoges targya meg a hulye dumad miatt te lettel.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Mi meg az elektromos minit akarjuk venni. Kívülről szép,de belül tipikus mini csúnyaság. Az is röhejes kocsi?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
Srácok a parttalan és céltalan vitának nem sok értelme van. -légy szíves ne
Az elektromos autók jönnek, van létjogosultságuk, az meg, hogy kinek mi a praktikus és mi miért tetszik/nem tetszik egyéni preferencia. -
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #51724 üzenetére
Szerintem a belső rész sem csúnya, de nem az átlag ízlésű embernek jön be.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #51727 üzenetére
Én is pont így vagyok vele. Minden adata bejön, kívülről is elmegy, de nagyon nem jön be a belseje. Az új opelek kormánykerekével is így vagyok, azt kukáznám...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #51728 üzenetére
Egy kicsit megtévesztő, ahogy fogalmaztál. Minden elektromos fogyasztó csökkenti a hatótávolságot, de nem "ugyanúgy". Lényegesebb kevesebb a fogyasztása az ülésfűtésnek és a szélvédőfűtésnek együtt, mint a normál fűtésnek.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz KAMELOT #51731 üzenetére
Városban elugrik ide-oda elég, ha bekapcsolja az ülésfűtést, a garázs is lehet fűtött. Egyébként kevés a valószinűsége, hogy napi 50-100 km-nél valaki többet városozik, de lehet, hogy sokat mondok. Bőven marad fűtésre is. A taxi az speciális eset.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
NoZoli
tag
válasz szimi57 #51730 üzenetére
Ott a pont, erre céloztam én is! Az ülésfűtés a hőérzetet is hatékonyabban befolyásolja.
KAMELOT: "Azért ilyen hidegebb tájakon nem lesz villany kocsi."
Ilyen hidegebb tájakon? Lehet, a Tátra közelében keményebbek a telek, de itthon, az előző szezonban kb. 2 hét volt, amikor -10°C alá ment a hőmérséklet. És már jó ideje így mennek a telek.
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #51727 üzenetére
Divatkocsi hetkoznapi kompromisszumokkal. Pl. feszes futomu (jo ez nem biztos, de benzines feleslegesen gokartos varosba, sima aszfalt kene neki), meredek szelvedo (a kormany fole/moge kell hajolni h lasd magad folott a lampat). Mi biztos nem vennenk meg1xer minit, elektromos ide vagy oda.
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #51741 üzenetére
Előre is részvétem. Nálunk 2 ismerős is rá volt izgulva a minink-re (unokaöcsém autónepper, beadtuk neki adja el ), kölcsönadtuk menjenek vele pár napig, egyiknek sem tetszett... Persze jó a forma, divatos, jó a hangja meg megy is rendesen (cooper s), de amint elmúlik a rózsaszín köd és élményautó helyett hétköznapibbá válik a használat, csak eszi a kefét vele az ember.
A hajolgatást kijavítanám, hogy kb. 2 autónyival hátrébb megállva előrehajolva pont látod a lámpát fölötted, de a vonalnál állva előrehajolva sem fogod látni sok-sok helyen, ill. oldalt sincs mindig lámpa. A sportfutómű meg ráz a magyar utakon, gerincproblémákat okozott. A bmw sportfutóműve vagy 4 fokozattal lágyabb, én nem érzek minden kavicsot, úthibát, nyomvályút a gerincemen, plussz a kormányt sem ráncigálja a hajtásbefolyás, tehát fenntartásokkal szerethető, ha fanatikus vagy, de a tested idővel majd nyafizni fog miatta + a mini ha jól tudom az egyik legproblémásabb márka megbízhatósági szempontból.
