- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mobil flották
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Android szakmai topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
Hirdetés
-
Elhalasztották a World of Goo 2 megjelenését
gp Május helyett csak augusztusban kapjuk meg a folytatást PC-re és Nintendo Switch-re.
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
-
Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
it A Cadence szuperszámítógépe a chipek tervezését és a hozzájuk kapcsolódó szoftverek megírását igyekszik felgyorsítani.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #51598 üzenetére
Egy kis hátszél előzésnél jól jöhet, szembe szélnél csak jobban kell figyelni
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #51598 üzenetére
Ja, hervasztó lesz. Nekem vagy 15 éve volt 318i-m, sosem vennék még egyszer ilyen gyenge motorral nemhogy bmw-t, de autót sem. Egy ilyen öreg autó egyébként sosem lesz új, még akkor sem, ha keveset mentek vele (ha tényleg).
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #51603 üzenetére
Igazából a 25d-vel sincs gond. Pályán is simán tudok előzni. Az más kérdés,hogy nem úgy ugrik,mint egy M. De ami késik,nem múlik. [link] Ennek viszont örülök.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ļantos
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #51598 üzenetére
Miért ne lehetne biztonságosan előzni? Ha jönnek szembe ezren, nem előzget, ha meg nem jönnek akkor egy kamionnal is lehet előzni biztonságosan.
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #51602 üzenetére
MZ TS 250-esemmel sem volt jobb élmény, a 125-ös Danúviáról nem is beszélve.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Chris0321
addikt
válasz Ļantos #51605 üzenetére
Nekem az előző autóm egy széria 2107-es volt, aminek a gyári gyorsulása 0-100-ra 15 másodperc volt. Anno. Azzal is lehetett előzni de meg kellett várnom, hogy senki ne jöjjön szemből mert akkor főleg kamiont esélytelen volt megelőznöm. Nem tudom a 316 mennyire gyorsul de én biztos nem venném meg. A jelenlegi autóm, egy e46 320i (170 LE, kézi váltó) 8 másodperc körüli gyorsulással és az már elég szokott lenni, hogy gond nélkül tudjak előzni.
-
MPeter87
őstag
E46-ban akksi cserénél mi mehetett el, ha nem megy az üzemanyagpumpa a csere óta? Teker, de nem indul és hátulról nem hallani a pumpa hangját (vagy legalábbis amit eddig hátul hallottam, most nem megy). Megnézegettem nagyjából a biztiket, de azok jónak tűnnek. Holnap átnézzük még őket világosban, hátha kihagytam vmit..
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz KAMELOT #51609 üzenetére
A konkrét autóra visszatérve van egy kibaszott nagy érv, ami melette szól. A 45 e. km, az új állapot és a forma, ami veri az F sorozatot, a G-t már nem (mondjuk ez egyén függő). Ennyi pénzért tud venni 200 LE-t, de az szinte mind zsákbamacska és szinte biztos, hogy rá fog költeni még egy zsák pénzt! Ugyan azt a vezetési élményt fogja kapni, mint a nagymotorosokkal kivéve, hogy 3 másodperccel kikap gyorsulásból. Ezt figyelemmel be tudja pótolni, és néha elmegy hullámvasutazni
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
tibbike01
őstag
válasz szimi57 #51613 üzenetére
Igen, a 45e km és az autó állapota vett meg. Szó szerint érződött a kárpit és műanyagok új illata. A kormányon a bőr száraz rücskös, hideg volt. Teljesen új autó érzésem volt. Bárhova néztem, nyúltam minden patika volt, se egy halvány karc, kifényesedés, semmi. A start gomb, a váltó, az ajtó nyitó fül minden kiváló volt.
Egyébként nem volt annyira szörnyű a motor. Lomha volt, lassúcska, de közlekedni lehetett vele normálisan.
Kormány, futómű, váltó, mint az új. -
-
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #51621 üzenetére
Azért a svájci levegő egészen más és jó beleitta magát
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
KAMELOT
titán
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #51594 üzenetére
Ulj be hatra egy 190 centis ember moge. Otosben nagyobb a hely!
Tibike01: 2 evente kapott uj olajat?Jo gondos tulaj!
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Gsx-rr #51626 üzenetére
Szerintem az ég világon semmi baja nincs úgy, ha egy évben 4 ezret ment, garázsban állt és 2 évente cserélte az olajat. Tudom, hogy az olaj akkor is használódik, ha áll...de akkor sem hinném, hogy ez esetben rosszul csinálta az öreg. Én sem csináltam volna másképp.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #51626 üzenetére
Én 115ezernél tudtam meg mikor 3 éves volt a kocsi (kb. akkor jöttem fel először ide a fórumra), addig én is gyári előírás szerint cseréltem, mert bmw-hez vittem mindig (gari miatt), és ott senki sem szólt soha semmit. Szerintem nem gáz, hogy így alakult az a kocsi, viszont az a 316i így egy A-ból B-be autóként szerintem felesleges, h propelleres legyen, mert hiányzik az erősebb motor és a jobb felszereltség is, márpedig ezektől igazán BMW a BMW.
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #51629 üzenetére
A legnagyobb extra, hogy kevesebb, mint harmadáron kap egy 45 k km-es, újszerű E90-es BMW-t. A többiről már felesleges is beszélni.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #51629 üzenetére
Ezek az extra dolgok mi pluszt nyújtanak a kocsihoz, vezetéshez? Legyen nagy hely, kényelem, csendes legyen, fogyasszon keveset + olcsó legyen. Én ezeket vettem fő szempontnak, amikor vásároltam kocsit. Talán extra a tetőablak amit ritkán használok.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
válasz MPeter87 #51632 üzenetére
Akkor jó, lehet valami nem érintkezett úgy ahogy kellett volna és a mozgatás után jó lett.