Ha meg nyomod neki, rángatja a kormányt a kezedben és orrtolós mint az állat, szó szerint küzdeni kell a kocsival. A bmw-m sokkal egyszerűbben vezethető és még gyorsabb is minden tekintetben, tehát lehet ezt jól is csinálni. A poén, hogy tavaly télen itt Pesten használtam a szokásos 5-5km-es távomon, 13literes átlagfogyasztásom volt (bár pont -10 fok volt, viszont bő 500m után már jött a forró levegő ), ahhoz képest a bömös 10,9literes átlaga is jobb... (elmúlt 2 hétben tényleg csak ezt a szakaszt toltam, semmi extra utazás ami levitte volna, és hát ennyi az annyi..., nem 9,3). Holnaptól már változtatok a dolgokon, így havi 17.500 Ft-ot fogok spórolni, mert olcsóbb kondibérlet + 5perc séta a terem, kocsival marad a nagybevásárlás + hétvégi látogatások/kiruccanások, csak ez egy fos terem . És nem a pénzspórolás volt a fő szempont, hanem megelégeltem, hogy a 12perces autókázást elmúlt 2 hétben folyamatosan 20-40perc alatt sikerült letudni, és a bevásárlási láz közeledtével ez csak durvább lesz.[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz KAMELOT #51743 üzenetére
30d 231 lóerő.
Nagyobb motor, nehezebben melegszik be, és 1810+ kg, ami a dugóban szintén előnytelen.
Most voltam 2 vidéki úton is, ott rendben van minden, taposva neki 8,3, amúgy meg 6,3-6,7.
Ez a városi rövidtáv nagyjából oké lenne, ha pl. nagykőrösin végigmennék 70nel (bár a vége annak is dugó), de az üllőin végig dugót elkapva, folyamatos elindulás-megállással mindezt az út kezdetétől a végégig, még esélye sincs rendesen bemelegedni a motornak, tehát a hideg motorral egyből dugóba beállva jutok el a célhoz, és végig kocsisor. Magyarul sz*pás az egész.
Ismerős hasonló cipőben jár az e39 525tds-ével, ő nagyváradtól dugózik át kelenföldig, és 9,5-10,5 között fogyaszt neki, amúgy meg 6-6,5literrel mászkál autópályán.
Másik ismerősöm kb. csak nagykőrösin végiggurul, az e92 320d 7litert evett neki, az f33 440i-vel pedig 11,2 ugyanaz (autópályázáskor 8,5+).
Rövidtávra nagyon rossz a dieselKb. 10km-es távig benzines, 10-15km között talán egyforma, 15+ km felett a diesel gazdaságosabb. Persze számít, hogy az a táv végig dugó vagy normál haladás.
Egyébként ha szeretnék egy V8-as benzinest a jövőben, és tegyük fel h átlag 15litert eszik 100on, ha ezt gázosítanám, akkor kb. hány literes benzinfogyasztásra jönne ki a gázos fogyasztás? (full hülye vagyok a témához, csak érdekelnének a számok)
-
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #51745 üzenetére
Kicsit utána olvasva 2/3-adára csökkenthető így az üzemanyagktg. (5-30%-kal több lesz a fogyasztás, de olcsóbb az lpg), 8hengeres kocsinál 350 környéke lehet a beszerelés, tehát 20ezer km alatt megtérülne.
Annyi, h ha hengeres a tartály, akkor csomagtartó egy része foglalt lesz, ha pedig van pótkeréknek hely, akkor az elegánsabb, de pl. v8-as mustangoknál kicsit kidomborodik az egész.15literes fogyasztás helyett 10literesnek megfelelő költség, az kb. 2ezer Ft 100km-en, és 300ezer Ft spórolás 15ezer km alatt (én kb. ennyit megyek évente).
2. évtől évi 300ezer Ft megmarad. Ezen mi a fillérbaszás? Miért ne gondolkozzon rajta az ember? Ahol lehet és érdemes megfogni a költségeket, ott élni kell vele, kivéve ha a popsikát is 20ezresekkel törlöd kiAzt olvastam, hogy kell extra ellenőrzés ezekre a cuccokra x évente / x km után, de h ez pontosan milyen költség lenne éves lebontásra, az passz.
Az olvasottak alapján gazdaságilag megtérül, csomitartóból elvesz helyet, lehet van egy extra kör a szervízbe miatta évente (de akkor ott mást is el tudnak végezni, ergo nem feltétlen extra kör), kérdés h mik a buktatói? Vkinek gyakorlati tapasztalat?
"Sajnos" előbb lesz ház/lakás véve, mint egy V8-as csoda, de szeretnék képben lenni, as usual