KAMELOT: Azért vannak bőven olyan extrák amik hasznosak. Én pl. a 4 elektromos ablakot is annak tartom, akkor az ülésfűtés is jól tud jönni ilyenkor hidegbe én ma is használtam.
-
Ck.
addikt
Mivel lehet a gyári javító lakkot leszedni? A csomagtartót sikerült rányitni a mögötte levő tégla falra és szépen leszedte egy jó 5 centin a festéket. A javítandó 5 centis területből pedig sikerült egy 15 centis pacát csinálni, oda is ahova már nem kellett volna...újra kellene csinálni, de lejön bármivel is a javító ecsetes mutatvány?
-
FIREBLADE78
addikt
válasz KAMELOT #51633 üzenetére
Ennyi erővel vehetsz
barkaszt is. Nálam navi, ülés fűtés, szellőztetés alap. Klíma alap, bőr alap. Fogyasztás annyira nem érdekel ( ok. Ne 20-30 l legyen). Kamera alap, full led lámpa alap stb. Menjen jól, hangja van az még jobb. Dehát kinek mi...[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #51638 üzenetére
Pont olyan dolgok amik hasznosak és nem valami nagy felár. Enyémben a ülés szellőztetés nincs csak.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Redbull941
tag
Sziasztok. Van egy bmw e90 320d (2006.06 kiadású m47es) autóm, és van benne kanyarkövető fényszóró. Kb 2 hónapja cseréltem benne smc modult mind két oldalon. Eddig nem figyeltem, hogy fordul-e kanyarban a lámpa, de tegnap este kipróbáltam, hogy a lámpa kapcsolónál átkapcsoltam ''A''-ra akkor elkezd mozogni jobbra-balra majd egy 5perc időtartam múlva fogja és be írja hibának hogy nem jó a kanyarkövető a kapcsolónál meg csak villog a zöld vissza jelző. Valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata véletlen? Köszönöm szépen a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Megvolt tegnap a vitorlázás. Jót mentünk, estére hulla voltam. Velencei Tó oda-vissza hosszában 4,5 óra alatt, apró bakikkal (vitorlacsere, szélcsend a nádasban), ragyogó napsütésben, 30-50-es szelekkel. Sajnos a kocsiról nem tudtam képeket csinálni, mert a kikötő mellett egy fedett helyre álltunk, ott nem lett volna értelme. Majd legközelebb tavasszal, idén vége a szezonnak
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #51642 üzenetére
Yacth-master van hozzá? [link]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #51642 üzenetére
Azt hittem ráhajtottál a vízre azt akartad prezentálni
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #51643 üzenetére
Áááá, ez csak egy vitorlás, nem jacht
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
NoZoli
tag
4, 6, 8, vagy 12 henger? Ugyan már...
-
NoZoli
tag
válasz FIREBLADE78 #51647 üzenetére
Ha találsz helyet a tartálynak.
-
majnkopf
tag
Sziasztok kétféle jelenséget szeretnék veletek megosztani, némi segítségre vagy tanácsra várva. alany: 2004es e46 (m54b22)
1:
tegnapi napon egy meredek lejtőn álltam meg, autó sebességben hagyva. majd érzem hogy az autó ha lassan is, de folyamatosan pulzáló tempóban megy lefelé. (pulzáló alatt azt értem, hogy ugyanolyan tempóval megy előre kis szünet majd megint elindul, mintha mikor a következő fogaskerékre ugrana a váltó. eddig ilyen lejtőn nem igazán álltam így számomra ez a jelenség új volt (eddig csak minimális lejtésű út egyes-hármas fokozattal, de nem volt ilyen probléma hogy mozog az autó) ezen a nagy lejtőn egyes és hármas fokozatban is csinálta ezt, bevallom őszintén a többit nem néztem, mert sietnem kellett úgyhogy kézifék behúz és mentem a dolgomra. azóta inkább R fokozatban hagyom a váltót és hagyom ott a kocsit bárhol legyek, úgy nem jelentkezik semmilyen mozgás.
a kérdésem az lenne, hogy érdemes jobban odafigyelni a váltóra, mert ez valami komolyabb bajnak is lehet a jele vagy szimplán csak nem tudta megfogni az autót kézifék nélkül ebben a sebességben és azon kívül hogy rásegítek kézifékkel nem igazán kell erre az esetre odafigyelni?2:
az elmúlt egy évben többnyire úgy használom az autót, hogy hétköznap 2x kb. 10-15km oda-vissza út munkába. hidegen kb. 1-1,5 percet járatom indulás előtt majd utána indulok 2000-3000 közötti fordulatos tartományban 4.-5. sebességben használva az autót. az útszakasz olyan 90%ban autóút minimális részen néha lámpázás és tötymörgés. ezen felül hetente 1-2 alkalommal közepes távokat megyek ami 30-60km. olaj jelenleg motul 10w40 (tudom 5w30 kell bele, majd a mostani olajcserénél olyat kap). olajcsere 9-12ezer kilométerenként mindig amióta az autó nálam van. ezalatt a periódus alatt még rátöltök annyit, hogy kb. 1.5-2dl/1000km arányban elcsipeget olajból. ez mennyire számít soknak szerintetek illetve ilyen használat mellett ez jelenthet-e valamire utaló hibát, esetleg valami tanács ha valami abnormális akkor mit kellene csinálni, milyen irányban érdemes ránézni az autóra van-e valami ami nem teljesen százas vele
köszönöm -
FIREBLADE78
addikt
M2 cs 30 milla lett. Kb vicc. Ennyiért Porsche.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4